D.gray-man ryhmä animeconiin/traconiin?

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

BanaaniMiku

D.gray-man ryhmä animeconiin/traconiin?

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ti Touko 03, 2011 20:03

Heips, hakisin dgm cossareita traconiin ja animeconiin 2011.
Itse menen luultavasti molempiin coneihin lenaleenä kolmososan mekkoasussa: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... NOF_uKtpLp

Olisi siis kiva saada seuraa ja voitaisiin järjestää photoshoottia, mennä syömään yms. :)
Puku voi olla miltä jaksolta tahansa, sillä itselläni on ainakin tuo mekko xd ja dark bootsitkin löytyy :)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Daiki

Re: D.gray-man ryhmä animeconiin/traconiin?

Viesti Kirjoittaja Daiki » Ke Touko 04, 2011 08:26

Animeconiin olisi tarkoitus tulla Allenina edellisistä chaptereista viitta asussa. Pitäisi olla Kandakin mukana samaisessa asussa.
En tosin valitettavasti voi paljoa olla mukana Kandani takia.

Traconiin en tällä hetkellä tulisi DGM:stä.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ke Touko 04, 2011 20:49

Juups no tuun sitten moikkaamaan jos bongaan teidät jostain yms :)

Pihlajatar

Viesti Kirjoittaja Pihlajatar » To Kesä 09, 2011 21:55

Hei, Howard Link on tulossa sekä Animeconiin ja Traconiin :) Taidekujalla kun molemmissa tapahtumissa olen kaupustelemassa, en osaa sanoa kuinka paljon aikaa kerkeäisin muiden D. Graymanilaisten kanssa viettämään. Mutta Allenia on pakko päästä edes vähän kyttäämään, ihan vaan virkavelvollisuudesta ;D
Viimeksi muokannut Pihlajatar, La Kesä 11, 2011 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Kesä 11, 2011 15:52

Pihlajatar kirjoitti:Hei, Howard Link on tulossa sekä Animeconiin ja Traconiin :) Taidekujalla kun molemmissa tapahtumissa olen kaupustelemassa, en osaa sanoa kuinka paljon aikaa kerkeäisin muiden D. Graymanilaisten kanssa viettämään. Mutta Allenia on pakko päästä edes vähän kyttäämään, ihan vaan virkavelovollisuudesta ;D
Oi Link cossaria en ole ikinä elämässäni nähnytkään, kuulostaa hauskalta : ) Voin myös tulla tsekkailemaan taidekujalta, jos siellä kerran olet, mutta voisi sopia jonkun ajan milloin vaikka tavattaisiin niinkuin kaikki ; D

Pihlajatar

Viesti Kirjoittaja Pihlajatar » La Kesä 11, 2011 15:59

Juu, tämä Link on kaimaansa huomattavasti harvinaisempi näky, joten siinäkin mielessä oli vallan houkutteleva pukuiluhahmo o/ Aikatauluja varmaan sumplitaan lähempänä tapahtumaa, joten eiköhän silloin löydy jokin väli milloin kerkeämme tapaamaan isommalla joukolla.

XxyumeganxX

Viesti Kirjoittaja XxyumeganxX » Ma Elo 29, 2011 20:14

Bak Chan tulossa Traconiin :D Ja tiedan kaksi muutakin jotka on tulossa :D
:D Ajatus... pätkii...
Deviantart -> http://xxyumeganxx.deviantart.com/

Pihlajatar

Viesti Kirjoittaja Pihlajatar » Ke Elo 31, 2011 17:43

Tralaa~

Finncon-Animecon meni lähinnä taidekujan ja taidekulman väliä juostessa silloin kun en jommalla kummalla näistä istunut päivystämässä, joten Lenalee, viitta!Allen ja Bak Chan jäivät näkemättä :'| Onneksi on vielä Tracon tulossa joka tarjoaa paremmat mahdollisuudet D.Grayman cossien bongailuun, kun tapahtumapaikkana on vain yksi rakennus ja väkeä "hieman" vähemmän. Vatikaanin vahtikoira alias Howard Link löytyy Traconin taidekujalta pöydästä numero 26 lauantaina ja sunnuntaina, jos joku haluaa tulla moikkaamaan niin lämpimästi tervetuloa! o/

XxyumeganxX

Viesti Kirjoittaja XxyumeganxX » Ke Elo 31, 2011 17:50

Pihlajatar kirjoitti:Tralaa~

Finncon-Animecon meni lähinnä taidekujan ja taidekulman väliä juostessa silloin kun en jommalla kummalla näistä istunut päivystämässä, joten Lenalee, viitta!Allen ja Bak Chan jäivät näkemättä :'| Onneksi on vielä Tracon tulossa joka tarjoaa paremmat mahdollisuudet D.Grayman cossien bongailuun, kun tapahtumapaikkana on vain yksi rakennus ja väkeä "hieman" vähemmän. Vatikaanin vahtikoira alias Howard Link löytyy Traconin taidekujalta pöydästä numero 26 lauantaina ja sunnuntaina, jos joku haluaa tulla moikkaamaan niin lämpimästi tervetuloa! o/
Ah! Olit vissiin Desussa. Mä koko conin ajan mietin että 'mistä mä tiedän ton hahmon' ja vasta kotona älysin (vaikka olin Bakina siellä... lol)... Mur, olis pitäny tulla pyytämään kuva, mutta tulenpa sitten Traconissa >D
:D Ajatus... pätkii...
Deviantart -> http://xxyumeganxx.deviantart.com/

Pihlajatar

Viesti Kirjoittaja Pihlajatar » Ke Elo 31, 2011 20:17

XxyumeganxX kirjoitti:Ah! Olit vissiin Desussa. Mä koko conin ajan mietin että 'mistä mä tiedän ton hahmon' ja vasta kotona älysin (vaikka olin Bakina siellä... lol)... Mur, olis pitäny tulla pyytämään kuva, mutta tulenpa sitten Traconissa >D
Desussakin oltiin, näin sun kerran lipuvan taidekujan läpi mutten kerennyt/kehdannut syöksyä pöydän takaa perään kuvia ottamaan :'D Parempi onni Traconissa, kun on nyt jo henkisesti valmistauduttu mahdolliseen kohtaamiseen!

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”