Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

SouseisekiChan#

Re: Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Viesti Kirjoittaja SouseisekiChan# » To Maalis 12, 2009 15:03

Jos tulette sinne Tampere Kuplii-tapahtumaan niin voisin tulla sinne heilumaan kanssanne :3
Jos vaan 11 vuotiaan otakun seura kelpaa.
Jos käypi sanotteko minä päivänä tulette sinne tapahtumaan, nee?

MusicDog

Viesti Kirjoittaja MusicDog » To Maalis 12, 2009 22:34

Waf Waf!

Ok, oon se "Tensi" niminen tyyppi.
Call me "MusicDog".
Twilighterin ja Milka-Chanin kamu q(^o^)p
Taidan hypätä mukaan Yuffiella, mikkä puku?
maybe Demyx.. Sniff T^T
KuvaKuva
-Numer 1---------------Number 2-
Viimeksi muokannut MusicDog, La Maalis 14, 2009 15:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://i130.photobucket.com/albums/p279 ... Rock-1.jpg
Music <3 Dog <3 Love <3

L iFe Is SwEeT ~~

Love all you S H I T H E A D S <3

Jyutta

Viesti Kirjoittaja Jyutta » To Maalis 12, 2009 23:20

Hmm.. tuli tässä mieleen, että näin teidät ehkä Traconissa. ö.Ö Ja sitten tiedustelen,että olitteko katsomassa FFFight turnausta? Siis sitä turnausta turnausta joka alkoi viideltä. Jos olitte, niin varmasti näitte minut. ö__ö' Ja.. hmm.. Hei, olitteko te ihan normi kh-vaatteissa, vai olitteko pukeutunut silleen öö.. omaperäisesti? ö_Ö' Juu, mun selityksistä ei kannata älytä mitään. ^^'
(ex. Yoshima)
Hallituksen jäsen - Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Pe Maalis 13, 2009 08:45

MusicDog: Vaihtoehto kaksi olisi suositeltava, koska ryhmä on muutenkin aika KH2 painotteinen.

Yoshima: Kyllä, minä olin katsomassa turnausta. Seisoin/istuin katsojista katsottuna vasemmalla puolella käytävää ihan sen reunalla heti siinä kun katsojat istumisen sijasta seisoivat. Olin Deep Dive Riku, ja huusinkin yhdessä vaiheessa ennen turnajaisten alkua että älkää siinä edessä nousko seisomaan koska takana olijoita ei silloin näe.

Huom! Esitysideoita otetaan vastaan! Ja haluan täyden selvityksen siitä kuka on mukana esityksessä ja kuka vain hengaa mukana! Yksäröikää, älkää tuplapostatko.

HUOM! Kaikki saavat vapaasti lisätä kaikenlaista härpäkettä pukuihinsa jos haluavat, mutta ne jotka ovat mukana ryhmäkisassa: kisan aikana nämä härpäkkeet on otettava pois mikäli ne eivät liity esitykseen mitenkään.
Viimeksi muokannut nukkelapsi, La Maalis 14, 2009 13:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Jyutta

Viesti Kirjoittaja Jyutta » Pe Maalis 13, 2009 15:15

Nukkelapsi: Hmm.. luulenpa, että näin sinut. Ja kuulin. xd Juu, jos nyt muistat sieltä turnauksen osallistujista sellasta pätkää Nekozawaa (musta viitta ja keltanen kissakäsinukke.),niin se olin minä. ö_ö'

MusicDog: Kakkos vaihtoehto. ^^'
(ex. Yoshima)

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » Pe Maalis 13, 2009 15:47

Ehmtotanoin... Oletteko vielä löytäneet Xemnas-cossaajaa? Whee, minulla puku on jo, joten jos voisin tulla sinne A-coniin tai jotain sen sellaista... Mutta Tampere Kupliiseen en voi vielä tulla, kun cossaan siellä Chobitsin Chiitä, muttamutta...
''I see you like sweets.''
''Yes, do you?''
''No, I can't stand them!''
''...what? I don't wanna be rude, but I think you should go away!''

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Pe Maalis 13, 2009 16:51

Yuffielle on tilaa ja laitan Naminenkin listaan ^^.

Sea-salt-icecreamia (ihan syötävää semmosta :P) olisi mun tarkotus tehä aconiin, mutta rekvisiittaa on aina hyvä väsätä.

Yoshima: juttelen viellä kaikkien kanssa erikseen aina ennenkuin järjestän miitin, että se varmasti käy kaikille. :)
"I'm straight as a rainbow"

*whispers* "I didn't know you have a stalker.."

Kissekkä

Viesti Kirjoittaja Kissekkä » La Maalis 14, 2009 11:24

Yosh! No en cossa Kindomista mutta käykö Gaaran seura jos törmätään ;3 Uusia kamuja on kiva saaha :D
Kissekkä.

MusicDog

Viesti Kirjoittaja MusicDog » La Maalis 14, 2009 11:48

Thanks Thanks. Second one. Onko siitä jo puhuttu et minä päivänä sit kävellään KH kuteissa? 3 Days you see. Joo ja sitten, et Naminella (Milka-Chan) on tylsää oman puvun kanssa, voikos se lisäillä siihen jtn omaa? Vai mennäänkö me sit tosi tiukoissa kriteereissä? Voihan olla et Namine (Milka-Chan) vois tehdä jotain, muiden rekvisiittaa, jos
aika tai voima ei riitä ^o^. vaikkakin ...hmm...

