GetBackers ryhmäcossia Animeconiin 2009

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Akabane

GetBackers ryhmäcossia Animeconiin 2009

Viesti Kirjoittaja Akabane » To Tammi 29, 2009 20:47

Etsisin ryhmäcossiin osanottajia AnimeConiin 2009. Tarkoitus olisi ilmottautua ja osallistua ryhmäcosplaykilpailuun mahdollisimman suurella porukalla, ryhmänä liikkumista, toisiin tutustumista ja että jonkinlainen esitys saataisiin tehtyä. Mesen kautta voisi puhua ja sopia asiat, esityksen, tapaamisen sekä muita tärkeitä asioita. Molempia sukupuolia ja ikäluokkia kelpuutetaan joten jos suunnittelet tähän ryhmään liittymistä niin pelko pois ja rohkeasti vain mukaan. Itse olen 15- vuotias ja edustan parrakasta sukupuolta.

Hahmot:
Akabane Kuroudo (Akabane, eli minä)
Amano Ginji (Sanzu-Kouhai)
Midou Ban (Yu-suke)
Fuuchouin Kazuki (Nezumi-chan Lauantai/Sunnuntai)
MakubeX (Nezumi-chan?)
Lady Poison/ Kudou Himiko (Puppy)

Ja eikun ilmottautumaan!
Viimeksi muokannut Akabane, Ke Helmi 11, 2009 16:09. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Sanzu-Kouhai

Re: GetBackers ryhmäcossia Animeconiin 2009

Viesti Kirjoittaja Sanzu-Kouhai » Pe Tammi 30, 2009 23:30

Oih!

Kuulostaisi todella hauskalta ja niiin haluaisin joskus cossata lempianimehahmoani Ginjiä...Mutta tälle vuodelle on jo hahmo varattu.
..Nyt jäi tosissaan harmittamaan. Ja jos joku Ginjiä cossaisi pitäisikö se juuri olla poika...? Kai tytönkin siihen hahmoon jotenkin saisi sovitettua.

Äh! Nyt minä niin innostuin, että pääsisi Ginjiä cossimaan.

Onkos Akabanella jo puku valmiina? :)

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » La Tammi 31, 2009 12:46

Hei,
Täällä olisi vapaaehtoinen Kazuki. Ikää on meikäläisellä 23v, sukupuoli tyttö (niin kuin se Kazukissa haittaisi ;) ja pituus himppusen alle 170cm. Vielä toistaiseksi ollaan vähän tuhdissa kunnossa, mutta sekin on menossa alas päin ja kesään mennessä pitäisi olla jo normi mitoissa :)

Mutta. (aina on se mutta)

Valitettavasti en pääsisi ryhmään mukaan kuin toisena päivänä. Tilaisuuksia cossaukseen on niin harvoin, että kolmipäiväisestä tapahtumasta otetaan kyllä kaikki irti ja jokaiselle päivälle tehdään oma puku. Eli siis joko lauantaina tai sunnuntaina voisin olla teille Kazuki.

Vielä montaa asua ei ole takanapäin, mutta tuosta näette vähän cossaus historiaani... http://www.freewebs.com/nezukuro/cosplay.htm

Eli jos kelpuutatte mukaan niin viestiä vaan kehiin (olen mesessä aika huonosti tavoitettavissa vielä pari päivää maksamattomien enttilaskujen takia -_-)

Ai niin. ja mikäli joku itkee nyt kotona kun Kazuki meni ja varattiin, niin myös MakubeXia joskus on tarkoitus cossata eli se varalla ;)

Ja voisin ehkä saada joukkoomme Lady Poisonin... oikean tumman!

Akabane

Viesti Kirjoittaja Akabane » La Tammi 31, 2009 14:09

Jes, en olisi uskonut että ehdokkaita tulisi, varsinkaan näin nopeasti. Mitä suurempi sen parempi.

Sanzu: Ei se haittaa lainkaan että tyttö cossaisi Ginjiä. Itsekkin olen crossplayta harkinnut ^^. Asun kanssa on minulla ja veljelläni ikävä tapa käydä niin että asu aloitetaan ehkä kuukausi ennen tapahtumaa ja saadaan valmiiksi joskus keskiyöllä päivää tai kahta ennen Conia, joskus vasta Conin ensimmäisen päivän aamuna eli ei ole, mutta sellainen on varmasti tulossa.

