Näyttäkää anime/mangakokoelmanne

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

DreamFeathers

Viesti Kirjoittaja DreamFeathers » To Touko 25, 2006 13:44

Huh huh.... viimeseen vuoteen en oo nähny kaikkia mangojani yhdessä paikkaa yhtä aikaa... nyt kun vihdonkin heti muuton jälkeen tuli tilaisuus niin piti napata kuva tästä ainutlaatusesta hetkestä :P Huomatkaa... mun manga hyllyssä on enää ehkä 30cm tilaa... Kaikki suomi Ranmat ovat takana piilossa

Kuva
koko hylly

Kuva

Kuva

Kuva
Random insanity is always a good excuse...

Canti

Viesti Kirjoittaja Canti » To Touko 25, 2006 16:48

Hillittömän tylsyyden vallassa päädyin vastaamaan.
Minulla tuota Tsukihime ja fate stay night aiheista tavaraa on kertynyt jo ihan mukavasti. Nyt niille on oma kaappikin (eläköön huuto.netin puoli-ilmaisuudet!)

Joten tässä: (olkaa kateellisia! (tai älkää... ihan sama))

Tsukihime & Fate stay night lasivitriinini & kakkos-kaappi:: tässä näkyy molemmat vitriinini (näitä hyllyjähän on tässä isommassa periaatteessa vain viisi, mutta tuo typerä keskussysteemi on tuossa keskellä edessä :( ) Pari spottivaloa ja ehkä voitain ledejä olen ajatellut kaappiin asentaa... hienon (ja halvan, ennenkaikkea halvan) systeeminkin olen jo kehitellyt että saan valot kaukosäätimellä päälle & pois.
Hylly 1
Hylly 2
Hylly 3
Hylly 4
Hylly 5
Hylly 6
Hylly 7
Hylly 8
Hylly 9
Hylly 10 Typerä keskussysteemi... menee Fate stay night pelini eteen... Hassu juttu muuten, hommasin pelin, mutta se on niin arvokas että en uskalla pahemmin sitä pelata :? ...siksi se on kaapissani kuplamuovin suojaamana. Mietin vain miten käy Tsukihimen kanssa kun sen hommaan (n. 500 $ dollaria (lakkiaiset, lakkiaiset... :D )

Toinen kaappi (aka muut kuin Tsukihime & Fate stay night tavarat + Rider figu) (tämä taas on köyhtynyt huomattavasti rahoittaakseni Tsukihime ja Fate stay night kaappiani...)
hylly 1
hylly 2

Kuvat ovat sitten sen verran vanhoja jo että muutaman figun lisää olen koonnut
Tästä voi huomata kuinka muut kuin Tsukihime & Fate stay night jäävät erittäin pieneen vähemmistöön (vielä kun toisessa kaapissanikin on Rider figu...). Lisääkin on useiden satojen eurojen edestä tulossa... noh, huuto.netti on ystävä...

Sitten löytyy kaikennäköistä pientä ja vähän suurempaakin; julisteita, taidekirjoja, CD:tä, DVD:tä, laukku (kyllä), doujinshineita, tietysti mangaa, paaaljon pelikortteja (go! pokemon-syndrooma, go!) tulipa Archer-kortista maksettua n. 30 $, kännykkäkoruja, kirjanmerkkejä, sitten on vielä kaksois kappaleita joistain figuureista mistä en kehtaa luopua ja eiköhän tuolla vielä muutakin ole. Saatan laittaa kuviakin joskus näistä, mutta tässä välissä liian iso homma. Niin ja pyyhe (tuo vasemmanpuoleinen kuvassa, ei tosin minulla ole vielä pitkään aikaan, mutta maksanut olen, joten uskallan sanoa että se on minun)

Rahaahan näihin on mennyt suunnattomasti, parempi että en tarkemmin ala laskeskelemaan. En oikeastaan mihinkään muuhun käytäkään rahojani, joskus valitettavan harvoin ostan käytettyjä mangoja kun halvalla saan, ja joskus hairahdun käymään kavereiden kanssa pizzalla. En kuitenkaan kadu oikeastaan mitään ostamaani, paitsi vähän aikaa sitten hommaamaani Hikaru no go viuhkaa... ei ole mitään Hikaru no go:ta vastaan, päinvastoin mutta... lisäksi sen hinta oli järkyttävä, tämän tajusin liian myöhään...
Vastaavasti (ja sinäänsä valitettavasti) näitä olen rahoittanut myös niillä mangoilla mitkä vuosien saatossa olen hankkinut jonka vuoksi manga hyllyni näyttää entiseen loistoonsa verrattuna varsin mitättömältä. Noh... täytyy sanoa että varsinkin Tsukihime osastooni olen varsin/erittäin tyytyväinen jo, mutta aina löytyy paranneltavaa.

