maaliskuun miitinki

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Ji
Viesti:

maaliskuun miitinki

Viesti Kirjoittaja Ji » To Helmi 05, 2009 16:34

Maaliskuun kasaantumiseen olisi suunnitteilla jälleen piirrustuskilpa.
Nyt kuitenkin teemme asiat toisella tavalla.
Kaikki piirtämiseen tarvittavat välineet ja erikoishärpäkkeet tuodaan paikanpäälle jossa sitten myös piirretään.
Sinäpäivänä päätetään myös aihe joka tulee olemaan pakollinen kaikille osallistujille.
Piirros on saatava valmiiksi sillä kerralla, koska piirrokset tuomaroidaan miitinkin päätteeksi.
Ne jotka eivät osallistu kilpaan voivat jakaantua katsomaan elokuvia tai pelaamaan pelejä.
Vielä voi heitellä minulle viestejä dsiitä mikä päivä sopisi parhaiten.

Myös mahdollisia ehdotuksia otetaan vastaan seuraavaan kertaan tahi tuleviin kertoihin.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

eiko

Re: Maaliskuun miitinki

Viesti Kirjoittaja eiko » Pe Helmi 06, 2009 18:19

Onpa hyvä idea piirtää paikan päällä! Oikein mielenkiintoista että pitää kyllä sitten yrittää päästä paikan päälle kuhan päivä on selvä :) Eikö nyt helmikuussa sitten ole mtn kokoontumista? Maaliskuussa kun on ylppärikirjoituksia.. :s

Ji
Viesti:

Re: Maaliskuun miitinki

Viesti Kirjoittaja Ji » Pe Helmi 06, 2009 21:17

Sori mun moka asia korjataan

YakkiSama

Re: helmikuun miitinki

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » La Helmi 07, 2009 20:27

Minäki meinasin justiinsa tulla kysymään tuosta etteikö helmikuussa oo ollenkaan miitinkiä, mutta se asia näyttiki jo selviävän. Itelle kyllä helmikuussa passaa mikä lauantai tahansa. Kyydit pitää setviä, mutta se on sitte ihan järestelykysymys. Tuo paikan päällä piirtäminen kuulostaa kyllä aika hauskalta, vaikken itse kyllä taida osallistua kun ei nuo kuvataiteelliset lahjat oo mitkää kaikista parhaimmat ^^'
Minulle ainaki siis passaa 14.2, 21.2 ja 28.2. miitinkille näillä näkymin. Miksei ehkä 7.3, mutta minullaki tulee nuo kirjotukset kanssa eteen, että pitää vähän suunnitella sitten paremmin tuo maaliskuu.

Miten se on muuten sen maksun kaasa? Paljoko se on?

eiko

Viesti Kirjoittaja eiko » Su Helmi 08, 2009 13:53

Mulle taas helmikuussa ei passaa 14. päivä ku oon abiristeilyllä mutta muuten näillä näkymin muut päivät on käytössä. Niin ja onko siitä kokoontumismaksusta tosiaan mitään päätetty?

Arowana

Viesti Kirjoittaja Arowana » Pe Helmi 20, 2009 12:21

Eipä oo nyt kauhiasti ollu väkiä paikalla, eikä varmaan oo nettisivujakaan päivitetty niin että ois voinu siitä maksusta keskustella/äänestää. Teidän pitää koittaa jos nyt helmikuussa väkiä tuppaantus, ite en taija päästä tällä kertaa tulemaan. Hannan pitää ottaa joku varasihteeriksi sinne :)

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Pe Helmi 20, 2009 18:53

Noniin nyt olisi hyvä aika ruveya pistään minulle viestiä siitä kuin moni pääsee paikalle.
Viimekerrallakin jäi melko vähiin joten kokeillaampas nyt tsempata niiden ilmoittautumisten suhteen.

