Kingdom Hearts

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Cinderera

Re: Kingdom Hearts

Viesti Kirjoittaja Cinderera » Pe Loka 30, 2009 00:24

~Sayu kirjoitti:Onko kellä mitään tietoa millon ollaan julkasemassa jatkoa KH ll ??
ite en ainakaan oo löytäny mitään tietoa mistään ja innolla odotan että tulis se kolmas osa jo siihen kakoseen.. ;s
^ Tätä olen itsekin miettinyt :o
saisi nimittäin jo tulla...
Life is like a work of art
you gotta pain it COLORFUL

wyverna

Viesti Kirjoittaja wyverna » Ma Kesä 14, 2010 18:22

Cinderera kirjoitti:
~Sayu kirjoitti:Onko kellä mitään tietoa millon ollaan julkasemassa jatkoa KH ll ??
ite en ainakaan oo löytäny mitään tietoa mistään ja innolla odotan että tulis se kolmas osa jo siihen kakoseen.. ;s
^ Tätä olen itsekin miettinyt :o
saisi nimittäin jo tulla...
Luin tuoltatuolta tuolta pelaajalehden sivuilta, ja kuulemma Kingdom Heartsin kolmas jatko-osa esiteltäisiin tällä viikolla, ja peli on koko ajan työn alla. :D Ihanaa ! Rakastan kaikkia pelejä, paitsi ekan osan grafiikka tökkii ihan vähäsen, kun olen tottunut kaikkeen v. 2008 grafiikkoihin :'''D jootyhmää. Kuitenkin mielestäni hahmot ovat mahtavia ja juoni mielenkiintoinen. Ja koko homman lähtökohtakin on omaperäinen, kun en itse ainakaan olisi ikinä uskonut että Nalle Puh ja Cloud Strife olisivat samassa pelissä :''D
長寿と繁栄を。

~HetaliaItalia~

Viesti Kirjoittaja ~HetaliaItalia~ » Su Elo 08, 2010 10:03

En ole kovin aktiivinen fani, mutta tuossa kaverin kanssa pelattu paljonkin kyseistä ja olen videoita ja clippejä metsästellyt. Ja, grrauh, yaoita katsellut paljonkin <3 Axel x Roxas X)
Lempihahmoksi olen kruunannut Axelinnnnnn ^^
Ja ja ja musiikit aivan ihania <3 (missähän ei mun mielestä ois mahtavaa musaa O_O nääs kommentoinu jokaista animee "IHANAT MUSAT"..)
Verde Bianco Rosso De Tricolore ~

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Syys 12, 2010 18:52

Kaverini osti Kingdom Hearts- ja Chain of Memories -boksit pari vuotta takaperin ja olen ne häneltä lainannut ja lukenut, vaikken mikään Kingdom Hearts-fani olekaan. Omistan vain ensimmäisen sarjan pelin ja siinäkään en ole päässyt Ihmemaan Liisaa pidemmälle (aivan pirun vaikea peli!). Mangat olivat mielestäni ihan luettavia, joskin aika lapsellisia. KH oli ehkä tylsempi ja jotenkin kummallisempi kuin tuo CM josta pidin enemmän. KH loppui vähän typerästi (mikäli ihan oikein muistan) ja loppu oli jokseenkin sekava. Piirtotyyli oli kuitenkin söpö ja kaikki Disney-hahmot oli hyvin piirretty. Aku, Hessu ja Sora ovat kyllä loistava kolmikko, siitä ei kyllä pääse mihinkään. CM oli ehkä hieman vakavampi ja siinä oli joitakin ihan huvittavia vitsejä. Organization XIII-tyypit olivat hauskoja ja mielenkiintoisesti rakennettuja hahmoja. Harmi etten omista KH2-peliä, siinähän orgasaatio seikkailee. Jos tuon KH ykkösen vaikka joskus läpi pääsisi...
KH-mangojen hyvä puoli on muuten se, että ne ovat tosi halpoja, olisiko ykkössarjan boksi maksanut jotain vähän päälle parikymppiä. Sitä taustaa vasten voisi nämä itsekin joskus hyllyyn keräillä, tai ainakin Chain of Memoriesin.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

EpikFeil

Viesti Kirjoittaja EpikFeil » Ke Marras 10, 2010 06:44

Itseltä löytyy ykkösestä kaksi osaa, kakkosesta kaksi osaa ja CoMista kaikki osat, joita on kaksi. Ihan kivaa luettavaa ovat, vaikka se tapahtumien epäjärjestys hieman häiritsee (ei ykkösessä tule se Aladdin-maailma vielä kakkososassa, pööh). Vaikka toki se on ihan luonnollista, että...
Mutta nuo mangot ovat siitä ihan kätevä keksintö kun itse en omista PSP:tä jolle hankkia tuo CoM ja kun tuon kyseisen pelin puutteen takia osa kakkosen jutuista jäi hiukkasen epäselviksi. Että nyt sitten nekin selvisivät.

