Esittäytymisketju

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

peri

Viesti Kirjoittaja peri » Pe Marras 07, 2003 18:24

Makurooss~~~ Harmi vain että suurin osa poppoosta pitää sitä jonain elitisti animena.. eikä edes harkitse katsomista. :/ Vaikka sen animaatio onkin aika tökeröä välillä. Silti semmoset puutteet korvautuu hyvin kirjoitetun juonen ansiosta.
Tosin en vieläkään ymmärrä sitä miksi jenkit teki silloin sen sekasikiön nimeltä Robotech jossa oli Genesis Climber Mospeada ja Macross super dimension fortress sekoitettuna jatko sarjoiksi ja leikeltynä paloiksi. <.<
Eli vanha kunnon macross sdf kannattaa metsästää jostain käsiinsä vain 36 jaksoa. :P
Tokkopa

Oniichar

Viesti Kirjoittaja Oniichar » Pe Marras 07, 2003 19:34

Kauan eläköön oldschool anime ja SDF Macross vihaajat haistakoot pikachun -_-
80-luvulla vielä osattiin tehdä animea! Olen Mikko ja pahoittelen kun tunkeilin alueellanne, jatkakaa ^^;
"I don`t want to admit it... The mistake caused by our youth."
-Akai suisei no Char Aznable

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Marras 07, 2003 21:32

P-Chan on myös rekkamies.

raptore
Viesti:

Viesti Kirjoittaja raptore » To Marras 20, 2003 15:53

vihaan tämmöistä..
Oon 22 nimi on Mikko. työtön(viestintä-alan perustutkinto) Piirtelijän tapainen...Sijoitin myös 400e kynäruiskuun ja kompuraan joka työttömälle oli ainoa fiksu ratkaisu(eip)...En oo tehny sillä vielä juuri mitään.
Anime..hmm... Osa sielusta hävisi jo naperona kun tuli noita Rai luolamies videoita katseltua. Loput sitten armeijan aikoihin Ninja scrollin myötä. Lisäksi kovia juttuja ovat Marvelit(ryhmä-x erit.), Giger ja alienit, roolpelit tietokoneella enimmäkseen,PS2, ja kirjojakin pitäisi lukea..nyt vähemmän eli scifi/fantasia...elokuvat, sarjat... musiikki sitten mitä soi bar 68ssa tai kavereiden luona kun en toistaiseksi osaa säilyttää cdlevyjä oikein..muts industrial,black*jne*metal linjoilla..yup ja kotsari.
Varmaankin huomattu et en hirveästi höpötä turhia(henkilöstä riippuen 4-20 olutta saa leuat louskaamaan).
Ihan oikeaksi taiteilijaksi tarkoitus opiskella joskus.
Siinä kaikki mitä tällä hetkellä teidän "tarvitsee" tietää.

sivujen vieraskirjaan saa laittaa viestiä...perkeleinen ei halua mennä hakukoneisiin.

Hitodama

Viesti Kirjoittaja Hitodama » Ti Marras 25, 2003 11:38

Olenpahan vain 16 vuotias pojankloppi Jyväskylän norssin lukion ekalta vuosikurssilta... päinvastoin kuin nimimerkkini olenkin hiljainen juntti punaisessa takissa.

Animee olen töllänyt sen verran, mitä kotini tekniikka eli televisio voi tarjota (eli parhaimmat ovat Porco rosso ja Tonari no totoro) plus huoneteatterin joidenkin animeiltojen nähtävyydet 8) Vasta viimeaikoina olen enemmän kiinnostunut japanilaisista piirrossarjoista turhankin paljon.

Helsning, kohta näemme taas!
Olen varma että sisälläni piilee nerous...
minulla vain on ikävä aavistus, etteivät kaikki tule olemaan siitä samaa mieltä

Columbine

Viesti Kirjoittaja Columbine » La Marras 29, 2003 00:13

Hei.
(Olen ihan uutukainen koko seuraan, sillä en ole vielä päässyt yhteenkään kokoukseen enkä ole muutenkaan antanut kuulla itsestäni. Olisi hyvä tietää jos teillä on ollut jotain virallisiakin liittymisjärjestelyitä ja onhan edes mahdollista minunkin vielä ängetä mukaan? *panic*

No, kerta esittäytymisketjuun kirjoittelen niin...)

