Mistä Anime-fanin tunnistaa?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lonkerohattu

Viesti Kirjoittaja Lonkerohattu » Su Heinä 04, 2004 10:51

Tenshi kirjoitti:Tää ei liity kaikkiin, mutta mielestäni animeharrastajat jotka olen tavannu (tai puhunut mesessä) ovat todella huumorintajuisia. Kaikki ovat ystävällisiä ja ilmeikkäitä persoonia. Tuleepas outoo tekstii.. Tosiaankin japania tulee pakostikkin joka toiseen lauseeseen..
Hmph, sitten sinulla on ollut onnea. Tässäkin harrastajaryhmässä persoonallisuudet vaihtelivat laidasta laitaan, silloinkin kun Suomessa animesta ja mangasta vouhottaminen oli todella pienen ihmisryhmän mielenkiinnon kohde. :roll:
Minua ei päästetä edes taivaan portin lähettyville, helvetistä minut potkittiin jo pois ja olen aivan liian sekaisin saavuttaakseni nirvanan. Elämäni on kuitenkin ihanaa, koska pääsiäispupu palkkasi minut tappamaan joulupukin.

Casandara

Viesti Kirjoittaja Casandara » Ti Heinä 06, 2004 09:50

Kunnon anime-ihmisenhän tunnistaa Lepakko Tyylistä !

http://ihank.animeunioni.org/batstyle.html

Nyt kaikki lepakkoilemaan ! (Yuri not included)
"Saan olla niin omituinen, kuin ikinä haluan!" - Jean M. Untinen Auel

Casandara

Viesti Kirjoittaja Casandara » Ke Heinä 07, 2004 08:21

Mielestäni itsellä ikävin (minua häiritsevä) piirre on se, että kumartelen. Niin siis ihan väkisin kun kiitän niin kumarran, ainakin pikkuisen - ja sitten taas ihmetellään kun suomalaset työt eivät enää osaa nätisti niiata. Jakun muuten yritän olla niin kawaii-kawaii pika-cha'niu *kusu*.

Muutenhan anime mannerismit ovat söpöjä ja ihania - kyllä jopa karjaistu "kusoo" suomalaiset sanat voittaa mennentullen, vaikka lempi kirosanani onkin varsin kaunis; "kukka!" Tietysti 'käännetynä' se voisi olla vaikka "hana-chama!"
"Saan olla niin omituinen, kuin ikinä haluan!" - Jean M. Untinen Auel

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ke Heinä 07, 2004 09:45

Casandara kirjoitti:Mielestäni itsellä ikävin (minua häiritsevä) piirre on se, että kumartelen. Niin siis ihan väkisin kun kiitän niin kumarran, ainakin pikkuisen - ja sitten taas ihmetellään kun suomalaset työt eivät enää osaa nätisti niiata.
Itselleni on myös piintynyt taipumus kumartaa kiittäessä, mutta toistaiseksi olen saanut siitä lähinnä myönteistä palautetta. No, minä en ole tyttö, mutta erään naispuolisen ystäväni vastaava tapa on kyllä myös kiitosta saanut.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

narcomanic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narcomanic » Ke Heinä 07, 2004 10:29

Darth Mauno kirjoitti:
Casandara kirjoitti:Mielestäni itsellä ikävin (minua häiritsevä) piirre on se, että kumartelen. Niin siis ihan väkisin kun kiitän niin kumarran, ainakin pikkuisen - ja sitten taas ihmetellään kun suomalaset työt eivät enää osaa nätisti niiata.
Itselleni on myös piintynyt taipumus kumartaa kiittäessä, mutta toistaiseksi olen saanut siitä lähinnä myönteistä palautetta. No, minä en ole tyttö, mutta erään naispuolisen ystäväni vastaava tapa on kyllä myös kiitosta saanut.
Minulla on usein tullut sillein että olen jo melkein kumartumassa kunnes tajuan ettei tarvitse. Tapa on pinttynyt päähän aikidosalilta kun treenatessa täytyy aina kumartaa parille. Ele meinaa tulla aina voimakkaammin jos olen istumassa lattialla.
In Soviet Russia, one becomes you!

AoiNeko

Viesti Kirjoittaja AoiNeko » To Heinä 08, 2004 13:22

Mhh... Musta ainakin yks yhdistävä piirre on että kukaan anime-fani ei oo mikään semmonen kauhee kovis/hienostelia tai semmonen ärsyttävä ihminen. Tai mä en ainakaan tunne yhtään sellasta... :mrgreen: Sanokaa jos olen väärässä.

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » To Heinä 08, 2004 14:05

Nykyään animeihmistenkin joukossa on valitettavastikin sellaisiakin ihmisiä. Valtaosa ihmisistä toki on edelleenkin hyvin mukavia.

