Elfen Lied

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tenchijan

Elfen Lied

Viesti Kirjoittaja Tenchijan » Su Maalis 27, 2005 02:17

Noh alan kohta silleen jo hermostua :D
koska olen etsiskellyt Elfenin DVD koska katsoin sen sarjan kokonaan: 13 jaksoa. Mutta huomasin Yhdeltä sivulta että DVD:ssä on 14 jakso!!! JA SE JÄI TODELLA HYVÄÄN KOHTAAN, PAKKO NÄHÄ PARAS ANIME TÄLLÄ HETKELLÄ IKINÄ VAIKKA OLEN NÄHNYT 20+ ERI SARJAA o.O
Joten, tietääkö kukaan missä myytäisiin tai jaettaisiin? PAKKO SAADA SE REVIN HIUKSIANI PÄÄSTÄ TÄÄLLÄ :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

moderaattorin lisäys - teoksen perustiedot voit tarkastaa täältä:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4148
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4233
Os iusti meditabitur sapientiam...

_Tata

Viesti Kirjoittaja _Tata » Su Maalis 27, 2005 03:22

R1 DVD:n julkaisupäivä näyttäisi olevan 17. toukokuuta. Saapi joko boksin kera tai ilman.

crimson_wolf

Re: Elfen Lied DVD:stä (apu-vah)

Viesti Kirjoittaja crimson_wolf » Su Maalis 27, 2005 03:50

Tenchijan kirjoitti:Noh alan kohta silleen jo hermostua :D
koska olen etsiskellyt Elfenin DVD koska katsoin sen sarjan kokonaan: 13 jaksoa. Mutta huomasin Yhdeltä sivulta että DVD:ssä on 14 jakso!!! :cry:
Elfen Liedissä loppu jää kyllä ihanan avoimeksi. Nyt jänskättää että nähdäänkö dvd:ltä sitten Takao Yoshiokan ja Mamoru Kanben omat näkemykset...? ^_^
A man stands on the edge of a cliff.... A saint falls from the sky.... A warrior walks towards his doom.... Destiny is held by one....

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » Su Maalis 27, 2005 08:45

Eheeeei, Nozomi se siellä oven takana kyttää... vaippojensa kanssa.

mutta, Nipponi-levyt ovat ensi kuun (huhtikuu) 22, vai 23 julkaistu sitten kokonaisuudessaan jos ei malta ADVtä odottaa ja fyffee on sopivasti liikaa. on jopa halityyny tiedossa niille jotka ostivat ekat editiot kaikista... heehee

Kensuke

Viesti Kirjoittaja Kensuke » Su Maalis 27, 2005 10:41

_Tata kirjoitti:R1 DVD:n julkaisupäivä näyttäisi olevan 17. toukokuuta. Saapi joko boksin kera tai ilman.
Tuohan on Elfen Liedin ensimmäisen DVD:n julkaisupäivä (sama kuin Gunslinger Girlin ykkös-DVD:n :D ), 14. jakso on kait siinä viimeisessä DVD:ssä joka tulee ulos sitten joskus, ehkäpä jopa tämän vuoden puolella. Japanin taitoni eivät ole vielä riittävät että voisi sijoittaa R2:siin.
Itsekin aion kyllä sarjan hankkia, vaikka omat epäilykseni siitä onkin.

Tomelias

Viesti Kirjoittaja Tomelias » Su Maalis 27, 2005 12:29

Se 14 episode on kuulemma Nana special, eli ei varmaankaan loppuratkasua juuri valota.

Tenchijan

Viesti Kirjoittaja Tenchijan » Su Maalis 27, 2005 13:19

Eli siis, mun pitää odottaa vaan että tulee kauppoihin? :D
Kiitoksia :D (hitsiläinen ku tampereelta meni Filmifriikki pois :(
Os iusti meditabitur sapientiam...

Nelg
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nelg » Su Maalis 27, 2005 13:46

Ehkä parempi että jatko jää mielikuvituksen varaan, koska sillä viimeisellä jaksolla on potentiaalia pilata tähänastisen vikan jakson tekemän tunnelman.

Twisted_Mindet_Pervert

Viesti Kirjoittaja Twisted_Mindet_Pervert » Ma Huhti 18, 2005 13:31

Elfe Lied loppuu kyllä todella )&%)/&%!!!! Mutta minkäs sille voi...Saa nähdä minkälainen sen manga on...
I got a Snake on my Sleave

asdsdafgw

Viesti Kirjoittaja asdsdafgw » Pe Elo 19, 2005 14:05

Elfen Lied kyllä loppui mukavan avoimesti... mutta kuulin siitä 14. jaksosta että se vähän että tekijöiltä on fanipojat huutanu lisää Elfen Liediä ja sitten ne on tehny vähän sillein kustenjuostuna sen 14. jakson :?