Ji
Viesti:

Re: maaliskuun miitinki

Viesti Kirjoittaja Ji » To Helmi 26, 2009 18:55

Viime viestissähän oltiin uhmailtu, että ainakin kaheksan ilmoittautujaa pitäää saada nyt viikonlopulle tulemaan tai siirretään miitinkiä.
Noh nyt kävi niin, että viisi henkilöä olisi tullut paikalle, mutta puhe oli kahdeksasta, tämä kyl kirpasee vähän minuakin kun ensimmäisen kerran siiirrän miitinkiä ihan omapäisesti. (haukkumakirjelmiä otetaan vastaan!)
Niin mutta sitten hyviä uutisia! Sain tässä myös ehotuspäivämäärän seuraavalle miitinkille! Mikä meinaa enemmän väkeä! (kehystän tän kirjelmän!)
Ja sen kunniaksi seuraava Miitinki pidetään juuri sinä päivänä joka on ehdotettu! Eikä siirretäkkään ensi viikonlopulle. :3
HIENO ASIA!
Eli todella hieno, että sain ehdotuksen, jonka oitis lähdin toteuttamaan!
Eli seuraava miitinki olsi 21.3.2009 klo:10.30-14:30
Ja sama aihe kuin olisi ollut tähän viikonloppuun. Eli piirustuskilpa, johonka tuodaan omat tarvittavat välineet ja piirros on saatava sillä kerralla valmiiksi.

Mikäli tulee jotain mieleen ihan mitä vain niin pistäkää viestiä siihen tullaan vastaamaan.

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » Pe Helmi 27, 2009 16:00

Haa, miitti siirty, mutta ei se haittaa.. Tuo seuraava miitti on paljo parempaan aikaan ku nyt ois ollu. Minä todella kiitän ja kumarran, että miitti siirty 21.3. silllä sillon on kaikki kirjotukset ohi, ja saa vähän hengähtää! Minä olen aika salesti tulossa, jos näillä tiedoilla mennään

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Su Maalis 15, 2009 21:31

Tuli tässä mieleeni, että pisettäisiinkös tässä samalla piirustuskilpailun ohella se manga/anime kirppis?
Hoituisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla. ;)

Varjostaja

Viesti Kirjoittaja Varjostaja » Ti Maalis 17, 2009 17:57

Kelpaisi minulle.
Varjostaja.Deviantart <-Tuherruksia

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » Ti Maalis 17, 2009 19:19

Juu, kyllä se vois olla aika muksa se manga/animekirppis. Miten se sitte toimis? Pitääkö ite tuoda jotain, vai saako sieltä vaan rumasti napata, jos löytyy jotain mieleistä? :D

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Ke Maalis 18, 2009 16:15

Manga/animekirpppis siirtyy seuraavaan kertaan, mistä olen kovasti pahoillani.
Mutta juu ne jotka tuntee kovaa tarvetta myydä vähemmän luettuja/katsottuja pois voisi sinne niitä tuoda.
Niistä saadut rahat menee tietenkin entiselle omistajalle. Kaikkien ei ole pakko tuoda jos ei ole mitään tuotavaa, mutta tämä nyt tosiaankin siirtyy.

Arowana

Viesti Kirjoittaja Arowana » Ke Maalis 18, 2009 18:00

No ei mua kyllä välttämättä haittaa se kirppis. Tavarat voi siis mun puolesta tuua.
Pähkäilkääpä sitte sitä aihettaki tosiaan. Itellä nyt ei oo minkäänlaista hajua.

Ja otan jonkun elokuvan/animea mukaan Hannalta niin ne jotka ei oo innostunu tai ei osaa piirtää niin saa siirtyä yläkertaan vahtaamaan telekkaria.

Sori nyt tämä kauhia sekaannus :D Hanna ku mulle on soitellu niin oon ollu ihan tuutissa enkä oo tajunnu oikeen mistään mitään.

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » La Maalis 21, 2009 14:01

Jes! Kuka oli niin lahjakas, että unohti kokonaan tämän päiväsen kokouksen \o/
Siis ei pienintäkää muistikuvaa ollu, että tänään ois ollu kokous.. Hyvä minä! Antakaa anteeksi tämä hajamielisyyteni!
Toivon todella että pääsen ja muistan seuraavan kokouksen..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”