Mihin animeen haluaisit mukaan

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Arucard

Viesti Kirjoittaja Arucard » Su Joulu 12, 2004 19:16

Animeihin johon haluaisin mukaan...
No ensimmäiseksi haluaisin mukaan:
1: Hellsing: Siinä Alucard ja Walter, kaksi kovaa jätkää ja tietenkin
Celas Victoria. Se on niin kovan luokan anime että oksat pois.

2: Love Hina: Mikä sen parempaa kuin tyttöjä täynnä olevan talon hoitaminen. :D

3: Wolf's Rain: Olen hullu ihmissusi fanaatikko ja tässä animessa nämä kyseiset hahmot muuttuva vähän väliä Lupus olomuotoon. Niin ei muuta kuin mukaan.

Armin^

Viesti Kirjoittaja Armin^ » Ma Joulu 13, 2004 14:26

Annikin kirjoitti:Tai sitten Henkien kätkemään töihin sinne kylpylään!
..Ei, liian raskasta.Neinei.
Heh, samapa kävi minullakin mielessä mutta tosiaan, mutta keksi paremman vaihtoehdon.

Olen edelleenkin korviani myöten rakastunut Fushigi Yuugin Tasukiin joten sinne muinaiseen kiinaan haluaisin vikittelemään tätä ihanaa punapäätä (olen itse sellainen tulisielu kanssa, että suhteesta voisi tulla vain pelkkää kaaosta....).
Muutenkin pidän mytologioista ja historiasta joten aika luonnollinen valinta.
Rekka Shinen!

vahinko

Viesti Kirjoittaja vahinko » Ma Joulu 13, 2004 17:54

Haluaisin mennä mukaan GunGraveen tai sitten Hellsingiin. Eipä kummoisempia perusteluja, pidin vain näistä sarjoista erittäin paljon. Tunnelma se varmaan on, eh?

Acolyte

Viesti Kirjoittaja Acolyte » Ma Joulu 13, 2004 18:19

Keroro Gunsoun Keroro tietenkin :D

Keroro on Gundam-otaku, hifisti, kotiteatteriaddikti ja viettää päivänsä imuroiden ja tiskaten. Siis ilmiselvä meikäläinen. En vain ole vihreä, pieni saatikka söpö :cry:
"It's a morally corrupt hypocrisy fuckfest of a world we live in" CorvusCorax

Kakusenai_namida
Viesti:

kekeke

Viesti Kirjoittaja Kakusenai_namida » Ma Joulu 13, 2004 18:25

Minä haluaisin Inu Yashaan. Tappaisin Kagomen, ja syrjäyttäisin hänen paikkansa Inu Yashan tyttöystävänä! :twisted: [/i]
FABULOUS~

-Otakon-

Viesti Kirjoittaja -Otakon- » Ma Joulu 13, 2004 23:18

Jaa, että mihinkö animeen haluaisin itse päästä mukaan?

Enpä oikeastaan osaa sanoa, kun on niin moni animemaailma mielessä johon haluaisin päästä. ^^
No, jottei tämä jäisi turhaksi viestiksi, sanotaanpa nyt vaikka Neon Genesis Evangelion tai sitten Rurouni Kenshin. Nuo tosin eroavat toisistaan melkein kuin yö ja päivä, mutta olkoon... ^_^

Risuko

Viesti Kirjoittaja Risuko » La Tammi 08, 2005 14:01

Nyaha.
Varmaan haluaisin olla joku Fruits Basketista... Ejjej. Hmm.. Ehkä Naruton Itachi? ^___^
Nyoo, jos vain olen se Hellsingin poliisityttö, Celas Victoria. Tähän rooliin kun jo leimaantunutkin olen ja ei kyllä olisi mitenkään huono homma päästä Alucardin läheisyyteen.. :>
Kuva

o

Re: Mihin animeen haluaisit mukaan

Viesti Kirjoittaja o » Ke Tammi 19, 2005 03:24

.
Viimeksi muokannut o, Ke Maalis 07, 2018 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

BiQ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BiQ » Ke Tammi 19, 2005 03:55

Ensin ajattelin että Guts Berserkistä, kun se on niin kova jätkä ja sillä on prioriteetit ja elämäntehtävä tiedossa ainakin johonkin pisteeseen asti. Sit tuli mieleen että sen elämä on ollut aika kovaa, joten vaihdettiin tilalle Ranma. Tai ainakin tahtois päästä hyppäämään samaan lätäkköön kuin hän hyppäsi (joo, sukupuoli-identiteettini on ihan stabiili, kyllä kyllä ^o^) mutta sitten tajusin että minunkaltaiseni pervon kohdalla tuosta ei kyllä hyvä seuraisi.

