Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Demongrave

Re: Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Demongrave » Ma Maalis 12, 2018 09:28

Demongrave kirjoitti:.
Demongrave kirjoitti:

Van Hence

Viesti Kirjoittaja Van Hence » Ti Touko 15, 2018 13:07

Hei! Täällä olisi ujonpuoleinen 26-vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta. Olisi mukavaa jos täältä löytäisi ihmisiä joiden kanssa jutella animesta, peleistä, päivittäisistä asioista tai vaikka lyhtypylväiden vaikutuksesta arkielämään. Suosikki animeihini kuuluvat mm. perinteiset Naruto, One Piece ja Death Note. Lisäksi ainakin Gosick, Elfen Lied ja Full Metal Alchemist. :) En ole con-kävijä vaan olen katsellut animea satunnaisesti vuosia. Joskus päivän aikana saattaa tulla katsottua kymmeniä jaksoja ja sitten joskus taas pitempiä taukoja. Musiikkimakuni on aika laaja ja pelejäkin pelaan aika laidasta laitaan joten niiden avaaminen tähän viestiin olisi turhan aikaavievää. :D Harrastuksiin kuuluu kotona lorvimisen ohella töihin pyöräily. Lisäksi kokkailen joskus satunnaisella menestyksellä.

Otan mielelläni vastaan viestejä sähköpostiosoitteeseen hencenostepstaken[at]hotmail.com. Löytyy tietysti myös skype, kik sun muut jatkoa ajatellen.
Lisäksi löytyy myöskin jokaisen pelaajan kaikkivaltias Steam, jos peliseura kiinnostaa: Van Marcoh

Aero

Viesti Kirjoittaja Aero » La Touko 26, 2018 09:37

Moi. Mahdollista seuraa etsisin pääkaupunkiseudulta/Lahdesta. Animea katson todella vähän nykyään, pelit(steam) ja cosplay on kiinnostavampia.

Olen siis 24 ja Lahden alueelta. Lähetä viestiä jos yhtään kuulostaa hyvältä.

Uskonpuhdistaja

Viesti Kirjoittaja Uskonpuhdistaja » Ti Kesä 05, 2018 17:54

Hei. Mies 26v Turussa. Juuri pari kuukautta sitten muutin tänne työn perässä (IT-ala), ja siinä samalla sitten jäivät ne vähäisetkin kaverit muille maille. Haussa olisi siis samanhenkistä seuraa, jota kiinnostaa anime/manga/videopelit/dnd/jne. Tähän mennessä olen suurimmaksi osin itsekseni harrastellut, mutta pikkuhiljaa alkaisi kaivata yksinoloon vaihtelua. Vapaa-aikani käytän aika tasaisesti animen, mangan ja pelien (suurimmaksi osin rpg) välillä, mutta toki muukin yleinen nörtteily kiinnostaa. Genrejen suhteen rajoituksia ei ole, kunhan sisältö on hyvää (ja jos päähenkilö ei ole tylsääkin tylsempi basic harem mc :lol: ). Listat löytyy https://myanimelist.net/profile/Uskon (jahka mal toipuu) tai https://anilist.co/user/Uskon/.

Jos kiinnostaa niin lähettäkää viestiä, muita kommunikointimenetelmiä löytyy sitten tarpeen mukaan.

Suomen_Bufu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suomen_Bufu » Ti Kesä 12, 2018 22:54

Heippa teille kaikille, kaikenkarvaisille japanin populaarikulttuurin harrastajille/siitä ja ysm. kiinnostuneille :) / . Olen nyt tässä etsinyt internetin monilta eri sivustoilta itselleni uusia, hyviä, elinikuisia ystäviä ja jonkinlaista "tulosta" on kyllä syntynyt mutta mielestäni hyviä ystäviä ei voi olla liikaa joten, tässä tekstiä minusta :)

Olen 30-vuotias nuorimies Heinola:sta ja olen tällä hetkellä eläkkeellä.
Aikaa minulla olisi ystävälle mutta voin matkustaa vain silloin tällöin.
Luonteeltani olen aika rento, jokseekin avoin ja utelias, alkuun ainekin vähän ujo, ambivertti, empaattinen, ymmärtäväinen, podiskelija, huumorintajukin on tallella :lol: , reilu, luotettava ja ihan mukava nörttipersoona, jolta onnistuu syvälliset, arat, raskaat ja kaikki muutkin keskustelut. Sekä joskus saatan olla aika puhelias ja joskus vähemmän puhelias. En nyt tän tarkemmin osaa määritellä...

Harrastuksiin kuuluu nettivideoitten, sarjojen/leffojen ja piirrettyjen katselu (myös Anime), videopelit, kortti-ja lautapelit, musiikin kuuntelu, sarjakuvat ja kävely pihalla. Myös tykkään tehä ruokaa ja käydä tapahtumissa sekä matkustella.
Kiinnostuksen kohteitani ovat mm. historia, tulevaisuus, tiede/teknologia, yliluonnolliset asiat, avaruus ja kulttuurit.
Joskus olisi vaan mukavaa käydä jonkun kanssa esim. tapahtumissa, kahvilla (kahvia en kuitenkaan juo :lol: ), lounaalla, jätskikiskalla, kävelyllä, pelata erinlaisia pelejä, katella ohjelmia, kokkailla, jutella mistä milloinkin tai/ja ihan vaan oleskella.

Ja tässä linkki minun suosikkisarjojeni listalle: https://www.imdb.com/list/ls026638548/ & animelistaani: https://myanimelist.net/animelist/Toni_Polla , mutta ikävä kyllä, sivusto on tällä hetkellä remontissa joten mainitsen sivulta tähän loppuun joitakin nimikkeitä:
-Pokemon XY&Z
-Pokemon Sun & Moon
-Akira
-Appelseed
-91 Days
-Death Note
-Narutot
-Soul Eater
-Deadman Wonderland
-Dragonball
-Fullmetal Alchemist
-Studio Ghibli leffat
jne.

Jos teksti yhtää nappaa, niin laita ihmeessä viestiä tulemaan, vastaan kyllä pikenmiten :)

Tämä ilmoitus ei vanhene ikinä!
Leikki-ikä on kokoikä :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”