Kuka olisi....(kysely)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Temari-San

Kuka olisi....(kysely)

Viesti Kirjoittaja Temari-San » La Kesä 30, 2007 21:14

Jos voisitte valita kuka/mikä manga tai anime hahmo olisi:

1.Sinä itse?
2.Paras ystäväsi tai parhaat ystäväsi?
3.Sisaruksesi?
4.Vanhempasi?
5.Opettajasi tai pomosi?
6.joku muu?

Kaikkiin ei ole pakko vastata,mutta edes joku....
:D

Moderaattorin ärinät: Muistakaa myös PERUSTELLA!!
Kenties tässä on hyvä tilaisuus kaikille pienelle fanfictionille - Furinji
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

Maveric

Re: Kuka olisi....(kysely)

Viesti Kirjoittaja Maveric » Su Heinä 01, 2007 00:00

Temari-San kirjoitti:Jos voisitte valita kuka/mikä manga tai anime hahmo olisi:

1.Sinä itse?
2.Paras ystäväsi tai parhaat ystäväsi?
3.Sisaruksesi?
4.Vanhempasi?
5.Opettajasi tai pomosi?
6.joku muu?

Kaikkiin ei ole pakko vastata,mutta edes joku....
:D

Moderaattorin ärinät: Muistakaa myös PERUSTELLA!!
Kenties tässä on hyvä tilaisuus kaikille pienelle fanfictionille - Furinji
Haluaisin pienen tarkennuksen (aivot eivät toimi riparin jäljiltä). Kehitetäänkö tässä oma hahmo, vai valitaanko joku valmis hahmo?
I'm so friggin' lonely...
Tryin' to do a comeback!!
*hates winter sunlight*

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » Su Heinä 01, 2007 10:58

Kokeillaas heitellä jotain lonkalta..

1. Minä itse (Onnistuu.. minusta on doujinshejä.. hehe)
2. Arian kööri.. ehdottomasti. Perusteluja kaipaavat katsokoon sarjan lueskeltuaan ensin kirjoitukseni anime/manga-osastolta. Vastapainoksi Akiha Tohno (Shingetsutan Tsukihime), joka olisi korkealla sisarusvalinnassa jollei paikkoja olisi jo viety 12kpl. Akihaa voisi sitten pommittaa näiltä muilta hahmoilta tulevilla elämänasenteilla.. for Akiha needs love too.
3. *grin* Näitä on 12kpl.. parikin vaihtoehtoa josta voi valita. Ne keille tämä tuli yllätyksenä käsi ylös ;)
4. Mutsi voisi olla vaikka Shigure Ama (Shuffle), pörröisistä syistä. Riittäisi varmasti kärsivällisyyttä ja hymyä pitemmäksikin aikaa, enkä kovin helpolla satuttaisi henkisesti, ja jos näin sattuisi käymään niin omatuntopunishmenttia tulisi välittömästi. Faija onkin sitten vaikeampi valinta.. Päädyin näin pikaisesti Fujitaka Kinomotoon (Card Captor Sakura). Fujitakan ja Aman combo olisi varmasti jotain.. pörröistä.
5. Opettajaksi heitetään Konoe Tsurugi (Hanaukyo Maid Tai) for great maidpower justice. Eipähän tulisi lonnittua. Pomona häärisi Theresa Testarossa (FuMePa) "That's a command, desu!"
6. Työtovereiksi Wolkenritter (Nanoha A's) että tulee nekin mainittua *^^*
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Temari-San

Viesti Kirjoittaja Temari-San » Su Heinä 01, 2007 12:30

[color=cyan][/color]
Eli hahmo pitää olla joko jostain mangasta ja/tai animesta.
Voihan omia hahmojakin tietty olla,mutta sitten pitää kertoa hahmon luonne. :)

Minun itseni valinnat kyseiseen kyselyyn:

