Conklaavi 2007

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lord of Tellus

Conklaavi 2007

Viesti Kirjoittaja Lord of Tellus » Ma Huhti 02, 2007 16:21

26-27.5 2007 järjestetään taas Suomen Turussa perinteinen ropetapahtuma, tosin harvinaisen myöhään mutta kuitenkin... Ja vaikka en tapahtuman järjestäjiin kuulu, niin mainostan sitä silti ja toivon mahdollisimman monen ilmaantuvan silloin Turkkuse, itse en tietenkään voi olla sinne menemäti.
http://www.tyrma.net/conklaavi sivustolle rupeaa vissiin putoilemaan muutakin infoa kuin tuo aika.
Tähän ketjuun saa myös ilmoitella josko olisi paikalle tulossa, ja josko kenties aikoisi cossata jotain.
Ei tarvitse olla kaikkein paras. Mutta olisi se kieltämättä kivaa...

Sulkasiipi

Viesti Kirjoittaja Sulkasiipi » Ma Huhti 02, 2007 18:39

Eikö se ole samaan aikaan kuin Kemin sarjakuvapäivät? :?
Reina Tanaka <3

Blogini: http://rosaland.wordpress.com

Lord of Tellus

Viesti Kirjoittaja Lord of Tellus » Ma Huhti 02, 2007 18:50

Kappas keppanaa, sehän on samaan aikaan kuin Kemin sarjakuvapäivät (tosin päivää lyhyempänä). Ja kemissähän on silloin cosplay Finland tourin osakilpailu (aistii jo kävijäkadon). Turkulaista suunnittelutyötä:kaikki asiat on otettu huomioon päivämäärää valittaessa :D
Ei tarvitse olla kaikkein paras. Mutta olisi se kieltämättä kivaa...

Nana.O

Viesti Kirjoittaja Nana.O » Ma Huhti 02, 2007 21:49

Nyt rupesin oikeasti stressaamaan: Turku vai Kemi?
Ei varmaan kukaan tiedä kummankaan ohjelmista sen tarkemmin muuta kuin, että tuo Cosplay Tour on Kemissä?
Romanchikku

Sulkasiipi

Viesti Kirjoittaja Sulkasiipi » Ti Huhti 03, 2007 20:27

Niin, menen itse kyllä varmaan mieluummin Kemiin vaikka se onkin kauempana :/
Reina Tanaka <3

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » Ke Huhti 04, 2007 08:40

Jos noista kahdesta jompaan kumpaan menen niin sitten Turkuun koska Kemiin en todellakaan pääse pitkän välimatkan takia :( No, kiva että täällä lähempänäkin on jotain tapahtumaa :D Täytyy katsoa kerkeänkö :D

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » To Huhti 05, 2007 23:05

Tosiaan hieman harmillista, että nämä tapahtumat ovat päässeet menemään noin päällekkäin, mutta uskoisin silti, että molemmat löytävät ongelmitta yleisönsä. Itse olen Conklaaviin menossa, kun olen sinne ohjelmaakin luvannut järjestää. Varmaan myös pientä Cosplay Finlandin miittiä voisi 'klaaviin viimevuotiseen tapaan järjestellä.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Cloudie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cloudie » Pe Huhti 06, 2007 14:29

Ite olen kyllä menossa Turkuun, sillä Kemi on liian kaukana ; DD Luultavasti ilmestyn paikalle (jos saan puvun valmiiksi, en ole edes aloittanut) FF VII Vincent Valentinena ; ) Kattoo nytten : D
Cosplay- finland miitti sinne ehdottomasti! <3 Ja sit voidaan kaikki cosplayaajat tehdä joku kiva kulkue, se olis kivaa 8D
Tai siis Conklaavihan on rope/larp tapahtuma, mutta toivottavasti ne ei kato pahasti jos on konsoliroolipelistä .... :lol:
Kaikki sinne siis!!! Kemi on liian kaukana. (haluisin kyl sinne kisaamaan, mutt ei voi mitään :) Kyllä niitä kisoja tulee, ja nyt mulla on aikaa ehkä tehä animeconiin jokin hienompi, jos en Vincentiä ehdi tehdä.)
"Sen on paras olla hyvännäkönen tai muuten ei tuu kauppoja..!" 8D

