Tracon 2013 - cossisuunnitelmat!
Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito
Tracon 2013 - cossisuunnitelmat!
Eli olisi mukavaa saada tietää mitä hahmoja olisi Traconiin (14-15.9.2013, Tampere) tulossa.
Itse olen näillä näkymin ilmestymässä lauantaina Inu no Taishona Inuyashasta ja Sunnuntaina Xiao Qiaona Dynasty Warriors 7:sta. Myös lauantai-illalle on suunniteltu cossia joka on näillä näkymin KPOP cossi eli BIGBANGistä Daesung Kang, Monster in Me -live-esiintymisestä eli MAMA 2012 asu.
Tänne olisi siis suotavaa kertoa varmoja pukuja joita siis tuolla tultaisiin näkemään.
Kuvan lisääminen mukaan vain plussaa. : )
Itse olen näillä näkymin ilmestymässä lauantaina Inu no Taishona Inuyashasta ja Sunnuntaina Xiao Qiaona Dynasty Warriors 7:sta. Myös lauantai-illalle on suunniteltu cossia joka on näillä näkymin KPOP cossi eli BIGBANGistä Daesung Kang, Monster in Me -live-esiintymisestä eli MAMA 2012 asu.
Tänne olisi siis suotavaa kertoa varmoja pukuja joita siis tuolla tultaisiin näkemään.
Kuvan lisääminen mukaan vain plussaa. : )
Blogi // dA // Fanfiction // Galleria // Cosplay.com
Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis
Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis
Re: Tracon 2013 - cossisuunnitelmat!
Traconiin ainakin tällä hetkellä ovat mukaan lähdössä Officer Jenny Pokemonista ja toiseksi puvuksi harvinaisempi neitonen, prinsessa Toci pelistä Majin and the Forsaken Kingdom. Jos suunnitelmat muuttuvat, DmC:n Kat lähtee mukaan.
League of legendsistä Ahri, Dynastia versiona. Sen verran säätöä varmaan tuo puku että ihan vain yhtenä hahmona hengaan tällä kertaa.
Kuunsirppi - Cossaamista, nukkeja ja löpinöitä
- Convallaria
-
.
Viimeksi muokannut sinisterlilium, La Loka 04, 2014 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todennäköisimmin olen joko vain lauantaina tai molempina päivinä Mirai Nikkin Gasai Yuno :3
- coolstorybro
Margaery Tyrell (Game of Thrones) / yksi kolmoskauden puvuista.
Edit; myös 11. Tohtori~
Edit; myös 11. Tohtori~
Viimeksi muokannut coolstorybro, La Elo 03, 2013 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- eyeless1703
La: Vergil (Devil May Cry)
Vanha cossi, koska löysin vihdoin Danten.
Su: Millia Rage (Guilty Gear)
Koska nostalgia ja ihana eeppinen paricossi!
Vanha cossi, koska löysin vihdoin Danten.
Su: Millia Rage (Guilty Gear)
Koska nostalgia ja ihana eeppinen paricossi!
Guilty Crown Inori koulupuvussa olen tulossa. Ouma Shun löytäminen olisi plussaa. :3
Blazblue - Taokaka o(>w<)O
Sikälimikäli aika ja rahat riittää puvun tekemiseen (=__=)
Loistavaa, että Devil May Cry -cossaajia on lisää.Riyoko kirjoitti:La: Vergil (Devil May Cry)
Vanha cossi, koska löysin vihdoin Danten.!
Onko kyseessä alkuperäinen pelisarja vai tämä uusi DmC?
ps. Jos koskaan tarvitsee alkuperäistä Dantea, just gimme a call; call Dante.

//EDIT: Mikäli suunnitelmat toteutuvat, olen ystäväni kanssa Tekken 3:a edustamassa; itse esiinnyn hahmona Forest Law.
Visual Gay's FFFight Champion 2009
Visual Gay's FFFight Champion 2010
Kotisivuni: Renzokuken Cosplay
Cosplay.com-profiilini: Cosplay.com
I don't want to write just to have some critics analysing my work.
-I just want to tell people stories.
Visual Gay's FFFight Champion 2010
Kotisivuni: Renzokuken Cosplay
Cosplay.com-profiilini: Cosplay.com
I don't want to write just to have some critics analysing my work.
-I just want to tell people stories.
- Paha sotaherra
- Viesti:
Mitään ei ole vielä lyöty lukkoon mutta ainakin tällä hetkellä tarkoituksena on tehdä Magista Sinbadin nuorempi versio. Toinen puku vielä hakusessa, voi olla että käytän Sinbadia molempina päivinä.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."
Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."
Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti
Awwsum, sittenhän Taokakoja tulee ainakin kaksi kun kaverillakin on se suunnitelmissa~ ouohidi kirjoitti:Blazblue - Taokaka o(>w<)O
Ihte toteutan viimeinkin pitkäaikaisen unelmani ja pukeudun BlazBluen Ragnaksi. Tosin ilman miekkaa vielä kun ei pysty kaikkien muiden menojen keskellä sitä alkaa väsäämään.. oAo
Sillä varauksella että nyt saan puvun valmiiksi... >__>Tarkoituksena olisi cossata Borderlands kakkosen Mayaa
http://www.youtube.com/user/Shiymi
I can be your friend and all, but if you fuck with me, or GAKO-family, I will not hesitate to set you on fire. :3
I can be your friend and all, but if you fuck with me, or GAKO-family, I will not hesitate to set you on fire. :3