Dragon Ball elokuvan ensi-ilta peruttu suomessa
Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
Dragon Ball elokuvan ensi-ilta peruttu suomessa
Kyseinen elokuva ei saavu Suomen teattereihin vaikka tarkoitus olikin. Elokuvan ensi-ilta ehdittiin perua jo parikin kertaa ennen tätä.
Syynä on elokuvan maahantuoja FS-Filmin edustajan, jonka mukaan Dragon Ball elokuvaa ei tuoda Suomen teatterilevitykseen tämän heikon menestyksen vuoksi muualla maailmassa.
Jenkkimarkkinoiden odotettua vaisumman avauksen jälkeen he päättivät olla julkaisematta elokuvaa kokonaan valkokankaalla. Mutta hätä ei ole tämän näköinen, elokuva julkaistaan syksymmällä DVD:nä ja Blu-ray:na, joten jäädään sitä odottelemaan
Elokuvan ensi-ilta olisi ollut 12. kesäkuuta.
Syynä on elokuvan maahantuoja FS-Filmin edustajan, jonka mukaan Dragon Ball elokuvaa ei tuoda Suomen teatterilevitykseen tämän heikon menestyksen vuoksi muualla maailmassa.
Jenkkimarkkinoiden odotettua vaisumman avauksen jälkeen he päättivät olla julkaisematta elokuvaa kokonaan valkokankaalla. Mutta hätä ei ole tämän näköinen, elokuva julkaistaan syksymmällä DVD:nä ja Blu-ray:na, joten jäädään sitä odottelemaan
Elokuvan ensi-ilta olisi ollut 12. kesäkuuta.
Re: Dragon Ball elokuvan ensi-ilta peruttu suomessa
Voi ei mä oon oottanu tätä leffaa varmaa sata vuotta nii pitkää ku dragon bal z oli subilla!!
MÖRKÖ <-ÄLÄ GLIGGAA
Voi kökkö! Että näinkö on? :/ Nooh eipä kai mikään ihme täytyy vaan katsoa DVD:ltä sitten kun se ilmestyy.
- The Vegito
Nooo parisen kuukautta vielä odotella niin näkeepi sen sitten DVDltä
http://www.fs-film.fi/showPage.php?page ... vieId=2361
http://www.fs-film.fi/showPage.php?page ... vieId=2361
So glad for the madness
- EgoLogical
Hyvä ettei tuukkaa... koko kakkahan oli pelkkä raiskaus klassikkoon! Tarinaa on muutettu dramaattisesti: rampa Gohan on elossa, Piccolo käyttää lohikäärmekuulaa (vaikkapa se onkin kamin paha puolisko, se ei saa käyttää niit), loharikuulii loi 7 viisasta miestä ja Roshi on VIISAS?!?!
PINEAPPLE SURPRISE!
Vaikka asia ei paljoa minua haittaa, niin juoniselitykset kannattaisi laittaa piiloon spoilerin taakse
"Come over here stalker, let's have a little chat"
nooh, sitten vaan latamaan torrentilla. onneksi olen nähnyt kyseisen leffan jo aikoja sitten. ei kyl ollut mikään hirveen hyvä omasta mielestäni.
Kai tällä nyt edes jotain koomista arvoa pitäisi olla. Kyllähän se on selvä homma, että ei tästä ikinä ollut tulemassa suoraa adaptiota valkokankaalle. Kavereiden kanssa tämä piti mennä läpällä katsomaan, mutta nyt nähtävästi pitää tyytyä dvd:hen.
Se oli muuten minun eka viesti, notta tervehdys vaan kaikille tasapuolisesti
Se oli muuten minun eka viesti, notta tervehdys vaan kaikille tasapuolisesti

Oh noes! Sain tietää että viikon päästä tämä kakka tulee kauppoihin dvdnä ja blu-rayna.
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.
Kyubi alias Kaguya Houraisan
Kyubi alias Kaguya Houraisan