Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

desumona

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja desumona » Ma Helmi 17, 2014 12:27

Jotta että silleen:

Minä (+ lisäke) olemme jyväskyläläisiä ja pari sivua selattuani tulin siihen tulokseen, ettei täällä edes ole ketään jyväskyläläistä. Minä haluan vuosien komerourani jälkeen olla sosiaalisempi ja parempi aloittaa niistä muista komeroista. Minä katson animea ja luen mangaa, paljon. Lisäke katsoo sen, mitä pakotan ja valitettavasti kuuluu pakettiin aika usein. Asiasta voidaan neuvotella, mutta lupaan, että olemme ihan kivoja. Voit myös ajatella saavasi kaksi yhden hinnalla. Vuosiluokkamme ovat -92 ja -91, tylsiä täysi-ikäisiä. Harrastusaikaa itsellä on liian monta vuotta, lisäke on melko entrylevel, mutta nielee kaiken. Voit ajatella voivasi vaikuttaa hänen makuunsa. Saat meistä hyvän kombon.

Meistä saa seuraa vastaaviin asioihin:
- animen katsominen
- mangasta keskusteleminen
- Magic the Gathering, 40k, lautapelit
- turhista asioista valittaminen
(+ ompelen, mutta en cossaa)

Jos tylsä sohjo, 2deep4u ja kauden kuumimman hitin katsominen nappaavat, älä tyydy istumaan vain komerossasi, vaan ole meidän seuranamme meidän komerossamme ainakin satunnaisesti maratoonaamassa. Ei haittaa, vaikka olisit entrylevel ja malissa olisi kaksi päivää katsottua animea, koska ei sillä lisäkkeellä ole juuri sen enempää. Lupaamme viljellä internetin vessanseinien iloja harkitusti.

Ps. Emme katso haaremisarjoja, ellei ole jotain pakottavaa syytä vaihtaa asennetta.

Japo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japo » Ma Helmi 17, 2014 22:47

Okei päätin sitten vihdoinkin kirjoittaa tänne olen 21 vuotias mies järvenpäästä. Animen Katsomista olen harrastanut nyt viimeiset viisi vuotta hieman aktiivisemmin. Mangaakin on tullut luettua jonkin verran enimmäkseen shonen sarjoja mutta olen avoin kaikenlaiselle. Parissa Conissakin on tullut käytyä mutta yleensä pyörin niissä yksikseni.
Olisi kiva jos löytyisi kavereita tai ystäviä joiden kanssa voisi käydä coneissa ja keskustella eri sarjoista

tässä joitakin seuraamiani sarjoja

One Piece
Fairy Tail
Sword Art Online
Attack on Titan
HunterXHunter
Naruto
Blood+
Bleach
Digimon
Death Note
Code Geass
Dragon Ball
Beelzebub
Full Metal Alchemist
Viimeksi muokannut Japo, Ti Helmi 25, 2014 01:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

suffica

Viesti Kirjoittaja suffica » Ke Helmi 19, 2014 11:59

Miu mau moi

Saa ottaa yhteyttä jos kiinnostaa animeseura Stadista.
Olen 24-vuotias tyttö..nainen..tyttö
Vuosien varrella "japanijutuista" kiinnostuneet kaverit on karsiutunu jonnekin.
Olis kiva saada joku mukaan Desu-ja/tai Animeconiin kesällä.
En malta odottaa oon ollu taas conipimennossa liian pitkään =^.^= ja cossi
En sen enempää luettele sarjoja ym. mistä pidän, enkä osaa kirjoittaa tähän hätään kovin puoleensa vetävää tekstiä. Mutta lupaan, että se joka kiinnostuu ottamaan yhteyttä yhteisen mielenkiinnonkohteen nimissä, ei tule pettymään hih.
ヽ(=^・ω・^=)丿 ~I know what you hate so I do it constantly

Inui-chan

Viesti Kirjoittaja Inui-chan » Ke Helmi 26, 2014 00:01

"Ehkä tännekkin vois pistää jotain", päätin tässä äsken hetken mielijohteesta.

Elijoo, Espoossa lurkkiva 23-v tyttö täällä etsiskelee jotakuta/jonkinlaista porukkaa jakamaan kokemuksia animesta, mangasta ja muusta Japanin taivaan alle liittyvään hulabaloohon.

