Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?

Anime-lehden virallinen keskustelualue. Keskustele tällä alueella Anime-lehdestä - sisällöstä, ehdotuksista ja muusta lehtiin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä H-Town Oy:n asiakaspalveluun. Yhteystiedot web-sivuilla http://www.animelehti.fi/

Valvojat: Tsubasa, Animeunionin Foorumiaktiivit

daPoom
Viesti:

Re: Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?

Viesti Kirjoittaja daPoom » Ma Marras 03, 2014 19:04

Kävelin lähikauppaan yhtenä perjantaina, suuntasin lehtiosastolle ja Anime oli ensimmäinen lehti, mikä osui silmään.
Siitä lähtien olen ostanut kaikki lehdet, mitkä olen vain pystynyt.

Polly Obscurum

Viesti Kirjoittaja Polly Obscurum » Su Elo 12, 2018 01:56

Olin joku 10v ku näin sen lehden jossaki Rautiksen kiskalla, ja halusin sen, joten se ostettiin. :3 Ei oo kuitenkaa tullut ostettuu ku vaan 2 lehtee. Asuin tuolloin Espanjassa ja olin siinä päivänä ku näin ton lehden niin matkalla Suomessa.
‛(^ᴗ^)’~~~|>

Suomen_Bufu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suomen_Bufu » To Elo 23, 2018 11:22

En muista tarkkaa vuosilukua, mutta päässälaskelmieni mukaan, 10-9 vuotta sitten (vähän sen jälkee kun aloin tutustumaan animeen ja koukkuun jäin) lehteen tutustuin ekaa kertaa. Paikka, missä tämä ensikohtaaminen tapahtui, oli Heinolan torin laidalla sijaitsevan, S-market:in lehtihylly. Olin tuolloin kaupassa äitini kanssa ostoksilla normaalin tapaan, mutta tälläkertaa, katseeni upposi lehtihyllyn kirjavaan ulkonäköön kuin kuuma veitsi voihin. Niimpä ryhdyin selaamaan lehtihyllyn valikoimaa, sillä välin kun äitini teki ostoksia. Selatessani valikoimaa, silmäni huomasivat lehden kannen, jossa oli joku anime/manga hahmo, silmäni suurenivat ja mietin "Eikä, ei voi olla :O", tartuin lehden reunasta, nostin sen hyllystä ja kannessa luki Anime, sekä suomen kieltä, joten ajattelin heti että, tämä lehti on kuin tehty minulle. Selasin lehtihyllyn luona vähän lehteä ja totesin mielessäni että, tämäkin menee ostoskärryyn, koska haluan ostaa sen itselleni. Haluni toteutui ja olin iloinen, kun sain lukea lehteä tarkemmin kotona.
Leikki-ikä on kokoikä :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime-lehti”