Mitä animea katselet tällä hetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Gumimon09

Re: Mitä animea katselet tällä hetkellä?

Viesti Kirjoittaja Gumimon09 » La Loka 05, 2013 15:58

Yu-Gi-Oh! ZeXal II
Cardfight!! Vanguard Link Joker hen
MiniVan(MiniVanguard)
Toaru majutsu no Index
Jigoku shoujo: Mitsuganae
Naruto Shippuuden
Chibi Devi
Furusatosaisei Nippon no mukashibanashi
Inazuma Eleven Go! Galaxy
Pokemon Best Wishes

VampireNaomi

Viesti Kirjoittaja VampireNaomi » La Loka 05, 2013 20:19

Captain Harlock on menossa. Animaatiojälki on mukavan rosoista ja musiikki hienoa. Pahikset ovat olleet tähän mennessä aika tylsiä, mutta kyllä tätä jaksaa katsoa.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Le Chevalier D'Eon 6/24]
Anime- ja mangablogini

hadji

Viesti Kirjoittaja hadji » Su Loka 06, 2013 00:13

NHK ni Youkoso!

Nyt 12 jaksoa takana ja on kyllä hiton hyvä. Harmi, että mulla kesti näinkin kauan aloittaa tämä mahtava anime vaikka jo pari vuotta sitten kaveri sitä suositteli. Tänä yönä tarkoitus katsoa vielä loput 12 jaksoa.

maitovalas

Viesti Kirjoittaja maitovalas » La Marras 02, 2013 17:50

Kauden sarjoista tällä hetkellä:

Outbreak Company
...josta on muuten uusi jakso näemmä tullut, oih! Tunnen itseni vähän hölmöksi kun diggaan tästä sarjasta ihan tosi paljon, mutta jotenkin ne hahmot vaan stereotyyppisyydestään huolimatta on helposti pidettäviä (mulle ainakin) ja se tasa-arvojuttu viehättää mua suunnattomasti.
spoil kirjoitti:Jäi vaan harmittamaan kun Miusel jäi henkiin, siitä ois saanut niin kivan vakavamman lisän sarjaan, mutta kai se näinkin menee.
Non Non Biyori
Söpöintä slice of lifea ikinä. Ei tästä muuta voi sanoa. Yhy.

Galilei Donna
...joskin tän saatan dropata, oon kaks jaksoa kattonut eikä jotenkin oo kiinnostusta jatkaa. Hahmot ihan söpiksii ja kalamecha on priceless ja Hiroshi Kamiya mut ei täs oo minkäänlaista koukkua tullut vastaan. Enkä oo muutenkaan koneista koskaan intoillut.

Kyokai no Kanata
Visuaalisesti loistava, muuten aika kökkö. Hahmot on latteita, juoni on tylsä ja no joo. En tajua miks tätä hypetetään niin paljon koska KyoAnilla on paljon parempaakin. Vaikka toki tässä saattaa vielä olla joku supertwisti mutta tähän mennessä kaunis ulkoasu on ollut miltei ainoa plussa, mikä ei ihan riitä mulle.

Diabolik Lovers
Yks päivä katoin mielenkiinnosta ekan jakson ja nyt vaan odottelen että tyttökaveri jaksais ruveta sitä mun kans kattomaan kun en kuulemma saa kattoa sitä kiinnostavia sarjoja itekseni. :-( Mut joo, eka jakso kyllä vakuutti mut jo ihan kunnolla, vaikka no joo, tää vaikuttaa kaikilta osin aika noh, ei hyvältä, mutta mulle noista poitsuista löytyi se kiva kiksiaspekti, tykkään miten ne kaikki vaikuttaa oikeesti pahoilta eikä miltään lässyvässyiltä. Toivon vaan ettei tässä sitten tule mitään traagista taustatarinaa, ois kiva kerrankin saada kunnon kuumia ja pahoja vampyyripoikia. Hurr.

Gingitsune
Oon saanut vaan kaks ekaa jaksoa katottua mutta itkin jo jälkimmäisen kohdalla että joo. Draama on aina draamaa, ehkä lempigenreni enkä häpeä koska tykkään tunnereaktioista ihan liikaa jaja yhyy. ;__;

Coppelion
Ekan jakson perusteella ihan semijees, ei hirveesti herättäny mielenkiintoa mutta apokalyptiset jutut on ihkui ja toi vaara mikä siellä leijuu kiehtoo mua tosi paljon. Hurhurhur.

