sakurakonin DDR

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nausku
Viesti:

sakurakonin DDR

Viesti Kirjoittaja Nausku » Ke Marras 09, 2005 16:13

Vaikka koni on ohi niin nyt vasta innostuin kysymään tuosta DDR:stä (dance dance revolution). Mitä laitetta käytitti pc? ps2? xbox? ja minkä niminen peli oli kyseessä? Kun löysin niitä vaikka mitä. Ainakin muistan että Megaman biisi oli siinä teidän omassa. Entä ne matot, mistä hankitte ne ja paljonko maksaa suurinpiirtein tai minkä valmistajan tekemiä? Entä saako niitä ihan suomesta vai pitääkö tilata ulkomailta asti?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Marras 09, 2005 16:23

Viesti pompsautettu paremmin kuuluvalle alueelle.

Starfire
Viesti:

Re: sakurakonin DDR

Viesti Kirjoittaja Starfire » Ke Marras 09, 2005 16:45

Nausku kirjoitti:Entä ne matot, mistä hankitte ne ja paljonko maksaa suurinpiirtein tai minkä valmistajan tekemiä? Entä saako niitä ihan suomesta vai pitääkö tilata ulkomailta asti?
Minä tilasin omani Lik-Sangista. Hintaa tuolta kertynee n. 40-80e, riippuen maton laadusta ja siitä, aikooko pelata PC:llä (ja tarvitseeko siis adapterin) vai ei.

Omani on Deluxe Ignition, joka on käsittääkseni noita parempia tavallisia mattoja (ts. ei ole metallipädi). Voin suositella.

Goodman

Viesti Kirjoittaja Goodman » Ke Marras 09, 2005 19:00

Minun mattoni maksoi n.20€ *alennus* ja en ole ostostani katunut :D
I like to move it

Nausku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nausku » Ke Marras 09, 2005 20:20

Matto asian olen selvittänyt. Pitää vielä katsoa minkä mallisen ostan :)
Mutta epäselvää on että jos ostan PS2 ja haluaisin siinä vaikka pelata japski tai USA versioita noista DDR peleistä niin tarvinko mod piirin tuohon?

Sitten se megamanin biisi mikä oli sakurakonin pelissä, missä pelissä se oli? pc vai ps2 ja mikä pelin nimi?

Tanuki

Viesti Kirjoittaja Tanuki » Ke Marras 09, 2005 20:38

Nausku kirjoitti:Mutta epäselvää on että jos ostan PS2 ja haluaisin siinä vaikka pelata japski tai USA versioita noista DDR peleistä niin tarvinko mod piirin tuohon?
Tarvitset joko a) modpiirin b) kovalevyn ps2:en laajennuspalikkaan tai sitten c) swap magic -levyn. Näistä kaksi viimeisintä eivät vaadi koneen availua tai juottamista, siis takuu säilyy.

Raku-chan

Viesti Kirjoittaja Raku-chan » To Marras 10, 2005 00:21

Nausku kirjoitti:Sitten se megamanin biisi mikä oli sakurakonin pelissä, missä pelissä se oli? pc vai ps2 ja mikä pelin nimi?
Sakuraconissa käytettiin StepManiaa PC:llä. Näin itse ainakin Rockman (Megaman) 2 - Woodman stage -kentän musiikkia pelattavan, en sitten tiedä pelattiinko siellä muitakin Rockman biisejä.

Nausku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nausku » To Marras 10, 2005 20:02

Raku-Chan kirjoitti:Sakuraconissa käytettiin StepManiaa PC:llä. Näin itse ainakin Rockman (Megaman) 2 - Woodman stage -kentän musiikkia pelattavan, en sitten tiedä pelattiinko siellä muitakin Rockman biisejä.
Kiitoksia. Tätä tietoa tarvitsin, nyt tiedän hankkia tuon Stepmanian ja maton PC:tä varten. Megaman ratkaisi :D
Kattelen aluksi jos ihan suomesta löytäisin hyvän ja halvan maton.
Kiitokset kaikille vastanneille. Minun osalta on asia käsitelty :)

_tv_

Viesti Kirjoittaja _tv_ » Pe Marras 11, 2005 02:58

Hatake_Kakashi _sama kirjoitti:Minun mattoni maksoi n.20€ *alennus* ja en ole ostostani katunut :D
Voisin tähän väliin varoittaa nuista halppismatoista. Ostimme kaverin kanssa molemmille tuollaiset about 20e matot about puoli vuotta sitten, toinen hajosi lähes heti, about kuukausi tai alle ja toinen kesti jopa pari kuukautta... Takuuta matoissa ei sattuneista syistä enään ollut, mutta se ei ollut niiden kohtalo. Joten varokaa näitä.. Peli tuntumakin on aika kamala verrattuna parempiin pehmomattoihin tai varsinkaan metallipädeihin.