Noh ainakin olen löytänyt oman elämäni tarkoituksen 8)

/Niin ja kokeilempas myydä täälläkin, eli mainostan sen verran että laitan pari Tsukihime ja (tai?) Fate stay night figua tuonne osto/myynti osastolle tässä myöhemmin (huomenna?).

Canti

Viesti Kirjoittaja Canti » Ke Heinä 05, 2006 15:09

Huh huh... tuplapostaus yli kuukauden päähän (postailkaa nyt muutkin! muuten tulee vielä tripla). Mutta ankaraa päivitystä tullut.

Vaihdoin nimityksen ykkös- ja kakkosvitriini isoon ja pieneen vitriiniin, sillä ei ollut enää kovin kuvaava tuo entinen nimitys.

Nämä eivät taas ole ihan paikkaansa pitäviä, kun lisääkin on tullut/koonnut ja osan olen myynyt/ myymässä [/piilomainonta].

Eli aloitan niistä vitriineistä:
Isompi:
Hylly 1
Hylly 2
Hylly 3
Hylly 4
Hylly 5
Hylly 6
Hylly 7
Hylly 8
Hylly 9

Pienempi:
Ylempi
Alempi
Näistä on JÄLLEEN havaittavissa kuinka muu kuin Tsukihime ja Fate/stay night tavara vain vähenee ja nämä vastaavasti valtaavat alaa myös toisesta kaapistani.

Mangojakin on vielä ihan hyvin, mutta verrattuna entiseen "loistoonsa" alkaa masentamaan enkä viitsi enää niitä postata. Sama anime DVD:n kohdalla (tosin aina ollutkin huomattavasti vähäpätöisempi). Mutta hei, jollakin nuo ylläolevat on rahoitettu. Aika selvää varmaankin, että noihin menevät aika pitkälti KAIKKI rahani, mutta edelleenkin, on se sen arvoista.
Viimeksi muokannut Canti, To Heinä 06, 2006 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nozomi

Viesti Kirjoittaja Nozomi » Su Heinä 09, 2006 19:04

Otinpa nyt minäkin mangakokoelmastani kuvan ja siirsin sen nettiin. Aika pieni kokoelmani kyllä vielä on (eivätkä kaikki mangat edes ole minun, puolet Ranmoista ja Tokyo Mew Mew vol. 5 ovat pikkusiskon)...

http://i59.photobucket.com/albums/g296/ ... ahylly.jpg

Mewstor

Viesti Kirjoittaja Mewstor » Su Heinä 09, 2006 19:49

Immeisillä on tajuttomasti mangaa O.O Onhan noita itsellekin kerääntynyt kolmen neljän vuoden aikana jonkin verran. Sen verran paljon että hyllytila alkaa loppumaan (näkyy varmaan kuvista) Pitää kai seuraavaksi sijoittaa uuteen hyllyyn ja sitten vasta jatkaa noidet mangojen keräämistä :P (kun vaan rahatkin vielä riittäisivät tuommoisiin ylellisyyksiin)

http://img.photobucket.com/albums/v511/ ... angaa1.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v511/ ... gaa3-1.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v511/ ... gaa2-1.jpg
The Cake Is A Lie!

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Ma Elo 28, 2006 17:46

Innostuinpa kuvaamaan aivan liian pienen kokelmani.
(Joka tosin lisääntyy paikoittain huimaa vauhtia ~ <3)

Alahylly

Ylähylly
( Pahoittelen surkeaa kuvanlaatua; kamerani sukkaa ja pahasti. - - ')

Animetkin kuvasin, mutta kuvista tuli niin valottuneita,
että tuskin niistä mitään selvää saisi,
joten en rupea niistä kuva laittamaan. ^^;

Alahyllyllä on siis kaikki tärkeämmät osat kokoelmaani ja
ylähyllylle joutuu kaikki ei niin tärkeät, tai ne, mitkä eivät yksinkertaisesti mahdu muualle.

AM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AM » Ke Elo 30, 2006 18:08

Alkukuusta otettu kuva mangahyllystä on nykyään jo hiukan toisennäköinen, sillä ranmojen päällä lojuu jo toistakymmentä uutta pokkaria. Mutta kuten näkyy, jos hyllymetrit loppuu niin hyllyjen päältä löytyy aina lisätilaa.
Antti Myller - Joensuun Otakuiden rahastonhoitaja, tekniikka- ja jäsenvastaava - Kawaconin talousvastaava.
MyAnimelist, figut & last.fm.

Hamiru

Viesti Kirjoittaja Hamiru » Su Syys 10, 2006 11:23

Päivitys:

Kuva

Kuva

Kuvista puuttuu edelleen Blood the Last Vampire DVD.

