Kypärät
Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito
- EgoLogical
Kypärät
Jaa, en ihan usko että päätä/päänahkaa peittävä suoja oikein on hattu, mutta asiasta sikseen:
Kypärät. Niihin AINA osuu, tavalla tai toisella.
On kaikki mopokypärät, ritarikypärät tms. muu kypärätyyppi.
Laittakaas tähän vinkkejä tai avunpyyntöjä kypärien tekemiseen :]
HUOM. Keskustelkaa sit VAIN kypäristä u_u
Kypärät. Niihin AINA osuu, tavalla tai toisella.
On kaikki mopokypärät, ritarikypärät tms. muu kypärätyyppi.
Laittakaas tähän vinkkejä tai avunpyyntöjä kypärien tekemiseen :]
HUOM. Keskustelkaa sit VAIN kypäristä u_u
PINEAPPLE SURPRISE!
- EgoLogical
Re: Kypärät
Itellä tää Daft Punk kypäränteko kesken, ja muutenkin oon ihan kadoksissa nyt koko teossa :'D
Ettäs vinkkejä? täs ois nytte se projekti taas:
Vasemmanpuoleinen
Ja tässäs sivusta:
Vasemmanpuoleinen taas
ja takaata:
Vasen taas :'D
Ettäs vinkkejä? täs ois nytte se projekti taas:
Vasemmanpuoleinen
Ja tässäs sivusta:
Vasemmanpuoleinen taas
ja takaata:
Vasen taas :'D
PINEAPPLE SURPRISE!
Volpin on tehnyt todennäköisesti kattavimman Daft Punk-kypärän tutoriaalin, jonka voit löytää. Ohjeesta huolimatta prosessi on pitkä ja kallis ja vaatii kunnollisia työvälineitä, mutta et ainakaan joudu aloittamaan nollapisteestä. Ohje alkaa tästä.HilpeäNintendo kirjoitti:Itellä tää Daft Punk kypäränteko kesken, ja muutenkin oon ihan kadoksissa nyt koko teossa :'D
Ettäs vinkkejä?
- EgoLogical
uuu, kiitos tosta :'DHoothoot kirjoitti:Volpin on tehnyt todennäköisesti kattavimman Daft Punk-kypärän tutoriaalin, jonka voit löytää. Ohjeesta huolimatta prosessi on pitkä ja kallis ja vaatii kunnollisia työvälineitä, mutta et ainakaan joudu aloittamaan nollapisteestä. Ohje alkaa tästä.HilpeäNintendo kirjoitti:Itellä tää Daft Punk kypäränteko kesken, ja muutenkin oon ihan kadoksissa nyt koko teossa :'D
Ettäs vinkkejä?
mut tjaah, ainakin voin kattoa pikkusen siltä mallia, mut en ihan voi ihan noita ohjeita seuraa sataprosenttisesti rajoitetun budjetin takia...
Mutta muuten on tossa ihan sikana hyötyä, kiitos :]
PINEAPPLE SURPRISE!
- EgoLogical
Oisko lainkaan ideaa muutes mistä sais n. A2/A3-paperin kokoista mustaa läpinäkyvää muovia?Hoothoot kirjoitti:Volpin on tehnyt todennäköisesti kattavimman Daft Punk-kypärän tutoriaalin, jonka voit löytää. Ohjeesta huolimatta prosessi on pitkä ja kallis ja vaatii kunnollisia työvälineitä, mutta et ainakaan joudu aloittamaan nollapisteestä. Ohje alkaa tästä.HilpeäNintendo kirjoitti:Itellä tää Daft Punk kypäränteko kesken, ja muutenkin oon ihan kadoksissa nyt koko teossa :'D
Ettäs vinkkejä?
PINEAPPLE SURPRISE!
Noin suurta kokoa mustaa ja läpinäkyvää muovia tuskin saa ainakaan Suomesta, kun kerran moni ulkomaalainenkaan yritys ei näyttäis myyvän mustaa, läpinäkyvää muovia... Mutta jos siitä on apua niin voit aina koittaa katsoa etralta. Niin ja kiitos Volpin tutoriaalista, saatan jahka ehdin ja jaksan käyttää sitä apunani luomaan Elfen liedin kypärän. ; )
- EgoLogical
btw, tota oon itse mietiskelly et miten joku sais sen tehtyy :'DDXion kirjoitti:Noin suurta kokoa mustaa ja läpinäkyvää muovia tuskin saa ainakaan Suomesta, kun kerran moni ulkomaalainenkaan yritys ei näyttäis myyvän mustaa, läpinäkyvää muovia... Mutta jos siitä on apua niin voit aina koittaa katsoa etralta. Niin ja kiitos Volpin tutoriaalista, saatan jahka ehdin ja jaksan käyttää sitä apunani luomaan Elfen liedin kypärän. ; )
et uskoisin että jokin jääkiekkokypärä perustaks...?
PINEAPPLE SURPRISE!
Jees, joku kypärä toimis khyl hyvänä alustana, mut ongelmia syntyy ehkä pikemminkin siloituksen kanssa, kuten useimmat kypärät, se mallihan on erittäin sileää metallia (muttei kuitenkaan hohtavaa). Saatan sitten käyttää Tikkurilan pikasiloitetta ja lakata mattalakalla päältä, pitäis toimia. ;D
- EgoLogical
http://images4.fanpop.com/image/photos/ ... 23-335.jpg
nyt tuli uus projekti. Onko kellään ehdotuksia tän tekoon? :'DD
nyt tuli uus projekti. Onko kellään ehdotuksia tän tekoon? :'DD
PINEAPPLE SURPRISE!