Seme vai uke? (ja muita testejä)

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Pe Helmi 16, 2007 15:23

hahaha..... Sadistic seme.... xD tosin... mä olen Hobi-saman uke, mutta mitä väliä! xD
Hate the sin -
but love the sinner

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » La Helmi 17, 2007 21:25

stalkerbunny kirjoitti:Itse olin siinä tietty joku clueless uke (elikkä ihan pahimman laatuinen...pahus. Ehkä se selittää miksi sellaiset ei itseä hirveästi yleensä kiinnosta >_> eheh)
Kuten myös. :oops: Pyrin kyllä enemmän välinpitämättömyyteen, mutta ehkä testin tekijäkin oli ollut liian clueless ottaakseen sitä vaihtoehtoa huomioon... *aikoo olla siinä uskossa*

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Su Maalis 04, 2007 13:07

Saihan vihdoin kokeiltua tuota stalkerbunnyn testiä ja tulos: Chibi seme :lol:. Mielenkiintoisia kysymyksiä tuossa muuten...
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ti Maalis 06, 2007 19:51

chibi seme täälläkin :twisted: olen nin kiltin pienen näköinen mutta on miulla nämä vampyhampaatkin :wink:
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ke Maalis 07, 2007 00:33

...Tein testin kaksi kertaa varmistaakseni tuloksen xD

Dont fuck with me - seme JA Sadistic seme o_o
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

reaper.

Viesti Kirjoittaja reaper. » Ke Maalis 07, 2007 23:02

Kolme semeä, joista viimeinen "Don't fuck with me seme". hahhahhah! xDD

"Serious and to the point, and sometimes bordering on the sadistic, it takes a special breed of uke to satisfy your needs. You tend to be anti-social with little patience for most people. You need someone to challenge you and push you to your limits, and then be able to take the punishment you dish out, which frequently involves rope and alchohol. This is what makes the Badass Uke the yin for your yang, as you're the only one able to put them in line and satisfy each other. "

En pyrkinyt saamaan semejä edes. Luulin saavani ukeja myös (ja tuossa ekassa olin varma saavani balancen).

namida

Viesti Kirjoittaja namida » To Syys 06, 2007 16:41

Truthdel kirjoitti:ukeja ja semejä <3 http://quizilla.com/users/sabakutsuki/q ... 20selector
Arvasinkin kyllä että tuskinpa olen seme, mutta silti tulos järkytti aika pahasti...

House Keeping Uke - You are -90% Seme!

You are the housekeeping uke! You are caring and you can cook, clean, wash up and you are good on the bed. Who could hate you but those jealous souls out there? But perhaps you don't care. Nothing rewards you more than your partner's rare smile after a perfect dinner. You are constantly seen in the kitchen wearing an apron. Housewives come to you for cooking tips! Your partner is one lucky guy.

Most compatible with: The Gentleman

Jaha :shock:

Dairagon

Viesti Kirjoittaja Dairagon » Pe Syys 21, 2007 20:20

yhyyy~ T_T toi viimeisin linkki ei näkyny muute tuli et olen suuri yaoi fani ja uke, semmost kamaa....

Ty

Viesti Kirjoittaja Ty » Pe Syys 21, 2007 20:31

Truthdel kirjoitti:ukeja ja semejä <3 http://quizilla.com/users/sabakutsuki/q ... 20selector!/
The Gentleman you are 75% Seme!

You are the gentleman! Every uke's dream seme, and every girl's dream man at that. You fit the image of a knight in shining armour. You are gentle and care for your partner. You are also romantic... *sigh* What more could anyone wish for? Long lasting relationships work best for you.

Most compatible with: House Keeping Uke

8DDD
gahh h

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Su Loka 14, 2007 12:53

Näin lyhyesti: Jokaisen tulos Uke.
SUPA UKE!You are -100% seme!

You are cute, loveable and huggable, everything a seme would ever want! You either have very mediocre skills/powers or have no skills at all. But that doesn't matter, You exist only for your seme's pleasure. And if you are lucky, you will be protected for the rest of your life! I wish you luck my little one.. for you are doommmedd doooomed for eternaty.

Most compatible with: Any seme actually!

Jotenkin arvasin tämän.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

Lirlys

Viesti Kirjoittaja Lirlys » To Tammi 03, 2008 19:22

Samassa järjestyksessä kuin aloitusviestissä.

-En tehnyt tätä 8P-

Seme

You scored 60 in your knowledge of Yaoi!!!
You probably look out for good fanfics and pictures online of your favourite characters. Judging from your scores, you know quite a lot. Keep up the good work, continue with your passion for Yaoi~~
My test tracked 1 variable How you compared to other people your age and gender:
You scored higher than 99% on Yaoi

You're a SCARY yaoi fanboy.

Ja olen aina noissa genre testeissä Sadistic seme tai jotain vastaavaa.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Tammi 28, 2008 20:04

WOW!! kunnon testi...mä olin ton yhen testin mukaan Uke :lol:

Misaki

Viesti Kirjoittaja Misaki » Ti Tammi 29, 2008 19:51

Tämmösiä tuloksia:

http://www.quizilla.com/users/sabakutsuki/quizzes/
Angsty uke.
Yes. You are the angsty uke. Seldom smiling and probably persimistic, you are not likely to put in too much effort to give your seme pleasure. You probably have an unhappy past which you tend to brood on whether intentionally or not. Sometimes your angst tends to add unwanted weight to a relationship, but it also adds a certain level of excitement. The relationship may be against your will... but try to look on the bright side. if there is a bright side
Most compatible with: Tyrant (for good old SM fun)

http://kokoro.deep-ice.com/semeuke/
You are... both!?
You are nice and gentle, yet you can be possessive.
You are still wildful and when danger is near you don't get stuck.

Ja tuo bishounen-testi, siitä tuli angst bishounen.

Ainakin angstinen olen, kun kaksi testiä sitä sitä sanoo ;D
Ja ukekin luultavasti ^^
Mitään ei ole pakko tehdä, ei edes kuolla jos jaksaa hengittää.

chinor
Viesti:

Re: Seme vai uke? (ja muita testejä)

Viesti Kirjoittaja chinor » Pe Helmi 08, 2008 23:42

Truthdel kirjoitti:http://www.okcupid.com/tests/take?testi ... 8591733367
Mitä sinä tiedät yaoista, syvälle pahuuteen uponnut boylove lover vai onko jaijo hukassa? hmm? ota selvää!
...en suostu uskomaan kun tämä testi sanoo minulle "Your Score: No idea about Yaoi". JA AIVAN VARMANA ON enemmänkin ku ideaa >__> En ymmärrä mikä siinä testissä mulla meni muka pieleen, vai onko testissä vikaa, koska en tahtonut ymmärtää mitä parilla kysymyksellä oikein tarkoitettiin. En vain suostu hyväksymään, että olisin muka ihan pihalla yaoista. Ei ;__; tässä on oltava joku virhe :--D
誰にも優しく愛に生きる人~ あにき~!! | ミカンせいじん | 「森の安藤」

Rala =)

Viesti Kirjoittaja Rala =) » Ke Helmi 27, 2008 18:46

Seme... Ja seme =) "dominate, strong and willful. You like to have complete control of anything and everything. When you don't get your way, someone's gonna get hurt"... Mitä tuohon nyt sanoisi =)

Yaoi Fan Boy.. "You are the best kind of yaoi fan. You LOVE it, but YOU aren't insane over it".. Ai en vai? =)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”