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » Ti Syys 12, 2006 20:07

Nyt kun vihdoin sain sen kameran hankittua... no.. öh, jo kesällä... niin ehkä jotain kuvaa voisin laittaa omasta mangojen ja animen "järjestyksestä".

Elikkäs mangaani säilytän pienessä "hyllyssä" joka on jo oikeasti liian pieni eli edes kaikki manga ei sinne mahdu, (puhumattakaan muista kirjoista jotka majailee pahvilaatikoissa.) Mitään aakkosjärjestystä pokkareissa ei ole mutta minulla on paha tapa laittaa kirjoja värisävy ja kokojärjestykseen siten ettei sisältö hirveästi hyppää silmille (epäjärjestyksellä). Aakkosjärjestykseen en ole ikinä tottunut mutta osaan sentäs pitää saman sarjan pokkarit samassa paikassa (jos mahtuu). Ja noin pienellä määrällä pokkareita ei ole mitenkään vaikeaa muistaa missä pokkarit sijaitsee vaikkei ne nyt aakkosjärjestyksessä olekaan.

Kuva

Ne muutama kiekko animea jota minulla on, hengailee työpöytäni ylätasolla muiden elokuvien kanssa kun ei oikein ole muutakaan tilaa niille. Ja eipä niilläkään ole mitään järjestystä... paitsi taas sävyharmonia ja tietty sarjan samat kiekot samassa paikassa.

Kuva

DreamFeathers

Viesti Kirjoittaja DreamFeathers » Ti Syys 12, 2006 21:11

Pluie kirjoitti:Ne muutama kiekko animea jota minulla on, hengailee työpöytäni ylätasolla muiden elokuvien kanssa kun ei oikein ole muutakaan tilaa niille. Ja eipä niilläkään ole mitään järjestystä... paitsi taas sävyharmonia ja tietty sarjan samat kiekot samassa paikassa.

Kuva
Oho.... bongasimpas sulta Vampire Hunter D'n leffan.... pakko kysästä, millanen versio? siis meinaan kieli- ja tekstitys versiota
Random insanity is always a good excuse...

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » Ti Syys 12, 2006 21:48

DreamFeathers kirjoitti:Oho.... bongasimpas sulta Vampire Hunter D'n leffan.... pakko kysästä, millanen versio? siis meinaan kieli- ja tekstitys versiota
Luullakseni on samainen versio mitä vielä nykyäänkin myydään Anttilassa, tosin nyt tavallisilla muovikansilla.
Tekstit: suomi, ruotsi, norja, tanska (*reps* Kirjoitin ensin ruotsin tilalle englanti...)
kieli: englanti
Vaikka muuten en oikein muista kuin japsi ääniraidasta tykkää, Vampire Hunter D:ssä se kuulosti ihan hyvältä.

Dora

Viesti Kirjoittaja Dora » Su Loka 01, 2006 21:06

Argl, tämäpä mukava ketjunen. Ja herramunjee immeisten kokoelmia! o____o
Voisin enemmän kuin mieluummin grabata sieltä sun täältä yhden tai kaksi pokkaria. :3

Noh, itsekin nappasin kuvan kirjasistani muutama päivä sitten, kun järjestin hyllyni uudelleen.
Ja samana päivänä kävin ostamassa kolme pokkaria, jotka eivät tietenkään mahtuneet kuvaan. ._____.

Kalleimpani

Kamerani on kakkiainen, ja vaikka seisoin pöydän päällä en saanut kuvasta kunnollista tai kaikkea kattavaa. *örps*
Yesh. X3
Moraali on lintu. Satakielinen.

Chouko

Viesti Kirjoittaja Chouko » Ma Loka 02, 2006 16:06

Porukallahan on täällä mangaa/animea vaikka muille jakaa :3

Kirjat

Se on sitten muuten sohva, jossa ne kirjat on ^^

Aoi

Viesti Kirjoittaja Aoi » Pe Loka 13, 2006 18:48

Meza kirjoitti:Kuva
Mahtaakohan tuossa Death Noten oikealla puolella olla Fullmetal Alchemistia? Ei näy maailman parhaalla tavalla joten kysäisempä :D

EDIT/ Asia selvitetty ostamalla jokin aika sitte FMA-pokkareita :P
Viimeksi muokannut Aoi, La Joulu 23, 2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suosikkimangani: Nodame Cantabile, Sunadokei (Sand Chronicles), Yotsuba&!, Hikaru no Go sekä Fullmetal Alchemist. Suosittelen tutustumaan :]

__

Viesti Kirjoittaja __ » La Joulu 23, 2006 02:45

Tässä osa kokoelmastani.

Higurashi-aiheisia:
Kuva
Osa higurashi-aiheisia + muita:
Kuva
Lisää Higurashia:
Kuva
Higurashi-figuureja:
Kuva
Joulukuun lehdet: