Miitinkiä Animeconissa-06

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Nyanko

Viesti Kirjoittaja Nyanko » To Elo 10, 2006 14:21

*nostaa käden ylös*

Minäkin tulen näillä näkymin pyörimään hukassa olevan näköisenä oven edessä tukkeena shounen-ai paneelin jälkeen.

Kukaan ei tunne minua enkä minä tunne ketään, ja tuntomerkkini ovat tyyliä "ruskeat hiukset, silmälasit" eli ei hirveästi auta. Voin kyllä minäkin merkitä itseni conin ajaksi jotenkin, esim. kirjoittaa "nyanko" lemppari Hello Kitty rintamerkkiini ja kiinnittää sen johonkin näkyvään paikkaan, jos vaan muistan. Saa moikata, en ole yhtään pelottava oneesan ja luultavasti häröilen conissa aivan yksikseni molempina päivinä. Saatan myös raahata mukanani enemmän tai vähemmän epämääräisen näköistä lonkeroa lauantain lonkeroworkshopista. :D *hypettynyt lonkerofani*

Kaisaniemen puistohan siinä on ihan lähellä. Minun Helsinki-tuntemukseeni ei kuitenkaan kannata sen enempää luottaa, en edes muista miltä se näyttää. :P

esuka

Viesti Kirjoittaja esuka » To Elo 10, 2006 20:59

Juu tietty pitää alan harrastajia nähdä. ^^
No minut tuntee http://irc-galleria.net/view.php?nick=e ... d=35900420 kuva ob kyllä vanha mutta kyllä minut pitäisi tuntea. itse en varmaan kehtaa mennä esittäytymään :oops:

TheSin

Viesti Kirjoittaja TheSin » To Elo 10, 2006 21:22

Ohjelma näkyy siellä sivuilla ja paneeli tosiaankin on sunnuntaina.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ma Elo 14, 2006 17:26

Nyanko ja esuka listattu!

Myös TheSin (ymmärsinkö oikein vai oliko viestisi random ilmoitus)
Liittymässä miittaajiin vai ei?
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ma Elo 14, 2006 22:40

Junaliput on ostettuna, eli jos ei mitään Todella Yllättävää tapahdu, niin ilmaannun kyllä paikalle.
Nyanko kirjoitti:Kukaan ei tunne minua enkä minä tunne ketään, ja tuntomerkkini ovat tyyliä "ruskeat hiukset, silmälasit" eli ei hirveästi auta.
Me ollaan sitten ihan samanlaisia, pitää varoa ettei mennä sekaisin. ^^

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ke Elo 16, 2006 12:14

Pitäisikö sopia B-suunnitelma siltä varalta että paneeli joudutaan perumaan? Näkisimmekö vaikka samaan aikaan samassa paikassa (eli ilmeisesti klo 11 R-salin edessä) oli paneelia sitten tai ei? Vai onko kellään muita ehdotuksia? Ettei miitti kaadu toisistamme eksymiseen siinä tapauksessa ettei paneelia olisikaan.

Tuplapostista anteeksi.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ke Elo 16, 2006 14:36

Miusta voisi pitää tuon aikataulun, oli paneelia tai ei. Ei sitten niin pahasti hämääntyisi ne, jotka ei huomaakaan tulla lukemaan foorumeita ennen conia.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Elo 16, 2006 16:22

Maalais- miksei kaupunkilaisjärjelläkin ajateltuna, se on fiksuinta. Täytyisi myös katsoa miitti paikka myös siltä varalta että pihalla sataa.
Vaikka onhan lähellä toki paikkoja joihinka pääsee sisälle hetkeksi istumaan mutta jos conissa ei sopivaa nurkkausta löydy.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ke Elo 16, 2006 19:57

Ne tosiaan tällä hetkellä lupailee kahta tippaa sunnuntaiksi, vaikka kyllähän nuo sääkartat voi suurestikin muuttua joka päivä. Toivotaan, että siinä on joku kahvila vaikka, jonka voi vallata jos sataa, mie ainakin voin vapaaehtoisesti ostaa teetä ja leivosta, että saadaan sellaisessa istuskella :D

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » La Elo 19, 2006 20:26

Ilmottelisin että mukaani tulee + yksi ihminen lisää.. joten tulioita on minä sekä thepayne..