Se shintopappi/munkki/whatever Inu Yashasta olis kyllä kieltämättä aika jees.

Hikaru

Viesti Kirjoittaja Hikaru » Ke Tammi 19, 2005 16:02

Naruto-maailmaan! Muahaahahhaa... sitten musta tulis oikee superninja ja sitte.. ja sitte.... No joo. Sinne mieluiten menisin ^^ Sitten Rayearth maailma olisi kanssa hyvä.
Kuva

Chiisai

Viesti Kirjoittaja Chiisai » Ke Tammi 19, 2005 21:02

hmmm...
Pokemon maailmaan! o^-^o Pika! hahhahahaa XD Mutta ois se kivaa kun olisi omia pokeja. :B Tai digimon maailmakin ehk..
Tai sitten Konoha ninjaksi Narutoon. Ehkä Tentenin hahmossa... :)
Myös Yami no Matsueissa olisi mukavaa olla joku Shinigami.
Ja olisihan niitä varmaan muitakin, eipä vaan nyt keksi enempää. :P

Starfire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Starfire » To Tammi 20, 2005 02:10

Aikaisempaan postaukseeni sen verran voisin lisätä, että Hellsingin Alucardiksi spawnatessani voisin tehdä maailmalle palveluksen ampumalla itseni selittämättömästi jo ensimmäisessä jaksossa ensimmäisen kohtauksen aikana. Tällöin ei sarjan tympeä kevytgootistelu pääse koskaan edes alkamaan, eivätkä Internetin tuhannet retardit voi postata "ARUCARD <3333 -=*[^_____^]*=-" -postauksiaan. Tämän seurauksena aivoverenvuodot ja näihin liittyvät kuolintapaukset vähenevät maailmanlaajuisesti.

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » To Tammi 20, 2005 11:29

Mainitaan tähän ketjuun vielä että Magical Nyan Nyan Taruton maailma ja hahmojen kotikaupungin rauhallinen tunnelma on ainakin minusta varsin lumoava. Onkin hiukka harmi ettei tämä(kään) sarja käytä täysin sitä potentiaalia mikä sillä miljööllä/hahmoilla olisi.
..ja tuohon maailman lumoonhan ei mitenkään vaikuta kissan kokoiset(tm) übersöpöt nekomimit. *yrittää valehdella niin että ketunkorvat heiluu*
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Vomor

Viesti Kirjoittaja Vomor » La Tammi 29, 2005 21:05

Totoroa katsellesani mietin aina, miten tahtoisin asua sillä täysin huolettomalta vaikuttavalla maaseudulla ja olla vaan miten tuntuu.

.Hack olisi varmasti mielenkiintoinen kokemus. Roolipelaajana olen aina haaveillut vastaavasta.

Spike Cowboy Bebopista olisi mukava hahmo. Sarjan tunnelma on mukaansatempaava ja Spike on tyylikäs tyyppi hiuskampaustaan, vaatetustaan ja taistelutyyliään myöten, eikä haittaisi olla Fayen lähettyvillä?

Berserkin Griffithiä ja herran aatteita/ajatusmaailmaa (sen verta mitä sarjasta voi päätellä) arvostan todella suuresti ja pystyisin heppuun samastumaan koko komeudessaan. Todella tyylikäs hahmo tyylikkäässä medievalmaailmassa. Näistä olen aina pitänyt.

Taidanpa lopettaa haaveilun tähän paikkaan, ettei mene tulvaamisen puolelle.
Soggo @ Irc-Galleria, Deviantart & Quakenet

Mädi

Viesti Kirjoittaja Mädi » La Tammi 29, 2005 21:13

Lapsi sisällä haluaisi tietenkin päästä jonnekkin mistä löytyy tappeluita ja huumoria elikkä Dragonball

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”