No juu, tuo lienee heidän paras levynsä, muilla levyillä mahtavuus kuuluu lähinnä yksittäisiin biiseihin. Uusin levy on kyllä hyvä tosin.madu kirjoitti:Megadethistä jonkinverran diggailenkin, Rust in Peace ainakin on lähes täydellinen levy.. Poison Was The Cure ja Lucretia ei nappaa ihan kympillä mutta jokainen muu biisi on täyttä kultaa. Muuta en sitten niiltä olekaan hirveästi jaksanut kuunnella, koska yleisen käsityksen mukaan ne eivät kuitenkaan pärjää RiP:lle mahtavuudessa.
No juu, nuo stereotypiat nyt oli tollaset... xD Ja oon (tai olin) itse amis, joten...J kirjoitti:Niin, eihän se sinänsä ole mikään ihme jos genre ärsyttää kun heittää noin ilkeät stereotyypit ilmaan.
Vaikka musiikki ei täysin nappaisikaan.
Olet selvästikin kuullut vääränlaisia naisartisteja. Se mikä soi radiossa tai telkkarissa ei todellakaan edusta sitä 'parhaimmistoa', vaan niitä joilla on rahaa mainostaa ja markkinoida.
Telkkari vain tuhoaa rakkaita aivosolujasi, joten telkkarin perusteella ei kannata mitään johtopäätöksiä tehdä minkään suhteen. Oli kanava mikä tahansa tai ohjelma mikä tahansa. 'Paskakin' myy kunhan sitä tungetaan joka tuutista ja annetaan katsojan / kuuntelijan ymmärtää että se on 'hyvää'.
Joo-o, nyt soi taustalla Pantera Domination ja uhh. En voi rehellisesti sanoa että kappale miellyttäisi itseäni melodisesti.
Varmasti on ollut 'vaativaa' harjoitella ja opetella soittamaan kyseinen kappale, mutta 'harjoituskin' on vain loppujen lopuksi saman toistoa joka ei sinänsä ole vaikeaa.
En kiellä etteikö olisi 'vaativampaa' soittaa kitaraa kuin pyörittää kiekkoja, mutta kaikenkaikkiaan miesten örinä yhdistettynä kitaran ja rummun mättöön ei vain iske. Kyllä se kuitenkin opiskelun / työpäivän aikana menee taustalla.
Koskaan ei ole 'työn vaativuus', tässä tapauksessa 'soittamisen vaativuus' vaikuttanut pätkääkään siitä että pidänkö kyseisestä artistista vai en. Vaikka olisikin simppeli biitti tai soolo, voi se kuitenkin kuulostaa yli yhdeksäntuhatta kertaa paremmalta kuin viiden minuutin soolo.
Noh, mielipiteet ovat kuitenkin vain mielipiteitä ja niistä tulee ja pitää kiistellä aina kun mahdollista. Sillä loppujen lopuksi kenenkään mielipide asian suhteen ei muutu ellei henkilö itse halua muuttaa näkökulmaansa.
Loppujen lopuksi ainut genre mikä on kuin kirosana on räppi. Kertakaikkiaan en vain voi ymmärtää mikä siinä kaikessa mukamas viehättää kuuntelijaa. Kaikkia muita genrejä ja alalajeja voi, pystyy ja jaksaa kuunnella, mutta räppiä ei.

Ja loppupointtina sun kanssa samaa mieltä, ei tää kenenkään mieltä muuta, nauttikoon kukin mistä nauttii niin kaikilla on kivaa. =D