Tokyo Mew Mew

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Shewon

Re: Tokyo Mew Mew

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ke Kesä 25, 2008 00:00

Minulla on kaikki osat ala modea unohtamata. Ennen hoin autossa koko ajan "Maapalloa suojelee oikeuden tassu" mutta nyt nolottaa kun veli puoli muistuttelee siitä (huomioikaa olin 12...). Luen sitä vain silloin kun oikein siirappi hammasta kolottaa. Sarja sopii niille jotka ovat aloittamassa lukemaan mangaa mutta kokeneemmat eivät varmaan kestä (kuten en minäkään)... Sarja on muutenkin aika kökkö ja verta näkyy vaan sen Quishen otsalla kerran...

lauranacchi

Viesti Kirjoittaja lauranacchi » Su Kesä 29, 2008 22:20

Tokio myuu myuu, miten nostalgista :P Lainasin koko sarjan kaverilta n. 2 vuotta sitten, kun olin 12 vuotias ja hullaannuin siihen täysin. Vähän myöhemmin ostin sitten kirppikseltä sarjan 3 ensimmäistä osaa ja A'la modet... A'la modesta en pitänyt ollenkaan ja Masaya oli vain ärsyttävä ( lähinnä koska fanitin QuicheXIchigo-paritusta aivan valtavasti... ).

Ihan hyvä, että tämä oli ensimmäinen manga jonka luin, olisin tuohon aikaan varmasti järkyttynyt raaemmasta materiaalista...
En mä ainakaan ole mikään koira! Mä olen kissanainen!!! - Minä 5.v

TokyooMyuuMyuu

Viesti Kirjoittaja TokyooMyuuMyuu » Ke Heinä 02, 2008 16:14

RAKASTAN TÄTÄ SARJAA! Minulla kaiki mangat ja ala modetkin, paitsi 7... Sitä ei tunnu saavan mistään. Nimestänikin sen jo huomaa, että fanitan... Etenkin Ichigoa. ^___________________^ TMM 4-ever! (Oli muuten myös ensimmäinen mangani/animeni kautta aikojen...)
Bishoujo Senshi wo Atashi no Yume... ~

Hokuto

Viesti Kirjoittaja Hokuto » Ti Heinä 08, 2008 20:57

Tätä sarjaa tuli joskus ostettua, nykyään harmittaa, että tuhlasin rahaa tälläisiin siirappisokerikakkumahoushoujoon, sarjan juoni on erittäin kyökänen ja piirrostyyli erittäin vaihtelevan tasoista, A la Mode oli vielä varsinainen pohjanoteeruas. EI hyvä sarja, omaan makuuni, mutta jokainen saa tykätä mistä tykkää.

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ke Heinä 09, 2008 05:37

TokyooMyuuMyuu kirjoitti:RAKASTAN TÄTÄ SARJAA! Minulla kaiki mangat ja ala modetkin, paitsi 7... Sitä ei tunnu saavan mistään.
Otamme loppuunmyydyistä osista uusintapainoksia pian, seiskaakin pitäisi olla elokuussa saatavilla! Ainakin Tammen nettikaupassa, http://www.tammi.fi, sekä hyvin varustetuissa kirjakaupoissa.

Antti-setä
Sangatsuman
Jep.

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ke Heinä 09, 2008 14:35

Mewmew, kawaii! No joo, TMM oli ensimmäinen tai toinen ostamani manga ja minähän kyllä tykkäsin siitä, koska pidin myös Sailor Moonista. TMM on ihan kiva, sellainen sokerishojoplätsäys, kyllä sitä lukea kärsii vaikka onkin aika siirappista tavaraa. A lá modesta en tykännyt yhtään, Berry oli ärsyttävä ja koko juttu muutenkin ihan laimea. Ja siinä ei edes näytetty muita kuin Berryä ja Ichigoa välillä, muut vaan vilahteli taustalla >_<
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Wea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wea » Ti Elo 05, 2008 13:46

Sarja on sellainen että edes ekan jakson ekaa parttia ei jaksa kattoa loppuun.Nuoret tytöt hyppivät herutusmekoissa/asuissa, tarjoten oikeuden tassua..taikatyttöihkutusta..joo eii kiitos.
Vaikka kyllä jotain hyvääkin sarjasta löytyy...nimittäin piirtäjän eläimet ovat kauniita ja jälkikin on ihan kaunista katsottavaa..mutta se hyvä loppuukin sitten siihen.
::D.Gray-Man no Sekai::Suomen ensimmäinen D.Gray-Man sivu::
http://www.freewebs.com/dgray-man-no-sekai/

::Finnish Katekyo Hitman Reborn Site::Suomen ensimmäinen Katekyo Hitman Reborn::
http://www.freewebs.com/finnish-khr-site/

only__

Viesti Kirjoittaja only__ » Ti Tammi 06, 2009 20:52

Ihana sarja! Olen lukenut kolme ensimmäistä osaa Tokyo Mew Mew:stä, ja molemmat a la Mode:t, koska kirjastoon ei ole vielä tullut muita osia, vaikka sarja on ilmestynyt jo aikoja sitten Suomeen... Odotan siis innolla niiden ilmestymistä kirjastoomme :)

