Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

MONKEY_SEE

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja MONKEY_SEE » Pe Helmi 26, 2016 01:13

'Ola! Mä olen Aleksi "Axu" Saarinen (X on tärkeä osa lempinimeä), 1994-syntyinen otaku Hyvinkäältä. Manga ja anime on aina ollut minulle kova juttu, alotin aikoinaan Dragonballista kun sain synttärilahjaksi ekan osan, mutta olin niin sanotusti "kaappiotaku", koska mangan ja animen harrastaminen oli noloa piireissä jossa liikuin. Nykyään tulee luettua niin hömppää kuin actionia.

Alunperin tulen maalta ja sukuni oli käytännössä rekkamiessuku. Nuoruuteeni siis kuuluivat äijäjutut: moottoriurheilua (mm. enduro) ja kamppailulajeja (karate, nyrkkeily). En koskaan tosin kokenut kyseisten harrastusten olevan omaa alaani vaan hairahduin näytelmän maailmaan, johon rakastuin ensisilmäyksellä.

Luonteeltani olen vähän villi, mutta silti lempeä. Heittäytyväinen, mutta silti ajattelevainen. Nautin omasta tilastani, mutta minuun on helppo lähestyä. Olen hieman perfektionisti, mutta laiska, tykkään tehdä asiat kerralla oikein jotta ei tarvii tehdä uudestaan. Huumorintajuinen, sarkastinen keljuilija, hieman härski.

Rakastan videopelejä. Roolipelit on kova juttu, varsinkin jos saa ropettaa. Tykkään myös rope-leikeistä. Tulkitsemisen arvoinen... Undertale on pitäny jo pitkään alottaa mutta haluaisin jakaa sen jonkun kanssa...

Pituus185 painoyli90 ruskeasilmäinen vaaleatukka harteikas tyylikäs. Ulkoiset siinä...
TULKAA TÖKKIMÄÄN JOS HALUATTE PUHESEURAA. Löydätte mut Steamista samalla nickilla, facebookista ja... Täältä... Skypestä jos pyydätte...

SucetteTiia

Viesti Kirjoittaja SucetteTiia » Ke Huhti 20, 2016 16:38

Moikka!
Mie olen Tiia, 21-vuotias nainen kotoisin Itä-Suomen suunnalta. Opiskelen paraikaa Etelä-Savon ammattiopistossa leipuri-kondiittoriksi ja valmistun jo ensi kuun lopussa. :) Sitten syksyllä toiveena olisi muutto Helsinkiin.
Animeen ja mangaan hurahdin yläasteella, ensimmäinen lukemani manga oli Inuyasha. En yritä edes luetella lempisarjojani koska niitä on ihan liikaa mutta nyt viime aikoina olen seurannut kiihkeästi Haikyuu!!-animea. :D
Musiikkimakuni on hyvin laaja mutta lempiyhtyeeni on the GazettE. Kävin heidän Suomen keikallaan syksyllä 2013 ja olen nyt menossa kesällä uudestaan!
Tykkään myös pelata, enimmäkseen pleikka3:lla ja 3ds-käsikonsolilla.
Lempikarkki: Suklaa. Ehdottomasti.
Lempileffa: Moulin Rouge.
Paras vuodenaika: Kesä!!
Erikoinen inhokki: Maito. Hyi.
Tökkimään saa tulla jos kiinnostaa, olisi mukava saada lisää kavereita jotka ovat kiinnostuneet myös animesta ja mangasta. :)

Jaspers
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaspers » Ma Kesä 27, 2016 20:24

En yhtään hallitse esittelyjä. Sori.
Meiksi on Jaspers, piirtämistä harrastava tapaus Kouvolasta, hauska tutustua. Olen täällä(kin) foorumilla pälyillyt rekisteröitymättä jo jonkun aikaa, joten ihan hyvä vain että vihdoin viitsin sanoakin jotain. :D
Olen enimmäkseen hiljainen ja hidas persoona enkä osaa sanoa ei. Tykkään katsella muiden juttuja sivusta, ja olen muutamalla muulla foorumilla erikoistunut lähes pelkkään lurkkailuun; joka muuten saattaa tapahtua täälläkin. Animeen liittyvät jutut ovat kuitenkin kiinnostaneet jo pitkän aikaa ja mangoja löytyy hyllystä monin kappalein. Ja ai niin pidän ainakin leffojen katselusta - genrellä ei niinkään väliä kunhan ei joudu nielemään turhan suuria määriä siirappia.

Shiringo

Viesti Kirjoittaja Shiringo » Ma Elo 08, 2016 16:33

Juu tervevaan. Meikä on oikealta nimeltä Tuomas mut netissä kuljen nimellä Shiringo. Mitäs mie öööö.
Tykkään: Videopeleist ja kattelen aika vähän animee mut mangaa luen sit enämmän. Tällä hetkellä olen uppoutunut Visual novellien maailmaan.
Liityin tänne foorumille et jos sais vaik lisää kavereit täält Asvaltti kaupungist.
Meikäl on sit luki häiriö et jos näätte kirjoitus vieheitä niin älkää tappako.
Mitäs muut. Jos joku haluu saltkaa lisää niin olen steamissakin ihan Shiringo ja omistan 3Ds et jos joku haluu silläkin pelaa.
Ei kai mul sit muut.
If it ain't broken don't fix it.

Kalmalehto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalmalehto » Ti Syys 06, 2016 20:17

Heissan! Olen Tuomas ja pyörin nikeillä Tuusi ja Kalmalehto.
Tykästyin animeen ja mangaan lukiessani Dragon Ballia joskus muinoin :D Siitä se sitten lähti.
Opiskelen psykologiaa Alkio-opistossa ja vapaa-aikanani tykkään lukea, lorvia ja katsella animea.
Liityin Anikiin jo joku aika sitten mutta kiireiden takia tää unohtui. Nyt kun on taas enemmän aikaa niin vois ruveta aktiivisemmin käymään täällä.
Isoin syy liittymiselle oli varmaan vanhan kaveriporukan hajoaminen, minkä seurauksena mulla ei oikeastaan ole yhtään animesta tai mangasta diggaavaa kaveria. Siispä tulin tänne kattomaan, joskos täältä löytyisi ihmisiä joille puhua ^^

PS: Jos joku ihmettelee noita kaupunkeja niin asun virallisesti Orivedellä, käyn opiskelemassa Korpilahdella ja joskus käyn Loimaalla tyttöystävää katsomassa ;>

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”