K-chan

Viesti Kirjoittaja K-chan » Pe Huhti 06, 2007 15:24

Oo niin...olisi ihana verestää vanhoja muistoja ja tulla tapailemaan tuttuja conklaaviin. Asun kanssa on kyllä hieman niin tai näin, kun ei ole edelleenkään Kouvolassa sitä ompelukonetta käytössä :p Täytynee miettiä pääsenkö/ ehdinkö, mutta olisi kyllä ihanaa käydä jossakin tapahtumassa ennen animeconia.

Jos ihme tapahtuu voisin esiintyä Haunting Ground/Dementon Fiona Bellinä. Ei niin animemainen asu niin larppaajatkin saavat rauhan.

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » Su Huhti 08, 2007 14:37

onkos kyseiseen tapahtumaan tulossa myyntipöytiä tai jotain vastaavia? Mietin vaan sitä kus samaan aikaan on ne sarjakuvapäivät... Toisaalta, tuleeko tuollaisiin rope tapahtumiin mitään myyntipöytiä yleensäkkään? Onko tulossa lattiamajoitusta ta jotain vastaavaa?

itse saatan tulla kaverin kanssa Kingdom hearts 2:n Roxaksena (minä) ja axelina (kaverini) jos se siis sopii (onko se roolipeli) Joo, olen aika tyhmä... 8)

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Su Huhti 08, 2007 20:00

Migata-chan kirjoitti:onkos kyseiseen tapahtumaan tulossa myyntipöytiä tai jotain vastaavia? Mietin vaan sitä kus samaan aikaan on ne sarjakuvapäivät... Toisaalta, tuleeko tuollaisiin rope tapahtumiin mitään myyntipöytiä yleensäkkään? Onko tulossa lattiamajoitusta ta jotain vastaavaa?
Conklaavissa on perinteisesti ollut Fantasiapelien myyntipöytä ja satunnaisesti joitain muitakin myyntipöytiä (Kemissä ei sen sijaan viimevuotisten kokemusten perusteella moisia muistaakseni ollut).

Majoituksen suhteen osaavat tapahtuman www-sivut tällä haavaa kertoa seuraavaa:
www.tyrma.net/conklaavi/ kirjoitti:Tietoja mahdollisista yöpymispaikoista tulee pian, mikäli sellaista saadaan järjestettyä.

Sulkasiipi

Viesti Kirjoittaja Sulkasiipi » Ma Huhti 09, 2007 19:05

Nyyh! kaikki menevät turkuun, ehkä minunkin täytyy alkaa punnitsemaan sitä vaihtoehtoa... :S
Tuleeko conklaaviin cosplaykisa?
Reina Tanaka <3

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Huhti 10, 2007 00:00

Vaikkei nyt aiheeseen liity niin tosiaan Kemissä pidetään Cosplay Finland Tour -osakilpailu. Sinänsä ikävää että nämä menivät päällekkäin mutta ilmeisesti tapahtumat nähtiin eri kävijäryhmille. Itse taisin lupautua Kemiin matkaavani.

Kuulin myös, että myyntitarjontaa olisi siellä lisätty viime vuodesta. Viimeksi mangatarjonta oli tosiaan vähän rajoitettua.

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ti Huhti 10, 2007 07:35

Sulkasiipi kirjoitti:Tuleeko conklaaviin cosplaykisa?
Cosplay-kisaa ei Conklaavissa ole, kun kerran kyseessä on roolipelitapahtuma, mutta tapahtuman sivuilla lupaillaan, että asukilpailu conin ohjelmasta löytyisi.

Kangaskasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kangaskasa » Ti Huhti 10, 2007 15:15

Hmmm... Nyt pistettiin kyllä paha. Kumpaan? Todennäköisesti sinne, minne on helpompi järjestää kyyti... Tavallaan ropetus kyllä kiinnostaisi. Pitää vielä katsastella tilannetta... ^^
42 42 564 
ハロオ ハロオ しにがみさま!

http://tinneri.deviantart.com/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”