Japabon Dolls

Viesti Kirjoittaja Japabon Dolls » To Heinä 08, 2004 14:23

Animefanit tunnistaa siitä, että he ovat keskimääräistä rasittavampia ihmisiä.
Viimeksi muokannut Japabon Dolls, To Heinä 08, 2004 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.

Neva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neva » To Heinä 08, 2004 14:48

Japabon Dolls kirjoitti:Animefanit tunnistaa siitä, että he ovat keskimääräistä rasittavimpia ihmisiä.
Itse pystyn hyvin rentoutumaan animehenkisessä ihmisporukassa, mm. saunailtojen ja kesägrillauksen ohessa. Miksei myös animea katsoessa videoilloissa.

Tiedä sitten miten radikaalisti fanius muuttaa ihmistä, kun anime on harrastus muiden joukossa. Kotiin tuppaa kertymään jonkun verran oheistarpeistoa kuten DVDitä, wallscrolleja ja mangaa.

Keskustelua sivuten, oli hupaisaa lueskella eilen ircistä löytynyttä lainausta keskustelusta mikä tekee hevarin. Osan mielestä ei voi olla hevari pukeutumatta mustaan nahkatakkiin ja kasvattamatta pitkää mustaa hevilettiä.. Oma mielipiteeni on että ulkoiset tunnusmerkit ovat tuossa toissijaisia koska kaikilla hevimusiikista pitävillä ei niitä ole eivätkä sellaisia haluakaan. Musiikista pitäminenhän siinä on olennaista.
Joni Nevalainen
Otakutin wanhaparta (PJ 2002)
Pikaviestimet alla, Email: jneva@POISTAmbnet.fi.INVALID

Oikeuden, rakkauden ja ruuan puolesta!

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » Ti Heinä 13, 2004 14:28

FoxJones kirjoitti:btw. Siinä vaiheessa kun alkaa vastaamaan puhelimeen "moshi moshi" kannattaa tehdä realitycheck ja tarkistaa missä maassa oikeesti asuu :wink:
Ei. Son ihan normaalia. Niin me kaikki teemme!! Mulla on ainaki pinttyny päähän "hai" ja "hai so desu"
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

narcomanic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narcomanic » Ti Heinä 13, 2004 14:36

Emmi-Chan kirjoitti:
FoxJones kirjoitti:btw. Siinä vaiheessa kun alkaa vastaamaan puhelimeen "moshi moshi" kannattaa tehdä realitycheck ja tarkistaa missä maassa oikeesti asuu :wink:
Ei. Son ihan normaalia. Niin me kaikki teemme!! Mulla on ainaki pinttyny päähän "hai" ja "hai so desu"
Hehe. Antenakki rupesi minulle kerran nurisemaan kun vastasin hänen soittoonsa sanomalla justiinsa "Moshi moshi".
In Soviet Russia, one becomes you!

Jenna-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jenna-chan » Ti Heinä 13, 2004 14:38

Mielestäni animefani tunnistaa siitä että se kantelee mukanan kaikenlaisia anime tavaroita mukanaan kuin avaimenperiä tai pehmoleluja jotka voi riiipustaa roikkumaan jonnekin ja yksi on myös se että aillä on anime paita päällä. Minä itse tunnistan ainakin noista että tuo tyyppi on anime-fani.

Sallow

Viesti Kirjoittaja Sallow » Ti Heinä 13, 2004 17:26

SquallGirly kirjoitti:Mielestäni animefani tunnistaa siitä että se kantelee mukanan kaikenlaisia anime tavaroita mukanaan kuin avaimenperiä tai pehmoleluja jotka voi riiipustaa roikkumaan jonnekin ja yksi on myös se että aillä on anime paita päällä. Minä itse tunnistan ainakin noista että tuo tyyppi on anime-fani.
Mulla ittelläni on ainakain hirveesti "anime-krääsää". :lol:
Hamha!!!!!!
"Ham-ham sanomat. . .*zuzuzu*" -Snoozer-
Jag är sailor moon och jag vill straffar dig, i månens namn!!!!"-SM

Kairi

Viesti Kirjoittaja Kairi » Ti Heinä 13, 2004 17:26

Harvemmin ihan tavallisena päivänä cosplay -asussa ihmisiä näkee, joidenka puolesta tunnistaa kyseinen henkilö animefaniksi, mutta juuri noista animepaidoista tunnistan/oletan ihmisen olevan jonkin sortin fani... Eihän se tietysti aina niin mene.

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » Ke Heinä 14, 2004 14:45

Pantsu kirjoitti:Noin 10cm pystytukka, ala Vash The Stampede (Trigun).
SIISTIII!!!!!
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”