Hetalia-miitti Tracon V

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

nukkelapsi

Hetalia-miitti Tracon V

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ti Kesä 15, 2010 21:56

Desuconin Hetalia-miitin menestyksen jälkeen olemme pienen porukan kanssa päättäneet järjestää myös Traconiin miitin.

Ohjelmaan kuuluisi sitä samaa kuten Desussakin, eli pullonpyöritystä, bangia, Minä pidän ihmisistä jotka-, ym. Lisäksi luvassa olisi Englannin ja Espanjan välien selvittelyä, kun voittaja jäi auki Desussa, ja Englannin ja Ranskan avioliittosopimuksen setvimistä.

EDIT: Miitti jaetaan molemmille päiville, mutta pääpaino on lauantailla.

Lauantaina miitti alkaa klo. 14.00, Sorsapuistossa lammen vieressä sijaitsevilla lintuhäkeillä. Mikäli tilanne niin vaatii, vaihdamme paikkaa.

MITEN PÄÄSET MIITTIPAIKALLE, ELI LINTUHÄKEILLE:

Kävele Tampere-talon pääovien vasemmalle puolelle ja kävele talon viertä kunnes tulet lammelle. Käänny vasemmalle, ja kävele lammen viertä. ÄLÄ kävele poispäin, vaan kävele puistoon päin. Pian sinun tulisi saapua häkeille. Häkit sijaitsevat lammen rannalla.

Mikäli miittipaikasta on vielä kysyttävää tai epäselvyyttä, voimme järjestää oppaan pääovilta häkeille.

Nähdään Traconissa!
Viimeksi muokannut nukkelapsi, Pe Heinä 02, 2010 12:00. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Paha sotaherra
Viesti:

Re: Hetalia-miitti Tracon V

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ti Kesä 15, 2010 22:04

Ranska täällä~ Kuulostaa hyvältä tämä miitti, toivottavasti tulee porukkaa. : D Minulle käy kumpi päivä tahansa.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ti Kesä 15, 2010 23:07

Kuulostaisi mukavalta ja sikäli jos Traconiin olisi myös Hetalia puvussa tulossa (joko Tanskana tai Taiwanina kunhan jälkimmäisen puvun saan kunnolla tehtyä) niin parempi päivä olisi sunnuntai, koska edeltävälle päivälle on jo ryhmäcossi sovittuna.
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

Sugarbouquet

Viesti Kirjoittaja Sugarbouquet » Ke Kesä 16, 2010 14:54

Näillä näkymin olen tulossa Traconiin Ukraina-puvussani (jos saan sen valmiiksi siis : D) ja olisi tosi kiva miitata muiden Hetalia-cossaajien kanssa. Itselleni käy kumpi päivä vaan, lauantai ehkä vähän paremmin, koska sunnuntaina pitäisi lähteä aikaisemmin töiden takia. :>

Iizp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iizp » To Kesä 17, 2010 15:33

Traconiin oon tulossa Tanskana! o/ Nyt kun Desun miitti jäi väliin, niin tähän miittiin päräytän ystävieni kanssa...!

Pitäisi alkaa ahkeroimaan, jotta saisin toivottavasti kaverilleni Ruotsin puvun tehtyä!! Tai sit se tulee Amerikkana, mut Ruotsi on vaan niin helmi. :mrgreen:
~EI. KAIKKI ON KIELLETTY. -Tracon IV
~ cosα =       |α = play

miae

Viesti Kirjoittaja miae » To Kesä 17, 2010 18:54

Houkuttaisi kovasti tulla. Kun nyt ilmeisesti olen menossa traconiin siitä huolimatta että vähän epäilinkin asiaa.