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ti Elo 22, 2006 13:00

Nyt on Animecon IV takana ja miitti pidetty, niin pieni ja hätäinen kuin se olikin ensimmäiseksi miitiksi. Kiitokset kaikille paikalla olleille :3 Anteeksi myöskin väsynyt olemukseni tai jos vaikutin liian "tekokiinnostuneelta" ja "kyllä olen oikein kiinnostunut kaikesta ympärillä tapahtuvasta" sillä edellinen päivä oli ollut raskas olin sulaa mustan hameeni sisälle ja pieni päänsärky oli tulossa. Oli kuitenkin ihuna nähdä kaikkia nassuja ja toivottavasti miitataan uudelleen joskus paremmissa merkeissä/tunnelmissa.

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ti Elo 22, 2006 16:13

Aaaw~Miitti oli kyl hyvää terapiaa.. Sinne meni senkin miitin neityys.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ti Elo 22, 2006 16:18

Juup, mukava oli nähdä ölliäisiä, vaikka yli puolet lärveistä jäi nimettömiksi (ku mie olin ainoo, joka esittäyty sillon ku kipitin itse paikalle tyylikkäästi myöhässä, nyyhkis). Lyhyeksi jäi tosiaan tuo suurempi miittilöinti, sitten seuraavassa Animeconissa uudestaan. Me wanhukset vain muodostimme sitten neljän hengen yksikön kaikkien muiden kadottua ja haahuilimme ympäriinsä iltaan asti. Olihan hienoa seuraa, vaikka kiintoisat coniohjelmat täyttyivätkin neniemme edestä :D

Toast to Christopher Lambert <3

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » To Elo 24, 2006 00:37

Miitti onnistui kovin kivasti, kiitokset vain Truthdelille ja muille äänekkäämmille miittiläisille keskustelun ylläpitämisestä. Eihän tuossa ajassa ihmeitä ehtinyt (vaikka wanhustiimin kanssa otettiinkin vahinkoa takaisin, kiitoksia vain koko päivän kestäneestä seuranpidosta, viimeistään sen vuoksi kannatti raahautua paikalle), mutta jääpä jotain mahdolliseen ensi kertaankin tai sillä välillä foorumilla kirjoiteltavaksi. Onkohan kukaan uusista tuttavuuksista löytänyt tai uskaltautunut tänne, vai pelottikohan livenä näkeminen vanhatkin pois? x)

Kun palailin viime yönä pitkäksi venähtäneeltä fanityttöilyreissulta, huomasin asemalle jättämäni polkupyörän saaneen samanlaisen tahmaisen lonkerotreatmentin kuten conin nurmikkokin. Yäk?

Nyanko

Viesti Kirjoittaja Nyanko » Su Elo 27, 2006 09:34

On se vaan niin että fanityttöily on parasta hyvässä seurassa. ^_^ Kiitos vaan minunkin puolestani Truthdelille ja miittaajille. Olosuhteet eivät olleet parhaat mahdolliset, mutta seura sitäkin parempaa. Kivaa oli. Toivottavasti päästään ottamaan pian uusiksi. (Ja nyt kun kerran kiittelemään lähdin, suurkiitos vielä Team Wanhukset aivan viimeisen päälle mukavasta iltapäivästä. ^_^)

Miitissä oli ohimennen puhetta jonkinnäköisen toiminnan järjestämisestä pääkaupunkiseudulla. Käteni ovat juuri nyt vähän täynnä kaikkea, mutta olen alustavasti kiinnostunut. Saa ottaa yhteyttä jos tuntee halua keskustella aiheesta. Tuo minun uutuuttaan kiiltelevä msnm/hotmail on toiminnassa ja omistettu poikarakkausfaneille. (Saa moikata ilman asiaakin jos haluaa. En laita meseä päälle ollenkaan jos ei saa häiritä.)

Muutenkin saa ilmoitella jos on tulossa tännepäin ja kiinnostunut miittaamaan tai haluaa oppaan ostoskierrokselle Helsingissä tai jotain. Tapaan ja avustan yaoi-ihmisiä ihan mielelläni jos vaan muuten kykenen.

Ei muuta kuin kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen. ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”