Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

NitaSempiternal

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja NitaSempiternal » Ti Tammi 13, 2015 18:01

Koitetaan nyt tätä! :D Olen 18-vuotias lukiolaistyttö (Toistaiseksi jei! :D) keski-uudeltamaalta ja vaikka oon rakastanut mangaa, animea ja videopelejä pinestä pitäen, niin en ole löytänyt muita ihmisiä joiden kanssa tämän rakkauden voisi jakaa :(
Jos tunnet olevasi kyseinen henkilö, laita viestiä tai potki kikissä (hennireetta)!

:arrow: Death Note, Fullmetal Alchemist, Soul Eater, Naruto

Ewulf

Viesti Kirjoittaja Ewulf » Pe Tammi 23, 2015 21:22

Heipä vaan.
Olen Kotkassa asuva ja opiskeleva 21v nuori mies ja ajattelin että olisi kiva saada joku/joitain samasta kiinostuneitakin kavereita. Animea tullut katsottua jo monta vuotta ja mangojakin on tullut luettua muutama. Haen lähinnä jotakuta jonka kanssa tutustua, jakaa mielipiteitä ja katsoa animea silloin tällöin. Oikeastaan jos katsot animea ja haluat jutella jonkun kanssa aiheesta, niin voi ottaa yhteyttä (muusta ei niin väliä).

anskuthepasi

Viesti Kirjoittaja anskuthepasi » La Tammi 24, 2015 22:13

Joo moro vaa :3
Oon 14/-00 tyttö Paimiosta (Turusta Saloon päin joku 30 km jos joku ei tiiä) . Cosplayaan satunnaisesti, mutta pyrin lisäämään tapahtumissa käyntiä ja pukujen tekemistä.
En tunne kovin montaa cosplayaavaa ihmistä joten ois kiva tutustua uusiin ihmision joiden kanssa voisin pyöriä coneissa!
Mutta koska cosplayaamiseni on välillä hieman vähäistä tanssi-harrastukseni takia, toivon et saat mut pidettyy vähän nykystä enemmän mukana cosplayssa mut ymmärrät et treenit vie paljon mun aikaa.

Joo ottakaa yhteyttä :3
Ig - anskuxdance

Tolkkiz

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » Su Tammi 25, 2015 00:22

Moro vaan, lisätkääpä Skype kontakteihinne Tolkkiz, niin puhutaan paskaa animesta tai peleistä tai mistä tahansa, lupaan vastata kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta :p.

Kokeilen nyt vielä 3nnen kerran tätä topickia(3s kerta toden sanoo), mutta olen edelleen animeen ja erityisesti oheiskrääsään hurahtanut miespuolinen ihminen Helsingistä. Animea olen katsellut jostain vuodesta 2007, eli loppupeleissä aika lyhyen aikaa. Käyn töissä ja palkkarahat tuhlaan mm: Japanin matkoihin ja figuureihin.
Viimeksi muokannut Tolkkiz, Ti Heinä 14, 2015 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

hekkameklas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hekkameklas » Ma Tammi 26, 2015 00:50

Heipä hei! :) Olen 18-vuotias tyttö Kainuusta ja etsin tyyppejä, joiden kanssa voisin jakaa tämän mitä parhaimman anime/manga -harrastuksen. Olisi jutella asiasta ja vähän siitä sivustakin, mitä nyt sattuu keksimään. Pyörinyt tämän harrastuksen ympärillä olen tyyliin 10-11-vuotiaasta saakka. Tuolloin alkuaikoina taisi olla se kamalin otakuvaihe (menin kerran kouluun hitai-ate kaulassa, kun Hinata oli niin cool :lol: ) ja silloin lempisarjoihin kuuluivat Naruton lisäksi Tokyo Mew Mew ja koko Arina Tanemuran tuotanto. Nykyään maku on vähän erillainen: mm. Tokyo Ghoul, Yowamushi Pedal, Akame ga Kill! ja Haikyuu!! Voit käydä vilkaisemassa My Anime List -profiilini täältä http://myanimelist.net/profile/heklamekla tai twitterini https://twitter.com/heklamekla. Myös whatsapp ja skype löytyy. Joo ja olen muuten menossa Desucon Frostbiteen ensi kuussa (uhraan sinut, kirjoitusten lukuloma!) ja kyse on eka conini. Sinne olisi myös upeaa saada seuraa :D

