Mirai Nikki ryhmäcossi coniin Z

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

MonsterS

Re: Mirai Nikki ryhmäcossi coniin Z

Viesti Kirjoittaja MonsterS » Su Touko 19, 2013 22:24

no mulle ainakin käy toi skypemiittailu 2.6
Mietin vaan että en heinäkuusta osaa sanoa pääsenkö taaskaan tulemaan, mutta katsotaan

Ja nyt on pakko kysyä MC Julska, MC Sopsukka ja MC Kimpsutin että miks noi kuvat?
http://photomonsters.deviantart.com/
http://www.facebook.com/PhotoMonsters
Animecon: Oliver Kirkland/2p!Englanti joka juoksee ympäriinsä halailemassa kaikkia kuppikakkujen kanssa Homo-Banaani-Sarun jahtaamana

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Su Touko 19, 2013 22:51

Mietitään sitten sitä mökkeilyn ajankohtaa Skype miittailussa c: Kai kuvaajakin pääsee tällä kertaa mukaan? Oli viimeksi tosi huisii : DD
MonsterS kirjoitti:Ja nyt on pakko kysyä MC Julska, MC Sopsukka ja MC Kimpsutin että miks noi kuvat?
Koska ollaan niin fägäreitä :c

MonsterS

Viesti Kirjoittaja MonsterS » Su Touko 19, 2013 23:09

BrokenBloodyWings kirjoitti:Mietitään sitten sitä mökkeilyn ajankohtaa Skype miittailussa c: Kai kuvaajakin pääsee tällä kertaa mukaan? Oli viimeksi tosi huisii : DD
En lupaa pääseväni
MonsterS kirjoitti:Ja nyt on pakko kysyä MC Julska, MC Sopsukka ja MC Kimpsutin että miks noi kuvat?
BrokenBloodyWings kirjoitti:Koska ollaan niin fägäreitä :c
... Mä oikeesti ootin että vastaus ois ollu "Koska ollaan niin mahtavii" tai jotain vastaavaa, mut toi oli odotettavissa
http://photomonsters.deviantart.com/
http://www.facebook.com/PhotoMonsters
Animecon: Oliver Kirkland/2p!Englanti joka juoksee ympäriinsä halailemassa kaikkia kuppikakkujen kanssa Homo-Banaani-Sarun jahtaamana

Meichian

Viesti Kirjoittaja Meichian » Ma Touko 20, 2013 19:35

Huu! 8) Pääsisikös ryhmään cossamaan 12th:a? ^3^ Mulla oli muutenkin suunnitelmissa cosplayata häntä tulevissa coneissa, joten tää kävi oikein sopivasti u.u
RAINBOWZ~

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Ma Touko 20, 2013 19:50

Meichian kirjoitti:Huu! 8) Pääsisikös ryhmään cossamaan 12th:a? ^3^ Mulla oli muutenkin suunnitelmissa cosplayata häntä tulevissa coneissa, joten tää kävi oikein sopivasti u.u
Oooo, tule ihmeessä vain mukaan! Ollaankin vähän kaipailtu lisävahvistusta porukkaan, kun meitä on aika vähäsen~ Ei kyllä uskottu, että kukaan enään lähtee mukaan, mutta pisteet sulle xD

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Touko 20, 2013 20:38

Meichian kirjoitti:Huu! 8) Pääsisikös ryhmään cossamaan 12th:a? ^3^ Mulla oli muutenkin suunnitelmissa cosplayata häntä tulevissa coneissa, joten tää kävi oikein sopivasti u.u
Hienoa, kyllä lisävahvistukset aina kelpaa. :) On vielä vähän auki, missä conissa seuraavaksi tämä ryhmä kokoontuu, mutta mietiskellään sitä sitten porukalla. Lisäilen sut nyt kuitenkin listaan.

Missäs vaiheessa sun 12 on, eli mihin coniin oot meinannut saada sen tehtyä? Helpompi suunnitella kokoontumista, kun tiedetään milloin kaikki ois redi.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » To Touko 23, 2013 10:52

MC Kimpsutin✿ [Bot] kirjoitti:Pitää tosiaan tehdä joku katsaus milloin heinäkuun puolella kaikille kävisi parhaiten. Loppukuu on ilmeisesti no-go, kun Sopsukka on metsästämässä mun pingviinejä, ja ainakin a-conin viikonlopun aikaan ei käy varmasti monelle. Onko sulla Fainttos yhtään hajua työvuoroista?

