Hetalia -cosplayryhmä Traconiin?

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

ricaciarda

Hetalia -cosplayryhmä Traconiin?

Viesti Kirjoittaja ricaciarda » La Maalis 05, 2011 17:58

Eli oltais etsimässä jäseniä hetalia cosplayryhmään vuoden 2011 Traconiin. Iällä, sukupuolella tai aiemmalla cosplaykokemuksella ei ole väliä, päätarkoituksena olisi vain pitää hauskaa. Paikalle on ilmoittautunut vasta yksi Liettua ja yksi Puola, joten olisi tosi kivaa jos saataisiin mukaan vielä ainakin muutama henkilö. Eikä ole väliä vaikka samaa hahmoa cossaisikin useampi henkilö, sillä mitä isompi porukka, sen hauskempaa, da? :D
Tarkempi tapaamisaika sovitaan myöhemmin ryhmän kesken. Ja olisi kivaa jos tämä ryhmä pysyisi kasassa pitempääkin niin voidaan järjestää miittejä yms kivaa. :)

~Canada~ kirjoitti:Ookkei, tein tälläsen tiivistelmän ku tossa pyyettiin ^^
Eli: Iällä, sukupuolella tai aiemmalla cosplay-/con-kokemuksella ei ole väliä, tarkoituksena on vain pitää hauskaa

Tapaamispaikka on: (linkki-->) http://maps.google.fi/maps?q=Yliopiston ... .84,,0,5.6

Luvassa on mm.photoshoppi,musiikkivideo sekä erilaisia leikkejä ja pelejä!
Larppaus on vielä auki, koska ongelmana voi olla hahmopäällekkäisyys. Se ilmoitetaan sitten tapahtumapaikalla, että onko se vai ei. (Tosin tietenkin voitte tehdä oman larpin jos haluatte, kukaan ei estä x) )

Näiltä juna-asemilta tulee ainakin Hetalia-cossaajia: Pori, Riihimäki, Hämeenlinna,Seinäjoki, Helsinki, Hyvinkää.

Hahmoja miitissä mm. Unkari,Seychelles,Englanti,Prussia,Kanada,Amerikka,Viro(?),Saksa,Valko-Venäjä,Venäjä,Pohjoismaat,Wy,Ranska,Kiina,Itävalta,Taiwan,HongKong,Kreikka,Liettua,Puola,Sealand,Ruotsi,Italia,Japani, Espanja,Romano,Latvia(?)

Ilmoittelethan vielä, jos olet tulossa miittiin jossain muussa cossissa kuin yllämainituissa, tai että cossisi varmistuu.

Sääntönä on: Kukaan ei jää yksin!

Thalionkalwen
Viesti:

Re: Hetalia -cosplayryhmä Traconiin?

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » La Maalis 05, 2011 21:22

Traconiin olen näillä näkymin tulossa. Ja jos olen siellä kahtena päivänä, niin cossini ovat PotC:sta ja Hetaliasta. Eli alustavasti voin mukaan ilmoittautua. Hahmo on varmaan jokin Pohjoismaista, Venäjä tai ehkä jopa Viro tai Espanja. Otan myös ehdotuksia vastaan noista valmiista / siihen mennessä valmistuvista hahmojen asuista.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

Pataatti

Viesti Kirjoittaja Pataatti » Ma Maalis 07, 2011 21:39

Jos meikäläiselle ei isketä suurempia cosplaynakkeja, niin valmiina kaapissa nököttää Sealand-cossi. : D
Täytyy paikkailla Japanin kuumuuden aiheuttamat kulumat ja katsoa kuinka conipäiviä riittää, ja vaikkei riittäisikään, niin onhan mulla sitten kamera että voin tallentaa muiden sekoilut! <3
Kaappicosplayn kiistaton ruhtinas | Valitsen sinut! - pokemonmusikaali | Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi

"Tomorrow comes without prayers."

ricaciarda

Viesti Kirjoittaja ricaciarda » La Maalis 26, 2011 21:07

Näin ensinnäkin, anteeksi myöhäinen vastaus.

