Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

YuJenda~

Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja YuJenda~ » To Marras 04, 2010 18:05

Moikka kaikki jotka olette eksyneet lukemaan tätä xD
Elikkä, haluaisin/toivoisin, että voisin järjestää oman pikku Cosplay ryhmän, jonka kanssa pitää hauskaa cossaten :D
Ei ole väliä, oletko cossannut ennen, minkä näköinen olet tms... Pää asia, että HALUAT cossata ja pitää hauskaa :D
Itse en ole koskaan cossanut missään conissa, koti tiloissa vain :P
Anime/manga valikoimani on aika laaja, on tullut katsottua kaiken sorttisia :D
Asun aika pohjoisessa, mutta olisin valmis uhrautumaan matkustamiselle (linkat/lentokoneet ja junat on kuitenki keksitty xD)
Haluaisin siis pitää hauskaa cossaten ja samalla tutustua uusiin ihmisiin :D Jos sinulla kiinnostaa, pistä ihmeessä viestiä, tälle foorumille tai minulle viestillä :D
Kiitoos~! :D

Nameless

Re: Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja Nameless » La Marras 06, 2010 15:17

Minäkään en kyllä ole ollut ikinä conissa ja haluaisin olla sitten jossain ryhmässä.
Onko hahmolla mitään väliä?
Ja mikä con on kyseessä. Näiltä näkymin olisin menossa vasta kesällä animecon 2011:aan
daa daa daa dam di dei cows eat my school today!!

http://knockout612.deviantart.com/

YuJenda~

Viesti Kirjoittaja YuJenda~ » Ke Marras 17, 2010 22:04

Ei ole hahmolla väliä, kunhan vaan tiedän/ tiedetään (jos siis saadaan koottua oikein kunnon ryhmä) se anime :D
Ja ei ole vielä mitään tietoa mikä con ='D Kunhan sais ensin ryhmän koottua :D

Rururuin

Viesti Kirjoittaja Rururuin » La Marras 20, 2010 20:15

Täältä löytyisi innokas jäsen. Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta cosplaysta enimmäkseen siksi, ettei kaveripiiristäni löydy kyseisestä asiasta kiinnostuneita henkilöitä. Asustan pääkaupunkialueella, mutta matkustaminen ei ole mahdoton ajatus. Olen siis ehdottomasti mukana, jos vain käypi. :3

YuJenda~

Viesti Kirjoittaja YuJenda~ » Su Marras 21, 2010 01:02

Ehdottomasti käy!! :D
Haha, tuleehan tänne näitä vastauksia! :DxD

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Marras 21, 2010 09:18

Täällä olisi myös yksi kiinnostunut :) Olen käynyt monissa coneissa ja cossannut: Miku hatsunea vocaloidista, Road kamelottia d.gray-manista (koulupuku ja normi) , temaria narutosta ja täll'ä hetkellä tekeillä olisi kolme pukua: Hitsugaya bleachistä, undertaker kuroshitsujista ja allen d.gray-manista :) Että kyllä sitä kokemusta on. Itse asun rovaniemellä, sekä tampereella ja minulla on sukulaisia ympäri suomea, joten matkustaminen kelpaa kyllä :)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Marras 21, 2010 20:02

Täällä olis innokas 12-vuotias cosplayer ja on paljolti kokemusta ja aion cossata Ciel Phantomhivea kuroshitsujista :D (olen kyllä koti oloissakin cossannut) Eli mikä con on kyseessä? Itse pääsen ainakin Kitaconiin ensi vuonna.Ja mitä siis ryhmässä tehdään?(isosiskonikin haluaisi varmaan mukaan,<-se olisi Grell Sutcliff ja sen kaveri Sbastian Michaelis)Haluaisin todellakin pitää cossaten hauskaa!! XDD heh heh heh
Paint Me Red

MieliKuVitusta

Viesti Kirjoittaja MieliKuVitusta » To Joulu 09, 2010 01:58

Asun Etelä-Pohjanmaalla, mutta ainakin Tampereella järjestettäviin coneihin oon menossa jolloin voin punkata perheen luona. Suoraan sanottuna mä en tällä hetkellä edes tiedä mitä coneja siellä mahdollisesti on, heh. ^^'

Mutta siis, mitään kehuttavaa cossihistoriaa en omista. Peräti kerran cossin päälleni vetänyt, mutta nyt tulevana cossina on Stocking (tuun kuolemaan peruukin teossa takuulla) sarjasta Panty & Stocking with Garterbelt.
Sen verran uskallan ennustaa, että siitä sarjasta tuskin tulee ainakaan heti ryhmää Suomen sisällä löytymään. Onhan sarja kuitenkin sen verran uusi, mutta kuitenkin innokkaana olisin mukana. :)

Voi olla pieni mahdollisuus, että muuallekin kun Treen coneihin lähtisin, mutta kovin mittavaa matkaa en näin persaukisena lähde tekemään (toivottavasti Joulupukki tuo rahaa). Se nyt on kuitenkin pieni ilo, että pääsen yhä näin parikymppisena junior-lipulla puolijäniksenä. :D

