Kirsikankukkaconin-cosplay?

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

mansi

Kirsikankukkaconin-cosplay?

Viesti Kirjoittaja mansi » Ti Helmi 08, 2005 01:42

Tässäpä taas kyselen turhuuksia, mutta kun pientä kiinnostaa.
Mitä hahmoa kukin Kirsikankukkaraconiin osallistuva cosplayaaja aikoo esittää?
Ajattelin että olisi mukava kysellä näin etukäteen jos vaikka saisi oikein keskustelua aikaiseksi.
Ja olen syvästipaljonpahoillani jos tämmöinen topicci täältä jo löytyy.

erwil
Viesti:

Viesti Kirjoittaja erwil » Ti Helmi 08, 2005 10:53

hiyaaaaaaaaaaaa!!! Joko Dark tai Kenshin.
Viime vuotinen Inu Yasha puku saa jäädä kaappiin.
jos en ehdi alkaa väkertämään edellä mainittuja, niin joku doujinshi: Erwil!
Kun ton Inun peruukin tekemiseen meni niin pirun kauan, aion laittaa sen ja jonkun ribbonin ja vielä jotain chibi juttuja.. kawaiii... (doujinshi)

jos ihmisillä on jo valmiita pukuja, olis kiva nähdä kuvia.. jos on..
laitan piirroksen tänne kunhan pääsen skannerille..

Ketjun aloittaja ovisi kai kertoa aikooko itse mahdollisesti pukeutua, ja jos niin miksi (...)?

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » Ti Helmi 08, 2005 17:15

Gomen. Tein tätä yöllä ja oli himan väsynyt tunnelma ja unhoituksen verho tuli silmilleni.^^;
Siis, Wolfwood olisi tähtäimessä taas tänne coniin. Riippuen siitä saanko ristin valmiiksi siihen mennessä. Eikä sille tällä kertaa kävisi niinkuin viime conissa... Mutta Wolfwood olisi siis tähtäimessä.

Rimppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rimppu » Ti Helmi 08, 2005 17:25

Angel Sanctuaryn Rosielina olisi tarkoitus olla paikalla. Yksi puku on jo valmis, mutta kun päätin etten haluakaan laittaa juuri sitä päälleni, pitää tehdä toinen.

AS porukkaa on muutenkin tulossa aikamoinen lauma (ja jos joku tahtoo liittyä joukkoon iloiseen, suunnatkoon tuonne. < / mainos >), joten vaviskaa.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Helmi 09, 2005 13:05

Chi! from chobits :P in a gothic lolita style outfit :) ja yritän siepata mukaani cartcaptor sakuran ja rinin sailormoonista :)

hmm tässä olisi minun puvun suunnitelmaa mutta saas nähdä kuinka paljon vielä muuttuu

http://virhe.org/kuva.php?id=39435
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » La Helmi 12, 2005 22:31

Minulla on Eternal Sailor Moonin puku kesken. Niissä siivissä tosin on vielä vähän säätöä. :wink: ainiin ja se Eternal Tier...............
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Anu-Chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anu-Chan » Ke Helmi 16, 2005 18:43

Iruka Uminona (Naruto) sinne lähden... Ensimmäinen cosplay kilpailu.... JÄNITTÄÄ IHAN SAIRAASTI!!!! Erikoisia vinkkejä tai jotain? :wink:

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Helmi 16, 2005 19:30

niin muuten en tiiä kuuluko itse aiheeseen mutta: onko cosplay kilpailuun mitään erityis sääntöjä, tai ohjeita? eka kerta myöskin minulla, neitsyys menee ^^`
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Anima*

Viesti Kirjoittaja Anima* » To Helmi 17, 2005 18:17

hoho. Hellsing-mangan Rip Van Winkleä ajattelin, jos jostakin löydän itselleni sen aseen tai edes jotakin sen tyyppistä. Niin, ja jos joku tietäisi paikan, mistä saisi suhteellisen halvalla peruukkeja, voi kertoa. ^^

Ja niin, säännöt olisi kiva saada tietoon hyvissä ajoin.
"Resignation is what kills people. Once they've rejected resignation, they can make humanity their footpath."

erwil
Viesti:

Viesti Kirjoittaja erwil » Pe Helmi 18, 2005 13:51

woohooo... päätin että jos nyt sittenkin räveltäisi jonkun ihan kunnon asun... mikäli aika riittää.. hel****moinen homma vaan.. ei voi mittäään!!!

Jokainen teistä tietää takuulla Tales of Symphonian? (looove!!! XD)
Jos, siis jos saan asun valmiiksi, ja löydän jostain valkoista hiusväriä, niin esiinnyn RAINEna. woooo... no, katsellaan!!!