Renai

Viesti Kirjoittaja Renai » Ti Tammi 27, 2015 23:27

Heippa,
olen 24-vuotias nainen vantaalta ja hakusessa olisi yli 20-vuotiaita samanhenkisiä ihmisiä ja rope kamuja. Etsin etenkin ihmisiä jotka tahtoisivat luoda yhdessä tarinan (BL stoori mielellään), roolata siitä sun muuta. Sekä vain viettää aikaa yhdessä keskustellen tai mitä ikinä keksitäänkään.

Itse tykkään piirrellä ja kirjoitella katson myös paljon elokuvia joista marvelin elokuvat ovat suosikkejani. Luen myös marvelin sarjakuvia silloin tällöin. Pelailen myös mielelläni ystävien kanssa, että olisi kiva saada leffa/peli iltaan seuraa : )

Animea ja mangaa ei ole tullut nyt pahemmin seurailtua, mutta lueskelen paljon nettisarjiksia mm. Starfighter, off white, avialae, Star Fox Lylat legacy

Leeca

Viesti Kirjoittaja Leeca » Ke Tammi 28, 2015 10:24

Hurtilla (duunareitten kahvihuonekeskustelutkin jää kuulema kakkoseksi) huumorilla ja "ikuisesti 16v." -mentaliteetilla varustettu (26v, yäk) savolainen nainen kaipailee vaikkapa skypeen samanhenkistä kaveria sukupuolesta ja iästä välittämättä - tärkeintä että juttua tulee luonnollisesti eikä pakottamalla (: Skypen saapi yv:llä.

Olen pan-seksuaali, introvertti, haaveilija, juuri nyt työtön aikuisopiskelija, maalla asuva, lemmikkieni kanssa kiitettävästi aikaa viettävä, avoliitossa/kaukosuhteessa, boheemi taivaanrannanmaalari joskin tupakoin, haaveilen kasvisruokavaliosta mutta rakastan liikaa lihaa, metsästän vaikken aseisiin koske (piekkarilla tosin ammuskelen tauluja), hyvin ristiriitainen henkilö muutenkin. Olen omanlaiseni persoona. Vähän jätkä, mutta löytyy niitä "naistenjuttujakin" ihan riittämiin. Mustaa kahvia menee keskimäärin 2L päivässä. Mikkeli/Varkaus -ympäristöön saapi houkuteltua siis aikanaan aika herkästi vaikka kahvillekin.. Toisaalta, (ruma) auto löytyy, että ei tuota hirveästi ongelmia lähteä kauemmaksikin.

Animea tullut katsottua koko elämän, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta mistään mitään en tiedä :D Kaivelen koko ajan uusia sarjoja kattottavaksi ja toisaalta välillä taas katselen vanhoja tuttuja nostalgisissa tunnelmissa. Manga on vähän sellainen uudempi mielenkiintoinen tuttavuus, mutta edelleen enemmän tykkään animesta vaikka koitan mangankin saloihin päästä. Korealaisia leffojakin tulee katsottua tosi paljon. Suosikkianimeja nyt kuitenkin nämä mitkä ekana mieleen tuli:

Ginga Nakareboshi Gin (tästähän se kaikki alkoi)
Ginga Densetsu VVeed (piirrosjäljestä en tykkää yhtää, mutta luonnollinen jatko Gingalle)
Naruto (on se vaan niin hyvä, vähän hidasta vaan välillä)
Death Note (kerrankin jotain täysin erilaista! ja L <3 *kuolaus*)
Maison Ikkoku (naurattaa joka jaksossa, raivostuttavan hidasta vaan)
Love Hina (Gingan jälkeen tää oli seuraava jonka näin)
Persona 4 (luen manganakin ja löytyy pelinä)
Mirai Nikki (kesken vielä, mutta mukavasti löytyy kaikkia juttuja joista pidän)
Elfen Lied (rakastan noita vähän brutaalempia sarjoja..)
Btooom! (yllättävän mielenkiintoinen, harmillisen lyhyt)
Attack on Titan (raivostuttavat hahmot, silti niin mielenkiintoinen juoni)
Steins;Gate (hauskan erilainen vaikkei jaksa jatkuvasti kiinnostaa, kesken)
Behind this mask is.. Another mask! Pretty cool, huh?