/Bleh. Suomena tulen, ei riitä aika/raha uuteen asuun. Mutta kumpi tahansa päivä käy miitin suhteen.
Viimeksi muokannut miae, La Kesä 19, 2010 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Pe Kesä 18, 2010 10:39

Olisi kiva tulla miittiin, mutta päivänä minulle sopisi ainoastaan lauantai, koska sunnuntaina en pääse ollenkaan koko coniin... Ja Canadana siis olen.. ^^
Ja hiukan epävarmaa sitten on, että pääsenkö ollenkaan. :roll:
Viimeksi muokannut Gahika, To Kesä 24, 2010 00:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

emiko-anmarie

Viesti Kirjoittaja emiko-anmarie » Ke Kesä 23, 2010 22:04

Lauantaita kannatetaan, koska olen sunnuntaina niin vähän aikaa paikalla :3
Tulen Puolana~

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » To Kesä 24, 2010 00:14

Kello 12.00-14.00 lauantaina sopisi ainakin minulle parhaiten :mrgreen:

emiko-anmarie

Viesti Kirjoittaja emiko-anmarie » To Kesä 24, 2010 13:29

Hei muute haluisin ilmottaa että IRC-galleriassakin on suunnitteilla hetalia miitti Traconiin~
Ite en ole miittiä järjestämässä, mutta tuskin kellään on vastalauseita,jos nämä kaksi hetalia miittiä yhdistäisi yhdeksi miitiksi ^w^ ? Ainakin olis miusta järkevää~
Ajankohtaa ei myökään olla viel päätetty, mut siitähän voidaan tietenkin neuvotella~

tossa linkki yhteisöön:
http://irc-galleria.net/community/3248498

Lauantai on täälläkin suunnalla saanut kannatusta, mutta joillekkin käy pelkästään sunnuntai ja lopuille on ihan sama kumpana päivänä~ Ja sen verran ettei mene minkään "pakollisen ohjelman" päälle. Tätäkin voidaan joustaa,sillä kaikkia ei voi miellyttää~

Henk. kohtaisesti kellon ajasta sen verran että kunhan ei mene FFFightin tai Cossikisan päälle(vaikka en taida edes cossikisaa päästä näkemään)
Lauantaita kannatan siis itsekkin~

miae

Viesti Kirjoittaja miae » La Kesä 26, 2010 16:06

Minulla samat toiveet ajankohdan suhteen kuin emiko-anmariella, ei mielellään fffightin tai cosplaynäytöksen päälle. Tuo 12 - 14 näyttää menevän molempien (tai ainakin fffightin) päälle osittain. Mutta voin toki joustaakin, en minä traconiin pelkästään näiden kahden ohjelmanumeron takia ole tulossa. Noin muuten, edelleen käy sekä lauantai että sunnuntai.

Voisin kai mainita että näillä näkymin raahaan miittiin mukanani Sealandin.

Hamajo

Viesti Kirjoittaja Hamajo » La Kesä 26, 2010 19:06

Joo tosiaan. Itse olen jo tuolla Gallerian Hetalia-miitissä mukana mutta toivon mukaan nämä miitit yhdistyisivät.
Olen lauantaina America
I reject your reality and substitute my own!

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ti Kesä 29, 2010 11:48

En näe mitään syytä miksi nämä kaksi miittiä eivät voisi yhdistyä, ja kannatankin yhteistyötä.

Itselläni sopii lauantaina klo. 14 jälkeen, koska olen paneelinpitäjänä ja paneelini päättyy tuolloin (Turha peli vs. Tärkeä tuote).

Lauantaina olen Britannia Angel, ja sunnuntaina univormu!Enkku.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

emiko-anmarie

Viesti Kirjoittaja emiko-anmarie » Ti Kesä 29, 2010 14:05

noh mie olen varmaan joo ennen klo 14.00 miitti paikalla (eli joidenkin riikinkukko häkkien luona siiinä Sorsalammella) ja irc.issä ollaan luullakseni sovittu miitti ajaksi se klo 14.00. Mut porukkaa varmaan ilmaantuu jälkeenpäinkin(kuten yleensä) ja kyllä me varmaan aika kauan siinä miittipaikalla olemme~

Mut monesko aikaan oisit sit itse(tai muut ihmiset) tulossa, jos noi porukat yrittää karata syömään, niin osaan sanoo niille kauan niien pittää viel paikalla pysyä :D (ettei faidata ihmisiä)

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ti Kesä 29, 2010 20:37

Enkku kulta pieni rakas, jos sitten allekirjoitetaan se avioliittosopimus sunnuntaina? Kun olen lauantaina luultavasti Romanona. Mutta miittiin tulen silti. : D Mikäpäs siinä jos nämä kaksi miittiä yhdistetään. Voisi keksiä esim. jotain yhteisiä seuraleikkejä. Ehdotuksia, anyone?
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”