Mistäpäin suomea?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Loka 24, 2005 22:07

okuko kirjoitti:Iisalmesta tullaan... (tietääköhän kukaan missä se on :lol: )
Voi kuule, Iisalmi on monelle ihmiselle pyhiinvaelluskohde. Tai ainakin eräs tehdas siellä, joka valmistaa loistavaa limonaatia ja kuulemma aika ajoin jotain muitakin hurvittelu/virvoittelujuomia.

Ja jos saan ehdottaa, kovin paljon useampi lukisi viestisi jos et vaihtaisi väriä koko tekstissä.

Minä muuten tulen juuri Helsingistä, pysähdyin Hämeenlinnaan ja jatkan takaisin Mansesteriin. Itse asiassa kotipaikaksi pitäisi melkein merkata kohta tylsän tummansininen henkilöauto, jossa tulee vietettyä tätä nykyä ihan liian suuri osa emälää.

niidel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja niidel » Ma Loka 24, 2005 22:55

Olen kotoisin Hangosta, mutta tätä nykyä asustan Suomen pääkaupungissa - eli siis Turussa. Olen ajatellut perustaa puolisotilaallisen Turun Itsenäisyysliikkeen, tuleeko joku mukaan ;D

Chouko

Viesti Kirjoittaja Chouko » Ma Loka 24, 2005 23:29

Helsingistä minä tulen. Tai sitten Keravalta. Se vaihtelee joka toinen viikko 8)

Cloudberry

Viesti Kirjoittaja Cloudberry » Ke Loka 26, 2005 14:27

Kaikille niile jotka kuvittelevat asuvansa syrjässä kaikesta, niin tulkaapa käymään joskus kittilässä, Porojen valtakunnassa. Siis aivan käsittämätön tuppukylä! Kaikki liikkeet ja palvelut on keskittyneet yhden tien varteen, ja asukkaita on varmaan ehkä tuhatkunta. Tulee melkeinpä mieleen nämä vanhojen länkkäri leffojen pikkukaupungit, jonne yksinäinen ratsastaja saapuu virvoitusta hakemaan ja kaikki katsoo kieroon ja mutisevat, (kato muukalainen..) Animesta on varmaan turha haaveillakkaan, paitsi oli ärrällä kerran joku metropolis niminen pätkä lainattavissa. Mangassa sentään vähän parempi tilanne, on täällä kaikki yleisimmät dragonballit,ranmat ja muut, mutta jos jotain laadukkaampaa haluaa, niin saa kyllä turvautua nettiin..

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ke Loka 26, 2005 14:45

Cloudberry kirjoitti:Kaikille niile jotka kuvittelevat asuvansa syrjässä kaikesta, niin tulkaapa käymään joskus kittilässä, Porojen valtakunnassa. Siis aivan käsittämätön tuppukylä! Kaikki liikkeet ja palvelut on keskittyneet yhden tien varteen, ja asukkaita on varmaan ehkä tuhatkunta. Tulee melkeinpä mieleen nämä vanhojen länkkäri leffojen pikkukaupungit, jonne yksinäinen ratsastaja saapuu virvoitusta hakemaan ja kaikki katsoo kieroon ja mutisevat, (kato muukalainen..)
Samanlainen meininki täällä Nurmeksessa :shock:
En asu porojen keskellä, mutta susien ja karhujen kyllä.
Vanhukset (joita on paljon) mulkoilevat uhkaavasti *-* ja kärrkyvät S-marketin manga osastolla (en tiedä miksi).
Onneksi mangaa löytyy täältä hiukan (kolme eri sarjaa), mutta animesta on turha edes haaveilla sillä sellaisia ei ole eikä tule.
知恵者一人馬鹿万人
http://inhaenua.deviantart.com/

Cloudberry

Viesti Kirjoittaja Cloudberry » Ke Loka 26, 2005 16:11

Vegetto kirjoitti:Vanhukset (joita on paljon) mulkoilevat uhkaavasti *-* ja kärrkyvät S-marketin manga osastolla (en tiedä miksi).
Sama täällä. Aina kun eksyn S-marketin sarjisosastolle, katsovat mummot uhkaavasti alta kulmien. Mitä lie suunnittelevat pääni menoksi...brrr!