1.Itseni mielestä muistutan Temaria (Naruto).Mutta ystäväni sanovat että olen ilmetty Akane (Ranma½)......En tiedä oliko se kohteliaisuus.. :? :?: .
Varmaan siksi,että suutun helposti ja tykkään joskus tapella...Tuntuu niiin hyvältä kun mojauttaa ihan kunnolla jotain kalloon...Tietysti se "joku"
löi minua ensin.OIKEASTI!!!
2.Parasystäväni olisi ylivoimaisesti Hinata (Naruto)...Hän on niiiiiiin ujo että voi AYAAA!!!
3.Siskoni olisi....Luultavasti Card Captor Sakura The master of clow:n
Ruby Moon.Yhtä itseppäinen!....Veljiäni en mainitse ollenkaan... :D
4.Äitini olisi Inuyashan Sango...Rauhallinen mutta myrskyävä.
Isäni olisi aivan varmasti Tokyo mewmewin Ichigon isä.Keitäs ragareita sinä tapaat!!!
5.Opettajani olisi...Card captor Sakuran The master of clown:Clow reed
.... :roll: :roll: :roll: Eihän mulla mitään oikeeta asiaa...
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

Luova Hullu

Viesti Kirjoittaja Luova Hullu » Su Heinä 01, 2007 13:09

1. Inuyasha itse. (Vaikka olenkin itse tyttö! O_O) Kerran eräs kaverini sanoi, että mesen Inuyasha-kuvake, mikä minulla oli, näytti minulta :roll:
2. No eräs kaverini muistuttaa luonteeltaan ranman Akamea
3. Ei ole sisaruksia
4. Inuyashan vanhemmat. Äitini muistuttaa muutenkin Inun äitiä pelottavankin paljon
5. Opettajani...Naraku kuvaisi häntä paremmin kuin tuhat sanaa
6. Serkkuni muistuttaa erästä omakeksimääni hahmoa. Sellainen ilopilleri kun on
http://iEevee.deviantart.com

Tracon 2013 (hope so) - Amanecer (oma hahmo)
Tracon 2014 (again, Hope So) - Inuyasha

namida

Viesti Kirjoittaja namida » Su Heinä 01, 2007 16:17

1. Itse haluaisin Gravin Fujisakin tilalle. Ei, minä en halua olla Fujisaki, haluan vain sen tilalle >: D Sitten minulla olisi bändi. Hiron ja Shuichin kanssa. A dream come true : D
3. Pikkusiskokseni haluaisin Furuban Kisan. Ihan vain siksi, että Kisa on niin söötti että tekee mieli halata.

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Su Heinä 01, 2007 17:15

1. Death Noten L tietenkin. Kukapa muukaan^^ Kyllä, olen tyttö.
2. Paras ystäväni [liikkuu täälläkin] on ilmetty Riza Hawkeye FMA:sta. Muita ystäviä minulla ei sitten olekkaan, eikä haittaakkaan.
3. Sisaruksia minulle ei ole siunaantunut [onneksi].
4. Hamm.. Isäpuoleni muistuttaa ehkä eniten Death Noten Ryukia [ei ulkonäöltään sentään, vain luonteeltaan] ja äitini Raiton äitiä samaisesta sarjasta. Kuulostipas tuo lause tyhmältä.
5. Furuban Hatsuharu. Samanlainen homo. Piste, tuo riittäkööt.
6. Eräs tuttuni muistuttaa sitten vaan niin paljon Hakua Narutosta. Niin ulkonäöltä kuin luonteeltakin.
//Muok. Kutoseen lisään vielä erään tuttuni, joka on kyllä ilmetty Naruto. Niin ulkönäöltä kuin luonteeltakin.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

