Ylivieskaan, haapajärveen anime/manga yhdistystä

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » La Joulu 29, 2007 16:41

Eihän sillä tietenkään mikään kiire ole, en minä sillä sitä tietenkään kysyny :D Mutta tuo animeilloista pieni maksu ois varmasti ihan kiva. Kyllähän se aina hyvä ois jos tililla ois vähän rahaa, jos pian tulee kamala tilanne, että joutuu jotain maksuja makselemaan..
Mutta eiköhän tämä tästä :)

Laus

Viesti Kirjoittaja Laus » Ti Tammi 01, 2008 18:02

Pitänee kuitenkin muistaa, että rekisteröimättömällä yhdistyksellähän ei voi olla omaisuutta. Tässä tapauksessa rahat sitten varmaan menisivät Hannalle (tai jollekulle muulle vetäjälle).

Mielestäni rahankeruu on kuitenkin ihan jees, ja tuo ns. osallistumismaksu tapaamisista on mielestäni parempi kuin joku vuosimaksu tms. kaikilta yhdistyksen jäseniltä.

Nex

Viesti Kirjoittaja Nex » La Helmi 23, 2008 15:22

Ji kirjoitti:Ihan vapaasti voi kaikki lähialueet tulla mukkaan. Mitä enemmän väkeä sen parempi. Voi panna sanan kiertää sielä Oulaisissakin, jos tied´ät porukkaa joka ois lähössä mukaan. ^^
nonii jee :)

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » La Huhti 26, 2008 21:41

pistämpä nyt tänne tällaisen ehdotelman

kuinka moni olisi kiinnostunut piknikästä?

Voisimme suunnitella sellaisen kesäkuulle jos ilmat ovat varteenotettavia. Haapavedellä olisi hieno puisto, mutta siitäkin pitää varmaan soitella tietyille henkilöille ajoissa.
Jos kyytejä tarvii niin itse voisin ainenkin käydä nivalassa mutkan ja ottaa kyytiin net kaikki jotka uskaltaa mun kyytiin tulla. ;)

Piknikeillä tieten ois tällaista yhteistä ajanviettoa eli jokainen tuo jotakin purtavaa ja sitten olisi tietenkin kaikkennäköisiä 'pelejä' itse ainakin uhkaan sulkapallolla. Suunnitellaan tätä katsotaan saanko luvan ja kuinka moni innostuu!
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » La Huhti 26, 2008 21:58

Piknikki ja muu yhteinen ulkoilmatekeminen kuulostaisi varsin mukavalta. :> Ja kyytiä voisin minäkin alustavasti lupailla, kesäkuun pintaan pitäisi kortti saada, enkä mielelläni tyhjällä autolla ajelisi. Ylivieskalaiset siis pääsisivät kimppakyytiin.
となり の おたくさん でござる。

Laus

Viesti Kirjoittaja Laus » Ti Huhti 29, 2008 20:55

Kesäkuulle? Mutta ei mun riparin aikaan, nyyhqs ;__;

No joo. Jos ei huono tuuri osu kohdalle niin mielelläni olisin tulossa paikalle. :)

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » Ke Huhti 30, 2008 14:26

Kyllä minäkin mielellään tulen, jos vaan kyytin saan :)

Varjostaja

Viesti Kirjoittaja Varjostaja » Ke Huhti 30, 2008 15:53

Kai sitä voisi mahdollisesti... kunhan saisi kyydin selville.
Varjostaja.Deviantart <-Tuherruksia

Arowana

Viesti Kirjoittaja Arowana » Ke Huhti 30, 2008 16:32

Juu minäkin tietty mukaan lähden ja munkin kyytiin pääsee jos Hannan kyytiin kaikki eivät mahu :) Paitsi että oon aika pelottava kuski että arat saa mennä Hannan kyytiin ku se on rauhallisempi :D no ei vaites. :)

Ja kesällähän sen vois järestää joskus vähän myöhäsempään aikaan niin ylivieskalaiset vois vaikka junalla päästä nivalaan ja meijän kyydillä haapajärvelle jos ei muuta kyytiä saa tai semmosta. tai muistakin paikkakunnilta.

