Liikkuva Linna

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nasha

Viesti Kirjoittaja Nasha » Su Syys 10, 2006 20:05

nyt tuli ostettua dvd. :D voih katsoin sen jo pari kertaa :D niin ihana se kyllä on. mietin vain että onko joku katsonut sen niin ettei ole lukenut sitä aiemmin? jos joku on katsonut vain elokuvan niin oliko teidän mielestä vaikea pysyä juonessa mukana?

Pem_

moi

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Su Syys 10, 2006 20:07

en ole katsonut.....mutta lukenut oon kaikki jaksot :D
Akuroku
(~^,^)~

Valkopääpeura

Viesti Kirjoittaja Valkopääpeura » Su Syys 10, 2006 20:21

Nasha kirjoitti:mietin vain että onko joku katsonut sen niin ettei ole lukenut sitä aiemmin? jos joku on katsonut vain elokuvan niin oliko teidän mielestä vaikea pysyä juonessa mukana?
Minä ainakaan en lukenut ennen kuin katsoin elokuvan. En ole vieläkään kyllä lukenut.. u_u' Ei minulla ainakaan ollut mitään vaikeuksia pysyä juonessa mukana. (:

inuyashan pentu

Viesti Kirjoittaja inuyashan pentu » Su Syys 10, 2006 20:36

Erittäin ihana elokuva! Parhaita oli se koira, tulidemoni ja naurispää!
ISTU!!!! Sanoo Kagome Inuyashalle.

Nasha

Viesti Kirjoittaja Nasha » Ma Syys 11, 2006 20:41

Minä ainakaan en lukenut ennen kuin katsoin elokuvan. En ole vieläkään kyllä lukenut.. u_u' Ei minulla ainakaan ollut mitään vaikeuksia pysyä juonessa mukana. (:
Ei kun mietin vaan että onko joku katsonut silleen kun poikaystäväni oli aluksi vähän ihmeissään että hiem itäs tässä nyt oikein tapahtu kun ei ole sitä lukenut :D niin halusin vaan tietää oliko muilla tälläisiä ongelmia. :D

moderaattorin editoima: puuttuva quote-tag lisätty. tarkkaavaisuutta... -Kyuu

zenisu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zenisu » Ti Syys 12, 2006 21:20

On tämäkin tullut ostettua ja nähtyä. Kaunis elokuva kieltämättä, mutta sitä juonta ei ensimmäisellä kerralla tullut ymmärrettyä, eikä sitä täydellistä valaistusta ole vielä tullut, tai tuleeko ollenkaan. Suomidubbauskaan ei ole paha, mutta Sophien japaninkielinen ääninäyttelijä (seiyuu, eh?) saa väännettyä äänensä vanhaksi paremmin.

Voimansa menettänyt Turhatar on huvittava vanhus.

Ja Haurukin on niin ihq!
katsottua|kuunneltua|syötyä

“The wind... it's nice. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!”
-Yuna

sugi

Viesti Kirjoittaja sugi » Pe Syys 15, 2006 16:10

Paljon parempi ku henkien kätkemä ja paljon selkeämpi,eli minäki siis tajusin mitä tapahtuu. Aivan ihana leffa.

_Shampoo_

Viesti Kirjoittaja _Shampoo_ » Pe Syys 15, 2006 18:02

Huomaa heti että oli Miyazakin tekemä. Hyvä leffa ja söpöjä hahmoja riitti?

