Desucon 2015, The Legend of Zelda pahikset sinne!

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Frozen Angel

Re: Desucon 2015, The Legend of Zelda pahikset sinne!

Viesti Kirjoittaja Frozen Angel » Su Syys 22, 2013 21:11

Spitaalinen kirjoitti:
Frozen_Angel kirjoitti:Tätä topicia nytten stalkkatu vähän aikaa (ja ALttP:in läpäisty 4:nes kerran eilen) ja viime aikoina on tullut mieleen jos pitäis tehdä 7:mäs kristallin temppeli bossi gijinka (eli Trinexxi) kun on Zelda pahis-ryhmä tulossa.

Kirjoittaka minut alustavaksi.
Oi ihanaa, ensimmäinen temppelibossi tulossa :o
Laitampi sinut alustavasti mukaan, ja terbetuloa :D
Kiitos kiitos, eihän tämöistä pahis-ryhmä saa jättää pois! Ilmoittan sitten jos saan asun aikaiseksi tai ei, aikaa pitäis riitä sen tekemisen ja tosi innossa olen nyt tämän gijinkan designin suunitelusta! :D
Viimeksi muokannut Frozen Angel, Su Syys 22, 2013 21:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Ma Syys 23, 2013 13:58

Muista muuten Frozen_Angel liittyä myös Facebook ryhmään, jos sinulla on profiili. Sitä kautta kaikki infot kulkevat nopeiten.

Meralia

Viesti Kirjoittaja Meralia » Su Loka 20, 2013 01:10

Omg omg omg omg juuri kun tulin foormulle tutkimaan oisko täällä mitään Zelda-aiheista liikenteessä. :D Ihan helmeä!! Mahdottoman vaikea päättää kun on niin paljon kaikkea ja pari mistä on vähän haaveillutkin, voi voi apua... Hirveä hyperrys iski heti ja tää on vasta kahden vuoden päästä! xD Rauhoitun ehkä vähän siihen mennessä. Ehkä. Sillä kertaa oiskin sit hyvä muistaa ostaa se lippu sinne Desuconiin, kahtena edellisenä vuonna feilattu se...

Noh, jos mä oon Twinrova, is that ok? :)

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Su Loka 20, 2013 10:58

Jes, Twinrovaa me ollaanki mietitty et ois siisti saada mukaan!

Tervetuloa siis, jos sulla on Facebooks profiili niin liity toki ryhmään, sieltä saa nopeiten asiat tietoon, mutta jos ei oo, nii laitan kyllä kaikki tännekkin, et ei hätää xD Menempä lisäilemään sut listaan.

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » To Tammi 09, 2014 17:35

Puoltoista vuotta miittiin aikaa jäljellä, liittykää toki, aikaa tehä pukuja on paljon :3

Frozen Angel

Viesti Kirjoittaja Frozen Angel » Pe Huhti 11, 2014 19:30

@Spitaalinen Ajattelin vaan kerttoa tässä että se Trinexx gijinka ei enään kiinnosta tehdä, sorry! Että poista minut listalta. Toki jos pääsen 2015 Desuconin (olis mun ensimäinen Desu) niin ilman muuta haluan ryhmäkuvan teidän Zelda pahisryhmästä! Voi käydä niin jos tuun, että otan myös mun A Link to the Past Linkin mukaan sinne koska kesäconi plus Link menee hyvin yhteen :)

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Pe Huhti 11, 2014 19:36

Oookei, tervetuloa kuvailemaan :3

Sanzkii

Viesti Kirjoittaja Sanzkii » Pe Kesä 13, 2014 10:22

OMFG!!!! Mitä täältä löytyykään heti kun rekisteröidyin! Olis tosi kiva tulla mukaan, pitäis vaan ensin keksiä, mitä cossaisin.

Mutta voisin alustavasti ilmoittautua mukaan, ilmoittelen sitten mitä pahista cossaan. Tietenkin jos muilla on hyviä ideoita, niin saa ehdottaa. Olen päälle 170 cm pitkä tyttö, aika aloittelija vasta, että mieluiten ei järkyttävän vaikeaa pukua, toisaalta aina on kiva oppia uusia juttuja puvun teossa. Mieluiten en kuitenkaan alkaisi Zeldaksi :D

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Ke Heinä 09, 2014 23:00

Tuu mukaan kenenä lystäät, Dark Link ainaki vapautui juuri :3

Ja huutelin jo facessa, mutta ketkä vielä mukana noistä jotka eivät siellä majaile?

Meralia

Viesti Kirjoittaja Meralia » Ke Heinä 09, 2014 23:07

Huippua, lisää tyyppejä! :) Mä oon edelleen ihan täpinöissäni tästä, vielä en oo alkanut tekemään, mutta suunnitelmia jo on miten saa jutut toteutettua.

Mitä nyt ekana tulee mieleen, helpoimpia ois varmaan nuo Poe-kummitukset. TP:ssä on se kaapuhyypiöversio mikä on aika creepy. Sentään suunnitteluaikaa vielä on, ehkä sieltä jotain sopivaa keksii ensi kesään mennessä. :)

Tuli näitä pohtiessa mieleen, jos joku haluis olla tää lepakkohyypiö Majora's Maskista, se olisi hauskaa. :D Vaikka onkin vaan minibossi, se on vaan yks mun lemppareita. Huippuhieno viikate ja kaikkea! Tekisin sen ehkä ite, jos en ois jo niin rakastunut Twinrova-suunnitelmaan.
Viimeksi muokannut Meralia, Ke Heinä 09, 2014 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Ke Heinä 09, 2014 23:10

Oi cool, tollasen haluun mukaan xD

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”