Tracon II kimppakyydit

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Pem_

Tracon II kimppakyydit

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Su Syys 03, 2006 17:19

pyystyykö sinne traconiin järjestää kimppa kyytejä........... vai eikö :D

moderaattori muokkasi otsikkoa -Kyuu

Kukkakommando

Viesti Kirjoittaja Kukkakommando » Su Syys 03, 2006 18:54

Tietenkin mutta jos sitä mietit niin kannattaisi vähän muokkailla otsikkoa. esim "kimppakyydit tracon II" tms.
:3

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Syys 03, 2006 19:16

Juuri näin.

Mikäs siinä, ilmoitelkaa ja kyselkää kimppakyydeistä vaikka tässä sitten. Mysteerisestä syystä en itse ole kimppakyytiä tarjoamassa. Mysteerisen syyn voi etsiä vaikkapa tuosta avatarin alapuolelta.

Se on hyvä vihje mainita, että Traconissa on paljon maksuttomia parkkipaikkoja aivan paikan vieressä.

Avuksi tulkoon Eniron Kartta- ja Reittipalvelu. Myös TTY:n sivut avittavat. Paikka siis on Tietotalo.

Pem_

moi

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Ke Syys 06, 2006 18:28

no sorry..... :lol:
Akuroku
(~^,^)~

kagura

Viesti Kirjoittaja kagura » La Syys 16, 2006 15:12

Jos joku ajelee Helsingistä Tampereelle ja takaisin niin kyyti olisi todella tervetullut. Osallistun bensakuluihin tietty!
- ナナ -

meevi

Viesti Kirjoittaja meevi » Pe Syys 22, 2006 14:39

Täältä saattaisi olla kyytiä Traconiin jyväskylän läheltä.Että Kyytiä saattaisi olla jos vain vanhemmat suostuu tietty]

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » Pe Syys 22, 2006 15:11

jos joku kulkee Hämeenlinnan tai Lahden kautta niin minut voisi ottaa mukaan, voin maksaa osan bensoista

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » Ke Syys 27, 2006 20:46

Miten olisi tämmöinen idea: Koska varmaan täältä pääkaupunkiseudulta päin lähtee tuolloin lauantaina yksinäisiä vaeltajia tavalla tai toisella Tamperetta kohti, jokainen omalla tavallaan, niin eikö olisi paljon mukavampaa matkata seurassa, esim. junalla, kuin yksin? Ainakin itse olen näillä näkymin yksin eksymässä jonnekin Tampereella, mutta se olisi kieltämättä helpompaa tehdä se joukolla. Ja sitä paitsi seura olisi mukavaa sille noin parin tunnin matkalle. Eli, olisiko halukkaita lähtemään porukalla junan välityksellä Tamperelle? Lippujen hankkiminenkin on kai(?) helpompaa, joku valaiskoon allekirjoittanutta asialla. Hinnat nyt ovat mitä ovat, mutta opiskelijalippu varmaan käy melko monelle (eikä se edes ole niin kallis)

Olen siis mukana, olettaen että innostusta asiaan löytyy muiltakin... :)
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

sora

Viesti Kirjoittaja sora » To Syys 28, 2006 16:46

Tuo kimpassa junalla -idea kuulostaa ihan kivalta, itse kun olen joka tapauksessa junalla matkaan lähdössä. Vielä juuri ja juuri "juniorina", siis alle 17-vuotiaaana lippu ei maksa mitaan ylettömiä summia. Elikkä jos asia saadaan järjestymään niin olen mukana :) Ai niin, ja eikös VR:ltä saa jotain kimppalippujakin :?: Jos saa niin se tulisi varmaan halvemmaksi.

Rika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rika » Ma Loka 16, 2006 09:14

...jos ois ketään joka on menossa tampereelle Pudasjärven, Oulun tai Raahen kautta? ^_^'
Tarvitsisin kyydin, ois kiva päästä jonnekki tapahtumaan kun mulla on just syysloma sillon!! :D
"Sade on kaunis vuodenaika... eiku.."

kuruuk

Viesti Kirjoittaja kuruuk » Ke Loka 18, 2006 17:53

Kukaan menossa junalla Kouvolan seudulta Tampereelle? >_> Tai vaikkapas Riihimäeltä, kun siellä taitaa olla junanvaihto. En ole mikään übermatkustaja, joten yksin on tulee vähän orpo olo ja sekoiluja aikataulujen kanssa... XD ja ainahan seurassa on mukavampaa.
Ja sitten vielä Tampereella pitäisi suoriutua itse tapahtumapaikalle >_>
Yksin ei viitsisi lähteä sompailemaan, mutta jos matka/coniseuraa löytyisi niin halleluja welcome ilmoittautukaa ;D

Mayu

Viesti Kirjoittaja Mayu » Ke Loka 18, 2006 22:31

Onko vielä halukkaita ihmisiä menemään yhtä matkaa pääkaupunkiseudulta junalla Tampereelle? En ole käynyt ennen Traconissa enkä osaa liikua Tampereella, joten seura kelpaisi...

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » La Loka 21, 2006 22:35

Juna Kimppakyyti ö.ö
Kiinnostaa kiinnostaa! Entä miten on? Entäs kun ollaan päästy tampereelle, menisimmekö yhdessä sieltä sitten traconiin?
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Su Loka 22, 2006 10:45

Mayu kirjoitti:Onko vielä halukkaita ihmisiä menemään yhtä matkaa pääkaupunkiseudulta junalla Tampereelle? En ole käynyt ennen Traconissa enkä osaa liikua Tampereella, joten seura kelpaisi...
Lauma helsinkiläisiä ja yksi järvenpäälainenkin on lähdössä Traconiin lauantaina aamujunalla kello 6.41 Järvenpäästä siis, 06.20 Helsingistä( R-juna, ei vaihtoja vaan suoraan Tampereelle). Jos jaksaa herätä aikaisin, voi seuraan toki lyöttäytyä. Me puremme vain nilkkoja. :3
Viimeksi muokannut Hoothoot, Su Loka 22, 2006 14:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » Su Loka 22, 2006 13:18

Hui, tuo kuulostaa todella aikaiselta... Itse en ehkä ihan niiin aikaisin ole lähdössä, vaan mieluiten seuraavalla junalla, tietysti riippuen milloin muita ihmisiä on tulossa.

Ja kyllä, porukalla Traconiin ihan paikalle saakka. Allekirjoittaneella ei nimittäin ole minkäänlaista suuntavaistoa uudessa paikassa, ja parempi eksyä ryhmässä kuin yksin. Pitäisiköhän tässä jo ehdotella jotain junia, vai? Onko siis helpompaa varata lippuja kerralla, vai miten se eds tapahtuu? ^^' En oikeasti osaa liikkua junilla muuta kuin pääkaupunkiseudulla..
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”