Onko suomen AMV/MAD scene tekemässä kuolemaa?

Yleistä ja vapaata keskustelua AMV:istä ja kaikista niihin liittyvistä aiheista, joille ei ole erillistä keskustelualuetta.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

__

Onko suomen AMV/MAD scene tekemässä kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja __ » Ke Heinä 20, 2011 21:06

Ainakin täällä anikin puolella olen havainnut että ei tällä alueella kukaan paitsi minä oikein postaa. Pari kuukautta täällä ainakin hengannut jo pari kertaa viikossa.

Onko suomen AMV/MAD scene todella näin kuollut kun tämä foorumi antaisi olettaa?

Esrhan
Viesti:

Re: Onko suomen AMV/MAD scene tekemässä kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Esrhan » Ma Heinä 25, 2011 02:20

Tilanne on kyllä tällä hetkellä jonkinlaisessa horroksessa. Itsellänikin olisi pari simppeliä ideaa jotka haluaisin työstää valmiiksi. Aika ei vain riitä kaikelta muulta tai sitten ei vaan enää osaa tehdä sitä aikaa.

sailorspiral

Viesti Kirjoittaja sailorspiral » Ti Huhti 17, 2012 19:18

Itse olen kyllä hulluna videoiden editointiin, mutten vaan oikein nyt ole postaillut kun vasta foorumillakin alkanut käydä.
It's all the same...

DroppStuff

Viesti Kirjoittaja DroppStuff » Su Kesä 10, 2012 22:42

Minä editoin AMV'tä jonkin verran ja youtubessa kuljen nimellä DroppStuff. Jos kiinnostaa käykää kurkkaamassa!

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » Su Kesä 23, 2013 13:26

Allekirjoittaneen tuottavuus on nyt pitkällä tauolla. Energia kuluu muihin projekteihin.
Jaksan silti yhä väittää että AMV:tä ei ole täysin unohdettu. Toteuttamattomia ideoita on vielä läjä.
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Mete

Viesti Kirjoittaja Mete » Ma Syys 16, 2013 19:50

En tiedä, en tiennyt ennen vuotta 2013, että suomessa on mitään tällaista sceneä ja olen itse tehnyt AMV:ta 5vuotta. Tosin silloinkin, kun löysin tämän scenen, ei se kovin aktiivinen ollut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen AMV-keskustelu”