Taksu89

Viesti Kirjoittaja Taksu89 » Ma Helmi 16, 2015 22:35

(merkattu poistettavaksi)
Viimeksi muokannut Taksu89, Ti Huhti 12, 2016 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

OnlyOne-

Viesti Kirjoittaja OnlyOne- » Ti Helmi 17, 2015 23:30

.
Viimeksi muokannut OnlyOne-, To Elo 13, 2015 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

whiterabbit

Viesti Kirjoittaja whiterabbit » Su Helmi 22, 2015 01:58

Postaan tämän tänne uudestaan kun edellinen viesti oli kadonnut tuonne viestien virtaan >.<

Meeeeh!

Olen animea ja japanin kulttuuria harrastava(kaapissa :shock: ) 19-vuotias pieni tyttö. Kaapissa lähinnä siksi että minulla ei ole aiheesta kiinnostuneita ystäviä.
Animea olen katsellut n. 9 vuotiaasta saakka, ja kaikki muu kulttuuriin liittyvä on sitten tullut siinä mukana. Animegenreissä vetoaa kauhu- ja romanttiset animet. ^-^

Sydäntäni lähellä on myös pelaaminen, eniten pelailen Final Fantasy XIV:tä, mutta myös muita pelejä tulee välillä koitettua. Piirrän myös paljon (lähinnä koneella :oops: ), käytän pääasiassa GIMPiä, kun sitä olen parhaiten oppinut käyttämään :3

Con-neitsyyttäni en ole vielä päässyt menettämään, olen joka vuosi ollut kovasti menossa, mutta aina se vaan jää D: Luultavasti koska olen nynny ja en yksin ole uskaltanut mennä :cry: Haluaisin kuitenkin kovasti päästä coneilemaan(tänä kesänä ehkäpä ?) jos sopivaa seuraa vain löytyy ;-;

Jos tekstini luettua tuntuu ettet mahdollisesti vihaisi minua, ota yhteyttä ja tutustutaan paremmin!

Mockingbird

Viesti Kirjoittaja Mockingbird » Ke Helmi 25, 2015 05:14

Noniin, kaikki parhaat ideathan tunnetusti syntyvät yöllä, joten kun sitä kolmelta päättää luoda profiilin vain tätä viestiketjua varten, mitä sitä suotta omia impulssejaan rajoittamaan vaikka suhtaudunkin siihen mahdollisuuteen että tästä jotain syntyisi äärimmäisen pessimistisesti... Kuten terävimmät varmasti jo päättelivät, hukassa on ihminen tai pari jonka kanssa keskustella kumpi on parempi: Death Note vai Code Geass, teoretisoida aikamatkailusta hypoteettisesti Steins; Gaten innoittamana tai vaikka pelailla erä Game of Thronesia (voidaan vaihtaa "You win or you die" muotoon "You win, or are thoroughly humiliated and made fun of.) Ikä, sukupuoli, asuinpaikka, ihonväri, seksuaalinen suuntautuminen, uskonto jne. irrelevantteja. Paitsi jos olet juutalainen. (Anteeksi, olen täynnä huonoa ja mautonta huumoria, pliis Mossad älä tapa minua...)

Itse olen Sveitsin keisariudesta pakkomielteisesti haaveileva sarkasmiin taipuvainen parikymmpinen eksentrinen yöeläin/opiskelija/osa-aikainen megalomaanikko Tampereelta ja suorastaan tuskallisen vailla uusia kontakteja kieroon elähtäneiden vanhojen tuttavien lisäksi. (Minkälaiset ihmishirviöt eivät katso animea, lue sarjakuvia tai pelaa lautapelejä? Erä Riskiä? Ei suinkaan, tuijotellaan mielummin kiusaantuneen neuroottisesti ympärillemme ja yritetään viritellä jonkinasteista väkinäistä dialogia... ARGH!)