SanChiBar

Viesti Kirjoittaja SanChiBar » Su Heinä 01, 2007 18:01

1. Yukino Miyazawa, Kare Kano. Sillä erotuksella, etten ole urheilullinen tai sievä. Luonteellisesti ja käyttäytymyksellisesti yhtäläisyys on pelottava.
2. a)Kaoru Yamazaki, NHK Ni Youkoso. Silmälasit, tukka, istuu koneella aina kun ei erityisesti kielletä(ja harvoin kielletään).
b)Kanako Ohno, Genshiken. Tukka(tosin suomalaisemman värinen), eto...ano..., harrastukset, rintamus(tappais mut jos lukis tän), pukeutuminen.
3. (pikkusisko)Kasumi Tendo, Ranma 1/2. Osaa tehdä ruokaa, hoitaa kotityönsä, antaa neuvoja(joskus hyviä, toisinaan huonoja), vastuuntuntoinen
4. äiti: Kyoko Honda, Fruits Basket. Ottaa asiat rennosti. (huom: EI OLE KUOLLUT)
isä: Ichigon isä(mikä sen nimi nyt olikaan), Bleach. Ottaa asiat rennosti.
(hmmm... Rento pari... ai SIKSI minusta tuli tämmöinen)
5. (opettaja) Nyamo/Kurosawa-sensei, Azumanga Daioh. samanlaista kaverityyppiä. Hän on tosin mies.

Että semmosta porukkaa...
私は宿命的に日陰者である

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ma Heinä 02, 2007 00:25

Jaa~a, että tällainen kysely... *virn*

1. Minä itse vai? Mietitääs hetkinen...
Mul tulis aika nopeasti mieleen Asuka Langrey Soryou (vai miten se sukunimi menikään..?) Neon Genesis Evangelionista. Meillä on hyvinkin samanlaiset luonteen piirteet ja käytöstavat. Suuttuu toisinaan milloin mistäkin, pitää tiukasti kiinni rakkaudestaan, helposti mustasukkainen, kunnianhimoinen, vihaa häviämistä jne. Listaa voisi jatkaa vielä paaljon pidemmälle.
2. Jos alkaisin miettimään keitä parhaat ystäväni olisivat, siitä tulisi aikamoinen teksti. Joten ystävällisesti teitä ja teidän hermojanne ajatellen esittelen vain yhden. Ja häntä kuvastaisi parhaiten Tomoyo. Tiedättehän se kameratyttönen Cardcaptor Sakurasta joka jatkuvasti on Sakuran perässä tai pikemminkin hänen vanhempi versio presidentti Tomoyo Tsubasasta.
Hänellä on jatkuvasti hulluja ideoita ja hän roikkuu aika paljon mun perässä. Mutta sen sijaan että hän tekisi mulle hulluna pukuja, meillä on mahtavat kiistat ja keskustelut ja lainailut animen ja mangan suhteen. :D
3. Mulla on yksi pikkuveli. Se on melkoisen ärsyttävä tapaus, mutta on hän toisinaan mukavakin. Kenties joskus hieman näsäviisas (kuten mä) pojankloppi... Jotenka häntä voisi kuvata parhaiten Fruits Basketin Hiro.
Ärsyttävä, näsäviisas pikkukakara (ok, mun veli on 13), jolla on kuitenkin se pehmeämpi puoli.
4. Vanhemmat? Nyt tulikin vaikeampi juttu.
Äiti voisi olla... hmm... Bulma, Dragon Ball Z:stä. Tosi lujaluonteinen nainen, joka ei pelkää näyttää tunteitaan. Lyhyestä virsi kaunis. Vaikea meinaan etsiä äidille sopivaa hahmoa...
Niin ja isä... Vielä vaikeampi tapaus... Olisko vaikkapa Kyou Kara Maoun Kondrad (tma. se ruskeahiuksinen mies kuiteski). Hiljainen, vahva, suuttuessaan pelottava. Lempeämpi puoli hänelläkin.
5. Opettajakin vielä? Varmaan kannattaisi ottaa mun yläasteen luokanvalvoja. Mutta keneenkä hän sitten sopisi? Vaikea, vaikea...
FMA:sta se poikien opettaja. Varsinainen tiukkapipo, joka kuitenkin valitsee jotkut lempioppilaikseen ja suuntaa sitten kiukkunsa/ moitteensa muita kohtaan. HYvä ope, mutta luonne ottaa päähän. ;)
6. Siis joku muu. Otetaan vaikkapa kaverin mielipide musta. Kaikkihan sen haluavat kuulla :lol:
Eli hänen mielstään, minussa olisi aika paljon ainesta Tohmaksi (siis se N-G recordsin pääheebo Gravitationista); hymyilen, olen blondi, pieni kierous (Tohmalla vähän suurempikin) ja aika monilahjakas.
Siinä teille joku muu.
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Ma Heinä 02, 2007 10:52

