Final Fantasy VII Advent Children

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

_Ai_

Viesti Kirjoittaja _Ai_ » To Marras 02, 2006 15:22

Kyllä vaan. Olen itsekkin elokuvan onnellinen omistaja.... Peliä pelaan tässä par aikaa. Oli kyllä hyväääää :D

Inuyasha-

Viesti Kirjoittaja Inuyasha- » To Marras 02, 2006 19:46

Juu,itsekkin olen tämän dvd:n ylpeä omistaja.Oli mukava nähdä mitä näille kaikille hahmoille kuului tämän pelin päätyttyä.
Hyvin oli tehty, sai vain ihailla.Extart oli muuten ihan hyviä, mutta enemmän niitä olisi voinut olla.
No, en tiedä mitä muuta tästä sanoisi, ei ainakaan minulla ei ole muita mielipiteitä tästä, kuin että mahtavaa katseltavaa!

@Bay@

Viesti Kirjoittaja @Bay@ » Su Marras 05, 2006 17:09

Katsoin sen eilen yöllä. Vähänkö oli hyvä! Niinku paras! Ne jotka eivät ole pelanneet peliä niin menettävät kyllä paljon.. Ainakin minusta. ^^ Kaikki hahmot pääsivät ihan mukavasti valokeilaan (ehkä Aeris minun makuuni liikaakin.) Ihana leffa. Ei voi mitään. :D Cloud, Vincent, Tifa ja Yuffie ovat suosikkejani!! :D
wwii

Madrii

...

Viesti Kirjoittaja Madrii » To Marras 09, 2006 01:54

Paljon enemmän menettää sekä pettyy jos on seurannut pelissä olevaa juonta, pelannut pelin lävitse ja sitten katsoo tuollaisen efekti-pläjäyksen jossa ei ole mitään järkeä. Vincent, Tifa ja Yuffie pyörähtää ruudussa mutta he eivät tee mitään muuta paitsi pelaavat Cloudilla koripalloa ja arvuuttelevat hänen mahdollisuuksiaan "mahtavaa" Sephirothia vastaan.
It's better been pissed off than beeing pissed on...

Solid

Viesti Kirjoittaja Solid » Su Marras 12, 2006 20:23

Eihän mokoma peliä voita (vaikka ei suosikkeihini kuullukaan)

Elokuva sopii hyvin FF7. Nähtävästi tekijät ovat ajatelleet, että pelissä olevat Limit Breakit (en muista tarkalleen, mutta pelanneet tiedätte kyllä, mistä puhun) ovat varsin näyttäviä ja niiden sovittaminen "oikeaan" maailmaan, jotta saisimme "realistisen" näköisiä kamppailuja, on varsin vaikeata.

Hahmot ovat perus inhimillittömän vahvoja tyyppejä ja muutama pelissä oleva hahmo jäävät vain nimiksi seinälle. Muutama sana siellä täällä.
Cid, joka oli pelissä selvä suosikkini, tulee paikalle ja käyttää keihästään pari kertaa ja sitten näemme hänet ohjaamassa ilmalaivaa ja sitten seuraavan kerran lopussa. Hänellä on varmaan 3 lausetta sanottavaa...

Cloud ei ollut mielestäni kovin kiinnostava hahmo alunperinkään ja Sephiroth sarjan 3. paras päävihu on tavallisen "kuuli" itsensä.
Tifalle on annettu mukavan suuri rooli Cloudin elämän kumppanina^^
Ja sitten on ylimääräiset kakarat ><

Taistelut ovat elokuvan kantavia voimia ja niistä pidinkin. Muutaman kerran kulki väreet selässä katsoessani niitä.

Turksin parhaat hahmot olivat mukana, mikä oli suuri plussa, mutta uudet kopiot olivat heikkoja. Kaksi vain läpi mentäviä pässejä, johtaja kakara...

Kuitenkin elokuva oli hyvä, jos sitä ei ala syvällisemmässä mielessä ajattelemaan ja itse antaisin helposti 4 tähteä^^

Temari-San

Viesti Kirjoittaja Temari-San » Pe Marras 23, 2007 22:08

Olen tuon nähnyt.
Olihan se ihana ja hieno jajaja...
Mutta asia on niin,että tuo elokuva on suunnattu vain niille jotka tuota peliä ovat pelanneet.
He tajuavat kaiken kaikesta,mutta koska en ole mikään pelaaja,enkä peleistä kauheasti välitäkkään,on se vaikea tajuta..Mutta tyylikästä animointia,parempi kuin edellinen.
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

~Cloud Strife~

Final Fantasy VII:Advent Children

Viesti Kirjoittaja ~Cloud Strife~ » La Helmi 23, 2008 18:49

Minulla itselläni on tämä elokuva,ja Cloud-fanitukseni ei vain millään saa loppua!!!Myös Vincent-fanitus on jotenkin vain alkanut. :roll: Minä rakastan tätä elokuvaa,mutta juoni jäi minulle jotenkin epäselväksi...Pitäisi katsoa vähän enemmän tunteella,jotta saisin juonesta kiinni... :?

Simppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simppu » Su Helmi 24, 2008 00:22

Ei todellakaan vedä vertoja alkuperäiselle pelille, korkeintaan ehkä latistaa sen lopun merkitystä. Elokuva on kyllä hyvin taidokkaasti tehty, taistelut ovat upeasti toteutettuja ja hahmot näyttävät oikein uskottavilta (mieshahmoista saa mukavaa silmän iloa.) Toisaalta juonea elokuvassa ei ole nimeksikään, ja hopeahiuksisten pahisten joukko on lattea ja huono keksintö. Nobuo Uematsun musiikki on kyllä oikein hienoa ja sopii hyvin elokuvan tunnelmaan (*onnellinen soundtrackin omistaja.*) Eipä minun mielestäni olisi kauheasti tullut menetettyä, vaikkei leffaa (ja kaikkia muita ihmeen jatko-osia) olisi koskaan julkaistukaan.

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Su Helmi 24, 2008 01:08

Minulla on tämä elokuva ja pidän siitä! Lempihahmojani on Cloud, Vincent ja Reno. En ole pelannut pelejä, mutta kyllä siinä ihan hyvin pysyi kärryllä silti. Animoinnissa on tehty kyllä hienoa jälkeä!

wyverna

Re: Final Fantasy VII Advent Children

Viesti Kirjoittaja wyverna » Ma Huhti 13, 2009 10:20

Itsekkin ylpeänä omistan kyseisen DVD:n, ja pidän siitä kovasti.
En ole peliä pelannut (vielä) mutta omistan senkin, ja olen nähnyt veljeni pelaavan joten jotain tiesin juonesta. :P
Aluksi kyllä ihmettelin niitä lapsia, että mites ne tähän kuuluu, mutta ymmärsin omasta mielestäni lopulta.
Vincent, Cloud, Tifa ja Yuffie ovat mielestäni parhaita hahmoja! Denzelkin oli ihan kiva.. Ja Kadaj myös! (kai, en ole varma oliko se hyvä vai huono hahmo)
Mutta se jäi epäselväksi että olivatko Aerith ja Cloud rakastuneita? Ja ovatko nyt Aerithin kuoltua Tifa ja Cloud yhdessä?
Joo, mutta mielestäni se on ostamisen arvoinen elokuva. :D
長寿と繁栄を。

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Ma Huhti 13, 2009 12:40

Ahaa tämä ketju nostettiin tuolta syvyyksistä. No voipi tännekin laittaa pikkuisen infoa josta compillation of ffVII fanit todennäköisesti jo tietävätkin. Eli Advent Children Completehan julkaistaan Japanissa 16.4. ja jenkeissä 7.6.

Jos joku haluaa hommata blue-ray version AC:sta niin olisi syytä ostaa tämä versio. Mukaan on mahdutettu 40 min enemmän videomateriaalia ja jos omistaa japanilaisen ps3:n niin japani-versiossa tulee myös mukana FFXIII demo.

Uusin traileri

Tounis

Viesti Kirjoittaja Tounis » Ti Touko 05, 2009 22:49

Jokos jollain on kokemuksia tuosta Completesta? Onko katsomisen arvonen, jos ykkösestä tykkäs jotenkuten?
mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

yukito

Viesti Kirjoittaja yukito » Ke Touko 06, 2009 02:27

Unita kirjoitti:Jos joku haluaa hommata blue-ray version AC:sta niin olisi syytä ostaa tämä versio. Mukaan on mahdutettu 40 min enemmän videomateriaalia ja jos omistaa japanilaisen ps3:n niin japani-versiossa tulee myös mukana FFXIII demo.
Playstation 3 on aluevapaa pelikonsoli, joten kai tuo demo pyörii ihan eurooppalaisilla laitteillakin.

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » To Touko 07, 2009 01:10

yukito kirjoitti:
Unita kirjoitti:Jos joku haluaa hommata blue-ray version AC:sta niin olisi syytä ostaa tämä versio. Mukaan on mahdutettu 40 min enemmän videomateriaalia ja jos omistaa japanilaisen ps3:n niin japani-versiossa tulee myös mukana FFXIII demo.
Playstation 3 on aluevapaa pelikonsoli, joten kai tuo demo pyörii ihan eurooppalaisilla laitteillakin.
Juuh sekoilen taas jälleen kerran. Eli siis pelit ovat aluekoodittomia eli kyseinen demo toimii millä ps3:lla hyvänsä, mutta itse ACC elokuva on aluekoodia A (toimii vain Japanilaisilla ja USA:laisilla pleikkareilla). Eli demoa voi pelata PAL pleikkarilla, mutta elokuvaa ei voi katsoa. Näin olen ymmärtänyt.

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Ma Heinä 27, 2009 21:32

Sen verran nostelen tätä ketjua että mitä minä olen kuullut niin Advent Children Completehan on nyt 27.7. päivä julkaistu euroopassa. Itse en vielä ole leffaan törmännyt kaupoissa, mutta onko kenenkään muun silmään osunut?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”