Onko japanilainen idoliteollisuus niin hirveä asia?

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Polly Obscurum

Onko japanilainen idoliteollisuus niin hirveä asia?

Viesti Kirjoittaja Polly Obscurum » Ti Huhti 30, 2019 17:26

Olen nähnyt sen että kuinka tosi moni ihminen nykyään puhuu japanin idoliteollisuutta vastaan.

Kyllä mä sen ymmärrän että siinä teollisuudessa on ne omat huonot puolet (kuten esimerkiksi se seurustelukielto), mutta mä en kyllä semmoisten takia ryhtyisi taistelee koko sitä idoliteollisuutta tai sitä musiikkilajia vastaan. Tuntuu siis siltä että ihmiset yrittää taistella sitä koko musiikkilajia ja kulttuuria vastaan, mikä on mun mielestä aika turha idea.

Toinen juttu mitä oon huomannut on sekin että ihmiset vaikuttavat halveksuvan japanin idoliteollisuutta ihan vain senki takia ku ne japanilaiset idolit eivät ole kuten ne Hollywood julkkikset. Japanilaisten idolien tyylit ovat vähän peittävämpiä ja sellaisia mitä länsimaissa saatetaan pitää "lapsellisina", ja ne idolit ovat myös sellaisia ns. "viattomia" ja "kilttejä", ku sit sen sijaan, Hollywoodissa pukeudutaan pikkasen paljastavammin ja vähä enemmän sellaisiin glamour- ja casual chic tyyleihin.
Hollywood julkkikset ovat jotenki myös sellaisia ideoita "viettelijättäristä", ja vaikuttaa siltäki myös että Hollywoodissa uskotaan siihen että se sivistys on sitä että kannattaa tuoda omaa seksuaalisuutta esille olemalla sellainen "seksikäs".

Mä en oikeasti nää mitään vikaa japanilaisten idoleitten käytöksissä tai ulkonäöissä. Ja rehellisesti sanottuna, tosi moni näistä idoliteollisuusvastaisista jutuista mitä mä nään ja kuulen tulee suurimmakseen osakseen vasemmistoa edustavista lähteistä, mutta jostaki syystä jotkut oikeistolaisetkin vaikuttaa olevan yhtä samalla tavalla tätä koko idoliteollisuutta vastaan, eikä pelkästään niitä huonoja puolia vaan.

Mä en myöskään usko siihen että japanilainen idoliteollisuus ois olemassa sitä varten että voisi tyydyttää jotain pervoja keski-ikäisiä miehiä enkä myöskään siihen että Japani ois muutenkaan joku painajaismaa naisille. On siellä joo traditionalismii, mutta mä en nää Japanii semmoisena Shariah-maana, mutta jotkut pitävät Japanii noin hirveänä maana. :/
‛(^ᴗ^)’~~~|>

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”