Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?
Valvojat: Tsubasa, Animeunionin Foorumiaktiivit
- Tiukukello
- Viesti:
Re: Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?
Tällä samaisella keskustelupalstalla Anime-lehdestä taisi olla keskustelua ennen ensimmäisen numeron ilmestymistä..
Julkaisupäivän vihdoin koittaessa lähdin lehteä metsästämään, ja parin kaupan lehtihyllyjen katsastamisen jälkeen löysin ensimmäisen numeron ABCltä. Mukaan lähti, ja siitä eteenpäin about seuraavat 16 numeroa kävin säännöllisesti mukaani nappaamassa muiden pokkariostosten joukkoon.
Julkaisupäivän vihdoin koittaessa lähdin lehteä metsästämään, ja parin kaupan lehtihyllyjen katsastamisen jälkeen löysin ensimmäisen numeron ABCltä. Mukaan lähti, ja siitä eteenpäin about seuraavat 16 numeroa kävin säännöllisesti mukaani nappaamassa muiden pokkariostosten joukkoon.
isosiskoni sai puolen vuoden anime-lehti tilauksen kummeiltaan, enkä mie tietänyt asiasta hönkäsen pöläystäkään, mutta nyt harmittaa ( jooh, yli vuos ku niit tuli ) että animelehteä ei tule .. mutta onneksi tyksin lueskella vanhoja nykyäänkin
kun olen tutustunut uusiin sarjoihin, joista lukia vois niistäh :33 viimeksi eilen lueskelin niitä ~

törmäsin anime lehteen eräässä anttilassa, siihen aikaan kun lehti oli vasta ilmestynyt suomen lehti hyllyille. olin että Jee!! vihdoin suomenkielinen lehti meille Mangasta ja Animesta kiinnostuneille.
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi
- RecluseGAY
Ihan S-marketin lehtipuolelta. Katselin varmaankin ihan randomisti,kunnes huomasin sen anime-lehden. Ostin sen ensin, ja aloin lopulta tilaamaan.
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko
Stalkitkaa! 8)
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko
Stalkitkaa! 8)
löysi s-market hylystä tänään eka kerra tä lehde oli iha jännä ku suomesa tämmöne lehti mut olin aika pettymy kun oli vaa wanhhoi animeita kaiki olin nähny

MÖRKÖ <-ÄLÄ GLIGGAA
Joskus ensimmäisen osan ilmestymisen jälkeen, kauppareissulla tuli lehtihyllyä tutkittua. Siellähän se sitten oli. Olin hyvinkin järkyttynyt ja ajattelin, että: "Ei helvetti. Antakaa mun kaikki kestää."
Täytyypää nyt kyllä myöntää, että tuolloin lehden taso oli jokseenkin parempi kuin nykyisin.
Täytyypää nyt kyllä myöntää, että tuolloin lehden taso oli jokseenkin parempi kuin nykyisin.
Öyh... mietin tätä ainakin viitisentoista minsaa kun pää on täytetty sahanpurulla - -' Siis ekan kerran törmäsin kun kävin blipossa hesassa (silloin kun se oli vielä pystyssä) ostin jonkun vanhan lehden missä oli kiinnostavia juttuja.
Seuraavan kerran kun tuli siellä käytyä niin ostin aika paljon jotain vanhoja numeroja ja sitten aloin ostamaan tavallisesti kaupasta :3
Seuraavan kerran kun tuli siellä käytyä niin ostin aika paljon jotain vanhoja numeroja ja sitten aloin ostamaan tavallisesti kaupasta :3
Muutama vuosi sitten Tampereen Anttilassa lehtihyllyssä näin ekan Anime-lehteni. En muista miltä vuodelta, kuitenkin ko. läpyskä sisälsi suurarvostelun Prince of Tenniksestä, ja samasta sarjasta oli kansikuvakin :D
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori
Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~
~ MyAnimeList ♠ deviantART ♠ Tumblr ♠ Blogi
Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~
~ MyAnimeList ♠ deviantART ♠ Tumblr ♠ Blogi
Törmäsin anime lehteen silloin kun anime lehden ensimmäinen numero ilmestyi lehti hyllylle. Ensimmäinen suomenkielinen
anime/manga lehti, pakko oli ostaa ja koukussa (edelleen).
anime/manga lehti, pakko oli ostaa ja koukussa (edelleen).
Joskus, kun vasta ihan eka numero oli ilmestynyt, eksyin jotenkin sen tilaussivulle kersana. En ollut kovin tietonen animesta vielä silloin ja aattelin että onpas tylsän näköinen.
Fyysisessä muodossa taisin spotata kauhuanime-irtonumeron joskus ja sit tilasin sen.

Onhan siitä aikaa kun siihen tuli törmättyä... Jotenkin vaan kaupasta tuli aina ostettua uusin numero matkaan sitä jatku parivuotta. Noh sitsain lahjaksi porukoilta ekan vuoden tilauksen ja siitä lähtien se on postilaatikkoon pamahtanut...
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia
Olin jossain kirjakaupassa Tampereella kaverini kanssa pari(?) vuotta sitten, ja kaverini etsi jotain lehteä, ja odotellessani katsoin itsekkin lehtihyllyä ja bongasin Anime-lehden. Mangasta ja animesta kiinnostuneena aloin tietysti tutkia lehteä, ja kun huomasin, että lehdessä oli juttua lempisarjoistani (...en kyllä vaan enää muista, mistä sarjoista pidin silloin :'D) niin päätin ostaa lehden~
Vanha thread mut pakko vastata. Näin ensimmäisen kerran Anime-lehden postin lajittelussa, kun muiden tilaamia heitin siellä hyllyyn. Silmäilin yhtä pikkaisen ja kiinnostuin, vähän myöhemmin pistin omani tilaukseen. 

-
Selasin juuri lehti-osiota ja näin Anime lehden. Sen jälkeen, se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Ja suhdettamme ei voida koskaan rikkoa.
luettelot
luettelot
Katselin S-marketin lehtihyllyä ja näin siellä Anime-lehden. Olin jo silloi otaku ja katselin lehteä ja näin että lehdellä on myös nettisivut. Nykyään minulla on käyttäjä(chibotaku) siellä ja luen kaikki animeen ja mangaan liittyvät uutisjutut sieltä.
Super junior=<3