...olen kuusitoistavuotias pieni vaalea tyttö joka yrittää sinnitellä lyseolla IB-linjalla ja on loppujen lopuksi suht tietämätön animesta ja mangasta.
Ensimmäinen videoni oli Candy Candy, siitä seurasi kai se Rai luolapoika ja Hopeanuoli. Kevyt aloitus. ^-^
Nykyään en ole päässyt käsiksi moneenkaan sarjaan tai elokuvaan, mutta puol toista sitten sain Princess Mononoken ja tietenkin menin sitten katsomaan Henkien kätkemän.
Olen myös yritellyt katsoa (säälittävin tuloksin) joitain sekalaisia sarjoja saksankieliseltä kaapelikanavalta ja uusin tuttavuuteni on Hellsing.
Silloin tällöin olen koettanut piirrellä jotakin, mutta en juuri kehuisi tuloksia. ^^

Kovasti minulla ainakin riittää kiinnostusta aiheeseen. Ja näköjään selittämiseen. Umm...tässä oli kai tarpeeksi...juu. =^^=
Immortality is wasted on the young.
~Alucard

Risuko

Viesti Kirjoittaja Risuko » Ke Joulu 03, 2003 18:51

Columbine kirjoitti:Olen ihan uutukainen koko seuraan, sillä en ole vielä päässyt yhteenkään kokoukseen enkä ole muutenkaan antanut kuulla itsestäni. Olisi hyvä tietää jos teillä on ollut jotain virallisiakin liittymisjärjestelyitä ja onhan edes mahdollista minunkin vielä ängetä mukaan? *panic*
Ei paniikkia (sanoo eräs jolla myös oli joskus alussa paniikki). Mukavia ihmisiä. Ei kai meillä mitään virallisia liittymisjärjestelyitä sen erikoisemmin...? Ja kyllä sinä voit mukaan ängetä :D
Kuva

Ezp

Viesti Kirjoittaja Ezp » La Joulu 20, 2003 11:15

Poistakaa kiitos o____o
Viimeksi muokannut Ezp, La Loka 22, 2005 13:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » Ma Joulu 22, 2003 12:24

Tasapuolinen tervehdys kaikille!

Olen Anssi, 20 vuotias manga- ja animefani Jyväskylästä...olin aikonut liittyä unioniin jo pidemmän aikaa, mutta entisen työnantajani (www.mil.fi) lomajärjestelyt yhdistettynä synnynnäiseen laiskuuteen...no, ymmärrätte varmaan :oops:

Kiinnostukseni mangaa ja animea kohtaan on vielä tuoretta, mutta muuten Japanin sekä muiden Aasian maiden kulttuurit ovat olleet lähellä sydäntä jo pidemmän aikaa... Eritoten japanilaiset uskonnot sekä runous saa minussa kylmät väreet aikaan.

Mitä nöyrimmin pyydän lisätietoa Tsukiaista sekä jäsenriiteistä. Kovin aktiiviseksi järjestöihmiseksi en voi itseäni väittää, valveillaoloajasta kuluu työn parissa (sillä baaritiskin huonommalla puolella) liiankin suuri osa :cry: . Olisi loistavaa silti joskus tavata samanhenkistä porukkaa ja katsoa Henkien kätkemän storyboard neljättä kertaa läpi...
Viimeksi muokannut Ryokan, Ti Helmi 24, 2004 14:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

•†wi®f•
Viesti:

Viesti Kirjoittaja •†wi®f• » Ke Tammi 14, 2004 16:28

oon 15v Asun Jämsäs nykysi. Käyn norssin ylä-astetta 8B luokalla. Eka anime minkä näin oli varmaan Tonari No Totoro jonka näin joskus... öö.. pienenä ku tuli töllöstä. Myöhemmin sain déjà-vu -ilmiön suoraan päähäni katsellessa sitä (en siis muistanut sillon et olin nähny sen) Veli multa löytyy mut muuttanu pois elikkäs asun nyt äitin kanssa.. Animee aloin seurata joskus 98 ja innostuin piirtämään sitä kun näin Daft Punkin videoita.. täl hetkel lempi sarja on vieläkin Cowboy Bebop jonka oon katsellu kymmeniä kertoja läpi.. Scryed on kans ihan hassu. Pidän ehkä eniten Miyazakin leffoista (damn you disney!) ja mangoissa pidän eniten Otomon tuotoksista. En pidä piirtämistä harrastuksena mut sitä se ehkä on.. kai.. en oo muissa "miiteissä" ollu ku siinä CBBB turneessa. Kiids
Viimeksi muokannut •†wi®f•, Ma Joulu 06, 2004 01:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
•Pªid Nº† Plªyed•

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » Pe Tammi 16, 2004 18:52

asdf
Viimeksi muokannut Krautertee, La Elo 08, 2009 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hijiri

Esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Hijiri » Su Tammi 18, 2004 22:27

(Tyhjää.)
Viimeksi muokannut Hijiri, Ti Touko 22, 2007 00:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Tx3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tx3 » Ti Tammi 20, 2004 01:05

Olen Tx3 ja 21v. :) Harrastelen Sin Moo Hapkidoa, leffoja, retropelikonsoleiden keräilyä, musiikin tekemistä/kuuntelemista, lukemista jne.

Animea on tullut katsottua aika paljon ja yleisesti ottaen pidän sellaisista hieman synkistä anime leffoista/sarjoista. :) Mangaan en ole tutustunut. Joitakin sarjiksia(ei manga) tosin kerään.

Toista vuotta opiskelen Dynamossa (ohjelmointia).