Mangojen piirrosjälki on ihan kivaa, Soran ulkonäkö vaihtuu kivasti ykkösen ja kakkosen välillä. Ykkösessä Sora ei kyllä näytä läheskään 14-vuotiaalta, mutta ei hätiä, eihän se pelissäkään näytä. Ja propseja Disney-hahmoista, tosi nätisti piirretty.

Vivumn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vivumn » Ke Joulu 29, 2010 00:38

ihana peli :D hahmot ihan parhaita!! Axel on kaikista söpöin xD sitte varmaa roxy xP ihan paras peli, mangaa omistan 1 osasta kaikki 4 ja chain of memories:in mangat omistan, sekä kiikkuuhan tuola nurkassa pari julistettakin ja figuuri, sekä kh1 ja 2 tietenkin :)
Viimeksi muokannut Vivumn, To Heinä 14, 2011 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No Lollygagging

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ke Helmi 02, 2011 22:13

Omistan Kingdom Hearts 1:stä kakkos- ja nelososan, pitäisi varmaan joskus ne muutkin osat hankkia, kun kerkiää. Tykkään siitä hauskasta piirrostyylistä ja muutenkin pidän KH peleistä todella paljon.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Phalene

Viesti Kirjoittaja Phalene » La Syys 01, 2012 16:49

Tällainen matti myöhäinen....

Kingdom hearts on ihanaaaaaaaa~ Peleissä suosikkini ja mangoissa ei yllä one piecen tasolle, mutta sitä ei lasketakkaan~
Omistan mangana kaikki KH 1, CoM, ja KH 2 kaksi ekaa osaa.
Täytyy sanoa että ensiksi hämmennyin siitä ykkösen piirustus tyylistä, se lapsen omaisuus ei oikein aluksi sopinut siihen, mutta tykästyin siihen sitten, eikä se enään vaikuttanut niin huonolta, kakkosessa se oli parempi. Mutta se on kyllä ihme, että joku on osannut piirtää niin näköisiä disney hahmoja, ei sitä voi kuin ihailla. Ja CoM on kyllä ihana. Kun siinä tulee organization mukaan ^^ Zexion on söpö <3 Ja Axel on suosikkini~ Komea ja ihana~ Larxenesta en oikein tykkää, liian häijy mun makuun :/ Vexen on ihan tyhmä.
Pelinä ovat 1 ja 2 (playstation 2) ja 358/2 days (DS).
Kakkosta en ikinä päässyt loppuun, kun lainasin sen kirjastolta, enkä voinut jäädä tappelemaan Xemnasia(/xehanortia? Olen pikkuisen pihalla huonon englannin taidon takia, mutta ei se estä pelistä nauttimista) vastaan loputtomasti. Nyt kyllä omistan sen ihan omana.
Ykkösessä olen jumittunut Tarzanin luokse. Miksi ihmeessä se on niin hankala, vaikka käsittääkseni pelaan sitä easylla? Kakkosessa pääsin vikaan taisteluun, vaikka vastustajia olivat organizatin jäsenet ja voitin ne kynnet verillä, monen taistelun ja kuolemisen jälkeen. Mutta ykkösessä en voita jotain salametsästäjää. Olenpa surkea :P
358/2 days.... Nyt olen rakastunut organizatioon. Kakkosessa ne olivat vain super raivostuttavia ärsyttäviä vastustajia (vaikka axelista tykkäsin), jotka jo nähdessä hiki nousi pintaan ja aivot rupesivat surraamaan, että nyt seuraavat viisi tuntia taistelen tuota jotain ihme Demyxiä vastaan. Mutta nyt... Rakastan~ Nyt he ovat saaneet silmissäni henkilöllisyyden ja uskon että kun joudun taas kakkosessa taistelemaan niitä vastaan, niin itku saattaa tulla silmään. Varsinkin Axelin kohdalla.

Kovasti kyllä hingun kaikkea fanikamaa, ja haluaisin pari julistettakin seinälle... Toivottavasti niitä löytyy traconin mangakirppikseltä, ja vaikka jostain muualta sieltä traconista, en tiedä.
Mangoista ja peleistä aion hamstrata kaikki mahdolliset, käytän kesätyörahat 3D nintendoon että saan kingdom herts 3D:dream drop distancen. Vaikka sydän kyllä vuotaa verta menetettyjen rahojen takia. Katsotaan että pystynkö pistämään niin suuren määrän rahoja likoon sen pelin takia. Tai toivon ihmettä että saan Nintendo 3D:n joululahjaksi, en kyllä oikein usko, kun muutkin joululahja toiveet ovat aika kalliita tällä hetkellä. vaikka aikakaan ei ole vielä ajankohtainen. Mutta tämä viesti kyllä venähti nyt vähän peleistä pölisemiseen eikä mangoista.... oi voi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”