Imatran animeoliot, hoi!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

leonichan
Viesti:

Imatran animeoliot, hoi!

Viesti Kirjoittaja leonichan » To Loka 21, 2004 19:06

Olemme ryhmittäytymässä jotenkin päin. Meitä on vasta kokonaista kaksi otusta, leonichan & Zero, joten jos täällä on Imatralaisia asianharrastajia (asian eli siis animen ja mangan, duh) niin liittykää joukkoomme iloiseen. Ajattelimme kulkea ainakin alkuun nimellä Sarada. Nimi on valittu suurin piirtein periaatteella "sivu auki sanakirjasta, töks sormi osui tuohon", koska meillä ei ole mielikuvitusta. Kumpikaan meistä ei ole mitään huimia asiantuntijoita, joten apua kyllä saa tarjota. Jonkinlaista kokoontumista ajattelimme alkuun, jossa voisi vähän setviä asiota ja katsoa animea (ja tietysti syödä).

Irkkiin olemme jo pesiytyneet kanavalle #sarada b2irc.netissä. Ympärivuorokautista päivystystä ei ole, mutta yritämme olla paikalla mahdollisimman usein. Nettisivut on työn alla, niiden väsäämiseen saa ilmoittautua avuksi. Ajattelimme myös kaunistaa Imatran ympäristöä pinolla flyereita, jos vaikka saisimme sitäkin kautta porukkaa kiinnostumaan.

Laitetaanpas vielä joitain yhteystietoja, voivat ollakin vaikka tarpeellisia.
Eli minulle saa yksityisviestiä, kun vain klikkailee sitä yv-linkkiä tämän postin alalaidassa, Zerolle tuosta.
Sähköpostiosoitteet ovat leonichan(at)jippii.fi miulle päin ja Zerolle päin nolluska(at)jippii.fi. (korvaa tuo (at) sillä miukumaukulla)
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Zero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zero » To Loka 21, 2004 19:14

Ja asiahan on juuri näin kuin leonichan tuossa kertoilikin ja meihin todellakin pikemminkin kannattaa ottaa yhteyttä tämän asian ilmoissa. Meillä on mangaa luettavaksi, sekä paikka, jossa animea voi pieni ryhmä katsellakin. Jos tämä Sarada nyt suurenee kuin mehiläispesä, niin kyllä uskoisin, että isompikin paikka löytyy käytettäväksi. Jokin pieni piirustuskerho voisi olla tämän aiheen paikkoilla liitettäväksi Saradaan ja uskoisin, että tämän voisi tietysti pitää eri aikaankin, kuin mitä muu kokoontuminen ja häröileminen.

No, siinä se täältäkin päästä. Leonichan pistikin minun sähköpostiosoitteeni tuohon, joten kiinnostusta voi esittää sinnepäin tai miten vain. Ja tulkaahan muuten sitten myös #Saradalle esiintymään!
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

jtiira

Viesti Kirjoittaja jtiira » To Loka 21, 2004 22:03

hep :roll:
Älä tee väkisin, hanki isompi vasara...

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Loka 21, 2004 23:35

Nyt olen totta puhuen jo pudonnut kärryiltä kun eri paikkakunnilla on ideoita. Saittekos te jo tuota tietopakettia Animeunionilta?
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Zero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zero » To Loka 21, 2004 23:54

kyuu kirjoitti:Nyt olen totta puhuen jo pudonnut kärryiltä kun eri paikkakunnilla on ideoita. Saittekos te jo tuota tietopakettia Animeunionilta?
Eipä olla saatu ei, mutta ei sitäkään kyllä tiedetä, että mistä tietopaketista on kyse. Mutta toivottavasti tämän olisi sitten tarkoitus ilmestyä?
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Loka 22, 2004 01:17

Zero kirjoitti:
kyuu kirjoitti:Nyt olen totta puhuen jo pudonnut kärryiltä kun eri paikkakunnilla on ideoita. Saittekos te jo tuota tietopakettia Animeunionilta?
Eipä olla saatu ei, mutta ei sitäkään kyllä tiedetä, että mistä tietopaketista on kyse. Mutta toivottavasti tämän olisi sitten tarkoitus ilmestyä?
Itse asiassa koko paketti kasattiin ekstemporeena Joensuulaisia varten. Mutta sille on jo löytynyt muuta käyttöäkin. Lähinnä vähän esimerkkejä, tietoja resursseista, kaikenlaista pientä.

Jos kiinnostusta on, ottakaa sähköpostitse yhteyttä. Se olisi kyuu at b2 piste fi.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ke Loka 27, 2004 14:49

No sillä lailla... Vaikuttaisi että kiinnostus ei ole hurjaa, mutta on muutama jo antanut itsensä ilmi, eli jatkamme projektia siis. Nyt pitäisi päättää missä ja milloin tapaamme ensimmäisen kerran. Minun kämppää saa toki käyttää (sijaitsee sienimäellä ja on ahdas), mutta jos joku haluaa ehdottaa jotain muuta paikkaa (nuorisotilaa, keskusliikenneasemaa, kirjastoa, pizzeriaa...) niin siitä vain. Myös sopivia ajankohtia kannattaa ehdottaa, helpottaa kaikkien elämää kummasti. Itse voisin ehdottaa ensi viikkoa. Viikonpäiväksi sopii mikä vain, miulla ei ole muuta menoa kuin koulu. No niin kaikki te... kaksi äännähtänyttä, päätöksentekoon, giddyap!

