Yu-Gi-Oh!-ryhmä Desucon Frosbiteen 2013

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

GeminiElf

Yu-Gi-Oh!-ryhmä Desucon Frosbiteen 2013

Viesti Kirjoittaja GeminiElf » La Syys 15, 2012 15:24

Nyt etsitään cossiporukkaa Yu-Gi-Oh!-ryhmään!
Cossipuku saa olla tavallisesta YuGiOh!ista, GX:stä, 5D's:stä tai ZEXAL:ista.

Miittipaikkana Desucon Frosbite vuosimallia 2013 ja ryhmänvetäjänä toimii minä sekä siskoni.
Emme katso ikää, sukupuolta emmekä kokemusta cossipukujen tekemisestä tai cossaamisesta sitten lainkaan!
SAA COSSATA USEAMPAAKIN HAHMOA SAMALLA!

Kirjoittakaa ilmoittautumisviestiä tähän aiheeseen. Muistakaa ilmoittaa nimenne (käyttäjänimennekin käy, jos ette halua käyttää omaanne), ikänne ja jos ilmoitat monta kerralla, niin kuinka monta teitä tulee sekä mitä te cossaatte. Kysymyksiä ja ehdotuksia saa aina esittää!

Listaa osallistujista

1. GeminiElf 16 v. (minä) - Crow Hogan
2. pastafan2 15 v. - Yusei Fudo
3. Snizer 18 v. - Yusei Fudo tai Jaden Yuki
4. Obelisk 15 v. - Yugi/Atem
5. Marlyer 17 v. - Bakura
6. Gumimon09 21 v. - Tron
7. Von Aidainder 23 v. - Bakura
8. Semu 23 v. - Marik
9. Arcana 16 v. - Kyosuke Kiryu
10. Jani-sama 25 v. - Thief King Bakura

Lista päivitetään aina, kun uusi osallistuja on tullut mukaan! Pysy siis ajan tasalla. Pidemmät keskustelut facebookin tai yksityisviestin kautta!

Kuva

It's time to duel!

PS: JA TOSIAAN, VIRALLISTA MIITTIPÄIVÄÄ- JA PAIKKAA SAA EHDOTTAA! OLEMME SISKONI KANSSA KUITENKIN YGO-PUVUISSA KAIKKI PÄIVÄT JA MIITTI VOI TOIMIA MYÖS KAIKKINA PÄIVINÄ, JOS SE TEILLE SOPII! 8)
Viimeksi muokannut GeminiElf, Ke Joulu 12, 2012 21:48. Yhteensä muokattu 14 kertaa.

Bocchan_Ciel
Viesti:

Re: Yu-Gi-Oh!-ryhmä Desucon Frosbiteen 2013

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » La Syys 15, 2012 15:48

Voisin näin alustavaksi ilmoittautua Aster Phoenix:ksi. Ja mulle sopisi lauantai päivä parhaiten,koska sunnuntaina olen toises ryhmäcossis.

GeminiElf

Viesti Kirjoittaja GeminiElf » La Syys 15, 2012 15:51

^^Bansku^^ kirjoitti:Voisin näin alustavaksi ilmoittautua Aster Phoenix:ksi. Ja mulle sopisi lauantai päivä parhaiten,koska sunnuntaina olen toises ryhmäcossis.
Hieno homma.
Ja tätä rataa sitten osallistujia saa tulla! Lauantai on vakavassa harkinnassa ;)

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » La Syys 15, 2012 15:56

GeminiElf kirjoitti:
^^Bansku^^ kirjoitti:Voisin näin alustavaksi ilmoittautua Aster Phoenix:ksi. Ja mulle sopisi lauantai päivä parhaiten,koska sunnuntaina olen toises ryhmäcossis.
Hieno homma.
Ja tätä rataa sitten osallistujia saa tulla! Lauantai on vakavassa harkinnassa ;)
Great! :D Ja voin mainita myös nyt täs ikäni, eli oon 21. :D

GeminiElf

Viesti Kirjoittaja GeminiElf » Su Loka 07, 2012 23:59

Listaa on taas päivitetty.

EDIT//: Pientä mainostusta!
Ryhmällemme tulee pieni breikki sunnuntaina ainakin tunnin ajaksi, sillä minä ja sisareni olemme conissa myöskin ohjelmanvetäjinä ja me pidämme siellä luentoa nimeltä "Cardgames on Motorcycles", joka siis, kuten nimikin jo kertoo, käsittelee Yu-Gi-Oh! 5D's:ää. Tervetuloa kuuntelemaan, fanit, sarjasta tietämättömät, ehkä jopa vihaajatkin, kuka vain!

Porukkamme voi kokoontua myös täksi ajaksi luentosaliin.

Gumimon09

Viesti Kirjoittaja Gumimon09 » Ma Marras 05, 2012 11:26

Ilmoittautuisin mukaan. Hahmosta ei ole vielä täyttä varmuutta, mutta tulen paikalle joko Bakurana tai ZeXalin Tronina riippuen siitä saanko Tron -cossia aikaiseksi.