Fafy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fafy » Pe Marras 11, 2005 08:43

_tv_n kommentti on ihan asiaa, itsekin tullut koettua, että tässä(kin?) asiassa hinta ja laatu kulkevat aikalailla käsikädessä.
-: Sorry I'm late. I got lost on the road called life. :-

Jinsei ry, Porin Anime- ja Mangaklubi
Grand Vizier & Supreme Guild Master of Art ~~^argl^~~

BoA

Viesti Kirjoittaja BoA » Ma Joulu 12, 2005 11:08

Kannattaa pitää matot myös puhtaana! Jos jää jokin nuoli pohjaan voi ongelman ratkaista helposti puhdistamalla kontaktipinnat alkoholilla. Halvimpia mattoja tosin ei voi edes avata mutta metallimatot saa helposti puhtaaksi.

Efana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Efana » Ti Joulu 27, 2005 23:20

Olen tässä itse jo jonkin aikaa harkinnut, että pitäisi siirtyä ihan kunnolliseen metallipadiin kun danketus on noussut aika vakavaksikin harrastukseksi. Olen pärjännyt tähän asti tuollaisella seitsemäntoista euron pehmomatolla, mutta enää ei toimi yksikään nuoli vaikka kuinka talloisi. :F Haluaisinkin kysyä, josko jollakulla täällä olisi kokemuksia metallipadin hankkimisesta: mistä, mitä maksoi, miten toimitus hoitui, kestävyys jne. Olen parin ihmisen kanssa tästä jo keskustellut ja saanut täysin ristiriitaisia neuvoja. Täysin sikaa säkissä en halua lähteä ostamaan niin kalliilla hinnoilla, eli apu olisi enemmän kuin toivottua.
Lemon <3

Raku-chan

Viesti Kirjoittaja Raku-chan » Ke Joulu 28, 2005 22:42

Efana kirjoitti:Haluaisinkin kysyä, josko jollakulla täällä olisi kokemuksia metallipadin hankkimisesta: mistä, mitä maksoi, miten toimitus hoitui, kestävyys jne.
/me to the rescue!
Tilasin tuossa viime kesänä metallisen TX1000 tanssimaton Lik-Sangin Euroopan liikkeestä. Euroopan osasto sijaitsee Saksassa, eli tavara tulee Euroopasta joka tarkoittaa sitä, että tulleja ei tarvinnut maksaa. (Pistetään nyt vielä myös Suomalaisen tanssimattoja kaupittelevan liikkeen linkki, eli PolarPanda.)
Tuotekuvauksesta käy ilmi, että TX1000 on Play Station / PS2 -matto, mutta jos sitä haluaa käyttää tietokoneella kuten minä, se onnistuu hankkimalla PSX/2 --> USB-adapterin. Ko. adapteri on kaksi paikkainen joten kaverin kanssa voi pelata yhtäaikaa kunhan toinenkin matto löytyy.
Maksoin mokomasta 119 €, adapterista 15 € ja toimituskuluja tuli parikymmentä euroa. Toimitus kesti pari viikkoa ja suurikokoinen paketti toimitettiin kotiovelle asti. Tähän mennessä matolla on pelattu milloin enemmän ja milloin vähemmän ja vasta yksi paneeli on hieman haljennut, eli hyvin on kestänyt. En tainnut vielä ilmoittaa, että maton mukana tuli vaihtopaneelit, eli paneelien rikkoutuminenkin on otettu huomioon.
Kas siinä hieman infoa omasta kokemuksestani. En kuitenkaan suosittele enää hankkimaan TX1000:tta, vaan uudemman TX4000:n.
TX4000 on kokonaan metallinen, eli kestää varmasti vanhaa TX1000:kin paremmin. Lisäksi TX4000:ssa on mukana Xbox-, PSX/2- ja USB-liittimet, eli adapteria ei tarvita lainkaan! Hintaa ko. hoidolla on 109 euroa Euroopan liikkeestä, joten tätä kannattaa harkita.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”