EDIT ook'keee... jäi nyt vähän häiritsemään... kun kerta coniin on toinenkin raine tulossa, voi olla parempi että vaihdan asua.. ei siinä muuten mitään, mutta kuitenkin. parempi etten mene sanomaan asustani mitään ennen kuinsaan sen valmiiksi.. heee... katsotaan nyt..
mutta jos joku tarvitsee rainen puvun kaavoja, (tai jotain muita) niin täältä pesee!

ja systeri on päättänyt cosplayata SHEENAa, eikä tykkää kyttyrää jos joku muukin päättää asustaa samaa... (<- mitä väliä? :roll: )

kuitenkin, kuvaa laitan jahka pääsen asusta 100% selville... joku TOSista kuitenkin! (no, ei Regal...... ....)
Viimeksi muokannut erwil, To Helmi 24, 2005 11:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Pe Helmi 18, 2005 14:11

Anima* kirjoitti:Niin, ja jos joku tietäisi paikan, mistä saisi suhteellisen halvalla peruukkeja, voi kertoa.
Peruukkeja myyviä liikkeitä on mainittu FFX-2-ketjun alkupäässä.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Anu-Chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anu-Chan » Pe Helmi 18, 2005 17:09

Aivan! Mistä nuo cosplay säännöt löytyisivät kun moni niistä on kysellyt enkä itsekkään ole aivan varma niistä... jos joku ihana ihminen viitsisi vaivautua kertomaan ne niin varmaan monimuukin kuin minä olisi onnellinen... :D

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » Pe Helmi 18, 2005 21:37

erwil kirjoitti:woohooo... päätin että jos nyt sittenkin räveltäisi jonkun ihan kunnon asun... mikäli aika riittää.. hel****moinen homma vaan.. ei voi mittäään!!!

Jokainen teistä tietää takuulla Tales of Symphonian? (looove!!! XD)
Jos, siis jos saan asun valmiiksi, ja löydän jostain valkoista hiusväriä, niin esiinnyn RAINEna. woooo... no, katsellaan!!!
(i'm gon'na add pic here as soon as possible...)
Jumatsuikka aiheutit minulle sydärin ja stressiä *pohjakaavojen haku (muokkausmielessä) lehdistä keskeytyi huomatessa ja hikipisara lätkähti päähän*

No, eipä kaksi TOS:in Rainea maailmaa kaada (kaverini tosin alkaa kapinoimaan jos tulee useampi Colette ^^;)

Muffmuff, pienoinen ryhmäcossaus Tales of Symphonian hahmoin on siis kkconiin tulossa - vai voineeko neljän hengen porukkaa vielä ryhmäksi nimittää, eh? Raine, Colette, Zelos ja Genis meiltä tulossa (kröhöm, hieman crossausta seassa mutta wa-eva) .

Muahtia toki olisi tietää jos joku muukin, kuin mahdollisesti Erwil, on aikeissa TOS-hahmoksi pukeutua ^^

EDIT: Hehee, mietinkin jo että milloin kirjoitan ensimmäisen viestini. Olen roikkunut rekisteröityneenä täällä jo tovin kuitenkaan vielä vaivautumatta kirjoittamaan mitään, eh.

Nakki

Viesti Kirjoittaja Nakki » Pe Helmi 18, 2005 22:24

Jos saisin joskus vaikka valmiiksi keskeneräisen Who's the eleventhin Tadan puvun niin voisihan sitä riehaantua...
Olemassaolo - loassa melo
- Alivaltiosihteerin palindromirunokirja

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » Pe Helmi 18, 2005 23:19

Anu-Chan kirjoitti:Aivan! Mistä nuo cosplay säännöt löytyisivät kun moni niistä on kysellyt enkä itsekkään ole aivan varma niistä... jos joku ihana ihminen viitsisi vaivautua kertomaan ne niin varmaan monimuukin kuin minä olisi onnellinen... :D
Cosplay-kilpailun säännöt ilmoitetaan yleensä tapahtumien omilla sivuilla, tai sitten viimeistään paikan päällä hieman ennen kilpailua. Kilpailut eivät todellakaan ole kovin vaikeita... yleensä täytyy vain muistaa missä pukua esittelee, ja kuinka kauan voi lavalla/kameran edessä olla. Itse voi sitten keksiä jotakin muuta kivaa, esimerkiksi jokin hahmoon kuuluva lausahdus tai joku tietty kävelytyyli jota esittää lavalla, mutta ne eivät ole pakollisia. :3
Kirsikankukkakconin sivuilla ei näköjään ohjeita vielä ole, mutta olen aika varma että sinne tulee jotakin ennen itse tapahtumaa.

Animeconin sivuilta löytää muutamia hyviä yleisiä perusohjeita, tosin aivan kaikki osat eivät välttämättä päde muualla pidettäviin kilpailuihin. Sivuilta voi kuitenkin saada hieman ideaa siitä, miten kilpailu voi edetä.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”