Huomattavat otakut

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tunnistetaanko sinut?

Äänestys päättyi La Loka 29, 2005 14:13

Kyllä, erotun väenjoukosta!
9
9%
Kyllä, jos katsoo yksityiskohtia.
22
22%
Näytän ihan tavalliselta, mutta silloin tällöin.
37
38%
En halua näkyä mitenkään erityisesti.
26
27%
Jotakin muuta, selvennä viestissä.
4
4%

Ääniä yhteensä: 98

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Ti Helmi 14, 2006 14:44

starscream kirjoitti:Sen verran voi varmaan arvata päältäpäin että siinäpä on nörttityttö jolla ei ole elämää, mutta mitenkään erityisesti en halua tuoda manga- tai muitakaan harrastuksiani esille vieraammille ihmisille, jos ei asia nyt muuten tule puheeksi.
*nostaa kätensä ja huiskuttaa*

minä myös, minä myös olen tuollainen! metrossa jos joku vilkaisee, olen hänen mielestään ihan samanlainen kuin sinä. ^^

pukeutuminen on minulle ihan sama, ja usein tungen päälleni mitä sattuu. (muistan vielä viime kesän, jonka vietin Nightwishin T-paidassa, mustissa lenkkareissa, ja mustat caprityyliset kovakankaiset housut.)
Pörrölonkero.

cleaver

Viesti Kirjoittaja cleaver » Ti Helmi 21, 2006 18:04

Totanoin.. En tietoisesti yritä näyttää animefanilta, mutta mitä ilmeisimmin näytän. Aina sillon tällön joku tulee sanomaan jotakin että näytän ihan animefanilta. Pelottavaa. Repussani eikä paidassani eikä missää ole mitää joka paljastaisi minut. Mp3-soittimeni sisältö tai kännykän taustakuva silloin tällöin voisi mutta........ Sitä vaan yleisesti ajatellaan että kun ihminen pukeutuu massasta poikkeavasti niin se on varmasti animefani. No, tässä tapauksessa oli oikeassa. :P

Mangarinkeli

Viesti Kirjoittaja Mangarinkeli » Ti Helmi 21, 2006 18:19

Tähän täytyy sanoa, että meillä on niin että kaikki tietävät melkein kaikista jotakin, eli kun minusta puhutaan: "Tiiätkö sen Millan?" "Joo! Se animefriikki." Tohon tyyliin kotikaupungissa.. Mutta noin yleensä en erotu pukeutumisella, vähän normaalia räikeämmät vaatteet vain.. Niin ja kyllä aivan varmasti toinen otaku tunnistaa Sasuke paitani kun se on päällä. ^^' Muita tunnistettavuuksia ovat kissapiponi ja totoro-laukku. Siihen ne varmaan jää..
Let's make living art.

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Ti Helmi 21, 2006 21:49

Minun persoonasta sitä kanssa ei huomaa,mutta itse vaate tyylistä kyllä.
Tai oikeastaan minun tyylistäni :P

Hecchan

Viesti Kirjoittaja Hecchan » La Maalis 11, 2006 19:59

Miusta ei oikee huomaa päältäpäin.. Kännykkä on täynnä animetunnareita ja taustakuvia. Animekuoretkin olen väsäillyt.. Ja sitten on -hehe- itsetehty jänis (samanlainen kuin Pita-Tenin Mishalla.), joka laitetaan hiuksiin.^^'

Vio-kun

Viesti Kirjoittaja Vio-kun » La Maalis 11, 2006 20:45

Erotun ja en erotu. Sikäli erotun, että näin talvella ainoa ei-musta vaate on kaulahuivi (sekin tummansininen :wink: ) ja että käytän pilteema-kuulokkeita mp3-soittimen kanssa, mutta... no, siinä se olikin. XD Ainakin kunnes avaan suuni... ^^; xD

Mut "otakumaisesti" en taida erottua mitenkään... paitsi että kännykkäni takakuoressa on kuva Kaworusta ja että näytössä lukee Vio-kun ja että mesekuvakkeeni ovat "animemaisia", piirtelen jatkuvasti, tietokoneeni taustakuva on melkein poikkeuksitta kytköksissä johonkin mangaan tai animeen ja huoneeni seinät ovat täynnä kaikkia kivoja animeaiheisia kuvia. ^.^

Eli en erotu niin sitten mitenkään. :roll: Sääli.