Ja kun täällä näyttää olevan muitakin pääkaupunkiseudulla asuvia, niin oisko pienehkö miitti paikassa x mistään kotoisin oleva idea? Just saying :)

Mutta mutta. Olen aika kaikkiruokainen, enemmän mangan maailmaan sukeltanut hyypiö; joka opiskelee heppoisesti tossa leipuri-kondis linjan ohessa japanin kieltä, on hetken mielijohteesta kasannut jopa subiryhmän joka ehkä saattaa jossain vaiheessa aloittaa suomenkieliseen tekstittämiseen kohdistuvan sivuryhmän (et jos on kiinnostusta osallistua, niin viestiä voi heittää)).

Lemppareista tällä hetkellä löytyy

D.Gray-man
Prince of Tennis
FMA:Brotherhood
Akagi
Nodame Cantabile
Pokemon

Figuja tulee aina välillä ostettua ja mangaa sitäkin enemmän, mutta tällä hetkellä taitaa hyllyssä virua vain yksi enkunkielinen pokkari ja muut ovatkin sitten sitä itseään, eli japaniksi. Pelejä pelailen myös aika aktiivisesti; Nintendoa löytyy jokaisesta sukupolvesta, kuten myös Pokemonia.

Et jos vaan kiinnostaa tällaseen idioottiin tutustuminen niin... en kyl sit vieroksu ketään sukupuolen ja muun asian kannalta. Et ihan kiva mä oon ja lupaan etten pure :)
Viimeksi muokannut Inui-chan, Pe Maalis 21, 2014 00:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

rawly

Viesti Kirjoittaja rawly » To Helmi 27, 2014 20:10

Heissan!

Olen 20 vuotias mies vailla seuraa jyväskylästä päin. Päätin nyt näin alkaa etsimään seuraa, kun ei sitä paljon tästä piiristä ole löytynyt. Animea ja mangaa on tullut katottua/luettua vuodesta nakki ja peruna, elikkäs paljon. Conikin tuli korkattua ekaan kertaan (Frostbite 2014) joka oli muuten 5/5 kokemus ainakin itselleni!

Kiinnostus kohteet:
- Anime, manga ja näistä keskustelu
- JRPG-pelit
- Tales of- sarja (peliseura kelpais tähän ༼ つ ◕_◕ ༽つ)
- Random roinasta puhuminen

Jos olet kiinnostunut edes yhesta ylläolevista asioista suosittelen avamaan komerot ja puhumaan asioista mistä pitää. Ja vaikka ei tykkää kaikista mutta kiinnostunut tämäkin kelpaa, itsekkin voin ottaa vastaa uusia haasteita ja toiveita.
Ketään ei syrjitä jos on halua tutustua!

Nähdään! "Rawr"

Shine

Viesti Kirjoittaja Shine » Su Maalis 02, 2014 19:59

Pk-seudulla, tarkemmin ottaen Vantaalla asustava 20 vuotta täyttävä naikkonen kaipaa Mahjong-, yleistä p*skan puhumis-, ja cossiseuraa coneihin.

Mahjong seuraa varsinkin kaipaisin, koska olen keltanokka vielä ja pelejä kaipaisin lisää, eikä kahdestaan herran kanssa se oikein inspaa (Vaikkakin on älyttömän hieno setti ; __; )

Cossiseura olisi aivan mahtavaa, saisi vähän lisää halua tehdä asut loppuun.
Meikä innostuu melkein kaikesta ja tykkäisin tosi paljon ryhmä/paricosseista.

Tuossa vielä oma MAL, jos jotain kiinnostaa.

Yksärii laittamaan vaan, jos kiinostaa : 3.

DragonHero

Viesti Kirjoittaja DragonHero » Pe Maalis 07, 2014 20:38

Ajattelin vähän päivitellä tietoja kun edellisestä on jo aikaa~

Eli nyt olen siis 16-vuotias tyttö täältä Kankaanpäästä. Pieni paikkakunta, eikä sen takia oikein löydy alan harrastajia, mikä on harmi. Toivoisin uusia ystäviä ja ehkä jopa cossausseuraa! :D

Olen aika mukava persoona omasta mielestäni, mutta aluksi kai hieman hiljainen. Olen aivan erilainen henkilö kun minuun paremmin tutustuu. Ehkä hieman järjetön kaveri, jos saan sanoa. Pidän piirtämisestä, musiikista, kirjottamisesta, pelaamisesta ja tietenkin animen katselusta ja mangan lukemisesta. Olen pari kertaa cossannut ja kolmas kerta on tulossa kesällä! Etsin uusia kavereita, joiden kanssa voisi jutella animeista, peleistä jne. Sillä ei ole väliä, minkä ikäinen olet tai oletko tyttö tai poika. Tai missä asut. Ainahan voi onlinessa puhua! Minua voi rohkeasti kysyä kaveriksi, jos huvittaa! Aina on tilaa uusille ystäville! :mrgreen:

Tässä joitakin animeita, joista pidän:
- One Piece
- Hunter x Hunter
- Sengoku Basara
- Letter Bee
- Gokudo
- Fairy Tail
- Beyblade Metal saga
- Cardfight!! Vanguard
- Toriko
- D. Gray man

Tässä ne mitä tuli ensimmäisenä mieleen! Olen katsonut muitakin.. Shounen sarjat ovat ainakin hyvin usein mieleeni! :mrgreen: Kaikkea saa ehdottaa jos huvittaa, olen aina innolla kokeilemassa kaikkea uutta! Peleissä suosikkejani ovat ehdottomasti Zeldat, Kingdom Heartsit, Monster Hunterit ja... No niitä kyllä löytyy ja paljon! :D
Joten, jos jotakuta edes pikkaisen kiinnostaa niin olisi huisin mahtavaa, jos voitaisiin jutella.
Odotan siis innolla, jos joku ehkä lähettäisi viestiä tulemaan! :D
I'm really feeling it!

Zew

Viesti Kirjoittaja Zew » Ma Maalis 10, 2014 14:33

Yosh! o/

Täällä käppäilee 19-vuotias jokseekin ernumaisia piirteitä omaava tytön kaltainen. (:
Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta Pohjois-Karjalan perähikiästä, ja alan harrastajat tosiaankin ovat vähissä. Nekin nettikaverit joiden kanssa joskus viihdyin cosseista tms puhuen taisivat kasvaa animesta yli kun itse jäin tällaiseksi, nyyh. ;_;

Olen mahdollisesti hieman hankala lähestyttävä (luotan uusiin tuttavuuksiin vasta hiljalleen), mutta lupaan etten pure. :D Etsin juttu- ja varsinkin conikaveria/kavereita, enkä kummemmin välitä minkä ikäinen olet tai asutko ihmisten ilmoilla, eli kaukana täältä. Harrastan cosplayn ja liian animen tuijottamisen lisäksi urheilukalastusta (ihan oikeesti), kitaran soittamista ja paintballia, sekä tuhlaan elämäni tunteja pelaamalla tietokoneella erilaisia pelejä. Ammatiltani oon eläintenhoitaja ja vapaa-ajalla vannoutunut koiraihminen.

Ensisijainen kiinnostuksen kohteeni animen saralla on ehdottomasti jo vuosien jälkeenkin Fullmetal Alchemist.♥ Ette usko miten yksi animesarja voi koukuttaa. Muita itseäni kiinnostavia anime-sarjoja (+pelejä) ovat ensisijaisesti

- Fullmetal Alchemist Brotherhood
-D. Gray-Man
- Death Note
- Kuroshitsuji
- Highschool Of The Dead
- Elfen Lied

- League of Legends
- Minecraft
- Left 4 Dead

Olen kuitenkin animen suhteen melko kaikkiruokainen. Cossaan nykyään mahdollisuuksien mukaan suht. paljon ja tykkään myös esiintyä puvuissani. Jos sinuakin kiinnostaa edes joku edellä mainituista sarjoista ja olet kiinnostunut coneista + ehkä ryhmäcossaamisesta, niin me voitaisiin tulla hyvin juttuun. d:

Ainiin, seuraava coni mihin olen menossa on luultavasti Mikkelin Mimicon tai Joensuun Kawacon!

Seeya soon!
Ps. DA:ni; http://ewizew.deviantart.com/gallery/
Viimeksi muokannut Zew, Ke Huhti 16, 2014 22:53. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Hyvin arvattu on jo puoliksi tiedetty -

aiga

Viesti Kirjoittaja aiga » Ma Maalis 10, 2014 21:34

Juuh elikkäs en edes tiedä miks tulin anikiin, mutta kaikki muut suomalaiset animeen keskittyvät keskustelupalstat ovat aika kuolleita. Asiaan

Olen 20v mies pääkaupunkiseudulta ja aloitin animen katsomisen noin 2,5 vuotta sitten ahmien jäätävän määrän sarjoja. Referenssiksi koko ensimmäisen vuoden katsoin keskiarvolta vuoden jokaisena päivänä 9 tuntia päivässä. Minulla ei ole animeaiheisia ystäviä oikeassa elämässä lainkaan joiden kanssa voin puhua aktiivisesti harrastuksestani. Suurin osa ajastani menee kuitenkin anime aiheisiin aktiviteetteihin.

Lempisarjani ovat lähinnä
Monogatari series
Gintama
GTO
One outs
Slam dunk.