Chouji

Viesti Kirjoittaja Chouji » Ke Loka 26, 2005 17:37

Bitten kirjoitti:Pellolla, siis Liljendalissa. Loviisan lähistöllä. Muita anime-/mangafanittajia en tiedä minun lisäkseni kuin 2 luokaltani. :(
Ootko käyny Lapinjärvellä. se on lähellä Liljendalia. kysyin muuten vaan.
En usko et sieltä löytyy Anime ja manga fanittajia
I will show you the power of the half finn

Akuryou

Viesti Kirjoittaja Akuryou » Ke Loka 26, 2005 18:05

minä asun nastolassa. se on sellanen kärpäsen kakka lahden varjossa

Suffi

Viesti Kirjoittaja Suffi » Ke Loka 26, 2005 18:25

Joskus olen iloinen että asun helsingissä.. eli siellä majailen.
Elää omissa maailmoissaan.

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Ke Loka 26, 2005 20:27

Suffi kirjoitti:Joskus olen iloinen että asun helsingissä.. eli siellä majailen.
Niin, ole onnellinen.

Täällä Lappeenrannassa ei edes ole paljon minkäänlaista hauskaa toimintaa (esimerkiksi yhdistyksiä.) Välillä tekisi mieli vain lähteä [minkä teenkin, heti viiden vuoden päästä.]

Dragonfly

Viesti Kirjoittaja Dragonfly » Ke Loka 26, 2005 20:52

Kirkkonummella asun. Kaksikielinen suht iso ja vauhdilla kasvava kunta Helsingistä vähän länteen. Eihän täällä muuten oikein viihtyisikään, ellei Helsinkiin pääsisi kätevästi junalla.

Ota-kun

kheh...

Viesti Kirjoittaja Ota-kun » Pe Loka 28, 2005 17:04

Helsingissä asustelen... Mukavasti melko lähellä keskustaa, joten on ihan kiva tehdä pieniä matkoja joka toinen päivä Fennicaan ostamaan jotain uutta mangaa. :D Asuisin mielelläni muuallakin, mutta tämän harrastuksen (elämäntyylin) takia on hyödyllistä asua täällä. :lol:
Ota-kun
- ota kun tarvitset -

also known as Poku89
Suomi24:n anime&manga -palstan sheriffi (moderaattori)

okuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okuko » Pe Loka 28, 2005 19:21

kyuu kirjoitti: Voi kuule, Iisalmi on monelle ihmiselle pyhiinvaelluskohde. Tai ainakin eräs tehdas siellä, joka valmistaa loistavaa limonaatia ja kuulemma aika ajoin jotain muitakin hurvittelu/virvoittelujuomia.

Ja jos saan ehdottaa, kovin paljon useampi lukisi viestisi jos et vaihtaisi väriä koko tekstissä.
Pyydän vilpittömästi anteeksi värivalintaani :)
Noh, kyllähän se limppari ihan hyvää on, muita tuotteita ei minun ainakaan vielä tässä vaiheessa anneta maistaa (enkä omasta tahdostani haluakkaan 8) )
Life is worth drawing =3

okuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okuko » Pe Loka 28, 2005 19:24

Dragonfly kirjoitti: Kirkkonummella asun. Kaksikielinen suht iso ja vauhdilla kasvava kunta Helsingistä vähän länteen. Eihän täällä muuten oikein viihtyisikään, ellei Helsinkiin pääsisi kätevästi junalla.
Tätini asustelee siellä päin :) , joten menen yleensä aina hänen luokseen riehumaan ja sitten sieltä jatkan Helsinkiin päin ostoksille... Ilmainen majoitus on plussaa.
Life is worth drawing =3

Dragonfly

Viesti Kirjoittaja Dragonfly » La Loka 29, 2005 11:48

okuko kirjoitti:
Dragonfly kirjoitti: Kirkkonummella asun. Kaksikielinen suht iso ja vauhdilla kasvava kunta Helsingistä vähän länteen. Eihän täällä muuten oikein viihtyisikään, ellei Helsinkiin pääsisi kätevästi junalla.
Tätini asustelee siellä päin :) , joten menen yleensä aina hänen luokseen riehumaan ja sitten sieltä jatkan Helsinkiin päin ostoksille... Ilmainen majoitus on plussaa.
Aika moni tuttunikin, joka asuu vähän kauempana, tekee samoin.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”