Ai niin. Pinsseistä. Pitäisin niitä enemmän kuin mielelläni repussani, mutta ne vain irtoaisivat... x___x Nimimerkillä kokemusta on, yhdessä vaiheessa repussa oli aika lailla kiinni hakaneuloja.

Ainahan voisin alkaa söhräämään tekstiä reppuuni. Mutta en viitsi, kun en niistä jälkikäteen kuitenkaan pitäisi. XD

En aio hankkia mitään erikoista laukkua tms. omituisen asenteeni (kaikki tungetaan taskuihin, ja jos jokin on liian iso taskuun tungettavaksi, se kannetaan kädessä, ja jos niitä on liian monta kädessä kannettavaksi, otetaan kunnon iso reppu) takia. xD T-paitojen päällä taas käytän käytännössä aina (joo, myös kesällä) jotain muuta.

Mut itse kyllä vois yrittää säheltää jonkun kivan lisäjutskan johonkin huppariin... jos vaikka ostais jostain halvan, ohuesta kankaasta tehdyn kokoa liian ison hupparin, repis siitä hihat irti ja tekis selkään jotain kivaa... siinä ois mulle sopiva kesäpaita. :mrgreen:

...olipa pitkä ja polveileva vastaus ihan yksinkertaiseen kysymykseen. TAAS. >.<;
Sukupuoli? o.o Mikäs se sellainen on? Jotain syötävääkö?

Kikyou

Viesti Kirjoittaja Kikyou » Su Maalis 12, 2006 13:05

En taida eroittua!Ja hyvä niin. :lol:
Mangarinkeli kirjoitti:Tähän täytyy sanoa, että meillä on niin että kaikki tietävät melkein kaikista jotakin, eli kun minusta puhutaan: "Tiiätkö sen Millan?" "Joo! Se animefriikki." Tohon tyyliin kotikaupungissa.. Mutta noin yleensä en erotu pukeutumisella, vähän normaalia räikeämmät vaatteet vain.. Niin ja kyllä aivan varmasti toinen otaku tunnistaa Sasuke paitani kun se on päällä. ^^' Muita tunnistettavuuksia ovat kissapiponi ja totoro-laukku. Siihen ne varmaan jää..
Ah,johan tästä on puhuttu;en VIELÄKÄÄN tunnista sinua hyvä Mangarinkeli vaikka samassa koulussa ollaankin! :lol: Itse en taida eroittua mangaharrastajaksi,samannäköinen "teinipissis" kuin kaikki muutkin. :shock:

moderaattorin editoima: Tuplapostaus yhdistetty

Sugai Ai

Viesti Kirjoittaja Sugai Ai » Ti Touko 09, 2006 14:53

Voi, olisi niin mukavaa kulkea kadulla kissankorvat päässä, hirveä kassillinen mangaa/animea kädessä ja japanilainen koulupuku päällä, mutta asun niin pienellä paikkakunnalla, että kaikki katsovat vinoon jos on vähänkin poikkeava. Voisihan sitä olla ihan ihmeellisen näköinen välittämättä muiden mielipiteistä, mutta olen niin ujo... :oops:

Sandalphon

Viesti Kirjoittaja Sandalphon » Ti Touko 09, 2006 23:17

En kyllä varmasti erotu. Meidän koulussa on muutamia hyvinkin räikeitä animepersoonia, jotka erottuu kyllä. Minusta ei kyllä tiedä kuin kaverit, jotka itsekin katsovat, eivätkä hekään näytä animekatselijoilta. Jotenkin ollaan sellaisessa seurassa, jossa katsottaisiin varmaan vähän oudosti jos kuulisivat asiasta. Tosin olen huomannut animeen liittyviä asioita hyvinkin yllättäviltä tahoilta. Olisi joskus ihan mukavakin mennä puhumaan jonkun tuntemattoman harrastajan kanssa, mutta sitten taas... Olisi myös periaatteessa ihan kiva olla jotenkin tunnistettavissakin, mutten kyllä mitään animevaatteitakaan laittaisi...
"Jos Helvetti on täynnä Saatana joutuu seisomaan..." -Yup

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » To Huhti 05, 2007 14:29

en oikeastaan näy sen erikoisemmin,paitsi mulla on joskus koruja paljon ja RENTRER EN SOIN kuva laukussani.