Silvas

Viesti Kirjoittaja Silvas » Ti Touko 06, 2008 14:57

Jooh. piknik vois muuten olla kiva homma näin kesälle. voisin jopa yrittää päästä mukaan.
Vaikka aika kuluukin, niin se tulee aikanaan takaisin ja antaa sinulle rauhan.

eiko

Viesti Kirjoittaja eiko » Ti Touko 06, 2008 18:14

Kuulostaa hauskalta!Eli mukana ollaan jos on hyvä ajankohta töiden ja muun ajanvietteen kannalta :D

Chiro
Viesti:

Re: Ylivieskaan, haapajärveen anime/manga yhdistystä

Viesti Kirjoittaja Chiro » La Syys 06, 2008 21:08

pitäisi tietää missä se kokoontuu (`ehdotus` siellä voitais pitää semmosii elokuva iltoja/päiviä (kerran vk) jollon joku tuo jonkun anime dvd:n siis jos sinne missä kokoonnutaan saadaan joku laite millä kattoo)

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Su Syys 07, 2008 15:02

Jok kaksaantumis kerrallahan katsotaan animea. ainakin tähän mennessä niin on tehty. Nyt menee school rumble putki ja sen jälkeen jokin toinen ja sitä mukaan kuin tulee uusia sarjoja omistuksiin katsotaan siitä ensimmäinen jakso. 'esittelyjakso'
Nivalan nuorisotalon saa ikävä kyllä vain viikonloppuisin ja mielellään lauantyaisin käyttöön. Eikä välttämättä silloinkaan jos eivät pääse ovia aukaisemaan.
Muutoinhan siellä on laitteet millä kahtoa, paitsi ettei se ole aluevapaa, enkä ole löytänyt siihen purkukooodia. Mutta enköhän voi siinä tapauksessa oman dvd_laitteen sinne raahata jotta saataisiin chrono crusadesta se ensimäinen osa näytille.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Chiro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiro » Ma Syys 08, 2008 16:17

Ji kirjoitti:Jok kaksaantumis kerrallahan katsotaan animea. ainakin tähän mennessä niin on tehty. Nyt menee school rumble putki ja sen jälkeen jokin toinen ja sitä mukaan kuin tulee uusia sarjoja omistuksiin katsotaan siitä ensimmäinen jakso. 'esittelyjakso'
Nivalan nuorisotalon saa ikävä kyllä vain viikonloppuisin ja mielellään lauantyaisin käyttöön. Eikä välttämättä silloinkaan jos eivät pääse ovia aukaisemaan.
Muutoinhan siellä on laitteet millä kahtoa, paitsi ettei se ole aluevapaa, enkä ole löytänyt siihen purkukooodia. Mutta enköhän voi siinä tapauksessa oman dvd_laitteen sinne raahata jotta saataisiin chrono crusadesta se ensimäinen osa näytille.
no jos joskus tarttee mulla on fulmetal alcemist animea/elokuva , death note elokuva (the last name) , paprika ,totoro, maameren tarinat , kikin lähetti palvelu ja tulikärpästen hauta

Arowana

mööi

Viesti Kirjoittaja Arowana » Ti Syys 09, 2008 18:31

No moikka kaikki, minustakin kuuluu välillä!

Sellasta vaan ilmottelisin, että olen muuttanut Ylivieskaan! Että jos on joitain, jotka on kiinnostuneita, muttei oo kyydin takia oikeen päässy ainakaan kovin usein käymään Nivalassa kokoontumisissa, niin ottaa vaan ennen seuraavaa kokoontumista minuun yhteyttä ja varaa mun luksusautosta paikan niin pääsee anime/manga-seikkailulle :D
Tietenki muutki ylivieskalaiset saapi ilmotella, vaikka jokakerta ois ollukki :)

Niin ei mua sitten tarvi pelätä, jos ei taho puhua, niin ei oo mikään pakko, mutta osaan kyllä olla hyvin puhelias ja äänekäs jos vaan on tarvis. Ilmotelkaa sähköpostiin weksou89@netti.fi. Tosiaan ennen kokoontumisia ilmotelkaa ja kyselkää, ainahan en tietty minäkään saata päästä :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”