1.Itse varmaan olisin kaikista mieluiten TOS pelistä Presea, koska on niin hurmaavan söpö ja ihanan iso kirves^^
2.Hmm...Empä ole paljoa kysellyt, mutta veikkaan, että eräs kaverini haluaisi olla Narutosta Sakura-chan, koska näyttää hyvin hyvin paljon häneltä ja luonnekkin on ärsyttävän samanlainen.
3.No, toisesta veljestäni en tiedä yhtään, mikä hän haluaisi olla, koska en ole nähnyt häntä 5 vuoteen, mutta vanhempi veli varmaankin joku ninja hahmo (en yhtään tiedä mistä sarjasta), koska hän puhuu todella hassusti välillä, joka kuullostaa ninjalta ja pelaa mielellään ninja pelejä.
4.Voi voi....en tiedä yhtään :? Eli en osaa vastata tähän.
5.Häh, opettaja?! Vaikeita kysymyksiä! ><
Ruottin opettajani muistuttaa yllättävän paljon Azumanga Daiohsta sitä outoa rillipäistä opettajaa, oliko hän nyt rehtori vai kuka lie?
6.Serkkuni on niin täydellisen Keitaro Urashiman näköinen!^^ (love hinasta)

Yuure

Viesti Kirjoittaja Yuure » Ma Heinä 02, 2007 21:51

Hmmmh. Hyvin mielenkiintoinen kysely, tähänhän vastaa mielellään, mutta on kyllä vähän vaikeuksiakin vastata.......Kuulemma muistutan kaikkia shoujosarjojen henkilöitä :oops: Heh....

1. Naruto, selvästi Naruto. Mitäs tässä sama luonne, kumpikin vaakoja, samaa näköäkin löytyy(siniset silmät, blondi, melkeim sama pituuskin O-o verrattuna shippuudenin Narutoon). Meillä on kyllä yksi ero, en ole yhtä rohkea mutta haluaisin olla. Muuten olemme pelottavan samanlaisia. Narutona olisi mukava olla :lol: . Ne voimat ja siistit tekniikat. Kage bunshin no jutsu!
2. Ystäväni, heh. Tätä pitää miettiä. Ystäväni Jenni on kuin ilmetty Tohru Honda yhtä suloinen ja nöyrä, Piivi olisi varmaan Kiba, kumpikin rakastaa koiria yli kaikenxD, toki muitakin on, en vain jaksa miettiä *-*.
3. SiskonixD hänelle on yksi selvä hahmo: Ino Narutosta, siskoni pitää hiuksia samantyylisesti, luonne se luonne! Ja käytös. Se on pelottavaa, olen huomannut yhdennäköisyyden monta kertaa.
4. Vanhempani. Tämä on paha, mutta vastaisin isäkseni Isshin Kurosaki bleachista. Yhtä elämöivä ihminen ja isäni valitettavasti käy välillä leikillään kimppuuni xD. Siinä sitten tapellaan. (tajusin vasta nyt, että kuinka paljon Isshin muistuttaa isääniO-o)
Äitini muistuttaa Chi-Chiitä. Alussa huolehti paljon opiskelustani ja on hyvin huolehtivainen suhteeni. Samanlainen raivotar joskus. Ja samanlaiset valittelut isästänixD......
"Did you seriously just stamp your foot? I thought girls only did that on TV"--Jacon Black

Puri-chan

Viesti Kirjoittaja Puri-chan » Ke Heinä 04, 2007 20:28

Hoo, tämähän on hauskaa. Ollaan kaverin kanssa tätä pohdittukin. :>

1. Ilmiselvästi Host Clubin Haruhi tai vaihtoehtoisesti School Rumblen Tenma
...tosin olen vieraassa seurassa kovin ujo, joten ehkä Naruton Hinata tai NGE:n Reikin kuvaisi minua.
2. KKJ:n Miyako, Emma ja Pokemonin Misty.. muita en keksi. Pari ystävääni osaavat olla aika ilkeitä, silti hauskoja ja kivoja. :D Koittakaa ymmärtää.
3. Öö.. Isoveli olisi ehkä Host Clubin Tamaki, pikkusisko olisi varmaan DN-Angelin Risa tai Tokyo Mew Mewin Ichigo, oikeastaan ihan kuka vain ärsyttävä ihkuttaja. Toinen pikkusisko olisi Mei, isosisko olisi.. noh, sanotaan nyt vaikka sitten Azumanga Daiohin Sakaki-san.

Muita en keksi sitten millään.

Ette usko miten kauan aikaa käytin näiden miettimiseen.. Varmaan jotain puoli tuntia.
Na no da. [/url]

Nishi

Viesti Kirjoittaja Nishi » Ke Heinä 04, 2007 21:30

Aika paha, mutta kokeillaan :lol:

1.Olisin Tohru Honda, koska oon aika herkkä ja semmonen perus-tylsä
2. Yksi kaverini muistuttaa Motoko Aoyamaa , koska se on suht äkkipikainen ja ehkä jopa agressiivinen
3.Apua, sisaruksista en kyllä keksi :'D
4.Isä olis Genma Saotome ja äiti... en tiiä
5. Äikän ope olis Shuichi, ku se on semmonen lennokas tyyppi
6. Kummisedän vaimo olis Haruka Urashima ^^

Inuyashafan4ever

Viesti Kirjoittaja Inuyashafan4ever » Ke Heinä 04, 2007 21:52

1. Hmm.. Itse haluisin olla Ryoma Echizen Prince of Tenniksestä vaikka tyttö olenkin :D
2. Miyako KKJ:stä, sellainen se bestis on : yhtä lujaluonteinen mutta tarvittaessa ymmärtäväinen ja lojaali <3
3. Hiro Fruits basketista. Samanlaisia töykeileviä pikkulapsia kumpikin. :lol:
4. No tää on hankala... No faija vois olla ainaki Kogoro Mori SC:stä. Samanlaisia houhottajia ja juoppolalleja kumpiki... (oonpas mä hienovarainen...) Äiti vois olla se Kagomen äiti Inuyashassa.. sellanen herttanen kotirouva <3
5. Opettajani on ihan kuin Pinoko-täti Fullmetalista :D Kumpikin sellaisia pikkuruisia.... (ei pahalla :s)
"In the bottom of he's heart, he has already left us"<3<3

Yoshiko

Viesti Kirjoittaja Yoshiko » Pe Heinä 06, 2007 15:29

1. Sinä itse: Minä olisin varmaan Kagome. Mulla vaan on niin samanlainen luonne sen kanssa :D
2. Paras ystäväsi tai parhaat ystäväsi: En keksi. En sitten millään :D
3.Sisaruksesi: Pikkusiskoni olisi ilmetty Akane. Siskollani on Akanen luonne ja kasvoista hitusen muistuttaa Akanea. Mielestäni :)
4. Vanhemasi: Äitini olisi varmaan Totoro :D Ja isäni olisi herra Tendo (vai mikä lie olikaan) Ranmasta.
5. Opettajasi tai pomosi: Kyllä mie oon huono keksimään. Mie en kekkaa tätäkään!
6. Enoni koira olisi varmaan Weed. Se on vähän saman tapainen jos se innostuu.. Kerran, kun toinen koira "hyökkäsi" sen kimppuun, se repi siltä karvaa irti. Oli pihalla paljon karvaa :?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”