Noiden lisäks watchingissa vielä Air, Higurashi ja re-watchingissa Ao no Exorcist. Vähän yritän sivistää itseäni (Airia kyllä kadun, nyyhkyprosentti yli 9000) ja AnE on vaan niin kivan nostalginen, viimeksi katoin ilmestymisaikaan ja voi että! Ois myös Paradise Kiss tossa sopivasti, sitäki voisin ruveta tsiigailemaan kun NANA on vaan niin ihana ettei oo toista ni aattelin että vois ParaKisukin olla vähintään kiva.

Sasuko

Viesti Kirjoittaja Sasuko » Su Marras 03, 2013 11:53

Minulla on yleensä aina ongelmana se, että löydän huonosti sarjoja, joita jäisin katsomaan yli viiden jakson ajaksi. Tällä hetkellä kesken ovat vain:

Kill la Kill
Kyousougiga
Kuroko's Basketball
Strike the Blood

((SNK oli pitkästä aikaa sarja, jonka sain katsottua kokonaan loppuun ja nyt oikeastaan on taas sellainen turhauttava sarjojen kahlailu käynnissä. Yritän löytää sarjoja, joista tulisi jo heti muutaman ensimmäisen jakson aikana sellainen "Jes, tätä tahtoo lisää!" -fiilis.))

Lisäksi ikuisuusprojektina kesken on aina One Piece. En vain saa ikinä katsottua niitä kaikkia jaksoja. x_X''
Löydyn myös Deviantartista. Sivulleni eksyminen jokaisen seikkailijan omalla vastuulla.

Crimson Soul

Viesti Kirjoittaja Crimson Soul » Su Marras 03, 2013 16:33

Tällä hetkellä katson syyskauden animeja.

Arpeggio Of Blue Steel Ars Nova
Blaz Blue Alter Memory
Golden Time
Coppelion
Freezing Vibration
Galilei Donna
Infinite Stratos 2
Kyoukai No Kanata
Little Busters Refrain
Log Horizon
Noukome
Outbreak Company
Strike The Blood
Tokyo Ravens
Unbreakable Machine Doll
Walkure Romanze
Yuushibu
Got it memorized?

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Ti Marras 05, 2013 12:20

Blazblue After Memory: Aika hyvin ovat välttäneet tyypilliset videopelianimen karikot seuraamalla pelintarinaa uskollisesti.

Infinite Stratos 2: Tämä on itselleni semmoinen guilty pleasure sarja. Se on sopivan hölmö ollakseen viihdyttää.

Little Busters Refrain: Olen tykännyt jo pitkään näistä Key:n NV peleihin perustuvista animeista ja katsottuani ensimmäisen kauden en voinut tätä toista kautta jättää katsomatta.

Magi: The Kingdom of Magic: Kun kerta itse tykkäsin ensimmäisestä kaudesta nimeltään Labyrinth of Magic tästä tuli itselleni semmoinen pakko saurata sarja.

Valvrave the Liberator 2: Toinen kausi ei ole kyllä itseäni pettänyt sillä tähän asti on tullut vastaan mukavasti käänteitä.

Yuusha ni Narenakatta Ore wa Shibushibu Shuushoku wo Ketsui Shimashita: Epäonnistunut snakari töyskentelee myymässä taikakotikoneita kukistetun demonivaltiaan tyttären kanssa.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Klayman

Viesti Kirjoittaja Klayman » Su Marras 10, 2013 02:28

Tämän syksyn sarjoista olen katsastanut:

Log Horizon
Miss Monochrome
Gingitsune
Coppelion
Galilei Donna
Kill la Kill
Blazblue Alter Memory
Kyousogiga
Nagi no Asukara
Samurai Flamenco
Strike the Blood

Lisäksi pitäisi katsoa Fate/Stay Night loppuun.