Tosi kivaa kun saatiin lisää porukkaa näinkin nopeasti. :D
Mukaan on muuten EHKÄ tulossa myös Kreikka ja Puola päätti pukeutua koulutytön asuun (Gakuen Hetaliasta). :)
Onko tässä vaiheessa jo ilmoittaa jotain mitä ehdottomasti haluaa/ei halua tehdä Traconissa? Esim photoshoot, pullonpyöritystä, pocky-peli tms..?
Me: "Self, is this cheating?"
Me: "Absolutely not, how can you cheat in a game with no rules you goddamn moron!"
Me: "Now go build me a fortress made of diamonds."
Me: "Of course self, right away."

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Su Maalis 27, 2011 18:30

No, photoshoot nyt on välttämättömyys. Yritäpäs vain erottaa minut kamerastani :lol:. Pullonpyörityksestä sun muusta en niin välitä, mutten niistä muille valita. Liput olisi kyllä hienoa ihmisillä mukana olla ;).

Taidan tiedustella kanssaHetalia-cossaajilta, ovatko Traconiin tulossa APH-cosseissa.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

LordiDraken

Viesti Kirjoittaja LordiDraken » Ma Huhti 11, 2011 17:46

Ilmoittautuisin Ruotsina liikkeelle. Itselläni ei nyt ole muita projekteja kuin tuo Sverige ja ainahan seura kiinnostaa kun nyt olen täältäpäin ikään kuin yksin liikkeellä.

Nyut

Viesti Kirjoittaja Nyut » Ma Huhti 11, 2011 19:16

Hei! ^^ Itse en muutamaan vuoteen ole cossannut, mutta olisi Hong Kong cossi mielessä Traconiin, joten olisi mahtavaa päästä tähän porukkaan mukaan :3

terobussi

Viesti Kirjoittaja terobussi » Su Huhti 17, 2011 21:25

Preussina olisin tulossa tulossa traconiin, ja mahdollisesti yks puola myös... näillänäkymin molemmiks päiviksi :D sallitteko ängetä seuraanne . :>?

edit*** puolasta tuli kummallisesti unkari ^^)
Viimeksi muokannut terobussi, Ti Touko 03, 2011 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Khio

Viesti Kirjoittaja Khio » Ma Huhti 18, 2011 20:33

Hei. Näillä näkymin olisin tulossa Traconiin molemmiksi päiviksi cossaten Kiinaa. Mulla ei ole mitään ideoita, lähinnä oisin tulossa kaverin kanssa ensi kertaa coniin, ihan vaan kulkemaan virran mukana ^^ Pääsenkö porukkaan mukaan? :)

Peltiruusu

Viesti Kirjoittaja Peltiruusu » Su Huhti 24, 2011 23:38

Heips! Kaverini kanssa olemme tulossa Traconiin Hetalia cosseissa. Meikäläinen olisi Saksa ja ystävättereni on joko Preussi (jos löytää peruukin), Suomi tai Kanada. Molempina päivinä olemme Hetalia cosseissa. ^w^
Pääsemmekö populaan?
Very cat. Much purrs.
Tumblr
MAL
Skypeä saa kysellä.

ricaciarda

Viesti Kirjoittaja ricaciarda » Ma Huhti 25, 2011 14:38

Voi toki, kaikki ootte enemmän kuin tervetulleita mukaan! :D
Ja nyt, ihmiset; onko kenelläkään minkäänlaista ehdotusta tapaamispaikasta ja/tai kumpana päivänä nähtäisiin? Itse en Tampereella ole kovinkaan usein ole liikkunut ja molemmiksi päiviksi olen coniin tulossa, joten en sano tähän asiaan juuta enkä jaata.
Me: "Absolutely not, how can you cheat in a game with no rules you goddamn moron!"