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » To Huhti 05, 2007 16:14

.. riippuu katsojan tarkkasilmäisyydestä! :D Jo kampaajani aikanaan huomautti, että "no tämä haluamasi hiustyyli on kyl ihan kuin jostakin niistä japanilaisista jutuista, etkös sä niitä halunnut", joten on se joissakin asioissa aika näkyvää. En pukeudu minkään tyylin mukaisesti, mutta pidän vaatteissani kaikenlaisista tyylikkäistä härpäkkeistä, joita yllättävän monella animehahmollakin on. Takkini esimerkiksi on vähän erikoisempi ilmestys, vyötyylisillä ranne- ja kaulahihnoilla.
Ne kunnolla näkyvät ja paljastavat juttuni ovatkin sitten ylimääräishärpäkkeissä. Laukussani lukee japanilaisten artistien/bändien nimiä, lippiksessäni on Fruits Basket- ja Air Gear-pinssejä. Kännykässäkin roikkui yhdessä vaiheessa Gaara, mutta se alkoi mustua hapenpuutteesta taskunpohjalla, joten päästin raukan pois. Ei mitään kauhean näkyvää siis, mutta jos tietää mistä on kyse, varmaan minut voi otakuksi tunnistaa. Ainakin jos kuulee minun puhuvan, kun höpisen joskus itseksenikin animesta - kaveriporukan kanssa sitten äänekkäämmin samasta aiheesta.

.. huoneistani (vanhempien luona ja opistolla erikseen) sen huomaakin sitten helposti, kun seinät ovat täynnä animekuvia/julisteita, hyllyt täynnä mangaa ja muuta vastaavaa löytyy. :p Olen siis hyvin näkyvä otaku.
となり の おたくさん でござる。

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » To Huhti 05, 2007 16:23

Saattaa olla että tunnistetaankin vaikkei kukaan ole (ainakaan vielä) tullut juttelemaan esim. koulussa tai kaupungilla. Pukeudun nykyään lähes ainoastaan mustaan (mustat farkkumaiset housut, raidalliset paidat ja musta paljon ketjuja sisältävä takki sekä erilaiset kynsikkäät ja niittirannekkeet). Käytän myös kaupungilla ja muutenkin varsinaisen kouluajan ulkopuolella sellaista punamustaa laukkua jossa on kaksi Tsukiain (Jyväskylän anime&manga-seura) pinssiä ja toistaiseksi ko. laukussa on myös yksi Prince of Tennis-aiheinen pinssi (lisää tulossa) ja laukun hihnassa roikkuu myös Ryoma Echizen-kännykkäkoru.

Myös kännykässä roikkuu Prince of Tenniksen Fuji Syusuke ja vanhassa olkalaukussani oli myös kupoli.net:n kangasmerkki ja vaihdan sen takaisin sitten kun saan hankittua uuden olkalaukun. Tuo vanha on niin kulunut ja rikkinäinen. Saatan myös joskus lukea mangaa esim. bussissa jos matka on tavallista pitempi.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

T

Viesti Kirjoittaja T » To Huhti 05, 2007 18:28

(poistettu)
Viimeksi muokannut T, Su Joulu 16, 2007 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pem_

Viesti Kirjoittaja Pem_ » To Huhti 05, 2007 19:21

kyll miut joten kuten erottaa!
jos käytän yhtä neko hupparii ja sitten niin sanittua vekki hametta! (eiköhän mut erota anme/manga faniks?)

Zaya

Viesti Kirjoittaja Zaya » To Huhti 05, 2007 20:32

Ei erota, ja hyvä niin. Se on kiva sitten jälkeen todeta, että "joo, kuuntelen paljon japanilaista musaa ja luen mangaa". Ei musta päälle päin uskois yhtään mitään. Niin tavalliselta perusteiniltä, joka ostaa kaikki vaatteensa Onlysta ja Vero Modasta, näytän.
Mutta joissakin special tapauksissa saatan pukeutua hieman erilaisemmin (Animeconit, jrock-keikat etc.).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”