ARRR! Thankies, ye scalleywags, fer the meeting! [29.8.2003]

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

WuZ
Viesti:

ARRR! Thankies, ye scalleywags, fer the meeting! [29.8.2003]

Viesti Kirjoittaja WuZ » Ti Heinä 29, 2003 12:29

Eli siis. *Ahem.* Aivan kuten otsikko lupaa. ^__^

29.8.2003 on Suomen ensi-ilta tälle ultimate pirate-elokuvalle The Pirates of The Caribbean. Ja koska allekirjoittaneella on juuri sinä päivänä syntymäpäivät - ja Sefie-chanilla muutamia päiviä aiemmin - on ollut paljonkin puhetta siitä, että varaisimme lippuja ja painuisimme pukuilemaan sinne ensi-iltaan. Sefie puheli jotakin One Piece-merirosvoanimesta (*ei itse sano mitään, köh.*) jota kuulemma olisi mielenkiintoista pukuilla, vaikkakin... no. Ihan original cosplay voisi myös olla hauskaa. :D Eli siis. Kysymys kuuluu: Olisiko muitakin paikalle lähtijöitä tai edes asiasta kiinnostuneita vai raahaanko ainoastaan Sefie-chanin sinne seurakseni kärsimään?

Ei, tätä organisointisysteemiä ei nakiteta Sefie-chanin tai minun kontolleni, vaan vaatisi aika lailla kaikkien osallistumista. Vastuuta kaikille. Muahhahhaa! ... joo.

En sitten yhtään epäselvemmin voinut selittää. xD
Viimeksi muokannut WuZ, Su Elo 31, 2003 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"An integral part of any relationship is knowing that you could be killed in your sleep at any time." - Trent Reznor

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ti Heinä 29, 2003 12:52

Olikos tuo nyt sitten Helsingissä vaiko kenties jossain muualla?

Mitä organisointiin tulee, niin voin kyllä kokemuksen syvällä ja kumealla rintaäänellä todeta, että jos selkeitä vastuuhenkilöitä ei ole, eivät asiat yleensä juurikaan etene - jos vastuu on kaikilla, se ei ole kenelläkään. Tai sitten vaihtoehtoisesti vastuu pikkuhiljaa sälyy vastuuntuntoisimpien niskaan, mikä ei juurikaan eroa vastuuhenkilöiden erillisestä nimeämisestä.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

WuZ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WuZ » Ti Heinä 29, 2003 13:17

Nya? Turku tai Tampere varmaankin, en minä tiedääh.

Ja niinhän se on, ettei välttämättä mitään tule mikäli joku ei ota asiaa vastuulleen, mutta... no. Peehana. Muuten siinä käy siten että vastuu painottuu jonkun niskaan, joka aina ennenkin on päätynyt ottamaan vastuun ja ja ja... Mutta. Tämä nyt on muutenkin aika paljon kehittelyasteella vielä koko juttu. Ettei sen puoleen. ^^;
"An integral part of any relationship is knowing that you could be killed in your sleep at any time." - Trent Reznor

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » Ti Heinä 29, 2003 13:55

Niin tuo paikka on aika tärkeä detalji köyhille opiskelijoille...

Periaatteessa olisin kiinnostunut mutta tuolloin mulla on ihan muita kiireitä -> ei ainaskaan aikaa nähdä mitään vaivaa organisaation eteen.

Mites muuten CF:n lippu animeconiin voi?

WuZ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WuZ » Ti Heinä 29, 2003 15:51

Duh, eli siis. Tämä on ihan epävirallinen juttu, tyyliin kavereiden kesken hillumaan cosplay-vaatteet niskassa elokuvan ensi-iltaan, jonka takia mitään suurempaa organisointia ei edes tarvitakaan. Ei mitään CF:n mainostusta välttämättä edes (^^;), ihan vaan... hillutaan ja heilutaan ja nautitaan elokuvasta ja ja ja. Että sellaista. ^__^ Minä ainakin olin ihan omaksi ilokseni mennä sinne pukuilemaan, mutta kun Sefien kanssa puhuttiin aiheesta niin olisihan se ihan mukavakin saada fellow cosplayereita mukaan sinne. ^___^

Sefie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sefie » Ti Heinä 29, 2003 15:55

Cos we're the piiiratees who don't do anything~

Ya, tällaista ollaan tosiaan mietiskelty... Kun kerran on sanottu, että CF ei mukamastensa miittaa välillä Ropecon-GW, ja kun kerran MINULLA ...jajollakinmuulla... on synttärit sillä viikolla (xD) ja kun se on kerran ensi-ilta! Pirates of the Caribbean! Teippi ja Orli! Woo! xD

Henk. koht. suosisin Tamperetta... ^__________^ WuZ-chanille sen pitäisi olla aivan yks hailee, kun molempiin suuntiin on yhtä pitkä matka, nya? Joten ellei kukaan keksi Todella Hyvää Syytä(tm) siihen, että mentäisiinkin Turkuun (ei, Xuenay, 'valta' ei ole tarpeeksi hyvä syy) niin to Tampere we go ho ho ho. ^_^

Vielä ei ko. leffaan saa varattua lippuja... Mutta odotellaan, vaanitaan... Hyökätään salamannopeasti kimppuun...