Mietittiin muuten, että voitaisiin järkätä kesäloman alussa skypemiittailua. Miltäs kuulostaisi 2.6, eli ensimmäinen lomasunnuntai?
Kyllä mulle alustavasti toi heinäkuu käy, en tiiä kyllä pystynkö olemaan sen kauempaa siellä, kun mulla on joka arkipäivä töitä, eikö lomia. Voin tehdä ylitöitä kai niin, että saan yhden arkipäivän viikossa vapaaksi, mutta en sen enempää :( Mut työvuorot varmistuvat vasta kun töihin pääsen.

Ja 2.6 käy Skype-miittailulle :3 Tosin aloitetaan hieman aikaisemmin kun en voi olla myöhään kiitos seuraavana päivänä alkava ihana pyhelinmyyjän työni ~
Hei mahtavaa! Tervetuloa tähän omituisten otusten kerhoon! 8D
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Touko 27, 2013 23:11

Fainttos kirjoitti:Kyllä mulle alustavasti toi heinäkuu käy, en tiiä kyllä pystynkö olemaan sen kauempaa siellä, kun mulla on joka arkipäivä töitä, eikö lomia. Voin tehdä ylitöitä kai niin, että saan yhden arkipäivän viikossa vapaaksi, mutta en sen enempää :( Mut työvuorot varmistuvat vasta kun töihin pääsen.

Ja 2.6 käy Skype-miittailulle :3 Tosin aloitetaan hieman aikaisemmin kun en voi olla myöhään kiitos seuraavana päivänä alkava ihana pyhelinmyyjän työni ~
No, eiköhän me jotain keksitä. Koitetaan kattoo joku ajankohta, joka sopis kaikille mahdollisimman hyvin sitten skypeillessä. :) Itellä on ainakin ihan hyviä kokemuksia työnantajista, jos niiden kanssa juttelee työvuoroista ajoissa, niin kyllä ne yleensä pystyy joustamaan. Se saattaa tosin tarkottaa, että joutuu tekee tupladuunii joku toinen kerta.

Puhelinmyynti, jos jaksat sitä enemmän kuin viikon niin oot mun sankari. Oon kuullut, että se on aika hikistä hommaa. Asennekysymyshän sekin taitaa tosin olla, saattaa olla ihan mukavaakin puuhaa. :) Mulle ei tosin tarvi sit soittaa. xD
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

MC Sopsukka ♥ [Bot]

Viesti Kirjoittaja MC Sopsukka ♥ [Bot] » Ti Touko 28, 2013 22:30

Piti munki tänne tulla taas spämmimään, mutta 2. päivä sopii juu.
Fainttos kirjoitti:Ja 2.6 käy Skype-miittailulle :3 Tosin aloitetaan hieman aikaisemmin kun en voi olla myöhään kiitos seuraavana päivänä alkava ihana pyhelinmyyjän työni ~
Ja monelta siis koitetaan tähtää paikalle? Mitä tarkottaa "aikasin"? xD

~Eikä tarvii mullekkaa soittaa ^^ Pizzaleikkuri vois kyl vastaa mielellää.
http://artitso.blogspot.fi/
~Tuollaista, sellaista ja jotain muuta

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » To Touko 30, 2013 10:14

MC Kimpsutin✿ [Bot] kirjoitti:No, eiköhän me jotain keksitä. Koitetaan kattoo joku ajankohta, joka sopis kaikille mahdollisimman hyvin sitten skypeillessä. :) Itellä on ainakin ihan hyviä kokemuksia työnantajista, jos niiden kanssa juttelee työvuoroista ajoissa, niin kyllä ne yleensä pystyy joustamaan. Se saattaa tosin tarkottaa, että joutuu tekee tupladuunii joku toinen kerta.

Puhelinmyynti, jos jaksat sitä enemmän kuin viikon niin oot mun sankari. Oon kuullut, että se on aika hikistä hommaa. Asennekysymyshän sekin taitaa tosin olla, saattaa olla ihan mukavaakin puuhaa. :) Mulle ei tosin tarvi sit soittaa. xD
Teen jo varmaan tuplavuoroja kun Desuun haluan perjantainkin vapaaksi, ellen tosiaan oo jo siinä vaiheessa lopettanut mokomaa duunia :'D Täällä töissä on kovat vedonlyönnit kuinka kauan kestän, viikko on yleinen veikkaus.
MC Sopsukka ♥ [Bot] kirjoitti:Ja monelta siis koitetaan tähtää paikalle? Mitä tarkottaa "aikasin"? xD

~Eikä tarvii mullekkaa soittaa ^^ Pizzaleikkuri vois kyl vastaa mielellää.
"Aikaisin" tarkoittaa ennen sitä ysiä, kun muuten tulee vähän tynkä miittaus kun jo siinä 10-11 aattelin mennä nukkumaan ^^' Eliii... 19:00? Oisko hyvä?

