Tekken, tappelupelien kummisetä.

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

EgoLogical

Re: Tekken, tappelupelien kummisetä.

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » La Marras 27, 2010 17:10

mijummi kirjoitti:
HilpeäNintendo kirjoitti: Tietoa Tekken 6:sta:
Pääpahis on semmonen kuin Azazel, jolla on samat iskut kuin Jinpachilla ja Ogrella.
Kun taas pelissä on sitä vaikeampi bonus pomo nimeltään NANCY. Se on noin 3 metriä korkea nelijalkainen botti, ja kun sitä hakkaa, se ei mitenkään hätkähdä. Ja kun se iskee... yksi nyrkki = puolet elämistä veks Dx
Oh, onko kyse siis jonkin luokan bonuspelistä jossa tällainen superhullu tulee viholliseksi vai onko se ihan kenen vaan pelattavissa?
siis se tulee jokaisen hahmon eteen juuri ennen Azazelia, pelin Arcade modessa. Se ei ofc ole pelattava hahmo sen ylivoimaisuuden takia, mutta on kiva yrittää sitä mätkiä :>
eli ihan kaikki hahmot, Heihachista Dragunoviin, kohtaavat NANCYn Arcade moden tokavikassa tappelussa x]
PINEAPPLE SURPRISE!

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ma Tammi 31, 2011 21:40

Täällä on myös yksi Tekkeneistä pitävä tyyppi :D
Mahtava tappelupelisarja todellakin, muutaman vuoden olen vasta pelannut, mutta sitäkin enemmän on tullut tykättyä. Omistan itse osat 4, 5 ja 6. Eniten pidän Dragunovista ja Alisasta, muita lempparihahmoja ovat mm. Lili, Bryan, Xiaoyu ja Julia.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Ma Tammi 31, 2011 22:33

Kissansilmä kirjoitti:Täällä on myös yksi Tekkeneistä pitävä tyyppi :D
Mahtava tappelupelisarja todellakin, muutaman vuoden olen vasta pelannut, mutta sitäkin enemmän on tullut tykättyä. Omistan itse osat 4, 5 ja 6. Eniten pidän Dragunovista ja Alisasta, muita lempparihahmoja ovat mm. Lili, Bryan, Xiaoyu ja Julia.
ufufufufu, voitan kaikki Bobilla nykyää xDDD
se on oikee megaparadoksi; läski mies joka vetää nopeesti ja voimakkaasti lättyyn :'DDD
PINEAPPLE SURPRISE!

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ti Helmi 01, 2011 11:15

HilpeäNintendo kirjoitti:se on oikee megaparadoksi; läski mies joka vetää nopeesti ja voimakkaasti lättyyn :'DDD
Hahah, tuli hieman revettyä tuolle! xDD
Bobilla en ole kyllä paljon pelannut, mutta ihan hyvältä hahmolta vaikuttaa.
Tuli tuossa vähän aikaa sitten pelattua sitä kutosen Scenario Campaignia ja Nightmare Train kenttää uusiksi eikä siitä tullut mitään. Kerran olen sen päässyt läpi ja ihan kauheeta tuskaa oli, taisin silloin pelata sen läpi Stevellä.

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Ti Helmi 01, 2011 18:32

Kissansilmä kirjoitti:
HilpeäNintendo kirjoitti:se on oikee megaparadoksi; läski mies joka vetää nopeesti ja voimakkaasti lättyyn :'DDD
Hahah, tuli hieman revettyä tuolle! xDD
Bobilla en ole kyllä paljon pelannut, mutta ihan hyvältä hahmolta vaikuttaa.
Tuli tuossa vähän aikaa sitten pelattua sitä kutosen Scenario Campaignia ja Nightmare Train kenttää uusiksi eikä siitä tullut mitään. Kerran olen sen päässyt läpi ja ihan kauheeta tuskaa oli, taisin silloin pelata sen läpi Stevellä.
f*ck you D;
En oo viel Nightmare Trainia läpässy D;
Mutta Yoshimitsun saarta (Shigan Island?) kesti ehk 10-15 kertaa yrittää saada se läpästyy :3
PINEAPPLE SURPRISE!