Muhun voi ottaa yhteyttä jos haluaa harrastuksista tai jostain muusta tietää enemmän :)

Redmage
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Redmage » Ti Tammi 27, 2004 23:46

Waaaaiiiiii!!! *Pomppii möllö-pallona nurkasta nurkkaan*
Hooh, luulin jo kuolleeni ((todella)) mutta hahaaa! Täällä mii taas olen ja piakkoin pääsen taas kiusimaan teitä kokouksiin ((ainakin se tiovoo niin..))
Eli eli, jotkut saattoivat minut jo niillä ekoilla kokouksilla nähdä, mutta sitten tulikin taukoa tuntemattomista tai salaisista syistä, mutta nyt olen palaamassa elävienkirjoihin.. ^__^ *kaikki on: Party Party!*

Eli, sitten jotain miistä, ne? ^__^
Heissan, olen Krista -tunnetaan useilla nimillä: Krisse, Darkmage, Redmage (miten niin maagikko-fetissi?) Kwize, Kriss-chan (taiteilija nimi..) Joo.. noilla lähinnä.. ^__^ Kaikkia ei voi edes ääneen sanoa.. XD
Joh, ja sitten taas asiaan eikös? n__n;;
Ikää on noin 400-vuotta, aivan oikeasti...ettekö usko? No höh, mutta se on totta, vaikka näytänkin enempi 16-17-vuotiaalta. Ai miten niin pentu?! Kiusaatko kasvamatonta kehoani?! No, näytän vielä, kyllä se tästä.. ;)
Sitten, käyn Cygnaeus-lukiossa koulua -ihan tosi?- ja animea on tullut harrastettua..ettoo..en ole koskaan tainnut laskea vuosia, 2.5??? O__o??
Tintti kirjoitti:Sukupuoli? ...olen mies.Niinniin, olen gaymies, joka on vain naisen vartalossa. Jepjep *noddailua*
Waaah, Tnitti, varastit mun repliikin.. Ò___ó Grrh.. no ei.. ^__^ Yhdyn Tnitin puheeseen. mies, naisen kehossa..voiko pahempaa kirousta enää olla.. -____-;;

Wai, en nyt heti keksikään enempää, mutta HEI nähdään kokouksissa.. XD
Ainakin, toivottavasti...jos pääsen elävänä niin pitkälle... ^__^;; Kyllä se pääsee, I will... Jooosh! *ottaa itseään niskasta kiinni*
Vaikka tuskin hetkeen olenkaan enää muiden juttujen tasalla enkä tiedä enää mistaan mitään, ni eeeeeei se mitn.
Well, we see ya soon! Sayonaaaaaraaaa.. *hyppii heiluttaen käsiään, kadoten hämärään*
Minä haluan tehdä tämän.
Millään muulla elämässäni ei ole väliä.
Elämässäni ei ole olemassa mitään muuta kuin tämä hetki.
Synnyin tätä hetkeä varten, ja jos epäonnistun, kuolen tällä hetkellä.

-Raistlin Majere,
The Master of Past and Present

Crash^Override
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crash^Override » Pe Helmi 13, 2004 09:55

Ohayõ gozaimazu tai konnichiwa tai millos nyt tätä silmäilettekään.

Nimekseni ole kuullut sanottavan Koskenkorva, Risto Koskenkorva (niin joo kaikki jutut on jo varmasti kuultu, mutta aina voi yrittää keksiä lisää ;))23v. Fysiikkaa/matikkaa/tietotekniikkaa opiskeleva nörtti/ujo/ikuinen lapsi/absolutisti(ja taas ironiaa oi ironiaa)/yliopisto-opiskelija jonka nick käytössä kaikilla irc kanavilla joilla idlaan useasti (ja niitä on aika paljon, voi vaikka chekkailla irc-galleriasta), ota siis yhteyttä *wink wink*.

Animea harrastanut pari vuotta (vaikka piirrettyjähän oon kattonut pienestä pitäen), hurahdin vandreadin (tietenkin pikkuveljen koneelta katottuna) kautta vaikka pyhästi aiemmin lupailin, että "eihän anime voi mitenkään olla hyvää". Lempparisarja chobits (katso avatar, ja kaikille teille jotka väitätte vastaa... se nyt vaan on mun lempparisarja :)). En oo viel piirrellyt, mutta kai sekin kohta iskee.

Harrastuksiin kuuluu roolipelit, kuorolaulu, tietokoneet/konsolit, kävely, kirjat, anime ja leffat (ja kaikki nämä tietenkin uskomattoman ylimitoitetuissa määrin). Tuttujakin näyttää olevan: "Ninive hei, eiks vantte oo hurahtanu animee?"

Popin, dancen, trancen ja j-popin kannattaja. Kotisivut rakenteilla ja peliprojektin käynnistäminen aikeena. Ai niin ja alun perin porista kotosin...uuh nyt alkaa oleen näköjään informatiivisen perushärpäkkeen rakenne kohtuullisuudella tehokkuudella valmis. Ottakaa ihmeessä yhteyttä ja aikomuksena on tulla muita ihastuttamaan/vihastuttamaan seuran kokousiin/tapaamisiin (kunhan ensin selvitän mitä, missä, milloin...)

Ja mata
You need a reason to live!
-Hibiki Tokai

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”