SuperMurshu

Viesti Kirjoittaja SuperMurshu » La Tammi 08, 2011 04:27

Täällä ainakin olisi 13-vuotias innokas jonkinlaiseen ryhmään~!
Kokemusta cossaamisesta ei pahemmin ole, koska allekirjoittanut ollut laiska ompelukoneensa kanssa : DD Noh, tähän mennessä on tullut käytyä vaan Tampere Kuplii 2010, ja Vapriikissa kun siellä oli jonkinlainen anime-tapahtuma ^^ Ja vuoden 2011 puolella ainakin raahaudun Tampere Kupliiseen ja Traconiin~ Mahdollisesti kans Desuun :33
Kupliiseen teen varmaankin Sakuya Izayoin, Tewi Inaban tai Joshua Kiryun cossin ja Traconiin Organisation XIII:stä jonkun ^^
.. Mutta no, jos tarkoituksena on (vaan) hihhuloida porukassa, niin eihän se periaatteessa paljon vaikuta mikä puku kenelläkin on, nee? :33

YuJenda~

Viesti Kirjoittaja YuJenda~ » Su Tammi 23, 2011 11:59

Anteeksi ihmiset!!!
Koneeni on ollut niin ihastuttava, etten ole päässyt koko tänä aikana anikiin =(((
Siksi viesteihin ei ole vastattu! En ole siis kuollut tai muuta, toivottavasti kukaan ei ole jo luovuttanu ryhmän muodostamisen suhteen!!

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » Su Tammi 23, 2011 19:39

Okei, eli tossa Jururuin kanssa (kirjoitinko oikein?) mietittiin pitkäaikaista ryhmää, eli ketkä olisivat valmiita tulemaan saman ryhmän kanssa useampaan tapahtumaan? Itseltä onnistuisi mutten tiedä mihin tapahtumiin pääsen.
Asu alkaa olla pääosin valmis paitsi että ase puuttuu.

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Ke Tammi 26, 2011 01:41

YuJenda~ kirjoitti:Moikka kaikki jotka olette eksyneet lukemaan tätä xD
Elikkä, haluaisin/toivoisin, että voisin järjestää oman pikku Cosplay ryhmän, jonka kanssa pitää hauskaa cossaten :D
Ei ole väliä, oletko cossannut ennen, minkä näköinen olet tms... Pää asia, että HALUAT cossata ja pitää hauskaa :D
Itse en ole koskaan cossanut missään conissa, koti tiloissa vain :P
Anime/manga valikoimani on aika laaja, on tullut katsottua kaiken sorttisia :D
Asun aika pohjoisessa, mutta olisin valmis uhrautumaan matkustamiselle (linkat/lentokoneet ja junat on kuitenki keksitty xD)
Haluaisin siis pitää hauskaa cossaten ja samalla tutustua uusiin ihmisiin :D Jos sinulla kiinnostaa, pistä ihmeessä viestiä, tälle foorumille tai minulle viestillä :D
Kiitoos~! :D
Heipparallaa! Tästä asiasta kaikille, jotka lähtevät Animeconiin 2011 15.7-17.7: tulkaa ilmottautumaan tänne: http://wildbananaorchid.blogspot.com/p/ ... -niin.html, jos kaipaatte seuraa saman anime/manga- lajin ryhmälle, esimerkiksi: Jos joku cossaa vaikka Fullmetal Alchemistin Alphonsea, hän voi ilmoittautua ryhmään Fullmetal Alchemist, jossa on muitakin saman animen hahmoja. Kun olet lukenut sivulla olevat ohjeet ja ryhmät, sinun täytyy vain lähettää kommentti tai sähköposti suoraan minulle: MissBoaHancock@hotmail.com
niin saat ryhmän mistä tahansa animesta/mangasta.

Ryhmissä ei katsota ikää tai sukupuolta taikka sitä kuinka kauan on cossaamista harrastanut. Sekään ei haittaa, jos samaa hahmoa cossaa kaksi. Jos sitä ryhmää, mihin haluat, ei vielä ole, järkkään sen sinulle ja lisään sivulle.

Kun jäseniä ja ryhmiä alkaa lisäntymään ajan kuluttua enemmän ja enemmän, niin mukaan tulee myös aiheeseen liittyvät kotisivut, foruumi jne.

TERVETULOA MUKAAN! lisää tietoa sivuillani.

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » La Tammi 29, 2011 13:08

Itselleni ei tullut vielä selväksi että, kuinka moni on tyttöjä ja kuinka moni poikia?? :oops:
Voisittekos selventää ?

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Tammi 29, 2011 13:34

Heii, jooo ööö itse olen ainakin tyttö ja 14-vuotias. Asun puoliksi tampereella ja rovaniemellä ja öö mitäs muuta... oon ööö omalaatuinen?
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » La Tammi 29, 2011 16:03

BanaaniMiku kirjoitti:Heii, jooo ööö itse olen ainakin tyttö ja 14-vuotias. Asun puoliksi tampereella ja rovaniemellä ja öö mitäs muuta... oon ööö omalaatuinen?
Okei, ite olen 13-vuotias poika.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”