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Marras 10, 2013 17:37

Katson animea tosi harvoin, mutta nyt jäin jotenkin oudosti koukkuun Smile Precure -taikatyttöhömppäanimeen. Kyllä, tiedostan itsekin, että olen ihan liian vanha kyseiselle sarjalle, joka on ihan täyttä kliseistä hömppää, mutta ei mahda mitään, joku siinä koukuttaa oudosti. Tykkään kyllä animaation tyylistä joka on mielestäni paikoittain jopa tosi hyvälaatuista.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Architect

Viesti Kirjoittaja Architect » Ma Marras 11, 2013 04:44

Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2 on tällä hetkellä katselussa, ykköskauden kyyläilin läpi pari päivää sitten. Ymmärrän kyllä Death Note -vertaukset, mutta ei tämä ole läheskään samalla lailla iskenyt kuin eeppinen Light vs. L -stoori. Hyvä sarja silti, ehkä hieman yliarvostettu, mutta kaikin puolin laadukas "mindgame" anime.

Mecha-animet eivät ole koskaan oikein innostaneet, mutta yllättävän hyvin tuota on silti jaksanut katsella. Diggaan myös sarjan piirrosjäljestä, vaikkakin hahmojen jalat on piirretty naurettavan pitkiksi.

Ameno Sagiri

Viesti Kirjoittaja Ameno Sagiri » Ti Marras 26, 2013 14:06

Hajime no Ippoa katon sillon kun uus jakso tulee, muuten en animea katso. Noh elokuviahan käyn katsomassa, tällä viikolla voisi kädä kattoo vaikka Ghost in Shellin, Kaguya Hime Monogatarin, parin viikon päästä Lupin III vs Meitantei Conanin ja Hunter X Hunterin.

Riittä katosmista.

Obana

Viesti Kirjoittaja Obana » Su Joulu 08, 2013 18:21

Tällä hetkellä tulee katseltua Ranmaa, Narutoa, Love Hinaa ja Highschool of the Deadiä. Naruto, Love Hina ja Ranma ovat etusijalla.

11037

Viesti Kirjoittaja 11037 » Ma Joulu 09, 2013 15:27

Kyoukai no Kanata: Suositukset tuli Chuunibyoun kautta, ja mielestäni Rikkassa ja Miraissa on jotain samaa.

Noucome: En tiedä miksi, mutta tätä katsoessa on tullut naurettua hiukan liikaakin :lol:

Kuten kuvasta näkyy, noiden kahden ensimmäisen seuraavaa jaksoa odotellessa olisi tarkoitus katsoa Tamako Market, josta en ole kuullut oikeastaan mitään, mutta nähtyäni OP:n olin myyty.

Architect

Viesti Kirjoittaja Architect » Ke Joulu 11, 2013 00:01

Tällä hetkellä katselussa on baseballia käsittelevä Major-sarja. Neljä kautta jo takana ja viideskin kohta katsottu (sarjaa on tehty kuuden kauden verran). On ollut ilo huomata, kuinka koukkuun olen sarjaan jäänyt, vaikken ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut baseballista. Hahmojen kasvua on ollut jännä seurata ja juoni draamoineen varsin koukuttavaa katseltavaa.

Jos jotakin negatiivista pitää sanoa, niin sarja on käänteineen melko ennalta-arvattava, mutta muilta osin olen viihtynyt. Sarjan taso on ollut myös kova, eikä meno ole hyytynyt vaikka jaksoja onkin reippaasti yli sata. Täytyy tuo viimeinenkin kausi katsella ja sen jälkeen miettiä, että mitähän sitä seuraavaksi jaksaisi katsella.

Porco Rosso

Viesti Kirjoittaja Porco Rosso » La Joulu 21, 2013 15:07

Netti-ensi-iltansa on viime kuukausina saaneet seuraavat leffat:
- Hanasaku Iroha: Home Sweet Home (arvostelu)
- Aura ~ Maryūinkōga Saigo no Tatakai ~ (arvostelu)
- Ghost in the Shell: Arise – Border:2 Ghost Whisper (arvostelu)
- Steins;Gate: Fuka Ryōiki no Déjà vu (arvostelu)

Lisäksi näin tylsien pyhien ajanvietteeksi kaikkien odottama lukupaketti eli tulevan talvikauden esittely.
Blogissa Anime-arvostelut ~ Parhaat Animesarjat ~ Parhaat Anime-elokuvat -> ~★AnimePorsas★~

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”