Arvoisa viestin lukija; mikäli siis koet mahdolliseksi sietää meikäankkaa oikeastaan melkein minkä tahansa aktiviteetin merkeissä Con:eista (ikinä käynyt mutta hyvin kiinnostunut) kahveihin, pubivisoihin, anime-maratoneihin tai filosofisiin väittelyihin (Okei, lavatanssit ja soihtukulkueet heinähangoilla varustautuneen vihaisen väkijoukon kanssa jätän väliin.) niin otathan yhteyttä mohthebrave@gmail.com (Tiedetään, typerä sähköpostiosoite mutta nostalgikkona en tahdo sitä vaihtaa mihinkään järkevämpään.) niin voidaan vaikka vaihtaa numeroita ja katsoa sattuuko synkkaamaan...

"All the world's a stage..."
So come play with me... Please?

Gwannyn

Viesti Kirjoittaja Gwannyn » Su Maalis 01, 2015 23:41

Lähtee nyt vähän takaperin mutta menkööt. Ketju löytyi ihan vahingossa foorumeita selaillessa ja näytti kiinnostavalta. Foorumit löyty myöskin vahingossa googletellessa tämän vuoden coneja. Kiinnostus coneihin heräsi tajutessa, että moneen vuoteen ei ole ystäväpiirit muuttunut ja ettei opiskelupiireistä löydä samanhenkisiä ihmisiä, jos niitä siellä edes on. Johtuneeko siitä, että introvertin saattaa olla vaikea löytää toista isosta ihmisjoukosta kun ei edes yritä.

Elikkäs, 25v. aineenopettajaopiskelija (mies) pääkaupunkiseudulta olisi kiinnostunut jonkinlaisista uusista tuttavuuksista. Joskus n. 12 vuotta sitten tuli käytyä kääntymässä ropeconissa silloisen kaverin ehdotuksesta, mutta hyvin hämärät muistot siitä. Omat pari kertaa coneissa käyneet kaverit eivät olleet hirveän kiinnostuneita tänä vuonna menosta nyt kun itsellä olisi kiinnostusta. Yksinkään ei viitsisi ekaan kunnon conikertaan lähteä, ainakaan kauemmas, joten jos löytyy mielenkiintoista seuraa, voisi jotain conitapaamistakin harkita.

Vaihtoehtoisesti ihan pelkkä jutusteluseurakin kiinnostaa. Sukupuolella ja iällä ei välttämättä niin hirveästi merkitystä, kun olen ensisijaisesti ihan ystäväseuraa etsimässä. Tietenkin mikäli sattuisi synkkaamaan jonkun kanssa hyvin, ei ole mitään syytä miksei siitä voisi jotain enempääkin kehittyä.

Mangaa löytyy hyllystä suomeksi Salapoliisi Conan ja Arki (Nichijou), sekä englanniksi mm. Fullmetal Alchemist, Spice & Wolf, Vinland Saga, Thermae Romae ja Genshikenit. Netistä taas on tullut luettua laidasta laitaan melkeen jokaisesta genrestä ainakin jotakin, enkä viitsi ruveta edes esimerkkejä luettelemaan tähän.

Anime noudattaa hyvin samanlaista mallia kuin mangakin, mutta muutamana esimerkkinä suhteellisen tuoreista tai muuten mieleen jääneistä tykkäämistäni sarjoista ilman erityisempää järjestystä: Yowamushi Pedal, Magic Kaito 1412, Gekkan Shoujo Nozaki-kun, Seitokai Yakuindomo ja Gin no Saji.

Lisäksi paljon tulee pelailtua videopelipuolella Nintendo/PC yhdistelmällä ja pöytäpelipuolella (kun kaverien kanssa saadaan jotain aikaan) erinäisiä lautapelejä ja silloin kun ei ollut niin hektistä tuli D&D 3.5:ttäkin pelailtua enemmän. Liikuntaa tulee harrastettua hieman kävelyn muodossa, mutta sitäkin on pitänyt yrittää saada pelimäisemmäksi geokätköilyn kautta.

Lopuksi mainittakoon tv-kiinnostusten viime aikoina olleen enimmäkseen varietyä/komediaa Japanista Gaki no Tsukain muodossa ja Koreasta Running Manin muodossa.

Mikäli matemaattisen kankea esittäytyminen ei pelottanut pois (jotenkin kirjottaessa tyyli muuttui, alku on enemmän omaa tyyliä) ja luulet, että meillä olisi jotain yhteistä, pistä yksityisviestiä niin voidaan katsella yhteystietoja tarkemmin.

Edit: tulipahan MALiinkin tehtyä tunnus, jonne tulee pikkuhiljaa lisäiltyä laajempaa listaa kaikesta. http://myanimelist.net/profile/Gwannyn

naoi

Viesti Kirjoittaja naoi » Su Maalis 15, 2015 20:18

-
Viimeksi muokannut naoi, Ke Tammi 20, 2016 17:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ISTP aquarius slytherin.

Aassi

Viesti Kirjoittaja Aassi » Ti Maalis 17, 2015 00:17

Hurr!
(ja pakollinen huomautus, koneeni näppäimmistö on vähän tälläinen, joten anteeksi kaikki kirjoitsuvirheet [oikeasti en vain osaa kirjoittaa aina :DD])
Minulla on täällä muutama sivu taaksepäin ilmoitus, mutta tuntuu, että olisi päivityksen aika. Joten tässä se tulee, päivitetty minä!

Ei, ihan tosissaan.

Olen 19 - vuotias eläintenhoitajaopiskelija naikkonen varsinais-suomesta, joka omaa taipumusta japanilaisen kulttuuriin, aimeen sekä k-poppiin. Animea olen katsellut useamman vuoden, mutta aktiivisemmin nyt nelisen vuotta. Mangojakin olen lueskellut, vähän sieltä sun täältä. Olen niin kaikkiruokainen, että katselen animeja kaikista genreistä. Saatan katsoa yhden jakson rakkaushömpänpömppää ja seuraavaksi katsonkin animea, jossa revitään suolia paljain käsin.
Harrastan myös cosplayta, tosin minulla on kaikki kaverit "kasvaneet ulos" cosplysta, joten aika yksikseen aina coneissa olen. Onhan minulla yksi ystävä jonka seurassa pyörin, mutta en kehtaa hänenkään luonaan koko ajan norkoilla.
Joten conikavereita olisi myös kiva saada :)

Mutta luonteeltani olen, noh, tälläinen. Tutuille ihmisille olen juurisellainen kun olen, juoksen ympäriinsä ties millaista ääntä pitäen ja kerron todella kuivia ja mustalla huumorilla varustettuja vitsejä. Olen puhelias, mutta pidän muiden kuuntelemisesta ja olenkin ystäväpiirissäni mukana kulkeva terapiapalvelu. Saan myös outoja ideoita joita haluan toteuttaa ja ystäväni yleensä pyörittelevätkin päätään, kun kerron heille uusimmat ideani.

Tuntemattomille ihmisille olen iloinen, hillitty persoona ja oikeastaan vähän ujokin. En kuitenkaan sellainen, joka kykkii jossain tolpan takana ja piipittää jotain, vaan olen kohtelias ja en tunkeile, ole kovaääninen tai, noh, outo itseni. Yritän keksiä aina jotain juteltavaa, mutta vaikak olenkin suulas kuin mikä normaalisti, niin tuntemattomien kanssa small talkkaaminen ei ole vahvuuksiani. Mutta kun alun kankeudesta on päästy, niin alkaa se hauska osuus, alan pikkuhiljaa näyttämään hullua puoltani ja niin edelleen.

Taitaa minussa olla pyromaaninkin vikaa.
Pravuuriksini ytävipirissäni on tullut sellainen, että otan erinäisistä ainesosista tehtyä vaahtoa käteeni ja sytytän sen palamaan. Vaahto palaa kauniisti kädeläni isolla liekillä, kuitenkaan polttamatta minua. Tämä on oikeastaan ylpeyteni aihe, monia huikeita kuvia on tullut otettua tällä tekniikalla.
Olen nyt suunnittelemassa vielä tyhmempää juttua, sillä aijon polttaa teräsvillaa, samalla kun pyöritän sitä vaijerin perässä. Ja teräsvillahan palaa kipinöiden.
Joten, kaikki pyromaanit riviin nyt! :D

Olen myös keskiaikaharrastaja, kiertelen kesällä erillaisiassa keskiaikamarkkinoissa yhdessä Rohan Tallien kanssa. Rohan tallit tekevät keskiaikaisia turnajaisnäytöksiä ja loikin heidän esityksissään hovi(orjana)väkenä. Samaisella tallilla mös kovin koitan opetella historialista ratsastusta ja aseiden käyttöä, vähän kyllä huonolla menestyksellä.
Olen myös tällä hetkellä itse jousikurssilla nikakkaroimassa itselleni jousta jonka olisi tässä kolmen viikon sisään tarkoitus valmistua.

Harrastuksiini kuuluu siis, satunnainen ratsastus, pyromaaniuden harjoittaminen, lukeminen, k-popin kuuntelu, cosplay, animen ja mangan katselu, kirjoittaminen, valokuvaaminen, outojen asioiden ja projektien toteuttaminen ja pian aloitan taas tanssin (Hiphop).

Jos tuntuu, että haluat tutustua, niin yv:tä vaan tulemaan, en syö sinua, ihan vaan maistan :D

Ja niin, kykenen keskustelemaan vaikka ja mistä, vaikken asiasta mitään tietäisikään :D
On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
Don't know why I'm still surprised

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » La Maalis 21, 2015 12:30

Yo,

Postailenpa nyt tännekin, kun edellisestä päivityksestä onkin jo mukavasti aikaa. Täällä kirjoittelee pian 21v miehenalku, jonka henkinen ikä hyppii missä vain haarukalla 15-30v. Olen aika monipuolinen Japani-harrastaja, sillä minuun iskee niin anime, mangat, visual novelit, musiikki, piirtäminen ja tietenkin pelit(!). Tällä hetkellä asustelen Uudenmaan suunnalla, mutta syksyksi muutan Tampereelle opiskelemaan matemaattisten aineiden opettajaksi (gotta be a Great Teacher). Tampereen suunnalta olisi siis siisti saada uusia tuttavuuksia jo ennen muuttoa, mutta tutustun mielelläni Sinuun olet sitten mistä päin Suomea hyvänsä, jos kiinnostuksenkohteet mätsää. ^^

Animeista suosikkejani on paha sanoa, koska olen niin kaikkiruokainen niiden suhteen. Joitain hyviä sarjoja nyy kuitenkin mainitakseni; Steins;Gate, Monogatarit, Clannad sekä muu Keyn tuotanto, Psycho-Pass sekä Fatet. Noi nyt varsinkin on lähellä sydäntä. Visual Noveleista suosikkeja on Umineko no Naku Koro ni sekä Rewrite, mutta olen lukenut myös muitakin. Pelejä pelaan lähinnä koneella ja 3DS:lläni. Linkkaan animelistani tänne vielä myöhemmin, kunhan koneelle pääsen.

Pääpelini on Final Fantasy XIV, joka on vienyt minut ihan mennessään (Taivasvartijaa odotellessa :P). Jos täällä siis Uuden Ulottuvuuden pelaajia niin ottakaapa yhteyttä. ^^ Final Fantasy-sarja on muutenkin rakkaus, varsinkin ykkös pleikka-tuotanto. Muita pelisarjoja mistä pidän on Zeldat (MM työn alla), Dragon Aget, Osu!, Borderlandsit sekä satunnaisessa määrin kaikkea muutakin. 3DS:llä tällä hetkellä MM lisäks pelailen Omega Rubya ja SSB:tä vaihtelevissa määrin.

Mulle on aika sama minkä ikäinen tai sukupuolinen olet, musta on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Musta saa juttuseuraa niin Skypeen kuin Faceen ja pyörin myös aika ahkerasti Desut ja Tracot läpi, niin niissä muhun myös hyvin törmää. Olis kans tosi siistii jos täällä ois myös niitä tamperelaisia, koska aika kuivin jaloin oon sinne syksyks muuttamassa. Peliseuraakin olis kiva löytää jos täällä sattuu samanlaisii intressei löytyy. ^^

Mut tää tässä. Oon tällai sekoitus huumoria, totisuutta, avoimuutta ja sisäänpäinkääntyneisyyttä. Melkonen villikortti siis, mutta oon mä oikeesti ihan kiva hah. Ottakaa yhteyttä yksärillä, jos kinostaa tutustua. :)

Over and out.

Ps. Känny, joten viesti ei oo ihan optimaalinen 5/5
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”