Kira

Viesti Kirjoittaja Kira » Ma Marras 05, 2012 14:41

Ah, valitettavaa, että tämä ryhmä on päätetty Desu Frostbiteen. Olisin ollut kiinnostunut, kun noita YGO cosseja löytyy kaapista mielinmäärin. Valitettavasti Frostin molemmat päivät on jo varattu muille cosplay-suunnitelmille. Toivottavasti mahdollista saada samantapainen ryhmä toiseenkin coniin, jotta pääsen liittymään mukaan. Innolla odotan silti näkemistänne!~
Give me the power to regain pages of memories I lost in the past.
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

GeminiElf

Viesti Kirjoittaja GeminiElf » Ti Marras 06, 2012 00:28

Gumimon09 kirjoitti:Ilmoittautuisin mukaan. Hahmosta ei ole vielä täyttä varmuutta, mutta tulen paikalle joko Bakurana tai ZeXalin Tronina riippuen siitä saanko Tron -cossia aikaiseksi.
Lista on päivitetty. Kertoisitko vielä ikäsi?
Löytyisikö sinulta myös facebookia? Jos löytyy, niin saisinko sen yksityisviestillä? Olen kysynyt näitä samoja asioita myöskin muilta osallistujilta.
Kira kirjoitti:Ah, valitettavaa, että tämä ryhmä on päätetty Desu Frostbiteen. Olisin ollut kiinnostunut, kun noita YGO cosseja löytyy kaapista mielinmäärin. Valitettavasti Frostin molemmat päivät on jo varattu muille cosplay-suunnitelmille. Toivottavasti mahdollista saada samantapainen ryhmä toiseenkin coniin, jotta pääsen liittymään mukaan. Innolla odotan silti näkemistänne!~
Jos ryhmästämme tulee onnistunut (ja luultavasti tuleekin), niin voit olla varma, että porukkamme kokoontuu uudestaan johonkin toiseen vuoden 2013 coniin ellei siitäkin eteenpäin ;)

Gumimon09

Viesti Kirjoittaja Gumimon09 » Ti Marras 06, 2012 02:07

Meikä on 21. Facebookia ei oo eikä tuu. Ja ehrottomasti pitää tulla kuunteleen luentoo. Korttipelejä avaruu... Ei kun moottoripyörillä!

GeminiElf

Viesti Kirjoittaja GeminiElf » Ti Marras 06, 2012 03:14

Gumimon09 kirjoitti:Meikä on 21. Facebookia ei oo eikä tuu. Ja ehrottomasti pitää tulla kuunteleen luentoo. Korttipelejä avaruu... Ei kun moottoripyörillä!
Suosittelen ehdottomasti! Ja kiitos!

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Ti Marras 13, 2012 19:29

Joudun valitettavasti jättäytymään ryhmästä, sillä en ehdi asua tekemään frostiin mennessä ja vasta keväällä pääsen ostamaan kankaita (taloudellisistä syistä, en aikaisemmin pysty ostelee.) Joten mulla on uudet suunnitelmat frostiin. Niin vasta traconissa cossaan asteria omassa yugioh gx:ssä ryhmässä. Ja siihen kaivattaisiin lisää hahmoja,ryhmä löytyy täältä anikista.

Joten Gomen~ :<

GeminiElf

Viesti Kirjoittaja GeminiElf » Ti Marras 13, 2012 19:52

^^Bansku^^ kirjoitti:Joudun valitettavasti jättäytymään ryhmästä, sillä en ehdi asua tekemään frostiin mennessä ja vasta keväällä pääsen ostamaan kankaita (taloudellisistä syistä, en aikaisemmin pysty ostelee.) Joten mulla on uudet suunnitelmat frostiin. Niin vasta traconissa cossaan asteria omassa yugioh gx:ssä ryhmässä. Ja siihen kaivattaisiin lisää hahmoja,ryhmä löytyy täältä anikista.

Joten Gomen~ :<
Joo, luinkin juuri viestisi facebookista. Ei se mitään, mutta voin vaikka koittaa moikata ja vähän jutellakin sun kanssa sitten siellä Frostissa paikan päällä.

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Ke Marras 14, 2012 18:03

Juu, saa toki tula juttelemaan mulle. :)) Olen lauantaina aidou hanabusa vampire knightista ja sunnuntaina kikyou inuyasha ryhmäcossissa. Niin jos tälläset hahmot bongaat niin hyvä. :DD Varoitus, aidou saattaa purra xDDDDDD Voipi olla että la-iltana on toinen cossi sit. xDDD

Gumimon09

Viesti Kirjoittaja Gumimon09 » Ke Joulu 12, 2012 20:57

No niin. Meikäläisen hahmo on nyt varmistunut ja se on Tron.

GeminiElf

Viesti Kirjoittaja GeminiElf » Ke Joulu 12, 2012 21:47

Gumimon09 kirjoitti:No niin. Meikäläisen hahmo on nyt varmistunut ja se on Tron.
Selvä homma ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”