P.S.Kuka menee katsomaan Totoron??????
Ranma Shampoon kanssa treffeille tulla?

inuyashan pentu

Viesti Kirjoittaja inuyashan pentu » Pe Syys 15, 2006 18:39

Mä meen kattoon Totoron heti, ku se tulee! Liikkuvassa linnassa tosiaan riitti söpöjä hahmoja, mutta henkien kätkemä oli kyllä pikkuisen parempi :?
ISTU!!!! Sanoo Kagome Inuyashalle.

bööbemuff

Viesti Kirjoittaja bööbemuff » Pe Syys 15, 2006 18:47

Oikein hyvä elokuva. I like it^^
Chalcifer (vai mitenkä se kirjoitetaankaan -.- :/)
on ihan paras! Mut suomeks dupattuna en tykänny...iha kamala...
Henkien kätkemä on ihan himppasen paree mut ei se mitää :P
Oon lukenu sen kirjan ja se oli tosi hyvä^^mut sarjakuvia en oo lukenu....
ehkä neki tulee luettua joku päivä :)
Kiss my eyes and lay me to sleep.

monday..

Viesti Kirjoittaja monday.. » Ti Syys 19, 2006 15:17

miyazakin parhaimmistoa!! katsoin leffan kerran ja rakastuin siihen siltä seisomalta.

May-chan

Viesti Kirjoittaja May-chan » Ti Syys 19, 2006 18:46

Harmitti pirusti kun näin kyseisen upean anime-elokuvan. En harmistunut sen sisällöstä, vaan siitä, että äitini oli varannut sen dubatun version. Mutta heti kun ostin dvdnä, katsoin luonnolisesti sen alkuperäiskielällä ja on kyllä ehdotonta Chiblin parhaimmistoa. Miinus oli vain se, että tarina oli mielestäni hieman vaikeaselkoisempi kuin esim. Henkien kätkemä. Mutta ehkä olen vain liian tyhmä ymmärtääkseni anime-elokuvien hienoja juonenkiemuroita. Joka tapauksessa aivan ihana elokuva, niinkuin kaikki muutkin näkemäni Chibli-elokuvat.
Okama way. Okey, smile everyone! Oh, come my way! -Bon Clay

NoJopas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NoJopas » La Syys 30, 2006 11:26

Mäkatsoin tän ensin japaniksi ja pari päivää myöhemmin suomeksi. (dvd:ltä, ei mulla sentään oo varaa käydä leffassa noin usein) elokuvassa on kuitenkin niin paljon juttuja jotka ehtii mennä ohi ensimmäisellä kerralla, että on kiva katsoa se uudestaan kun jo osaa tarkkailla tiettyjä juttuja, koska tietää mitä tulee tapahtumaan.

Ja mä katson mielelläni suomidubbeja, koska tykkään bongailla tuttuja ääniä ja linkitellä mielessä missä muissa leffoissa tyypit on olleet. Esim. Haurun suomenkielinen ääni oli Disneyn Notredamen Kellonsoittajan Quasimodo, hieman hassua?
Muuten dubbi oli ihan ok, mutta Laura Malmivaara oli aikas kehno.

Elokuva oli kyllä huippu, mulla ei kyllä ollut kauheesti odotuksia, aihe ei vaan vaikuttanut kauheen kiinnostavalta. Mutta sitä suurempi olikin kai sitten ihastus kun leffa olikin aivan mahtava.
Turhaa kai luetella mikä elokuvassa oli hyvää (hahmot, tarina, tekniikka....) koska lista on piiiitkä.

chibi-gaara

Viesti Kirjoittaja chibi-gaara » To Loka 05, 2006 18:17

LOISTAVA LEFFA! :lol: thats all i got said.
-_-

Juunigatsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juunigatsu » Su Loka 08, 2006 13:55

Kun me katottiin leffa kaveriporukassa, niin ekan kerran kun Hauru esiintyi, kaikki hihkaisivat: "Miyazaki ei ole ikinä luonut tollaista!" Me vaan kuolattiin ja itkettiin vuoronperään. Kaikki vissiin tykkäsivät leffasta ^__^ Taustamusiikit oli mahtavia ja niiden japanilaisten seiyuuiden äänet myös. Kun elokuva loppui, oli pakko kattoa että millaiset suomidubit oli. Katottiin pieniä valikoituja pätkiä, ja kyllä vähäsen petyttiin.... Japanilaiset äänet oli parempia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”