Zero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zero » Ke Loka 27, 2004 18:46

Minä ehdottaisin sellaista päivämäärää kuin keskiviikkona 3.11 (kello viiden tai kuuden aikoihin), jolloin päätettäisiin milloin niitä "todellisia videoiltoja & kokoontumisia" aloitettaisiin pitämään. Sen jälkeen saataisiin myös mainokset liikenteeseen, kun tarkat ajat on päätetty. Tämä ensimmäinen kokoontuminen voisi olla julkisella paikalla, kuten vaikka Mansikkapaikan pizzeria Didemissä, koska se on jokseenkin keskellä vähän kaikkea, ja ainakin paljon mukavampi kuin keskusliikenneasema.

Kyuu: Kummallekaan meistä ei ole saapunut infopakettia, eikai meitä ole vain unohdettu?

jtiira

Viesti Kirjoittaja jtiira » To Loka 28, 2004 17:03

häh..

joo..

emmä tiedä mistään mitään :D

pitää kattoo tota keksiviikkoa, torstaina on systeemisuunnitelu 1 välikoe.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Pe Loka 29, 2004 18:59

Miulle käypi mikä ilta ensi viikolla tahansa, kunhan aika sovitaan kuudeksi tai sen jälkeen ( työt haittaa pahasti hauskempaa elämää ). Kannatan ajatusta yleisestä tapaamispaikasta, niin että jotta jos vaikka joku päättää vielä kaivautua esiin piilostaan ja liittyä joukkoon, niin onnistuu.

(edit)Pitihän miun vielä lisäämän, että entäs pääkirjasto? Kyllä pizzeriakin käy, jos joku haluaa syödä mupeltaa.

Zero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zero » La Loka 30, 2004 17:01

Kyllähän meille leonichanin kanssa käy hyvin tiistai tai jokin muu päivä, jos jtiiralla on hommia keskiviikoksi tjne. Meillä raukoilla, kun elämää ei ole edes nimeksi asti.

Ja tuota pääkirjastoa mietittiin myös, mutta sehän on armoton hiljaisuuden paikka (ja menee kiinni seitsemältä), ellet sitten tarkoita sitä rakennusta yleisesti. Kyllä tuo kuuden jälkeen ainakin minulle käy. Minun mieleni kyllä tekisi mieli ahtaa suuhuni jonkinlaista ruoantapaista. Ja eikös sinne Didemiin nyt ole ihan helppo löytääkin?

Onhan aina hyvinkin suuri mahdollisuus, että emme sinne edes syömään jäisi vaan lähtisimme vaikka viereiselle talolle moikkaamaan ystävällisiä poliiseja tai jotain yhtä hauskaa.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » La Loka 30, 2004 17:25

Hitsipilli! Luulin kirjaston olevan auki pidempään, enkä arvannut kuinka riehakkaiksi aiotte heittääntyä :D Mutta siis tiistaina ja Didem. Onko se nyt sitten 18 reikä reikä vai kuin?

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Marras 01, 2004 13:54

Tiistai kuulostaapi yhtä hyvältä kuin muutkin päivät, miulle passaa juu. Pääsenkin sitten freesinä kampaamosta kummittelemaan hihi. Jospa sitten sopisi jtiirallekin paremmin tuo tiistai-päivä. Eikä tarkoitus suinkaan ole alkaa riehumaan, ei ei (köh), kaipa me kirjaston rauhallisuusstandardeihin mahtuisimme kyllä, mutta minullakin alkaa noihin aikoihin tulla aina pikkuisen nälkä. Murustelusta ne ei kirjastossa tykkää sitten. Ja pizza on hyvää~ Eli siis Didem se on? Ja tiistaina kello kuusi.

jtiira

Viesti Kirjoittaja jtiira » Ma Marras 01, 2004 19:39

Tiistai ei kyllä nyt myöskään valitettavasti käy :D tämä nyt johtuu siitä, että koulu ja työt pitävät kiireessä. Joten minun takia ei kyllä kannata lähteä tuota suunnitelmaa muuttamaan, koska ei ole varmaa milloin minä ehdin. Enköhän minä sitten seuraavaan tai johonkin muuhun myöhempään tapaamisen pääse 8)

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Marras 01, 2004 21:45

Ihan vain referenssitietona, semmoinen 2 viikkoa on yleensä sopiva minimi-varoaika ihmisille että pääsevät jutusteluhommiin. Toki vähän pidempi parempi, tosin liian pitkä voi olla liikaa. Alle 2 viikon varoajalla ihmisiä tuntuu kuitenkin olevan vaikea saada.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”