Proserpinan Systeemejä

Mainosta tällä alueella uutta tekemääsi tai löytämääsi maininnan arvoista videota.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

proserpina

Proserpinan Systeemejä

Viesti Kirjoittaja proserpina » Pe Elo 06, 2010 21:30

Ensimmäinen julkaisemani AMV. On sitä ennenkin tullut kaikenlaista väsättyä, muttei anime-aiheista. Videon tekeminen lähti ihan kokeilumielessä, vaikka idea kylläkin oli hautunut mielessä jo jonkin aikaa. Itse olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, jos ei muuten niin biisi on ainakin ihana :)

Suosittelen katsomaan HD-laatuisena!

Poison - Envy & Edward
Anime: Fullmetal Alchemist
Kappale: Alice Cooper - Poison

Esrhan
Viesti:

Re: Proserpinan Systeemejä

Viesti Kirjoittaja Esrhan » Su Elo 29, 2010 14:31

Aika erikoinen video. Ihmettelin kauan mitä "contains slash pairing" tarkoittaa, mutta loppupuolellahan se taisi selvitäkin. :P

proserpina

Viesti Kirjoittaja proserpina » Ma Elo 30, 2010 17:25

Toivottavasti hyvällä tavalla erikoinen :D

Esrhan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esrhan » Ti Elo 31, 2010 20:49

proserpina kirjoitti:Toivottavasti hyvällä tavalla erikoinen :D
Juu, ei yhtään pahalla. Koottu ehkä aika lineaariseksi pätkäksi, mutta näen varmaankin miksi. Odotin myös että tuo väriteema olisi ehkä vähän elänyt tai vaihtunut jossain vaiheessa. Nyt se sama päälläoleva layeri on tossa kokoajan päällä liimattuna.

Mitä seuraavaksi?

proserpina

Viesti Kirjoittaja proserpina » Ti Elo 31, 2010 21:45

Olen samaa mieltä väreistä. Pohdin sitä videota tehdessä, mutta loppuvaiheessa aloin kyllästyä, ja sitten annoin vain mennä.

Seuraava videoprojektini onkin jo melkein puoliksi valmis. Luvassa on non/disney crossover-pätkä, joten se varsinaisesi tänne foorumille oikein kuulukaan. Mutta tällä kertaa lupaan, että värejä ainakin löytyy :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uudet videot”