Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

niiskuki

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja niiskuki » Ti Touko 19, 2015 22:04

oi oi ihanaa tällänenki on tehty ♡

yo! Olen 14-v tyttö espoosta vailla ihanaa anime friikki kaveria. Mulla on kyllä ihan hyvin näitä kavereita mutta kukaan ei oikein asu tarpeeksi lähellä tai vaan ei ole aikaa hengata. Olen ollut otaku jo 6 vuotiaasta saakka ja ensimmäinen coni oli pari viikkoa sitten:) olen luonteeltani erittäin ujo mutta kun minut oppii tuntemaan olen taodella hauska ja hullua seuraa ^^

lempiaiheitani ovat adventure, yaoi ja action mutta katselen myös melkein mitä vain:))

lempianimeita ovat:
-tokyo ghoul
-attack on titan
-kuroshitsuji
-horimiya
-ao no exorcist
-naruto

~niiskuki (/^^)/
*^*

Mr.Purjoman

Viesti Kirjoittaja Mr.Purjoman » La Touko 23, 2015 13:42

Pöö!
Elikkäs 20w 6.6. 21w Nainen Riihimäeltä, asustelen yksin keskustassa pienen koirani Ferkun kanssa.
Animea ja mangaa olen harrastanut n. 10 vuotta. Lempisarjoihin kuuluu One Piece, Ao no Exorcist, Tiger & Bunny, Nanatsu no Taizai Hataraku Maou-sama jne.
Kaipailisin juttuseuraa vaikka skypeen tai faceen jne. Livenäkin voin tavata, mutta irl olen aluksi joko todella ujo tai sitten todella hyökkäävä ^^;
Yhteyden ottoja odettelemaan jää hän~

Aree92

Viesti Kirjoittaja Aree92 » La Touko 23, 2015 18:49

Mr.Purjoman kirjoitti:Pöö!
Elikkäs 20w 6.6. 21w Nainen Riihimäeltä, asustelen yksin keskustassa pienen koirani Ferkun kanssa.
Animea ja mangaa olen harrastanut n. 10 vuotta. Lempisarjoihin kuuluu One Piece, Ao no Exorcist, Tiger & Bunny, Nanatsu no Taizai Hataraku Maou-sama jne.
Kaipailisin juttuseuraa vaikka skypeen tai faceen jne. Livenäkin voin tavata, mutta irl olen aluksi joko todella ujo tai sitten todella hyökkäävä ^^;
Yhteyden ottoja odettelemaan jää hän~
Soita mulle skypeen ;)

Jessica

Viesti Kirjoittaja Jessica » Pe Touko 29, 2015 17:29

Haluaisin enemmän ystäviä animen ja mangan parista. Olen positiivinen ,sosiaalinen ( aka kauhea hölösuu) ja mielipiteitä omistava tyttö. Ikää on 16 olen siis -98 ja sukupuolellasi tai iälläsi ei ole väliä. Haluan kuitenkin tässä jo mainita että en kiinnostu pojista saatika miehistä muutakuin ystävänä. Tämä mielessä pitäen tule vain juttelemaan ystävänäni jos olet mies vaikka sinkku olenkin. Luonteeltani olen aika easy going ja pyrin tekemään aina välillä jotain uutta vaikka se ei aina ihan onnistukkaan. Tykkään mutkattomasta elämästä sekä arvostan avoimmuutta ja itsekkin siihen pyrin.
Luen enemmän mangaa kuin katson animea ja tällähetkellä olen hurahtanut shoujo ai sarjoihin ja niitä voi tulla mulle kertomaan lisää. Luen mangaa ylensä koneella enkä muista moniakaan mangoista joita olen lukenut kuitenkin tietyt parhaat jää mieleen kuten , kuroshitsuji. Tällähetkellä seuraan Tokyo ghoulia animena ja suorastaan rakastan sitä. Se on loistava sarja. Toinen loistava on beyond the boundary josta olen cossannut viime traconissa Miraita. Olen myös menossa seuraavaan traconiin.

INSTA: jessicajesu
SNAP: jessicajesu
KIK: jesu98

oreostic

Viesti Kirjoittaja oreostic » Su Touko 31, 2015 05:05

Yohoo, olen 96 syntynyt nouri mies helsingistä. Animea olen jo monta vuotta katsellut ja katselen yhä tulevia jaksoja säännöllisesti, mangaakin olen ostellut sekä lueskellut netistä. Olen käynnyt nyt kahtena kesänä peräkkäin Japanissa ja osaan kielitä jotenkin, Haluaisin löytää kavereita kenen kanssa voisin käydä coneissa (yksin on vähän outoa lähteä) ja muuten vain keskustella animesta sun muusta

Olen sosiaalinen sekä sporttinen. tykkään seikkailuista ja tavoitteenani on lähteä ainakin kerran vuodessa Aasiaan, Jos mikään herätti kiinnostusta yv:t' voi laittaa

Meraldina

Viesti Kirjoittaja Meraldina » Ke Kesä 03, 2015 09:09

On kevät, ulkona sataa, telkkarista ei tule mitään ja muutenkin on vain uskomattoman tylsää ja yksinäistä? Ei huolta, et ole yksin!

Vaikka olen aktiivisimman animekauteni jo elänyt, uskallan silti väittää, että tästyä topickista löytyy varmasti paljon samanhenkistä seuraa! Animea katson nykyään hyvin satunnaisesti, enkä ole yhtään perillä tämänhetkisistä muotisarjoista. Cosplay kiinnostaa yhä, mutta muuten luokittelen itseni nykyään enemmän roolipeli- kuin animuihmiseksi. Yleisiä kiinnostuksen kohteitani ovat piirtäminen, roolipelit (foorumi- ja pöytäropet), videopelit, keräilykorttipelit, fantasia, populaarikultuurikritiikki, yms. ja olen varma että juuri tätäkin viestiä lukee moni hengeheimolainen :3

Olen tällä hetkellä pelisuunnittelija ja peligraafikko ja harrastuksiini kuuluu kaikki, jota voi tehdä koneella. Pelaan aktiivisesti League of Legendsiä, joten myös peliseuraa saa kysellä!

Olisin todella iloinen jos löytäisin muita ihmisiä, jotka piirtäisivät (koneella) sillä itselläni ei ole montaa piirtokaveria. Olisi ihanaa jutella tekniikoista, inspiraatioista, aiheista, antaa kritiikkiä toisillemme yms.! Itse aseenani toimii Photoshop ja piirrän vain ja ainoastaan koneella lähinnä kaikkea fantasia-aiheista.

Ota yhteyttä, voimme keskutella vaikkapa seuraavista asioista; piirtämisestä, elämästä, cosplaystä, peleistä ja kaikesta yleisestä, joka saa tylsyyden poistumaan! Olen naimisissa, joten etsin vain kavereita.

Lisää minut skypeen, nimimerkkini on Herrasneiti tai ota yhteyttä itse suosimallasi muulla keinolla!

Neverus

Viesti Kirjoittaja Neverus » La Kesä 06, 2015 19:59

Konnichiha!

Tämä onkin ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne foorumille ja toivottavasti innostun kirjoittelemaan tulevaisuudessakin tänne. Olen 21 vuotias otaku Helsingistä ja animeen olen päässyt kunnolla käsiksi noin parin vuoden verran.

Ohessa muutamia animeja joista eniten pidän

Shingeki no kyojin
Tokyo ghoul
Kuroshitsuji
One piece
Fairy tail
Parasyte
Inuyasha
Naruto
Hellsing

Hieman muuta tietoa itsestäni; Harrastuksiini kuuluu siis anime ja jossain määrin mangakin, pelailen myös pc pelejä vapaa ajalla, laittelen ruokaa ja pidän kunnostani huolta lähinnä calisthenics treeneillä. Ammatiltani olen ravintolakokki, mutta olen tässä pähkäilemässä opiskelevani toista alaa, mahdollisesti luonnonläheistä alaa, koska olen aina ollut kiinnostunut luonnosta paljon.

Musiikkina kuuntelen lähinnä animen soundtrackkeja ja melodista metallia, mutta loppujen lopuksi musiikkimakuni on laaja ja moni genre kelpaa fiiliksen mukaan.

Olisi hienoa saada keskustelu kumppaneita, koska omat kaverini eivät ole animesta kiinnostuneita :/

Jos innostuit, niin mut voi lisätä vaikka kikkiin, josta löydyn Flaime93 nimellä. Tai voit pistää yvtä^^

Arigato!
Viimeksi muokannut Neverus, Pe Elo 28, 2015 20:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

walther200

Viesti Kirjoittaja walther200 » La Kesä 06, 2015 22:49

Päivää! xD

Olen 16 vuotias poika turun seudulta ja animen aktiivinen seuraaja! Ystäväni eivät oikein ole kiinnostuneita animesta joten olisi mukavaa jos olisi kaveri joka tietää jotain animeasta ja voisi keskustella animeen liittyvistä asioista xD. Pelaan myös koneella jonkun verran joka tosin näin kesäaikaan jää todella vähäiseksi :D .

Animeita joita olen katsonut:

-Mirai Nikki
-Death note
-Sword art online
-One Piece (osittain koska niin pirun pitkä xDDDDD)
-Hellsing
-Attack on titan
-Full metal alchemist (osittain)

Ei varmaan ole edustavin teksti mitä olen kirjoittanut¨^^^ mutta ottakaa kuka vain yhteyttä jos olen sen arvoinen.

Kik: walther277
steam: walther200 (nykyinen nimi walther :'c) mutta löytyy vain walther200 etsimällä xD

jos olet sähköposti ihmisiä nii tässä olisi sekin tarjolla xD : walther277@gmail.com

Kiitos että jaksoit lukea tämän!

Demppu

Viesti Kirjoittaja Demppu » Su Kesä 07, 2015 19:46

Olen lähettänyt tänne viestin suunnilleen yli vuosi sitten ja jostain syystä se on jäänyt tänne näkymättömäksi. Eli siis teen muutaman uptaden itsestäni. Eli siis:

Olen -96 syntynyt naisenalku Helsingissä ja luodinkestävänä otakuna olen ollut 11 vuotta. Minua kiinnostaa animen ja mangan lisäksi Kpop/Jpopin kuuntelu, lukeminen ja kirjoittaminen, roolipelaaminen ja Korea/Japanilaisten muotien seurailu. Ja myös K- ja J-dramat.
Vaikka otakuna olen ollut yli vuosikymmenin, cossaamista en ole koskaan kokeillut saatikka mennyt coneihin :( Siiä huolimatta olisin halukas kokeilemaan cossaamista ja conissa käymistä. Itselläni olisi tavoitteena mennä ensi vuonna. (Ja ehkäpä tänä vuonna)

Olen avoin ja ystävällinen, joten olen aika helposti lähestyvä. Ja minuun pystyy tutustuu aika nopeasti. (Hehee..)
Haluaisin henkilön, jonka kanssa pystyisin tutustua ja myöhemmin ystävystyä jossain vaiheessa. Voitaisiin ehkäpä tavata irl:ssä (mieluiten pääkaupunkiseudulta asuvat, mutta käyhän myös muutkin paikkakunnat. :3) ja käydä syömässä, coneissa ja jopa pelailla yhdessä. :D

Minulla on kik ja skype, josta voi kysyä yv:n kautta. :)

Emiya

Viesti Kirjoittaja Emiya » La Kesä 13, 2015 22:01

-
Viimeksi muokannut Emiya, Pe Tammi 01, 2016 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
it can't rain all the time

Ayachan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ayachan » To Kesä 18, 2015 01:53

Ruudun toisella puolella kirjoittaa nuorehko tyttö Joensuun tiennoilta. Innostunut muunmussa maalaamisesta, animesta ja cosplaysta.
Vapaa-aikana yleensä uppoutuu pelaamaan jonkinsortin fantasiapelejä, tai sitten vain suunnittelemaan pitkä projekteista cossiaan.
Iällähän ei ole mitään väliä, eli kaikki ovat tervetulleita viestittelemään.

Micame

Viesti Kirjoittaja Micame » Su Kesä 28, 2015 22:46

Heipä hei!
Täällä olisi yksi Hämeenlinnalainen 20v nonbinary naaras joka on vailla seuraa.
Animen ja mangan ihmeellisessä maailmassa olen ollut mukana n.10 vuotta ja lempi sarjoihini kuuluu mm. One Piece, Ao no Exorcist, Death note, Nabari no Ou, Black rock shooter ja Space Dandy.
Muita kiinnostuksia ovat musiikki (lähinnä alternatiivi rock), valokuvaus, luonnossa pyöriminen, kaikenlaiset tieteet ja videopelit.
Huumorintajua löytyy ja kaksimielisillä on kaksi kertaa hauskempaa periaatteella.
Olen myös erittäin filosofinen ja loogisesti ajatteleva henkilö joten jos haluaa pohdiskella maailman ihmeitä niin multa kyllä sujuu.
Skype, kik ja snapchat löytyy ja kaikkia saa kysellä yksärillä.
höhö C:

Leeca

Viesti Kirjoittaja Leeca » Ma Heinä 06, 2015 18:55

Leeca kirjoitti:Hurtilla (duunareitten kahvihuonekeskustelutkin jää kuulema kakkoseksi) huumorilla ja "ikuisesti 16v." -mentaliteetilla varustettu (26v, yäk) savolainen nainen kaipailee vaikkapa skypeen samanhenkistä kaveria sukupuolesta ja iästä välittämättä - tärkeintä että juttua tulee luonnollisesti eikä pakottamalla :) Skypen saapi yv:llä. Toimii vähän miten sattuu nettikin toimimaan..