Juu! Tosiaan! One Piece on merirosvohenkinen anime (tod. suosittu Japanissa *wink wink*), josta voisi myös pukuilla jotakin ko. tapahtumaan. /me taitaa ainaski... Ehkä... Hmm...
Viimeksi muokannut Sefie, Ti Heinä 29, 2003 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

WuZ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WuZ » Ti Heinä 29, 2003 16:01

Huomasin että tässä ketjussa joka toinen viesti on minun kirjoittamani. xD Mutta eeeei se mitään, rakastanhan sentään avatariani. Hohhohhoo! xD

Aivan, aivan. Tampereelle siis. Vaikka se maksaakin neljä euroa enemmän kuin Turkuun. ;P Mutta kai minä kestän. Vaikkanojaa... perrrhana. Kävi sellainen inha juttu, että alan saamaan rahaa vasta syyskuussa. ^___________^ (Hei miksi kerron tämän täällä? Er?)

Oh weee~ll!

Yo ho, yo ho a pirates life for mee~...

... sarjassamme turhia viestejä. xD

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ti Heinä 29, 2003 21:29

Olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että WuZin rahoja pitää säästää ja tulla Turkuun katsomaan...

Besides... Turussa ON se Suomen (taisi olla Pohjoismaidenkin, ainakin niin sitä joskus mainostettiin) suurin elokuvateatteri. Jos leffaa katsotaan, niin kyllä sitä pitää katsoa kunnon kokoiselta valkokankaalta. ^_^

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Heinä 30, 2003 02:01

Miten vain sovittelettekin, Tampereelta saanee käyttöön tiloja pienellä varoitusajalla edelleen.

Sefie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sefie » Ke Heinä 30, 2003 17:17

Xuenay kirjoitti:Olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että WuZin rahoja pitää säästää ja tulla Turkuun katsomaan...
Hidoi! Olen syvästi loukkaantunut!! Sillä minulla Tampereelle meno maksaa 4€, Turkuun 28€! Entä minun rahat? Julmaa! En anna tätä ikinä anteeksi! ...paitsi jos viet minut DDR:lle. OIKEALLE sellaiselle, ei mitään aivopesujuttuja. xD

Hai, kiitoksia, Kyuu-san, pidetään mielessä. ^_^

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » To Heinä 31, 2003 10:16

Miten ihmeessä saat kulutettua matkoihin 28e? Kun sinä saat opiskelija alennusta, niin ei tuo voi olla noin kallista... Kun Turku-Tampere junalippukin on alle 10e...

Sefie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sefie » To Heinä 31, 2003 15:13

Ohh, on se. Vilppula-Turku-Vilppula, opiskelija, 28.40 €. Siihen on katsos paluumatkakin ajateltu mukaan. ^_^ VR ei suosi köyhää... Ja bussilla vielä kalliimpaa.

Tämä ajautuu pois aiheesta. ^_^;;

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ti Elo 05, 2003 13:21

Sefie kirjoitti:Tämä ajautuu pois aiheesta. ^_^;;
Jeps, niin ajautuu. Joten, haluaako joku esittää argumentteja sille, miksi leffaa EI mentäisi Pohjoismaiden suurimpaan elokuvateatteriin katsomaan, vai mennäänkö näiden argumenttien puutteessa Turkuun? ^_^

Petri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petri » Ti Elo 05, 2003 14:05

Kannatan Turkua, minulla on vielä pari opiskelijalippua kinopalatsiin jäljellä, pitäisi käyttää ennen kuin menevät vanhaksi. Toisaalta samaan verran se juna täältä maksaa Tampereellekin, eli jos majoitus löytyy, niin sopii minulle. Turun päässä voisin taas järjestää majoitusta 4-5 hengelle, jos tarvitsee.
Huh. Muistin juuri, että vanhempien luona varastossa on varmaan vanha pienempänä käyttämäni merirosvonaamari, täytyy käydä tutkimassa.
"You can't have egg, bacon, spam and sausage without the spam."

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ti Elo 05, 2003 14:17

Xuenay kirjoitti:
Sefie kirjoitti:Tämä ajautuu pois aiheesta. ^_^;;
Jeps, niin ajautuu. Joten, haluaako joku esittää argumentteja sille, miksi leffaa EI mentäisi Pohjoismaiden suurimpaan elokuvateatteriin katsomaan, vai mennäänkö näiden argumenttien puutteessa Turkuun? ^_^
Ottaen huomioon, että tilaisuus liittyy Sefien ja WuZin syntymäpäivien viettämiseen, mielestäni on vähintäänkin kohtuullista, että heillä on lopullinen päätäntävalta siitä, mennäänkö elokuvaa katsomaan Tampereelle, Turkuun vaiko kenties Enontekiölle.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”