Peliseuran haku coneihin

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

CalmTirius

Peliseuran haku coneihin

Viesti Kirjoittaja CalmTirius » Su Kesä 09, 2013 15:06

Ajattelin että kun tällaista ei täällä ollut iin ajattelin aloittaa tällaisen ketjun tänne itse.

Eli tämän ketjun ideana olisi että jos joku etsii itselleen peliseuraa coneihin (olkoon se sitten vaikka ihan Pokémon/Yu-Gi-Oh/Magic the Gathering-lappuilua, lautapelejä, mahjonkia tai muuta vastaavaa), ilmoittaisi tänne tyyliin: "Hei olisiko kukaan kiinnostunut pelaamaan muutaman erän Mahjonkia kanssani Desuconissa?" ja sitten jos joku olisi kiinnostunut niin voi vastata joko tänne tai sitten YV:llä hakua etsivälle.

Tällä tavoin voi etsiä itselleen peliseuraa etukäteen eikä vaan etsikellä pelipöydistä satunnaisia henkilöitä jotka voisivat ehkä pelata kanssasi (ei siis siinä mitään väärää ole, itse olen juuri tätä harrastanut). Ajattelin että tämän ketjun avulla pystyy sopimaan missä, milloin ja mitä haluaa pelata.

Ja ei sitä tiedä, vaikka löytäisi uusia ihmisiä joihin tutustua ja joiden kanssa voi pelata vaikka myöhemminkin muissa coneissa.

zalakke

Re: Peliseuran haku coneihin

Viesti Kirjoittaja zalakke » To Heinä 11, 2013 16:56

Kattoo jos revittelen ittelleni jostain Aconiin lipun niin pelataan vaan! Magikit otan mukaan.

CalmTirius

Viesti Kirjoittaja CalmTirius » Pe Heinä 12, 2013 01:57

Mikäli Aconissa on mahdollisuudet pelata Mahjonkia nii olisi mukava saada peliseuraa. Lisäksi olisi kiva saada YuGiOh-pelaajia kiinni jotta voisi mahdollisesti vaihdella ja pelailla~

Vile

Viesti Kirjoittaja Vile » Ma Heinä 15, 2013 18:41

Olipa pettymys kun ei ollut Aconissa Mahjongia. Traconissa käsittääkseni pitäisi olla...
Olisi kiva saada osaavaa peliseuraa sinne. Desussa sai hienot pelit ekana yönä pystyyn ja sama olisi loistava kokea uudelleen. Eli jos joku täällä hallitsee Riichi Mahjongin hyvin, pelaillaanhan tulevissa coneissa? <3 Koskee jokaista tulevaa conia myös jossa Mahjong on.

Pokémon-korteillakin voisin pelata jos löytyy porukkaa. Hieman kuollut scene Suomessa mutta itseltäni löytyy koko ajan päivittyvä valikoima deckejä.

Ps. Varsinkin jos Desun 2013 pe-la yön Mahjongpelaajia lukee tätä, ottakaa YV:llä yhteyttä. Haluan pelata teidän kanssa joskus taas <3

crispy rice

Viesti Kirjoittaja crispy rice » Ma Elo 05, 2013 11:47

Hei ihmiset!

Otan traconiin magicit messiin niin jos joku haluaa mäiskiä niin tönäiskääpä yv:llä niin katsotaan sopiva rako jossa kerkiän pelaamaan :)
"The things I once imagined would be my greatest achievements were only the first steps toward a future I can only begin to fathom."
—Jace Beleren

Miyamoto

Viesti Kirjoittaja Miyamoto » Ma Loka 28, 2013 11:24

Kiinnostaisikohan ketään Yukiconiin tai seuraavaan Frostiin menijää DS:n 4-hengen moninpelit? Tällä hetkellä 2 pelaajaa kasassa. Peleissä on download play, eli itse peliä ei tarvitse omistaa.
One can never have too many branches.

Miyamoto

Viesti Kirjoittaja Miyamoto » Ti Helmi 10, 2015 00:11

Tämänkin vuoden Frostissa ajateltiin lauantaina hieman testailla DS:n helmiä moninpelinä. Saa laittaa yv:tä jos kiinnostaa.
One can never have too many branches.

Jadekami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jadekami » Su Heinä 24, 2016 22:22

Jos Uudellamaalla järjestettävissä coneissa olisi jollakulla tulevaisuudessa tarvetta järkevälle peliseuralle niin itse ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi koekaniiniksi. Järjestin Vantaalla itse jonkin aikaa lautapeliryhmää, mutta vähäisen osallistujamäärän takia asia kuivui hieman kasaan. Itse tykkään lautapeleistä ja korttipeleistäkin vaikka korteista minulla ei ole niin paljoa kokemusta. Muutenhan pelailen myös pc:llä ja konsolilla, mutta näistä manuaalisista versioista kaikki käy myöskin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”