Olen pan-seksuaali, introvertti, haaveilija, henk.koht.avustaja, maalla asuva, lemmikkieni kanssa kiitettävästi aikaa viettävä, avoliitossa. Boheemi taivaanrannanmaalari joskin tupakoin, haaveilen kasvisruokavaliosta mutta rakastan liikaa lihaa, metsästän vaikken aseisiin koske (piekkarilla tosin ammuskelen tauluja), hyvin ristiriitainen henkilö muutenkin. Olen omanlaiseni persoona. Vähän jätkä, mutta löytyy niitä "naistenjuttujakin" ihan riittämiin. Mustaa kahvia menee keskimäärin 2L päivässä. Mikkelin ympäristöön saapi houkuteltua siis aikanaan aika herkästi vaikka kahvillekin.. Toisaalta, auto löytyy, että ei tuota hirveästi ongelmia lähteä kauemmaksikin, mm. Kuopiossa tulee jonkin verran käytyä muutenkin.

Animea tullut katsottua koko elämän, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta mistään mitään en tiedä :D Kaivelen koko ajan uusia sarjoja kattottavaksi ja toisaalta välillä taas katselen vanhoja tuttuja nostalgisissa tunnelmissa. Manga on vähän sellainen uudempi mielenkiintoinen tuttavuus, mutta edelleen enemmän tykkään animesta vaikka koitan mangankin saloihin päästä. Korealaisia leffojakin tulee katsottua tosi paljon. Suosikkianimeja nyt kuitenkin nämä mitkä ekana mieleen tuli:

Ginga Nakareboshi Gin (tästähän se kaikki alkoi)
Ginga Densetsu VVeed (piirrosjäljestä en tykkää yhtää, mutta luonnollinen jatko Gingalle)
Naruto (on se vaan niin hyvä, vähän hidasta vaan välillä)
Death Note (kerrankin jotain täysin erilaista! ja L <3 *kuolaus*)
Maison Ikkoku (naurattaa joka jaksossa, raivostuttavan hidasta vaan)
Love Hina (Gingan jälkeen tää oli seuraava jonka näin)
Persona 4 (luen manganakin ja löytyy pelinä)
Mirai Nikki (kesken vielä, mutta mukavasti löytyy kaikkia juttuja joista pidän)
Elfen Lied (rakastan noita vähän brutaalempia sarjoja..)
Btooom! (yllättävän mielenkiintoinen, harmillisen lyhyt)
Attack on Titan (raivostuttavat hahmot, silti niin mielenkiintoinen juoni)
Steins;Gate (hauskan erilainen vaikkei jaksa jatkuvasti kiinnostaa, kesken)
Nyt löydyn Mikkelistä pysyvästi ja yhä kavereita vailla :)
Behind this mask is.. Another mask! Pretty cool, huh?

Judimir

Viesti Kirjoittaja Judimir » Ma Heinä 13, 2015 18:49

Hei kaikille!

Asutko Rovaniemellä? Harrastatko kenties cosplayta, animea, mangaa, ropetusta, coneilua taikka vaikka kaikkia? Täällä olisi kohtuullisen aktiivinen cossaaja joka on muuttamassa Rovaniemelle pois turvallisista cossi ja coni kavereista. Ikää on jo kertynyt 22 vuotta ja cossaus vuosia varmaankin kuutisen vuotta. Seura kelpaisi ja coni matkatkin sujuisi mukavammin kaverin kanssa. Sukupuolella ei ole väliä, mutta niille ketä kiinnostaa ja ei nimimerkistä jo päätellyt olen nuori nainen.

Kaikki rohkeasti ottamaan yhteyttä. :)

Jos kiinnostunut cosseista voi käydä kattoo vaikkei kaikkia sieltä löydy.
Instagram: Judimirr

Noodlz

Viesti Kirjoittaja Noodlz » Ti Heinä 14, 2015 11:03

Heihei, täällä tämmöinen 17v etsii kavereita jotka tykkäisi puhua,pelailla,vierailla coneissa ja vaikka katsella anime yhdessä joskus ^^
Tykkään leipoa (vaikken ole vielä kovinkaan hyvä siinä :D) ja kokea uusia asioita :) en ole vielä päässyt kunnolla aloittamaan cossausta mutta haluaisin :3
lempi sarjoja
x Tokyo ghoul
x Sword Art online
x One piece
x Assassination classroom
x Kuroshitsuji
katselen kaikenlaista animea ja luen kaikenlaista mangaa
jos yhtään innosti laita yv tulemaan vaan c:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”