Nezumi: Olinkin tässä jo katsellut aikaisemminkin sivujasi etsiessäni mahdollista GetBackers ryhmää. Hienolta vaikuttaa. Kazuki olisi mukavaa saada mukaan, ja jos olet myös Makubex niin sitten puuttuisi vain Shido ja Neljän Jumalan puuttuva (En tiedä kuka hän on, animea ei ole katsottu riittävän pitkälle). Lady Poison ja Doctor Jackal, siinä vasta pari. Hommaappas hänet mukaan jos vain saisit.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » La Tammi 31, 2009 14:26

Neljän Jumalan... (sekoilee nyt suomen kielisten termien kanssa)

Nyt ehkä tajusi. Siis Neljännen Jumalan (englanniksi tais olla termi Four Kings... ei nyt itsekkään muista kuka se neljäs oli...).

Getbackers ryhmästähän saadaan oikein mukava joukko, sen verran kivoja hahmoja siellä. Mitä enemmän, sen hauskempaa. Ja tuossa ihan vain refrenssiksi pieni lista :)

Ban
Ginji
Akabane
Lady Poison
MakubeX
Shido
Kazuki
Emishi
Juubei
Sakura

(Ja näitähän vielä riittää lisääkin siis... Hevn olisi hauska lisä jos löytyy rintava nainen mukaan...)

Akabane

Viesti Kirjoittaja Akabane » La Tammi 31, 2009 14:40

Siinä animen käännöksessä jota minä olen kattonut, se oli englanniksi Four Gods of the Volts

Ja totta, mitä enemmän sen parempi. Parhain mahdollinenhan olisi se että saisimme kaikki tuosta listasta, mutta itse sanoisin että ainakin Ban ja Lady Poison olisivat sellaset tärkeät jotka olisi pakko saada, mutta se on vain minun mielipiteeni.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Su Helmi 01, 2009 01:27

Joo, Getbackers ryhmäcos olisi aika synkeä ilman Bania.

Ja puhuin vähän ystävälleni Lady Poisonista... näyttäisi siltä, että hällä on jo animeconin cossit täynnä (Lulebell D.Gray-manista ja Yoruichi Bleachistä)... mutta kuka ties hän vielä muuttaa mielensä ;)

Sanzu-Kouhai

Viesti Kirjoittaja Sanzu-Kouhai » Su Helmi 01, 2009 04:21

...Hmm...

Vai onnistuisikohan sittenkin se Ginjin cossaaminen. Kun tekisi niin pirusti mieli. Ja kerran muutkin on siitä innostunut ja tuntuu, että ei ensi vuonna vastaavaa tilaisuutta tule..ellette haluaisi silloinkin temmeltää get backers tyyliin. Kaverilta tossa kysyin, että onnistuisiko yhteisvoimin tekemään ginjin asun ja ajatteli sen onnistuvan. Ainutpa ongelma olisi se peruukki... vaikka blondi olenkin on hiukset kyllä turhan pitkät. ETTÄ JOS joku tietäisi mistä helposti pystyisi saamaan ginjin hiuksia vastaavan peruukin.... Olisin hyyyvin kiitollinen<3

Että! Näin Sanzu-Kouhai, 16.V, 162cm lyhyt olisin ehdokkaana cossimaan Ginjiä! :3 Mutta vaikka saisin sen Ginjin puvun värkättyä, niin munkin pitää olla ainakin yhtenä päivänä toisessa asussa, ku kaverin kanssa on "yhteinen cossi" ...tai jotain.

..Ban-chan olisi tosiaan kiva saada mukaan ;3 ...Mutta kyllä minun puolesta jo Akabanella Ja Kazuki/Makubexilla jo ihan mukavasti pärjäisi :D (tykkää tyytyä jossain määrin pieneen)

Mutta onko siis todella pääämääränä osallistua siihen kisaan? o_o ...huh!

Akabane

Viesti Kirjoittaja Akabane » Su Helmi 01, 2009 18:01

Sellainen olisi tarkoitus.

1. Kerätään porukka
2. Tehdään esitys
3. Mennään lavalle ja esitetään
4. VOITETAAN!

Sanzu-Kouhai

Viesti Kirjoittaja Sanzu-Kouhai » Su Helmi 01, 2009 22:24

Ooh~

*unelmointia*

Mutta entä jos porukkaa ei tule tarpeeksi kasaan? :o

(Ja mitä enemmän mietin sitä enemmän haluasin Ginjiä cossia, mut se PERUUKKI on mulla isoin pulma. Et jos sitä ei mulle löydy..ni..niin...BAAH! Q___Q)

