Rovaniemen alue (ja miksei muutkin lähitienoot)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

SpaceFish

Rovaniemen alue (ja miksei muutkin lähitienoot)

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » Ti Elo 09, 2005 13:26

Syksy on saapunut ja koulut alkavat pian. Toivon mukaan myös ihmiset alkavat olla paikkakunnalla. Tämän ketjun tarkoitus on kerätä kasaan porukka ja päättää paikka "pienoismiitille", jossa voidaan keskustella animeryhmittymän ja ehkä myöhemmin jopa animeyhdistyksen perustamisesta tänne pohjoisemmaksi. Täällä on ilmeisen paljon Rovaniemeläisiä ja muitakin asiasta kiinnostuneita, joten osallistukaa ihmeessä. Toivottavasti asiat saadaan rullaamaan mahdollisimman nopeasti.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

LikeNot

Viesti Kirjoittaja LikeNot » Ti Elo 09, 2005 14:13

Jep, Rovaniemeltä ollaan, ja kiinnostusta voisi ollakin. Kiinnostaisi tietää, minkäikäistä, ja mistäpäin porukkaa löytyisi? Itse olen yhdeksännelle menossa, ja Korkalovaarassa asustelen...
I just watched dream that I never awaked. And of course it has to be nightmare...

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ti Elo 09, 2005 14:47

Rovaniemeläinen olen ja asustelen ounasrinteellä ja kahdeksannelle menossa ja kiinnostunut siitä miittauksesta. Lisäinformaatiota miittauksesta odottelen.
(örr. mitähän toi nyt taas oikein tarkoitti...?)

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » Ti Elo 09, 2005 15:01

Kiinnostuneita varmana löytyy kun hyvin kuulutetaan.

Ammattilukion (kauppis) toista vuotta aloittamassa. Osittain asun korkalovaarassa, pääosin Kiirunassa (keskussairaalan likellä). Kiinnostusta löytyy juu.

Reapers

Viesti Kirjoittaja Reapers » Ti Elo 09, 2005 17:24

Rovaniemen lähistöltä olen.
Ala-asteen viimeistä luokkaa aloittelen [miksi myö olen niin nuori.. .___.]. Kiinnostusta ehkä löytyisi. Varmaan riippuen porukasta tjn.

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ti Elo 09, 2005 20:30

Reapers kirjoitti:Rovaniemen lähistöltä olen.
Huh. Katoin profiiliasi ja olet näemmä RANUALTA!! Miltei kaikki sukulaiseni asuu siellä. o_o Tunnetko ketään "Pernu" sukunimistä tyyppiä sieltä? 8D

SpaceFish

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » Ti Elo 09, 2005 23:23

No tulipas vanha olo. Olen 20 ja nyt menossa välivuoden jälkeen ammattikorkeaan. En ole ikärasisti, mutta ihan virallisten asioiden hoitamisen kannalta toivon että muitakin täysi-ikäisiä löytyy.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ke Elo 10, 2005 11:46

SpaceFish kirjoitti:No tulipas vanha olo. Olen 20 ja nyt menossa välivuoden jälkeen ammattikorkeaan. En ole ikärasisti, mutta ihan virallisten asioiden hoitamisen kannalta toivon että muitakin täysi-ikäisiä löytyy.
...kuten jo aikaisemmin sanoin ("animeseuroja pohjois suomeenkin-topiikissa"), animeseuraan/ryhmittymään tarvitaan täysi-ikäisiä. Mutta hei, älä unoha "spacefish", että se "shampoo" (täti-ikäinen) tulee mukaan kans. Tällä helkellä hän asuu Oulussa ja vissiinkait sitte muuttaa Rovaniemelle. Jotain sellaista se täällä foorumeilla sanoi.

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » Ke Elo 10, 2005 16:09

Itseltäni jää täysi-ikäisyyden puolelta puuttumaan sellaiset puoli vuotta. Roskavuosi tämä 17. Manailin tätä mielessäni jo ensimmäisen kerran kun tämä asia otettiin aiheeksi.

SpaceFish

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » To Elo 11, 2005 22:52

Rayza-chan kirjoitti:...kuten jo aikaisemmin sanoin ("animeseuroja pohjois suomeenkin-topiikissa"), animeseuraan/ryhmittymään tarvitaan täysi-ikäisiä. Mutta hei, älä unoha "spacefish", että se "shampoo" (täti-ikäinen) tulee mukaan kans. Tällä helkellä hän asuu Oulussa ja vissiinkait sitte muuttaa Rovaniemelle. Jotain sellaista se täällä foorumeilla sanoi.
Toki, toki. Ei tässä ongelmia. Kyllä niitä täysi-ikäisiä tarpeeksi löytyy jos etsimään aletaan.