Peltiruusu

Viesti Kirjoittaja Peltiruusu » Ma Huhti 25, 2011 17:11

Traconihan on Tampere talolla tänäkin vuonna, jos puhun taas läpiä päähäni niin kivittäkää. Muttamutta. Jossain siinä talon lähistöllä varmaan kannattaa sopia tapaamispaikka - kaikki löytävät (ainakin luulen niin) paikalle ja sitten siitä voidaan siirtyä terrorisoimaan muuta kaupunkia. Talon vieressä oli muistaakseni kiva pieni puistoalue, jossa voidaan mahdollisesti miitata? Uskon, että Hetalisti tunnistaa toisen Hetalistin vaikka kahden kilometrin säteellä, että kyllä kaikki porukkaan löytävät ;D Heilutellaan sitten niitä mahdollisia isoja lippuja, mitä meillä on messissä, niin varmasti kanssa coneilijat häiriintyvät ja muut Hetalistit löytävät perille.
Very cat. Much purrs.
Tumblr
MAL
Skypeä saa kysellä.

ricaciarda

Viesti Kirjoittaja ricaciarda » La Huhti 30, 2011 17:41

Juu, on se Tampere talolla, joten säästyt kivitystuomiolta. :lol:
Sopisiko ihmisille, että tavattaisiin Sorsapuiston laidalla Salhojankadun ja Lähteenkadun risteyksessä? Jos joku ei tiedä missä tämä paikka on, Google Maps auttaa. Ja muitakin paikkoja saa toki ehdottaa, kukaan ei mokomasta pure. :)
Ja taas kyselen; haluaisiko joku pitää jonkinlaisen miitin (cossin kanssa tai ilman) ennen Traconia? Kyseinen ehdotus tuli Puolaa cossaavalta kaveriltani.

Wulfy

Viesti Kirjoittaja Wulfy » La Huhti 30, 2011 18:21

Luultavasti olen Traconiin raahautumassa kivittämisen täpärästi välttäneen Saksan ja näköjään myös tämän ystävättären kanssa Unkarina, Hetalia-cossissa hillun vain toisen päivän näillä näkymin. Whii, tungen mukaan~
Tapaamispaikasta sanon sen verran, että siellä puistossahan on se lampi. Se olisi ainakin harvinaisen näkyvä paikka tavata, se kun on Tampere-talon vieressä niin että huonommankin suuntavaiston omaava löytää sinne vain kiertämällä rakennuksen ympäri jossei muuten...
Maailmassa ei ole mitään vapaampaa kuin vapaapudotus.
------
Siirretään tasamaalaisen kokemus kolmiuloitteiseen maailmaan ja kuvitellaan, että neliuloitteinen hyperpallo kulkee maailman läpi.

Peltiruusu

Viesti Kirjoittaja Peltiruusu » La Huhti 30, 2011 21:49

ricaciarda kirjoitti:Ja taas kyselen; haluaisiko joku pitää jonkinlaisen miitin (cossin kanssa tai ilman) ennen Traconia? Kyseinen ehdotus tuli Puolaa cossaavalta kaveriltani.
Kuulostaa aika hauskalta(vaikka minulla on muutenkin stressiä kaikkien conien kanssa). Ja tuotanoin... Minä voisin jonkinlaista miittiä järjestää tai ainakin yrittää. Mutta sitten ei saa kivittää, vaikka olisinkin vähän kehno, amatööri kun olen. :lol: Minnekään kauas kotipaikkakunnasta/-kunnista en pysty sitä kuitenkaan järkkäämään. Joten se olisi sitten Hamina/Kotka alueella. Kertokaapa tähän ehdotukseen mielipidettä. :3 Minulla mahdollisesti voisi apunani tässä hommassa olla Wulfy. Jos hän haluaa ruveta tähän hommaan.
Very cat. Much purrs.
Tumblr
MAL
Skypeä saa kysellä.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”