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Ma Helmi 02, 2009 13:02

Sanzu-Kouhai kirjoitti:Ooh~

*unelmointia*

Mutta entä jos porukkaa ei tule tarpeeksi kasaan? :o

(Ja mitä enemmän mietin sitä enemmän haluasin Ginjiä cossia, mut se PERUUKKI on mulla isoin pulma. Et jos sitä ei mulle löydy..ni..niin...BAAH! Q___Q)
Mä joudun varmaan tilaamaan oman peruukkini Cosworxista tai jostain muualta ulkomailta, on se sen verran pitkä, joten samalla voidaan katsoa sulle se peruukki. Joten se ei kyllä varmastikaan tule olemaan ongelma ;) Muutenkin Ginjiin periaatteessa tarvitse kuin hyvin muotoillun hyvälaatuisen blondin peruukin, joita löytyy kyllä suomestakin. ja jos sulla on blondit hiukset pohjana niin vielä parempi (muistelee kauhulla ruskeita "pulisonkiaan" joita ei Chichirin sinisen peruukin kanssa saanut kunnolla peitettyä).

ja tuo kilpailu tietty hieman hirvittää kun kokemusta siitä ei ole lainkaan ja pieni esityskammo on. Mutta toisaalta hyvien tyyppien kanssa on aina hauskempaa ja kuulemma mikään jännitys ei meikäläisestä ulospäin näy ;)

Kannattaisiko tuohon ensimmäiseen viestiin muuten pistää jonkinsortin listaa siitä ketä on jo mukana/varattu?
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Akabane

Viesti Kirjoittaja Akabane » Ma Helmi 02, 2009 17:31

Siinähän on jo
Akabane kirjoitti: Hahmot:
Akabane Kuroudo (Akabane, eli minä)
Amano Ginji (Sanzu-Kouhai)
Fuuchouin Kazuki (Nezumi-chan Lauantai/Sunnuntai)
MakubeX (Nezumi-chan?)
Lady Poison/ Kudou Himiko (?????)

Ja eikun ilmottautumaan!
Ja ei se esitys pakollinen ole vaikka kyllä se mukavaa olisi, voimme vain liikkua ryhmänä, pitää hauskaa ja tutustua toisiimme.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Ma Helmi 02, 2009 20:11

Ups... heh ^^; *taas ollut jotenkin tosi mukana...*

Ja ei tuo esiintyminenkään pahalta kuulosta; päinvastoin se voi olla todella hauskaa. Kunhan vaan mennään pilke silmäkulmassa, ettei tule suorituspaineita ;)
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Sanzu-Kouhai

Viesti Kirjoittaja Sanzu-Kouhai » Ti Helmi 03, 2009 18:12

Aww!! ^w^/ Kiitos! Mukava kuulla. :D Olen kyllä tässä yrittänyt käydä näitä suomalaisia perukki liikkeitä läpi, (kuten myös joitain ulkomaalaisia) mutta ei tunnu löytyvän sellasta lyhyttä blondi tukkaa... jonka itse myös vaikka saisi muotoiltua pystyyn.

Niin, katsotaan nyt mitä tulevaisuus näyttää. Et tehdäänkö esitys vai ei. Itselläni se on vähän ristiriitaista kun rakastan näyttelemistä, mutta olen hirveä ahistaja/panikoija/jännittäjä.. Yleensä siinä käy kyllä siten kun pääsee vauhtiin niin se unohtuu siinä ja tekee sit parhaansa. :D Mut sen puoleen helpottavaa kuulla, et en oo se ainoo jännittäjä. ^w^ Mutta käväsempä jo vähän katsomassa tuolta sivulta löytyisikö sellasta ginjin hiustupsuu.

[Edit1]
Akabane kirjoitti:Ja ei se esitys pakollinen ole vaikka kyllä se mukavaa olisi, voimme vain liikkua ryhmänä, pitää hauskaa ja tutustua toisiimme.
Niin! Et jos esitystä ei tehdä pidetään muuten hauskaa! :D

[Edit2]

Katsohan! Yksi ihan hyvän näköinen löytyi!

http://www.cosworx.com/product.php?prod ... 295&page=1

.... toivon vain, et se näyttäs paremmalta mun päällä Q___Q

Ja tässä näyttäisi Kazukille olevan ihan hyvä peruukki :D Otsahiukset pitäisi vain jotenkin saada siihen muotoiltua ;)

http://www.cosworx.com/product.php?prod ... 471&page=1
Viimeksi muokannut Kokonhoray, Ti Helmi 03, 2009 22:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: Kolme viestiä yhdistetty. Jatkossa kun huomaat jotain lisättävää, kirjoita se edelliseen viestiisi. Viestiä on myös hieman siistitty. Hymiö ei ole piste.

Yu-suke

Viesti Kirjoittaja Yu-suke » Ma Helmi 09, 2009 16:42

Olisiko joku teistä kysellyt minua Traconissa baniksi ja olisin kiinostunut siitä jos vain kelpaa

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”