Jos sitten aletaan käytännön asioihin niin olisiko jollakin ehdotuksia kokoontumisen ajaksi? Onko aikoja jolloin ei missään nimessä sovi? Paikan löytäminen ei varmaankaan ole ongelma, sillä ulkona on vielä toistaiseksi ainakin ollut kivat ilmat ja jos meitä ei ihan armeijan vertaa ole niin kahvilat ovat hyvä vaihtoehto.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Pe Elo 12, 2005 13:19

SpaceFish kirjoitti:
Rayza-chan kirjoitti:...kuten jo aikaisemmin sanoin ("animeseuroja pohjois suomeenkin-topiikissa"), animeseuraan/ryhmittymään tarvitaan täysi-ikäisiä. Mutta hei, älä unoha "spacefish", että se "shampoo" (täti-ikäinen) tulee mukaan kans. Tällä helkellä hän asuu Oulussa ja vissiinkait sitte muuttaa Rovaniemelle. Jotain sellaista se täällä foorumeilla sanoi.
Toki, toki. Ei tässä ongelmia. Kyllä niitä täysi-ikäisiä tarpeeksi löytyy jos etsimään aletaan.

Jos sitten aletaan käytännön asioihin niin olisiko jollakin ehdotuksia kokoontumisen ajaksi? Onko aikoja jolloin ei missään nimessä sovi? Paikan löytäminen ei varmaankaan ole ongelma, sillä ulkona on vielä toistaiseksi ainakin ollut kivat ilmat ja jos meitä ei ihan armeijan vertaa ole niin kahvilat ovat hyvä vaihtoehto.
Minulle ei ainakaan sovi päivät: maanantai, keskiviikko, sunnuntai klo: 19.00-21.00 (no tuskin silloin mitään pidettäisiinkään...) Ja mullahan alkaa kans pian koulu, mutta tuskimpa päivät kovin pitkiä näin alkuvuodesta on. :]

LikeNot

Viesti Kirjoittaja LikeNot » Pe Elo 12, 2005 15:07

Ennen minkäänlaista sitoutumista kiinnostaisi tietää, mitä tälläisen seuran tai yhdistyksen toimintaa kuuluisi? Vai pelkille pullakahveilleko sinne oltaisiin menossa? :)
I just watched dream that I never awaked. And of course it has to be nightmare...

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » Pe Elo 12, 2005 16:25

LikeNot kirjoitti:Ennen minkäänlaista sitoutumista kiinnostaisi tietää, mitä tälläisen seuran tai yhdistyksen toimintaa kuuluisi? Vai pelkille pullakahveilleko sinne oltaisiin menossa? :)
Pullakahveja veikkaan minä. Ja eikös tämän tapaamisen tarkoituksena juuri olisi jutustella että mitä voisi mahdollisesti tehdä ja mistä lähteä liikkeelle.

Itselleni sopisi muuten mikä tahansa päivä, arki tai vknloppu, paitsi että pitää ti-to olla puoli viiteen Lyskalla. Perjantai tai lauantai olisi ihanteellisin itseni kohdalla. Ja kyllähän sitä keskustan lieppeiltä kahvipaikkoja tai muita löytyy että paikka tuskin on ongelma sitten.

Card

Viesti Kirjoittaja Card » Su Elo 14, 2005 12:27

No jopas. Minulla on opiskelujen vuoksi edessä muutto Kemiin elokuun lopussa, mutta viikonloppuisin olen tavoitettavissa. Enköhän minä johonkin tapaamiseen ehdi?

Tässähän tuntee itsensä vanhaksi, mittarissa on jo 31 vuotta...

Raku-chan

Viesti Kirjoittaja Raku-chan » Su Elo 14, 2005 18:40

Heips.
Meillä on tässä eräiden ihmisten kanssa yhdistys jo tekeillä Kemiinkin.
Vinkiksi teille, jotka asutte Kemin lähistöllä. Paperiasioitakin on jo hoideltu, odottelemme niiden vastausta.
Tässä vielä linkki aiempaan aihetta käsittelevään threadiin jonne me, yhdistystä virittelemässä olevat kemiläiset, olemme kirjoitelleet: http://forums.animeunioni.org/viewtopic.php?t=2459

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”