Katson lähinnä kaikkea animea, mutta ainut mistä en oikeastaan pidä on Moe. Ottakaa rohkeasti yhteyttä jos haluatte viestitellä tai myöhemmin nähdä ihan kasvotusten. Olen puhelias ja sosiaalinen ja tykkään keskustella vähän syvemmin erilaisista sarjoista ja animeharrastuksesta ylipäätänsä. Voin vaikuttaa päällepäin aika normaalilta kansalaiselta, mutta olen lievästi sanottuna täysi japani.

ps. Kirjotin tämän puhelimella joten antakaa kirjoitusvirheet anteeksi.

Minni13

Viesti Kirjoittaja Minni13 » Ti Maalis 11, 2014 19:42

Heissuli vei! ^^
Täällä olisi otaku kaveria vailla -92 mallia oleva tyttö... nainen... henkisesti tyttö! :P
Jyväskylän paikkeilta olisi mukava seuraa saada, kun olemme saman ikäisen kaverini kanssa ainoat animesta kiinnostuneet, ja coneihin olis mukava saada uusia tuttavuuksia kiertelemään (Etenkin tulevaan desuconiin 2014!!) ^^ Myös Lahden alueella siis tulee pyörittyä aika paljon, joten sieltäkin päin olevat viestiä vaan rohkeasti tulemaan :D
Toki muiltakin paikkakunnilta, en rajaa sukupuoleen, ikään tai asuin paikkaan tuttavuuksia!
Lempi sarjoja on paljon, ihan laidasta laitaan, joten anime maullasikaan ei ole väliä, ja uusien sarjojen ehdottelu on enemmän kuin suotavaa :D
Tämän hetken suosikki sarjoja nyt ainakin on:
Death note
Shingeki no kyojin
noragami
mikakunin de shinkoukei
kuroshitsuji
pandora hearts
jne.

Toivottavasti juuri sinä olisit se kaivattu otaku kaveri ^^
"Älä valita, jos et aio tehdä asialle mitään!"

Regrall

Viesti Kirjoittaja Regrall » Su Maalis 16, 2014 14:54

Heello people!

Rekisteröidyin tänne jokin aikaa sitten mutta koko sivu pääsi unohtumaan haha. Nyt tuli taas mieleen ja aattelin nyt postata sentään jotakin.

Elieli . . . Olen puoliksi suomalainen ja puoliksi filippiiniläinen joka on asunut koko ikänsä Espanjassa. Uskon että toi informaatio on kaikesta tärkein minussa xD Eli sanotaan että maailman mies. -91 syntynyt joten mitäs minä nyt olenkaan? 23? Juu . . . Sitten kun on täyttänyt ne 18 niin eihän ne vuodet enään jää mieleen haha! En kuitenkaan käyttäydy mitenkään "aikusellisesti" vaan pidän itseäni erittäin nuorena fyysisesti ja henkisesti (jos näkisitte minut luulisitte minua 16 vuotiaaksi xD)

Olen seurannut animea jo ennen kuin tiesin mikä oli anime koska espanjassa on erittäin paljon animelähetyksiä. Pokemon, Digimon, Beyblade, Doraemon, One Piece jne ovat muokanneet lapsuuteni.

Yläasteella sitten meillä oli pieni animeryhmä meidän luokalla ja oli hauskaa aina puhua animesta ja peleistä päivät pitkät. Harmillisesti nyt en ole kontaktissa muuta kuin yhteen ryhmän jäseneen, muut ovat "kadonneet" sinne sun tänne, jatkaneet omaa elämän tietä.

Seuraan aktiivisesti mangaa ja animea, erityisesti One Piece, Fairy Tail, Bleach, Naruto jne. Sanoisin että olen myös peliasiantuntija. Pelaan paljon jrpg pelejä ja listallani on Final Fantaseja X, X-2, XII, VII, VIII, IX, XIII, XIII-2 . . . Tales of Symphonia, Fire Emblem sarjaa, Pokemon jne.

Haluan joku vuosi mennä Japaniin lomille ja nähdä sitä hullua mutta erittäin kiinnostavaa maata.

Jeps elikkä, tällä hetkellä olen armeijassa, joten vastailla en paljon voi muuta kuin viikonloppusin. Espoossa asun. Pidän itseäni erittäin mukavana ja kuten jotkut on sanoneet, "omituisena" ihmisenä. En juo enkä polta, joka on erittäin harvinaista sanoisin nykyään. Olisi mukavaa löytää lähistöltä kaveruksia joiden kanssa keskustella animesta, mangasta ja peleistä, sekä, koska olen uusi Suomessa, niin voitaisiin vähän seikkailla siellä sun täällä. Helsingissä pitäisi olla joku manga kahvila jonne olisin erittäin kiinnostunut mennä :D

Juu, että urheasti vain ottakaa yhteyttä minuun. Olen erittäin avomielinen kaikkeen ja kaikkiin, ei haittaa ikä, mistä on, ajatustavat tai filosofia, uskonto . . . Haluan olla kaikkien kaveri :D Niin ja jos näette Helsingin Kampissa tai rauatieasemalla pyöriskelevän pienen ja tumman aasialaisen armeijan vaatteissa niin tulkaa ihmeessä moikkaamaan ;)

Yurishiisu

Viesti Kirjoittaja Yurishiisu » Ma Maalis 17, 2014 12:51

Regrall kirjoitti:Olisi mukavaa löytää lähistöltä kaveruksia joiden kanssa keskustella animesta, mangasta ja peleistä, sekä, koska olen uusi Suomessa, niin voitaisiin vähän seikkailla siellä sun täällä. Helsingissä pitäisi olla joku manga kahvila jonne olisin erittäin kiinnostunut mennä :D

Juu, että urheasti vain ottakaa yhteyttä minuun. Olen erittäin avomielinen kaikkeen ja kaikkiin, ei haittaa ikä, mistä on, ajatustavat tai filosofia, uskonto . . . Haluan olla kaikkien kaveri :D
Sä kuulostat mielenkiintoiselta ihmiseltä. :) Voitais hengata joskus.

Olen 26-vuotias puoliksi virolainen ja puoliksi venäläinen mies. Kiinnostuksiani ovat animen, mangan ja pelien lisäksi historia, kirjallisuus, kielten opiskelu, punttisalilla käyminen ja juokseminen. Uusin harrastukseni, josta olenkin aika innoissani, on gon pelaaminen. Jos joku täällä on kiinnostunut tekemään mun kanssa noista aktiviteeteista mitä vaan (mutta etenkin pelaamaan gota, opiskelemaan japania tai venäjää ja katsomaan animea!), niin ottakaa yhteyttä. Asun Helsingissä, joten pääkaupunkiseutulaisia olisi helppo nähdä.

Anime- ja mangakärpänen on purrut minua vasta aika hiljattain. Kymmenen vuotta sitten katoin kyllä Narutoa, mutta sitten oli lähinnä hiljaiseloa sillä saralla. Viime kuukausina oon kattonut K-Onia, Hikaru no Gota ja Onizukaa, joista oon tykännyt paljon (paitsi jälkimmäisen pervoista jutuista, mutta muuten se sarja on mahtava). Niin, ja Cromartie High School on mahtava sarja. Olen erittäin huumorintajuinen ihminen, jos se ei käy jo tuosta ilmi.

Mangaa olen lukenut vähemmän, vaikka kiinnostusta ois vaikka kuinka. Luin viime viikolla puoliväliin Death Noten, jonka olin lukenut kokonaan kymmenen vuotta sitten. Se oli edelleen hyvä, vaikka ehkä hitusen ahdistavampi kuin silloin nuorempana. Vielä selkeemmin oon huomannut makuni muuttuneen Berserkistä: luin sen pari vuotta sitten ja jokseenkin kokonaan, mutta nykyisin se on ihan liian synkkää lunastusta. Täytyykin pistää ilmoitusta myyntipalstalle.

Olin ennen innokas japsiropejen pelaaja ja sekin kiinnostus on nousemassa taas vahvasti pintaan. Olisi kova into pelata Final Fantasy IX uudestaan läpi. Lempipelini ikinä on Persona 4.

Tässä on ihan tarpeeksi esittelyä. :D Jos joku tahtoo olla mun kaveri tai muuten vaan hengata, niin siinähän tulee tutustuttua paremmin. Saa ottaa yhteyttä!

KyKiske

Viesti Kirjoittaja KyKiske » Ke Maalis 19, 2014 06:13

Siirretty! :D
Viimeksi muokannut KyKiske, Ti Huhti 14, 2015 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Phantomhive

Viesti Kirjoittaja Phantomhive » Ma Maalis 24, 2014 00:34

.
Viimeksi muokannut Phantomhive, Ma Heinä 20, 2015 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Meera

Viesti Kirjoittaja Meera » Ke Maalis 26, 2014 09:18

tyhjensin
Cogito ergo sum.

Mhh, olen erittäin satunnaisaktiivinen.
Vastaa yksärehin, enkä tiettävästi pure yksärien lähettäjiä.:)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”