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Rändöm

Viesti Kirjoittaja Rändöm » Ti Tammi 06, 2009 22:09

Äääh, noh olen lukenut kaikki osat mitä on ilmestynyt ja animea yrittänyt katsoa, mutta minusta se oli ihan liian... Imelää, jotenkin liikaa chibejä ja se alkulaulu... Äääh. En nyt tarkoita millään pahalla sarjan faneille, sanon nyt vain oman mielipiteeni... ._. Piirosjälki on ihan suhkoot ok, mutta liian suuret silmät välillä häiritsevät. Ja minusta taistelut vain toistavat itseänsä... Muttah, kyllä juoni on TokyoMewMew:ssä ihan mukava, samalla kun hieman mainostetaan luonnon suojelua, mutta À la Modessa (kirjoitettiinhan se noin...?) se sitten unohtuikin. Mutta Ei TokyoMewMew nyt mikään inhokki sarjani ole, chibit ovat mielestäni suloisia (vaikka niitä nyt onkin liikaa, ainakin TokyoMewMew:issä) ja huumori on kohdallaan. Hahmot ovat ihan mukavan persoonallisia ja erillaisia... Mm, noh... Siinä se kai olikin...

SouseisekiChan#

Viesti Kirjoittaja SouseisekiChan# » Ti Tammi 06, 2009 22:44

Ihan ok sarja..
Suomennosta on tullut luettua..
Sarjasta tulee vähän mieleen Sailor Moon. (?)
Huonoa vaan on se että taistelut kyllästyttävät välillä.
Muuten ihan hyvä. :D
~ Fullmetal Alchemist ~

~ Lets Make Dreams Come True ~

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » Ke Tammi 07, 2009 20:33

Minullakin tämä oli siellä ensimmäisten sarjojen joukossa. Muistaakseni sain sarjan kolme ensimmäistä osaa ihka ensimmäisestä manga-aiheisesta tapahtumasta jossa kävin. Silloin rakastuin siihen täysin... Nykyään kun sitä lukee, tajusin miksi pidin siitä silloin niin paljon: En ollut lukenut mitään parempaakaan. Vaikka kyllä minä luen sitä vieläkin välillä. Mutta minkäs sille voi että pidän enemmän shounenista?
Hahmot ovat siinä ihan mukavia, mutta mielestäni Ichigo olisi kaivannut vielä jotain. Hän oli niin tavallinen. Ja muita hahmoja olisi voitu nostaa esiin vähän enemmän, sarjan nimikin kun on Tokyo Mew Mew eikä Ichigon seikkailu. Suosikikseni nousee Purin, hän on niin suloinen ja hauska, mielestäni parhaiten keksitty hahmo koko sarjassa. Ja Quichesta pidän myös, sellainen paha bishie.
Juoni taas... Sitä tavallista maailmanpelastusta, mutta ihan toimivaa. Ehkei kuitenkaan tarpeeksi toiminnallista minulle. Se vain on harmi, että Ichigon rakkausongelmat nousevat pääteemaksi. No jaa...
''I see you like sweets.''
''Yes, do you?''
''No, I can't stand them!''
''...what? I don't wanna be rude, but I think you should go away!''

Cheyenne

Viesti Kirjoittaja Cheyenne » Su Tammi 18, 2009 17:03

Omistan koko TMM sarjan, se oli ensimmäinen mangasarjani. Rakastin tätä sarjaa, mutta nykyjään se saa minut lähinnä voimaan pahoin. En jotenkin pidä siitä enää, liian sokerista ja kliseistä minun makuuni. Mia Ikumin piirtotyylikään ei enää iske minuun.
Juoni on ihan perus, tytöt saavat taikavoimia ja ryhtyvät pelastamaan maailmaa. Siitä on väännetty niin monta tarinaa, että olisi aika keksiä jotain uutta. Ichigosta en ole ikinä tykännyt, lempparini on ehkä Purin.
Tokyo Mew Mewit jäivät kyllä kaappiin pölyttymään, mutta jotakin nostalgista niissä on; sarjan avulla tutustuin mangaan.

Mio

Viesti Kirjoittaja Mio » Su Tammi 18, 2009 18:22

Luin sarjan joskus, ja olen sitä mieltä, että se oli juuri sellainen kuin olin kuvitellut. Pidän hyvästä shojosta, mutten aivan tälläisestä. Inhoan Masayaa, Mintoa ja Ichigoa! Ichigo on rasittava, sarjan sokerisuus ja söpöys ei aivan ole juttuni.

Broken Moon

Viesti Kirjoittaja Broken Moon » Ma Tammi 19, 2009 21:21

Heh, tämä sarja sai minut aikoinaan innostumaan mangasta. ^_^ Hahmoista suosikkejani ovat Retasu (Lettuce) ja Zakuro, mutta Masaya on ihan ärsyttävä. -_- Sekin häiritsi, että Ichigoon keskityttiin koko ajan eniten ja muut Mew Mew:t jäivät liian vähälle huomiolle.

Eipä tähän muuta sanottavaa, kuin että ihan OK sarja.

Cheyenne

Viesti Kirjoittaja Cheyenne » Ke Tammi 21, 2009 18:12

Broken Moon kirjoitti:Sekin häiritsi, että Ichigoon keskityttiin koko ajan eniten ja muut Mew Mew:t jäivät liian vähälle huomiolle.
Kyllä, se häiritsi - ja häiritsee edelleen - myös minua.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”