KH Power!.. lol

Woah! Edit Edi!
Se olis kyll kiva saada uusia kamuja, enkä mä nyt varmaan meinaa cossata KH all the time.
Gwaara ;)
http://i130.photobucket.com/albums/p279 ... Rock-1.jpg
Music <3 Dog <3 Love <3

L iFe Is SwEeT ~~

Love all you S H I T H E A D S <3

Jyutta

Viesti Kirjoittaja Jyutta » Su Maalis 15, 2009 00:32

Kissekkä: miulle ainaskin käy. ^^

Ja ja.. tosiaan, mikä päivä kuljetaanpi kh-cosseissa? ö.Ö Mulla ois nimittäin toi MisaMisa cossikin. ö_Ö Mulle on kyllä ihan sama,että minä päivänä. ö_Ö' Muutamaa päivää sitten ei olisi ollut, koska opein laittamaan vasta paripäivää sitten itselleni itse ne MisaMisa ponnarit. ö-ö' eli periaatteessa kysymys on: Mitään tietoa minä päivänä se kisa on? ö.ö
(ex. Yoshima)

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Su Maalis 15, 2009 11:23

Puhumme Animeconista, yes?
Ei kai vielä mitään väliä ole minä päivänä joku kulkee jossain kuteissa, kun con on lähempänä niin puhutaan siitä sitten enemmän. Ja jos joku ei cossaa KH:hahmoa mutta haluaa hengata ryhmän kanssa, hänen ei tarvitse postata tänne, vaan hän voi lähettää ryhmän johtajalle yksäriä. Koska muuten ketjusta tulee epäselvä.

Ja toistan tässä nyt itseäni, mutta jokainen ryhmässä mukana oleva on vapaa lisäämään kaikenmaailman ylimääräisiä härpäkkeitä pukuunsa, mikään laki ei sano että näin ei saisi tehdä. Mutta kisan aikana nämä härpäkkeet on otettava pois jos ne eivät liity esitykseen mitenkään.

Jos tulee mieleen lisää kysymyksiä koskien conia ym. älkää tuplapostatko! Jos joku toinen on tämän kysymyksen jo esittänyt, älä sinäkin kysy sitä samaa! Kaikkiin kysymyksiin tulee jossain vaiheessa ennen conia vastaus. Jos ei, se ei ole tärkeää tai se on jäänyt huomaamatta. Tässä kohtaa kannattaa yksäröidä jollekin jonka tulisi tietää jos se on tärkeää tietää.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Su Maalis 15, 2009 11:45

Kissekkä: kyllä saa tulla mukaan (Naruto faneja ku ollaan :D) ja muillekkin tiedoksi että saa toki tulla pyörimään meidän kanssa vaikka ei olisikaan KH:sta, mutta pitää muistaa ettei sillon pääse esitykseen.

Juu siis katsotaan että minä päivänä on ne esitykset ja muina 2 päivänä saatte kyllä mennä ihan missä vaan cossissa(*köh*menossaVincentinäValentinenamuinapäivinä*köh* :P), ja ofcourse saa hengailla meidänkin kanssa muinakin päivinä.

Ja Namine saa laittaa omia juttujaan cossiinsa ihan vapaasti ^^.

Edit: Sorisori multa on menny miljoona viestiä ohi. xD Eli ei oo Xemnas cossaaja viellä, joten olet tervetullut. ^^

Musicdog: Tykkään itse tosta 1 puvusta, mutta älä kuuntele mua xD.

Yoshima: Olin katsomassa turnausta, istuin siellä edessä Axelin ja Roxasin kanssa. Olin tosin spotannut sut jo aikasemmin, ku Ouran fani tuppaan olemaan. ^^ Olin pukeutunu Soran 2 pelin normiasuun, linkkiä pukkaa tässä http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=98741782 Juu, sori linkki on galleriasta. Dx

Ja viellä viimeiseksi, miittiä ajattelin tohon Kulttuuri päivän kohdalle, käykö? Se siis sijaitsee Helsingissä, tarkemmin Annantalolla, mutta olisin valmis tulemaan ihmisiä vastaan jo juna asemalla tai millä nyt tulisittekaan ^^. Ja se on 26.4 Sunnuntaina.

Jyutta

Viesti Kirjoittaja Jyutta » Su Maalis 15, 2009 15:49

Minyan: Ö.Ö Juu, taisinkin nähdä teidät. :D Tosin siellä oli paljon Kh-cossaajia. ö_ö' Kaverini cossasi myös Nekozawaa...

Jaja.. Hmm.. En taida päästä tuonne miittiin. >__< Vanhemmat ei päästä matkustamaan yksin junalla,enkä saa mistään kyytiä sinne. ö_ö' Helsinki.. se on kaukana, Porissa kun asun. Hmm.. asuiskohan siellä jotain sukulaisia.. sitten ois pieni mahdollisuus. Aijjoo.. ei asukkaan. >_< Enää. Ja sen takia joudun Animeconissa lattiamajoitukseen.
(ex. Yoshima)

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Su Maalis 15, 2009 16:13

juu no sitten mietitään eri ajan kohtaa ja paikkaa ^^. Eli siis minä ehdottelen näitä aikoja ja paikkoja ja te sanotte vain että käykö :D. Katotaan silleen että kaikki pääsee ^^.

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ma Maalis 16, 2009 07:55

Niin tuolla kysyttiin että onko mukana esityksessä vai ei. Itse hengailen vain tiedän kanssanne, koska ystäväni värväsi minut ( jo melkein viime Animeconin jälkeen ) esitykseesnä. ^^'
Mielelläni olisinollut mukana 8) Niin ja Aconissa muhun törmää Dark Rikuna ja Marluxiana. Ja jos pääen Tre kupliiseen( siitä puhuttiin täällä? ) ni miut löytää (rumassa itse tehdyssä DX) Heartless kigurumissa pomppivana heebona.
~fukaku nemurini ochitai~

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”