Pizzaleikkuri olisi varmaan mukavampi asiakas kuin monet kenelle tulen soittamaan :3
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Pe Touko 31, 2013 20:53

Mm, no kai tuo 19.00 sopii, vaikka tulen yleensä vasta illemmalla paikalle. :)
~Natsume Kyousuke

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » Ma Kesä 03, 2013 00:00

Hauskaa uutta päivää~ :D

Meichian

Viesti Kirjoittaja Meichian » Su Kesä 09, 2013 19:31

MC Kimpsutin✿ [Bot] kirjoitti:
Hienoa, kyllä lisävahvistukset aina kelpaa. :) On vielä vähän auki, missä conissa seuraavaksi tämä ryhmä kokoontuu, mutta mietiskellään sitä sitten porukalla. Lisäilen sut nyt kuitenkin listaan.

Missäs vaiheessa sun 12 on, eli mihin coniin oot meinannut saada sen tehtyä? Helpompi suunnitella kokoontumista, kun tiedetään milloin kaikki ois redi.

Yritän saada asun jo tähän Desuconiin valmiiksi. Asu ehkä 65% valmis? :'D
RAINBOWZ~

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Kesä 10, 2013 01:38

Meichian kirjoitti:Yritän saada asun jo tähän Desuconiin valmiiksi. Asu ehkä 65% valmis? :'D
No sehän on sitten jo suht hyvällä mallilla. :)

Desuun ei enää varmasti ehditä, ja monella muita suunnitelmia, joten ryhmä menee vähän pidemmälle. Tracon on myöskin no go, sillä osalla porukalla on muita suunnitelmia, mutta miltä ihmisistä kuulostais jos pidettäisiin miittiä Katsudoconissa? Se on Jyväskylässä 12.10-13.10 järjestettävä pienimuotoisempi con. Itseäni ei rassaa, vaikka kyse ei olisikaan tällä kertaa 'massaconista'. Tapahtuma on ilmeisesti iltabileitä ja joitain ohjelmanumeroita lukuunottamatta täysin ilmainen, mikä on aika bonn. Mielipiteitä?

ps. Kaikille ilmanen majotus Sopsukalla. xD Bileet hi-tech-saunassa!
~Natsume Kyousuke

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » Ma Kesä 10, 2013 14:46

MC Kimpsutin✿ [Bot] kirjoitti:
Meichian kirjoitti:Yritän saada asun jo tähän Desuconiin valmiiksi. Asu ehkä 65% valmis? :'D
No sehän on sitten jo suht hyvällä mallilla. :)

Desuun ei enää varmasti ehditä, ja monella muita suunnitelmia, joten ryhmä menee vähän pidemmälle. Tracon on myöskin no go, sillä osalla porukalla on muita suunnitelmia, mutta miltä ihmisistä kuulostais jos pidettäisiin miittiä Katsudoconissa? Se on Jyväskylässä 12.10-13.10 järjestettävä pienimuotoisempi con. Itseäni ei rassaa, vaikka kyse ei olisikaan tällä kertaa 'massaconista'. Tapahtuma on ilmeisesti iltabileitä ja joitain ohjelmanumeroita lukuunottamatta täysin ilmainen, mikä on aika bonn. Mielipiteitä?

ps. Kaikille ilmanen majotus Sopsukalla. xD Bileet hi-tech-saunassa!
Joo mulla ainakin kaikissa koneissa suunnitelmia mut alunperin ei ollu tarkotus edes mennä tonne katsudoconiin. Sen. Verran kaukana toi Jyväskylä mutta enään mä nyt vois missään bileitä sopsukalla xD liian houkuttelevja mitä pienempi oon sitä vähemmän siviilejä :'D ja kimin maksaa matkat niillä.ylppärirahoilla :3

ps. Pahoittelen kirjoituvirheistä koska samsung näppäimistö <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”