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ti Helmi 01, 2011 18:45

HilpeäNintendo kirjoitti:En oo viel Nightmare Trainia läpässy D;
Mutta Yoshimitsun saarta (Shigan Island?) kesti ehk 10-15 kertaa yrittää saada se läpästyy :3
No en yhtään ihmettele, Nightmare Train on ihan sikavaikea. Et arvaakaan montako kertaa tuli hävittyä siinä ja kiroiltua sen takia, vihaan niitä saamarin lintutyyppejä >_<
Se saari oli muuten Kigan Island, siinäkin turhautui aikaa tovi jos toinenkin O_o

Nightmare Trainia varten kannattaa kustomoida hahmo eri vaatekappaleilla, joilla on jotain vaikutusta esim. kannattaa valita sellaisia vaatteita, jotka nostaa energiapalkin energiaa ja hyökkäysvoimaa mahdollisimman paljon. Omalta kokemukselta voin sanoa, että kannattaa pelata niitä online Scenario Campaigneja, että saa tosi suurilla prosenttimäärillä varustettuja kustomointivaatteita :wink:

Tk

Viesti Kirjoittaja Tk » Ti Helmi 01, 2011 20:14

Tuli hienoja muistoja mieleen kun teidän juttuja luki =)
Aikanaan kun Tekken 3 ilmestyi niin piti PS saada juurikin sen takia ja sitä tulikin taottua kiitettävästi, muistan vielä kun jossain peli lehdessä julkaistiin eri hahmojen liike komboja ja erään kaverin isoveljellä oli juuri yksi näistä lehdistä, jossa oli Yoshimitsun liikkeet, noh lehdenhän menin heti lainaamaan ja silmät kiiluen istuin TV:n ääressä opettelemassa niitä liikkeitä jotta vois rökittää kaverit maanrakoon, hehe.

Tekken 3:en jälkeen en olekaan tekkeneitä pelannut, xboxin ostin jotta pääsis pelaamaan DoA 3:ta (ja Haloa) joka on tänä päiväkin yksi parhaimmista mätkintä peleistä joita olen pelannu, Soul Calibur 2 tuli myös ostettua josta myös pidän erittäin paljon juurikin aseiden monimuotoisuuden takia.
Tekken 3 on kuitenkin Se ykkös mätkintä mulle, Mortal Kombat hyvänä kakkosena ;)

Hahmoista lempparit on Jin, Yoshimitsu ja Hwoarang

Nykyään en omista mitään konsoleita jotenka en ole pitkään aikaan päässyt tätä genreä pelaamaan, onkin ollut taas mielessa josko ostais konsolin jotta vois taas peukalot verellä mätkiä porukkaa =)

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Ti Helmi 01, 2011 21:22

Tk kirjoitti:Tuli hienoja muistoja mieleen kun teidän juttuja luki =)
Aikanaan kun Tekken 3 ilmestyi niin piti PS saada juurikin sen takia ja sitä tulikin taottua kiitettävästi, muistan vielä kun jossain peli lehdessä julkaistiin eri hahmojen liike komboja ja erään kaverin isoveljellä oli juuri yksi näistä lehdistä, jossa oli Yoshimitsun liikkeet, noh lehdenhän menin heti lainaamaan ja silmät kiiluen istuin TV:n ääressä opettelemassa niitä liikkeitä jotta vois rökittää kaverit maanrakoon, hehe.

Tekken 3:en jälkeen en olekaan tekkeneitä pelannut, xboxin ostin jotta pääsis pelaamaan DoA 3:ta (ja Haloa) joka on tänä päiväkin yksi parhaimmista mätkintä peleistä joita olen pelannu, Soul Calibur 2 tuli myös ostettua josta myös pidän erittäin paljon juurikin aseiden monimuotoisuuden takia.
Tekken 3 on kuitenkin Se ykkös mätkintä mulle, Mortal Kombat hyvänä kakkosena ;)

Hahmoista lempparit on Jin, Yoshimitsu ja Hwoarang

Nykyään en omista mitään konsoleita jotenka en ole pitkään aikaan päässyt tätä genreä pelaamaan, onkin ollut taas mielessa josko ostais konsolin jotta vois taas peukalot verellä mätkiä porukkaa =)
hohoo, suosittelen sitten kuutososan hankkimista 8D
Se on mahtava; hahmojen liikkeitä on muunneltu drastisesti, sekä saat kustomoida ukkojas just ja just niin vapaasti kuin haluat! :'D
sekä kaksi vanhaa tuttavaa, Eddie Gordo ja Armor King tekevät comebacin :3
PINEAPPLE SURPRISE!

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Ti Helmi 01, 2011 22:33

Tekken on ollut osana meikäläisen lapsuutta, tuli pienenä hakattua sairaana kolmosta. Oli se niin loistava peli, on kyllä vieläkin. Vasta viime vuonna ostin vitosen ja olin niin lääpälläni, että piti pelata tyyliin 24/7. Ehdottomasti lempparini on Lee Chaolan, kaikkein mukavin ja helpoin pelattava hahmo. Myös Feng Wei on todella hyvä ja helposti pelattava. Naishahmoista en juurikaan pidä, ärsyttäviä ja muutenkin mitäänsanomattomia.

Haluaisin sen kutosen, mutta se vaatisi pleikan ostamista, mutta en tuhlaa siihen rahojani, sillä hankin vielä sen kirotun Wiin. 8'D

Tk

Viesti Kirjoittaja Tk » Ti Helmi 01, 2011 23:38

HilpeäNintendo kirjoitti: hohoo, suosittelen sitten kuutososan hankkimista 8D
Se on mahtava; hahmojen liikkeitä on muunneltu drastisesti, sekä saat kustomoida ukkojas just ja just niin vapaasti kuin haluat! :'D
Perhana, rupes vanha suola sen verran janottamaan jotta pistin Xbox360S tilaukseen + Tekken 6, Dead or Alive 4 ja Bayonetta pelit, nyt täytyy hihkasta vanhalle kaverille että tulee verestämään vanhoja muistoja turpajaisten merkeissä =)

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Ke Helmi 02, 2011 23:58

Tk kirjoitti:
HilpeäNintendo kirjoitti: hohoo, suosittelen sitten kuutososan hankkimista 8D
Perhana, rupes vanha suola sen verran janottamaan jotta pistin Xbox360S tilaukseen + Tekken 6, Dead or Alive 4 ja Bayonetta pelit, nyt täytyy hihkasta vanhalle kaverille että tulee verestämään vanhoja muistoja turpajaisten merkeissä =)
uuu, voinet addaa mut sitten ku se tulee perille! 8D
Nimimerkki EgoLogical :3
PINEAPPLE SURPRISE!

Tk

Viesti Kirjoittaja Tk » Pe Helmi 04, 2011 15:34

HilpeäNintendo kirjoitti: uuu, voinet addaa mut sitten ku se tulee perille! 8D
Lähetin pyynnön, ResupineManx231 olen minä =)

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » La Helmi 05, 2011 21:39

Tk kirjoitti:
HilpeäNintendo kirjoitti: uuu, voinet addaa mut sitten ku se tulee perille! 8D
Lähetin pyynnön, ResupineManx231 olen minä =)
jeee, laitan sen sitte hyväksytyks kohta :'D
pitäis Live hankkii mahd. pian...
PINEAPPLE SURPRISE!

Tk

Viesti Kirjoittaja Tk » To Helmi 10, 2011 17:18

Noniih, tänään kilahti postiluukusta tuo Tekken 6. täytyy vähän harjoitella ekaksi ja sitten voidaan koittaa ottaa vaikka vähän matsia =)

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » La Helmi 12, 2011 00:02

Tk kirjoitti:Noniih, tänään kilahti postiluukusta tuo Tekken 6. täytyy vähän harjoitella ekaksi ja sitten voidaan koittaa ottaa vaikka vähän matsia =)
mööh, matsaisin jos voisin, pitää hankkii Live Gold ensin D;
PINEAPPLE SURPRISE!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit”