OOOh...
Olempas ollut sokea, enkä ole huomannut, että täällä tälläinen yhdistys on perustettu
Ylivieskaan, haapajärveen anime/manga yhdistystä
Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit
Re: Ylivieskaan, haapajärveen anime/manga yhdistystä
Viimeksi muokannut Teeru, Ma Helmi 24, 2014 00:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OIVOIVOI!
Mielellään toivotan tervetulleeksi mukaan! ^^
Vaikkakin nyt kesä on ollut kovin hiljaista ja kasaantumisia ja piknikkejä ei lainkaan. (johtuneekohan töistä ja animeconista)
Toivottavasti tilanne muuttuu tässä lähiaikoina. Viimostaan sillon kun päästäan taas kössihallille.
Jos on kysyttävää ota toki yhteyttä ja minä koetan vastata. Ja jos on tiedossa immeisiä joilta löytyisi kiinnostusta tälle niin houkuttele toki heitä mukaan.
Mielellään toivotan tervetulleeksi mukaan! ^^
Vaikkakin nyt kesä on ollut kovin hiljaista ja kasaantumisia ja piknikkejä ei lainkaan. (johtuneekohan töistä ja animeconista)
Toivottavasti tilanne muuttuu tässä lähiaikoina. Viimostaan sillon kun päästäan taas kössihallille.
Jos on kysyttävää ota toki yhteyttä ja minä koetan vastata. Ja jos on tiedossa immeisiä joilta löytyisi kiinnostusta tälle niin houkuttele toki heitä mukaan.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.
sivuvaikutuksena painajaiset.
- Varjostaja
Nonniin. Kesä ohi ja koulu alkoi. Milloin on seuraava kokoontuminen?
Varjostaja.Deviantart <-Tuherruksia
Voi olla, että minun ja Hannan kohdalta kokoontumiset jäävät hieman vähemmälle. Hanna lähti muualle kouluun, samoin minä. Jos kiinnostuneita löytyy tarpeeksi paljon, tottakai pyrimme järjestämään kokoontumisen. Uusia järjestäjiä kaipaillaan. Ketään kiinnostuneita?