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » Pe Elo 19, 2005 15:25

Mielestäni olisi tuon extran (jakso14) voinut jättää tekemättäkin, sen verran turha jakso kun oli... niin no joo... Eikä se kyllä liittynyt mitenkään jaksoon 13, eli loppu ei muuttunut. En nyt tiedä kannattaako sitä niin innoissaan odottaa...

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » Pe Elo 19, 2005 18:55

Pluie kirjoitti:Mielestäni olisi tuon extran (jakso14) voinut jättää tekemättäkin, sen verran turha jakso kun oli... niin no joo... Eikä se kyllä liittynyt mitenkään jaksoon 13, eli loppu ei muuttunut. En nyt tiedä kannattaako sitä niin innoissaan odottaa...
jälkeenpäin ko "Extra" jakso ei teitenkään mitenkään säväytä, mutta jos sen katsoo 10 ja 11 jaksojen välissä (mihin se kuuluu noin) niin johan rupeaa vaikuttamaan. Ainoa harmittava asia että jaksossa ei pahemmin valaistu paremmin Lucy'n viimeisen ystävän taustoja joka oli aika karu. Koko kertomus kuitenkin löytyy Okamoton Mangan kymppi kirjasta.

Mangahan jaktuu yhä ja tänään julkaistiin jo yhdestoista pokkari japanissa

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » Pe Elo 19, 2005 19:33

finnleo kirjoitti:
Mangahan jaktuu yhä ja tänään julkaistiin jo yhdestoista pokkari japanissa
Onko mitään tietoa, tullaanko Elfen Lied-mangaa julkaisemaan myös englanniksi? Vai onko kenties joku minulle täysin tuntematon ja matalaa profiilia pitävä jenkkifirma näin jo tehnyt? Itse en ole mitään löytänyt, ja nuo mangat kiinnostaa kyllä todella paljon.

Jonkin aikaa sitten finnleon arvostelun luettuani, sekä hieman enemmän informaatiota hankittuani päätin pistää dvdpacific'istä tilaukseen Elfen Liedin kaksi ekaa volumea, sekä artboxin.Tiistaina tuli sitten ilmoitus, että tuotteet on lähetetty.Postia tässä siis odottelen, kuin kissa pistoksissa.Kommenttia itse sarjasta latelen varmaan siinä vaiheessa, kun olen kerinnyt katsella.

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » Pe Elo 19, 2005 19:43

Merryl kirjoitti:Onko mitään tietoa, tullaanko Elfen Lied-mangaa julkaisemaan myös englanniksi? Vai onko kenties joku minulle täysin tuntematon ja matalaa profiilia pitävä jenkkifirma näin jo tehnyt? Itse en ole mitään löytänyt, ja nuo mangat kiinnostaa kyllä todella paljon.
Toistaiseksi ei kai ole mikään japanin ulkopuolinen firma nappannut Elfen liedin mangoja, toisaalta voi olla että ADV:n manga-osastolla voi olla etuosto-oikeus kirjoihin mikäli vain TV-sarjan myynti lähtee hyvin käyntiin jenkkilöissä... (Huom! pelkkää spekulaatiota) Toivossa hyvä elää, ja niin pois päin.

Sarjan suurin ongelmahan on että se on hyvin marginaali tarina, se ei ole mitään herkkua luettavaa/katseltavaa mangana (Jotkin visuaalit jopa ilkeämpiä kuin animessa) ja Okamoton piirrostyyli hieman karkea, ja tietenkin pervoasteikko värähtää paikoin kovemmin kuin animessa.

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » Pe Elo 19, 2005 20:02

finnleo kirjoitti: Toistaiseksi ei kai ole mikään japanin ulkopuolinen firma nappannut Elfen liedin mangoja...
Ok, näin vähän ounastelinkin.Kiitoksia varmistuksesta.Taidan kaikessa rauhassa odottaa, kunnes ADV on saanut animejulkaisunsa pois päiväjärjestyksestä, ja jos ei mangan osalta vieläkään ole tullut mitään tietoa, niin saanpahan ainakin ihan hauskan syyn aloittaa japanin opiskeleminen. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”